Sari la conținut

Injectie---> Carburatie


Razvan-dida
 Share

Postări Recomandate

E destul de clar din ce am citit pana acum pe acest topic sa trag o concluzie:

 

1. posesorii de mobre pe carburatie: Strugurii "e" acrii. Carburatia o repari pe genunchi etc (sunt curios cati dintre voi stiti asta)

2. posesorii de mobre pe injectie: noxe mai bune, amestec mai bun, nu umbli la ea... etc.

 

Am 2 mobre, una injectata, una cu carbie. Prefer injectia sincer desi mi s-a parut raspunsul mai bun la acceleratie la mobra cu carburator. Beleaua e ca an de an bibilesti la carburatoare: curatat, sincronizat, reglaj amestec sa dea culoarea bine la bujie ...etc. Nu am timp de asa ceva.

 

Am cumparat motor sa ma bucur de el nu sa repar pe genunchi. Concluzie: INJECTIE!

 

Acum carcotasii o sa zica: bine bre, dar daca se strica ce faci?

La care eu: de sa pui raul in fata mereu? Asa stai numai in casa ca poate iti cade un meteorit in cap.

 

Orice sistem are PLUSURI si MINUSURI. Overall, injectia are mai multe plusuri.

 

...my 2 cents

 

Foarte, foarte bun raspuns. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 309
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am 37000km cu un motor pe injectie, indiferent ca sunt 40 sau -15 grade porneste la fel de repede fara grija de a curata, regla, bibili ceva. consumul este de bun simt indiferent cat abuzez de motocicleta nu sare de 6% nici la reprize de 170-180 pe autostrada ... nu ma intereseaza ce se intampla acolo atat timp cat merge foarte bine cu intretinere 0 Practic diferenta este ca in loc sa pierzi timp sa reglezi, cureti carburatoare te poti plimba fara nici-o grija.

Sa-ti repari mobra pe marginea drumului nu este un lucru cu care sa te lauzi nu de asta ne luam motociclete si nu toti suntem dispusi sa facem asta chiar daca teoretic se poate.

Parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ne vom intalni cu totii intr'o zi pe undeva sa carburam sau sa injectam niste bere! :)

Pana atunci km cat mai multi fara incidente!

Mesaj completat

Sau la o votk cu suc de portocale rosii, e mai buna pe frigul care se anunta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca v-ati uitat la "Long Way Round", turul lumii cu Ewan McGregor si pretenu' Charlie, la un moment dat ii crapa unuia din ei cadrul si ajung sa-l sudeze cu arc pe la un "nea Mitica" in Mongolia. rezultatul a fost ca s-a ars un ECU de nu-i mai mergea ABS-ul. ma gindesc ca aceeasi treaba se poate intimpla si cu calculatorul care controleaza injectia. apai sa vad cum repari asa ceva...

 

Da....dar e important ca au ales injectia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel cum vii daca moare carburatia.

 

Am condus ambele tipuri. Injectie sau carburatie, mie mi-e totuna. Parca totusi e mai usor de reglat injectia (sincronizare) decat carburatia. Iar chestia cu FI care se buleste e un simplu mit. Sunt doar doua cazuri in care (hai sa-l pun si pe al treilea desi asta e relativ usor de facut bypass : pompa de benzina) injectia poate sa te lase in drum : bad CDI si obturarea furtunelor/injectoarelor. Ultima e usor de reparat.Prima ... bad luck insa asta se intampla si la cele cu carburatie.

Cum faci bypass la pompa de benzina la unul pe injectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am fost foarte expeditiv,d-aia nu s-a inteles. La modelele noi de BMW,ti-a murit controlerul de pompa iacata o solutie. Daca pompa e benzina e arsa (nu stiu daca e posibil) atunci nu stiu ce se poate face.Bine,stiu ce se poate face : chemi remorca.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am una pe carburatoare,porneste cu socul tras(numai) la +30C si la -5C.La fel.

O am de 3 ani si stiu,intimplator,ca are 2 carburatoare,undeva sub rezervor...probabil la primavara o sa-i fac un sincron,schimb cuiele poantou(sa si stea sincronizata),reglaj supape(altfel sincronizare=0).

Injectia are un raspuns mai lent la schimbarea de regim,avantajele injectiei sant mai numeroase decat la carburatie,carburatie care pe mine nu m-a lasat in drum-am ajun acasa si cu consum de 3/100(primul drum dupa ce am sosit:la baie,sa dau barba jos),dar si cu 10/100(tot la baie,sa ma spal pe fata)...cobai-IJ56.

Pe alta,am 'puscat' pana s-a dus injectia;probabil era pe duca si a primit un soc mecanic din tobe,care a 'terminat' electronica

Cand am avut timp,am reparat-o,dar nu a vrut sa mearga decat in 2 cilindri,din 4,rezolvarea a venit dupa ce am dat 160 euro pe CDI "nou"...

Si cu bypass-ul de mai sus,faci asa:tragi dreaq un +,- de la baterie ,prin contact. :disappointed:

Editat de mottofreee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Avand carburatie acum trecerea va fi pe injectie 200% nu tu soc cand porneste si e mai racoarea nu trage intr-un fel cand si 30 grade afara si in alt fel cand is 7 grade ,in alt fel cand e umed afara ,urci pe transfagarsan de exemplu se simte mai bine sus injectia .nu-i diferenta ca trage sau nu trage deloc e asa un usor inconvenient cand esti mai suparat pe lume.

Editat de TwinS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avand carburatie acum trecerea va fi pe injectie 200% nu tu soc cand porneste si e mai racoarea nu trage intr-un fel cand si 30 grade afara si in alt fel cand is 7 grade ,in alt fel cand e umed afara ,urci pe transfagarsan de exemplu se simte mai bine sus injectia .nu-i diferenta ca trage sau nu trage deloc e asa un usor inconvenient cand esti mai suparat pe lume.

Bine spus. Dar si carburatia are farmecul ei, nu ? Ia asculta:

Editat de BlackSeraph
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectie ...

Singurele pro la carburi ar fi: aspect, mentenanta ieftina (relativ) si vorba aia, "poate fi reparata si pe marginea drumului".

Rateuri in evacuare poti obtine si la injectie.

Tine cont de ce a scris cineva mai sus, e absolut valabil mai ales in cazul motocicletelor mai vechi, te uiti la vreme si-ti dai seama cam cum va trage motorul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorele pe carburatie sunt mai agresive,ca si longevitate carburatoarele tin mai mult, amandoua se pot curata,carburatoarele le poti curata si singur, injectia la o presa de curatat iar in cazul in care l-ai bulit costa destul si second si nou.Dezavantajul la carburatie e ce a scris mai sus colegu,la injectie nu mai ai soc si nu mai ai probleme de temperatura,presiune atmosferica.In caz de accident la injectie nu se mai scurge benzina pe afara.Injectia are mai multe cabluri,senzori, cele pe carburatoare au un traseu mai simplu de cabluri.

 

Eu deocamdata nu vreau sa trec la injectie, dar la un moment dat peste ani, carburatoarele vor fii istorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am in probe un Kawasaki KLE 500 in 2 pistoane in linie pe care vreau sa il achizitionez si e pe carburatie.

Momentan am tot pe carburatie un Kawasaki ZR7.

As fi vrut sa stiu si pareri despre KLE 500 de la cine are sau stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani! carburatia de usuca de bani. In fiecare an(minim) trebuiesc sincronizate(200lei+), cand se invechesc garniturile da-i si cumpara kit care nu e tocmai 50 de lei..

 

reparat pe marginea drumului? as vrea sa vad si io cine desface carburatia la 4 in linie in varf de munte ca vrea sa "repare" ceva.

Pe langa asta, as vrea sa vad si eu o injectie stricata. N-am auzit sa ramana cineva in drum din cauza injectiei, si n-am auzit pe nimeni cu injectie sa se chinuie cu bujii transparente sa regleze amestec si alte minunatii.

 

Cu cat esti mai nestiutor, cu atat faci o alegere mai desteapta luandu-ti injectie..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani! carburatia de usuca de bani. In fiecare an(minim) trebuiesc sincronizate(200lei+), cand se invechesc garniturile da-i si cumpara kit care nu e tocmai 50 de lei..

 

reparat pe marginea drumului? as vrea sa vad si io cine desface carburatia la 4 in linie in varf de munte ca vrea sa "repare" ceva.

Pe langa asta, as vrea sa vad si eu o injectie stricata. N-am auzit sa ramana cineva in drum din cauza injectiei, si n-am auzit pe nimeni cu injectie sa se chinuie cu bujii transparente sa regleze amestec si alte minunatii.

 

Cu cat esti mai nestiutor, cu atat faci o alegere mai desteapta luandu-ti injectie..

Sincronizarea nu se face o data pe an, eu o voi face anu viitor si nu este facuta de vreo 4ani, garniturile nu se duc dupa 1-2ani se duc si alea dupa vreo 10ani.Daca gandesti putin,adaugi un filtru de benzina si nu nu mai faci sincronizare si curatare in fiecare an.Sincronizat + curatat 100lei adica pentru mine 50lei ca nu mi-e lene sa le curat.

Injectia e pentru lenesi :).

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...