Sari la conținut

Ulei


Postări Recomandate

ai facut teste de laborator? si ai vazut tu ca 300V e singurul....no offence..dar nu pot inghiti asa ceva..ce zici tu suna ca la o rascruce de drumuri.. in fine ...se creeaza prea multe polemici :friends:

astept pe cineva care a dat distribuitorul jos de pe f4...929 ...

 

deci daca te referi la distributie uite cum faci: desfaci intinzatorul de lant scoti sigurata zeger de la el iese saiba aia in cruce din el in spate exista un arc... il invarti cu surubelnita din spate asa fel incat sa strangi arul mai tare.... apoi bagi la loc saiba cu mecanismul in cruce ( intra numai intr-o pozitie) pui zegarul la loc tii cu surubelnita intinzatorul strans si il bagi la loc pe motor.... apropii cele 2 suruburi si dai drumlu la surubelnita... succes !!!!

 

baga docomentu` :crack:

 

uite docomentu motul e intre primii !!!!

 

baga docomentu` :bounce:

 

nu ma lasa are 2,5 MB si nu mere numa 1 mb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ms mult

raman dator...kestia e ca ma pricep putin la mecanica..dar imi era sa nu mi cada ceva pe acolo...cu toate ca am poze din cartea tehnica

numai bine...daca nu merge treaba sun :) :cheers:

 

pt putin am patit-o si eu si torti care au avut honde e cea mai proasta piese dp motoru ala eu am avut de furca prin '98 cu el la 1100 XX meu de atunci....

sincer nici in ziua de azi nu-i inteleg pe cei de la honda continua sa faca intinzatoare de kkat ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata_30, cine ti-a zis ca daca ai probleme cu distributia porneste greu, ti-a zis prostii.

"Distributia" merge sau nu merge, nu exista sa mearga pe jumatate.

"Distributia", in principiu, este formata din pinionul de pe axul motorului (crankshaft) (nu-mi vine acuma cum se numeste in romaneste), pinionul de pe axul cu came (camshaft), lantul dintre ele, patinele si intinzatorul lantului. Are rolul de a sincroniza miscarea celor doua axe (crankshat si camshaft) astfel incat miscarea sus-jos a pistoanelor sa fie sincronizata perfect cu inchiderea/deschiderea supapelor. Lantul de distributie nu patineaza, nu-si schimba nicioadata pozitia, si nu are cum sa afecteze mersul motorului. Daca lantul sare, motorul nu mai functioneaza deloc, sau daca e in timpul mersului motorul crapa... (pistoane+supape = poc, bum, trosc).

Deci in nici un caz nu poti da vina pe "distributie" daca motorul porneste greu. "Distributia" poate fi dereglata doar la montare, cand se monteaza lantul, dar in mers, nu, atunci crapa si gata...(adica se rupe lantul si duce la lovirea pistoanelor de supape si viceversa)

De obicei "probleme cu distributia" inseamna zgomot al lantului, zgomot produs nu de un ulei prost ci de faptul ca lantul este uzat, s-a largit prea mult. Daca uzura prematura a lantului a fost produsa de folosirea unui ulei necorespunzator, asta e alta poveste.. Dar nu stiu cat de prost poate fi un ulei incat sa se uzeze lantul si sa zornaie prematur, mai degraba lipsa uleiului duce la uzura lui imediata, mai ales daca nivelul este scazut sau pompa defecta si partea de sus a motorului nu este lubrifiata corect...

 

Iti recomand sa nu te joci cu intinzatorul lantului de distributie daca spui ca nu te pricepi la mecanica. Daca nu il montezi corect poti sa obtii defectiuni serioase la motor.

Scuzati pentru divagare de la subiect...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

belbody ..asa mi a zis un mare mecanic..si eu stiu ca daca pica asta crapa prin el....am desfacut intinzatorul...avea putina mizerie(calamina) depusa pe capat....am curatat, am facut mai multe probe cu el asa la gol sa vad daca nu ramane blocat..inainte sa l desfac proaspat demontat..l am strans si parea blocat....acum e ok ...montat la loc, toarce impecabil....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, super bine! Ma scuzi ca am explicat prea mult despre distributie si bla bla, dar poate mai citesc si altii...

 

Eu folosesc la Transalp Motorex semisintetic 10W40.

Pana acum pe aceasta moto cel dinaintea mea a folosit ulei DENICOL, este o marca din Belgia, nu stiu daca ati auzit de el...in Cehia se gaseste in magazinele moto alaturi de Castrol, Motul, Motorex, dar este mai ieftin cu aproape 50%.

http://www.denicol.be/

 

Ma gandesc sa trec din nou pe acelasi ulei, Denicol Biker 10W40. Mie imi pare destul de serioasa firma, cu toate ca produsul e cam ieftin.

In bani romanesti aici uleiul e cam: Motorex/36lei/L, Motul/40lei/L, Castrol la fel,... acest Denicol este 24lei/L (versiunea cea mai ieftina, 10W40, Biker, semisintetic)

Ce parere aveti? Ati auzit de aceasta marca de ulei in Romania?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am reparat motoare niciodata...ma refer la segmentat, repara cutie de viteze..dar asa ce tine de exterior..cum ar fi intinzatorul...rulmenti ...consumabile ... no problem..eu motorexul semisintetic....l am luat cu 120 ron 10w40, 4 litri...nu ar fi problema de bani ..de ex pe motul 300 v am dat 220 ..dar na ma ..asteptam la "minuni" sa zic asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

emylyo:super interesant postul...acuma am si eu o intrebare pt tine..

 

eu las mereu moto sa se incalzeasca si vara, pana pe la 50-60 de grade,(iarna peste 65) si in primi 5-6 km schimb in turatii mici ...eu am pus la schimbul de 1000 si cel de 6000 motul 300v dublu ester 10.40.Acum problema e ca eu nu merg nici pe departe sportiv in general>80% regimul meu de mers e undeva la 4500 de ture moto fiind un sv650s 06,si din cate am citit un in postul tau 300v e pt pista..asa ca ma gandeam sa pun acest tip de ulei castrol semisintetic 10.40.

 

http://www.louis.de/_30c9987f4c5202d8b44b7...tnr_gr=10038255

 

Intrebarile sunt:

1.ce avantaje au uleiurile semi sintetice faat de cele full sintetice gen 300v?protejeaza mai bine cutia?ca la mine asta e problema ca la primele plecari de pe loc face urat intr-a ntaia...

2.care e treaba cu "energy conserving" la uleiuri ca am citit in manual ca nu e recomandat sa pun acest tip de uleiuri..

 

ms pt raspunsuri anticipat :cheers: :)

Ai motor in v si e normal sa faca as ain treapta 1.Avantajele sunt normal la cele sintetice.Mentionez ca 7100 este sintetic ca si 300v,5100 este semi.Asa trebuie sa fie incalzit un motor si e un lucru bun cum il folosesti.Cred ca este vorba de uleiuri care reduc consumul si in general acestea au prima cifra 0 sau 5 inainte de w si contin Molibden sau teflon.Nici eu nu recomand asa ceva.Nici alti aditivi.Ca sa nu mai zic de Dura Lube sau Slick sau altceva de acest gen.Tot ce este peste mineral au deja n aditivi in ele.

Editat de emylyo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ZX6R am pus acum iarna (16grade C temperatura ambianta) (motor de 71.000km)-> 7100 10w40. La vara am sa pun 15w50 (nu stiu daca 300v sau 7100)

 

Eu am mers o iarna cu 15W-40 (Mobil1). Imi pornea destul de bine la rece (pana la 0 grade C temperatura ambianta dimineata :cheers: ). Credeti ca merge 15W-40 la temperaturi din astea (nu erau totusi mai putin de -15 nici noaptea) sau sa stiu la iarna sa pun un 10W-40?

Din ce am mai auzit eu, daca se trece de la un indice la altul, trebuie schimbat neaparat si filtrul. Asa-i?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am mai auzit eu, daca se trece de la un indice la altul, trebuie schimbat neaparat si filtrul. Asa-i?

cand schimbi uleiul schimbi automat si filtrul........ hai la 2 schimburi daca e genuine, original .... dar la conditiile din romania mai bine la fiecare schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand schimbi uleiul schimbi automat si filtrul........ hai la 2 schimburi daca e genuine, original .... dar la conditiile din romania mai bine la fiecare schimb.

 

Si eu sunt de acord cu teoria asta. Este cel mai sanatos. Mai ales ca atunci cand scurgi uleiul in filtru raman acele 250-300ml ulei. Daca treci de la un tip de ulei la altul chiar recomand acest lucru.

 

Oricum recomand ca saptamanal (sau la 2 saptamani) cand se unge lantul sa se verifice si nivelul la ulei (eventual completat).

 

 

 

Oricum topicul este despre uleiuri si nu despre distributii sau alte combinatii. Va rog sa faceti topic separat ca deja devine salata si acest topic. (tipic oricum)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc uleiul recomandat de producator.

adik indicele SAE normal,asta stie oricine, doar nu-ti zice si ce marca de ulei trebuie pusa :cheers: . altceva??????

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc uleiul recomandat de producator.

 

de producatorul motocicletei sau a uleiului e o mare diferenta de exemplu ani de zile ktm a recomandat shell si acu motorex.... aia care au cumparat mai demult tre sa ramana pe shell si aia noi pe motorex ?????????????? :) :cheers: chestile alea cu uleiu recomandat de producatorul motocicletei e marketing si sunt sigur ca nu e cel mai bun ulei care poti sa-l bagi in motor.....

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt un zzr400 e bine daca i-am pus ulei 10w50 ??e 100% sintetic.

 

din ce an motorul ?

normal la un astfel de motor este recomandat 10w40 depinde si ce firma de ulei ai bagat.... daca e mai vechi cu ulei 100% sintetic distrugi ambreiajul.....

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce an motorul ?

normal la un astfel de motor este recomandat 10w40 depinde si ce firma de ulei ai bagat.... daca e mai vechi cu ulei 100% sintetic distrugi ambreiajul.....

I-am pus Yacco. Motorul e din 98

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.am si eu nevoie de ajutor...mi-am laut si eu un 636 din 2003 si tre sa ii fac schimbu de ulei neaparat dar nu stiu ce ulei tre sa cumpar si cat...unde gasesc si eu niste specificatii tehnice?!!? ms anticipat

la cat de multe posturi sau adunat aici mai mult ca sigur vei gasi raspunsul la intrebarea daca stai si le citesti. ai tot: 'clasamentul marcilor, indicele uleiurilor pt motoare sport si felul in care mergi, ai tot . bafta :cheers:

Editat de cristi cbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...