Sari la conținut

Injectie---> Carburatie


Razvan-dida
 Share

Postări Recomandate

Relax, man!!! :) se mai amuza lumea pe aici ( inclusiv eu), no harm done...

lipsa de informatie nu este un pacat, mai ales ca se remediaza usor. Toti gresim, radem si trecem mai departe.

on topic: tot respectul pt carbelitoare, au propulsat ani la rand motorete senzationale, dar vremea lor a trecut. In ziua de azi sistemele de injectie sunt chiar smooth iar electronica aferenta este foarte fiabila, mai ales la japoneze, bashka iti permite sa te joci la performante cu un power commander si sa-ti faci mobra sa traga cum si unde vrei tu.

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 313
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Off topic :

Pai sunt relax (acum) . Mi se face lehamite doar atunci cand dai cuiva toate acoladele si urmeaza ... I fucking told you so (ceea ce nici macar nu a fost cazul). Move on people, nothing to see here.

 

 

On topic (wiki) . Nu inteleg cum poate fi un sistem din asta (EFI) mai greu ca unul cu carburator :

 

injector3fs5.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
salut. sper sa nu fie tampita intrebarea. ma gandesc sa-mi schimb motoreta ..cert e ca va fi un cbr f4 sau f4i. acum pb e carburatie sau injectie ?

:cheers: injectie "VERE" ... carburatorul a fost o etapa in perfectionarea motorului cu ardere interna... a mai existat si injectia mecanica la bosch ... da' tot injectia electronica de benzina FACE TOTI BANII :(

CA FAPT DIVERS: HONDA NU MAI FACE MOTOARE CU CARBURATIE DE PRIN 2004 SAU 2006(recunosc ca nu mai imi aduc aminte SIGUR, dar de ceva timp scoate numai motoare cu injectie electronica...chiar si Zoomer-ul de 50 cmc are injectie electronica de benzina...) ANYWAY : EU SUNT ADEPTUL VEHICULELOR ELECTRICE! :P au o eficienta mult mai mare... >75-85% fata de un amarat de motor cu ardere interna...> 20-25 % :)

 

SUCCES!(de ce nu alegi VFR-ul? e mai "secsi" :rock:)

Editat de DARK-RIDER-82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

And what in the fucking fuck did I fucking said?!? You were fucking right. Ce plm vreai acum? Plecaciuni? Ti-am dat credit,defileaza cu el acum.

 

:) :( :cheers: Nu era neaparat pt. tine era asa un citat informativ ca nu doar tu citesti forumul asta. :P

 

Relax, man!!!

 

:rock:

 

 

Hornetul pana in 2007 a fost pe carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornetul pana in 2007 a fost pe carburatoare.

Pentru ca injectia costa mai mult si era important sa ii pastreze un pret competitiv la vanzare.

Insa din 2008 nu mai merge, trebuie Euro 3, iar asta e cam greut, daca nu imposibil, sa o realizezi cu carburatoare. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum poate fi un sistem din asta (EFI) mai greu ca unul cu carburator :

 

Electronica de control necesara.

 

CA FAPT DIVERS: HONDA NU MAI FACE MOTOARE CU CARBURATIE DE PRIN 2004 SAU 2006

 

CBF 2007 nu avea injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce nu alegi VFR-ul? e mai "secsi" :()

 

Gabi tu la doua posturi tre' sa zici ceva de VFR? :D :D (nu ca nu ar fi misto dar anyway... mai sunt si alte motoare :) )

 

ONTOPIC: injectia e clar mai eficienta dar sunt unii cu fobie de electronica+senzori, eu inclusiv, si o sa trebuiasca sa scap de ele ca o sa vina vremea OZN-urilor si alea sunt full de electronica :rock: :P :( :(

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82
Gabi tu la doua posturi tre' sa zici ceva de VFR? :P :lol: (nu ca nu ar fi misto dar anyway... mai sunt si alte motoare :) )

 

ONTOPIC: injectia e clar mai eficienta dar sunt unii cu fobie de electronica+senzori, eu inclusiv, si o sa trebuiasca sa scap de ele ca o sa vina vremea OZN-urilor si alea sunt full de electronica :rock: :P :( :(

 

:cheers:

:D DA DA , O SA ZIC DE VFR PANA MA DOARE GURA :D am condus asa ceva si mi-a placut mai mult decat GSXF-750, hayabusa lui ANDY FAZEKAS, zx-9r , FZR-1000 si orice alt motor am vazut sau auzit(nici APRILIA RSV-1000 nu imi trezeste interesul :lol: ) are un demaraj deosebit VFR-ul are un sunet de devii dependent imediat, are manevrabilitate ,are confort, are consum bun! CE MAI VREI?

motoarele de mai sus le-am condus si pot sa-mi dau cu parerea..altceva , sau alte motoare or fi , da' cine le baga in seama? cu VFR-ul m-am simtit cel mai bine/relaxat indiferent de viteza :moto:

sau hai , poate o YAMAHA WR-450 SUPERMOTO ar fi ceva mai altfel... DA SA FIE CU INJECTIE, ca porneste mai usor , nu mai stai sa-l incalzesti...etc etc :P

P.S. : momentan nu mai conduc nimic ; nu ma mai intereseaza;nu-mi mai permit motor ...a devenit prea periculos(parerea mea)

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Pai tu de ce preferi injectia? Trebuie sa ai niste motive.

Carburatia e oarecum mofturoasa ca sa mearga bine, trebuie reglata, sincronizata teoretic si cred ca si practic, consumul e putin mai mare. Dar daca esti pasionat poti sa bagi surubelnita in ea si sa te apuci sa mai schimbi un kit de jigloare s-au mai stiu eu ce iti vine in cap.

 

La injectie ai acel ECU care se ocupa de bunul mers al motorului ca sa zic asa. el calculeaza cata benzina sa injecteze si automat ar aparea o mica economie de combustibil. In rest, daca vrei mai mutla benzina trebuie resoftat ceea ce deja e mai complicat decat un simplu schimb de kit la carb-uri.

 

In rest habar nu am de ce ar prefera unii o varianta celeilalte. comoditatea poate... desi unii nu se pricep deloc si au numaru mecanicului pe speed dial :laugh:

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectie: pornire mai usoara iarna, consum mai scazut iar la modelele mai vechi de injectie raspunsul acceleratiei era intarziat ( nu te gandi la secunde ci la milisecunde ), fara intretinere, pret final mai scump al motocicletei.

Carburatie: pornire mai grea iarna, consum mai ridicat, raspuns al acceleratiei instant, costuri de intretinere ( sincronizare si curatare de obicei anual ), pret mai ieftin al motocicletei.

 

In ziua de azi se gasesc in ce in ce mai putine motociclete pe carburatie, iar modele care in trecut aveau carburatie, odata cu reviziile anuale au trecut la injectie.

 

Eu as zice ca in final nu conteaza asa mult.

Eu prefer o motocicleta cat mai simpla din punct de vedere mecanic, deci daca as avea de ales as alege carburatie.

Daca ti se strica injectia, nu o poti repara pe genunchi acolo unde te-a lasat.

Editat de jcdenton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu cum functioneaza carburatia si cum functioneaza injectia, si o prefer pe cea de'a doua pentru ca e mai pentru "lenesi": Motorul are singur grija de el oarecum, socul e automat, e din epoca noastra.

Asa ca idee dau spre exemplu motorul de pe Dacia 1310, 1396cc, 4 timpi, carburatie, 4 cilindri: consum de ~10 litri% in oras si asta la 46 cai putere. Motoarele cu injectie contemporane noua, tot de 1.4 de pe Dacia Logan spre exemplu scot 75 CP si un consum asemanator (nu e tocmai cel mai bun exemplu de dat).

Ideea era ca nu pricepeam de ce unii se uita scarbit la motoarele motocicletelor cu injectie.

 

 

 

Chestia cu raspunsul intarziat al acceleratiei motoarelor cu injectie e un raspuns bun.

Mesaj completat

o preferi pentru ca?... :laugh: e mai sexi? la ce o preferi? la motor?

 

Da, la motor. :laugh:

Editat de skvj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu

as prefera carburatia.daca ma lasat gasesc eu o surubelnita un ciocan si ce mai trebuie sa ma apuc d batut in ea pana o repar :)

care e diferenta cu socul? mii greu sa il dau dimineata cand e rece? :laugh: injectia cand te lasa SERVICE scrie pe ea. la carburatie mai suni ca stii tu un prieten, mai stii tu oleaca si e ca si facuta.

 

eu unu prefer carburatia desi as incerca si in jectia(in vena :laugh: ) :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu una am mers pe un hornet cu injectie si pe al meu cu carburatie, sincer mai mult mi-a placut al meu (nu pt ca ar fi al meu).

Unul din motivele pentru care inca nu as alege o motocicleta pe injectie este faptul ca in Romania sunt destul de putini mecanici care sa se priceapa foarte bine la injectie, care daca se strica e mai greu zic eu de reparat fata de o carburatie. Mecanici care sa regleze, curete si intretina un carburator gasesti intr-o proportie mai mare.

 

Uite aici un topic despre cele 2 variante: Injectie vs Carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dorea sa spuna ca de exemplu F650 care era pe carb a trecut odata cu modelele din anii mai noi pe injectie.

La fel majoritatea celorlalte serii de motociclete.

 

Asta e mit popular ca injectia te lasa in drum iar carburatia "o faci cumva".

Sunt curios cati dintre cei care se lauda pe aici ca iau o surubelnita si ""fac carburatia" pe genunchi pe marginea drumului, au cu adevarat habar despre ce e vorba in propozitie.

 

Acum statistic vorbind... de cate module de injectie "cazute" ati auzit versus carburi dereglate?????? Daca vreti sa fim rai putem sa spunem ca daca e sa te lase vreun "calculator" de pe mobra...pai atunci te poate lasa CDI-ul... si la carburatie. Iar cand e dus CDI-ul mai repari o p.la pe marginea drumului.

 

 

@jcdenton

 

.........iar modele care in trecut aveau carburatie, odata cu reviziile anuale au trecut la injectie.

 

 

Asta te rog sa explici in detaliu!!!!!!

 

 

 

Africanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la vaca mea... are CDI si carburator...... deci?! este injectie sau nu? presupun ca exista inca o tehnologie..... o combinatie computer carb.

CDI cred ca se refera la Capacitive Discharge Ignition, adica se inlocuieste sistemul de senzori care spun cand trebuie data scanteia la bujii. Asta inseamna ca in loc de platina are un sistem cu descarcare capacitiva (un condensator care se descarca si deschide poarta unui tranzistor sau a unui circuit integrat), care "simte" cand trebuie sa "scanteiasca", mai des folosit fiind termenul de "aprindere electronica" (sistemul de aprindere). Asta nu are nici o legatura cu "benzinitul", la care se face referire in sistemul de alimentare cu combustibil, si care poate fi cu injectie sau cu carburatie... Sistemul e oleaca mai complicat decat am incercat eu sa il redau aici...

Editat de blackcelnegru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La nivel de motoare "pentru tot poporul" diferenta e minima - injectia e preferata, ca dealtfel si racirea cu apa la motociclete pentru ca e mai usor sa obtii un regim constant si noxe mai scazute. La constructorii de motoare nu le pasa cum pornesti tu iarna ci sa treaca de testele de poluare ca sa-si vanda masinile. Cu carburatorul era tot mai greu, pe masura ce legile s-au tot inasprit si atunci toti au trecut pe injectie. Cate masini aveau injectie pana nu a aparut gogorita asta cu emisiile de CO2? Cateva, de lux, sau supersport...

Deci avem injectie pentru reducerea poluarii si, ca un efect secundar consumam mai putin si avem cai mai multi pe aceeasi cilindree, pentru ca motorul are un regim optimizat. La carburatoare era o arta sa gasesti compromisul ideal...

Pentru performante, nu e destul sa ai injectie, ci un sistem integrat care sa-ti coreleze tot timpul parametrii motorului - "mapping" - cu momentul si durata injectiei. De pilda, senzorii lambda care informeaza asupra compozitiei gazelor din evacuare vor determina prelungirea(imbogatirea amestecului) injectiei sau scurtarea(saracirea). Sau injectia suplimentara de aer in admisie. Sau alte manevre iscusite. Computerul face orice, cu conditia sa ai un soft bine facut si cat mai multe informatii. Si daca totul mai e facut si de japonezi, va tine probabil destul de mult.

Daca iti place insa stilul clasic, carburatorul e alegerea ta - la customuri e chiar un element de design, il vezi scos pe lateral, lustruit, cu filtru cromat, etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jcdenton

 

.........iar modele care in trecut aveau carburatie, odata cu reviziile anuale au trecut la injectie.

 

 

Asta te rog sa explici in detaliu!!!!!!

 

 

 

Africanu

CBR 1100 XX in 98 avea carburatie, incepand cu 99 are injectie.

CBR-urile de 600 de la F pana la F4 aveau carburatie, incepand cu F4i au primit injectie.

 

Si asa mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...