andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 ai facut teste de laborator? si ai vazut tu ca 300V e singurul....no offence..dar nu pot inghiti asa ceva..ce zici tu suna ca la o rascruce de drumuri.. in fine ...se creeaza prea multe polemici astept pe cineva care a dat distribuitorul jos de pe f4...929 ... deci daca te referi la distributie uite cum faci: desfaci intinzatorul de lant scoti sigurata zeger de la el iese saiba aia in cruce din el in spate exista un arc... il invarti cu surubelnita din spate asa fel incat sa strangi arul mai tare.... apoi bagi la loc saiba cu mecanismul in cruce ( intra numai intr-o pozitie) pui zegarul la loc tii cu surubelnita intinzatorul strans si il bagi la loc pe motor.... apropii cele 2 suruburi si dai drumlu la surubelnita... succes !!!! baga docomentu` uite docomentu motul e intre primii !!!! baga docomentu` nu ma lasa are 2,5 MB si nu mere numa 1 mb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) multzam.... deci intra la sigur inapoi..si fara sa mi cada nimik de acolo da i cu multi arhiva Editat Iunie 14, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 multzam....deci intra la sigur inapoi..si fara sa mi cada nimik de acolo da i cu multi arhiva tel meu e 0724 220088 daca nu te descurci si ai intrebari suna-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 ms mult raman dator...kestia e ca ma pricep putin la mecanica..dar imi era sa nu mi cada ceva pe acolo...cu toate ca am poze din cartea tehnica numai bine...daca nu merge treaba sun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 ms mult raman dator...kestia e ca ma pricep putin la mecanica..dar imi era sa nu mi cada ceva pe acolo...cu toate ca am poze din cartea tehnica numai bine...daca nu merge treaba sun pt putin am patit-o si eu si torti care au avut honde e cea mai proasta piese dp motoru ala eu am avut de furca prin '98 cu el la 1100 XX meu de atunci.... sincer nici in ziua de azi nu-i inteleg pe cei de la honda continua sa faca intinzatoare de kkat ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Cata_30, cine ti-a zis ca daca ai probleme cu distributia porneste greu, ti-a zis prostii. "Distributia" merge sau nu merge, nu exista sa mearga pe jumatate. "Distributia", in principiu, este formata din pinionul de pe axul motorului (crankshaft) (nu-mi vine acuma cum se numeste in romaneste), pinionul de pe axul cu came (camshaft), lantul dintre ele, patinele si intinzatorul lantului. Are rolul de a sincroniza miscarea celor doua axe (crankshat si camshaft) astfel incat miscarea sus-jos a pistoanelor sa fie sincronizata perfect cu inchiderea/deschiderea supapelor. Lantul de distributie nu patineaza, nu-si schimba nicioadata pozitia, si nu are cum sa afecteze mersul motorului. Daca lantul sare, motorul nu mai functioneaza deloc, sau daca e in timpul mersului motorul crapa... (pistoane+supape = poc, bum, trosc). Deci in nici un caz nu poti da vina pe "distributie" daca motorul porneste greu. "Distributia" poate fi dereglata doar la montare, cand se monteaza lantul, dar in mers, nu, atunci crapa si gata...(adica se rupe lantul si duce la lovirea pistoanelor de supape si viceversa) De obicei "probleme cu distributia" inseamna zgomot al lantului, zgomot produs nu de un ulei prost ci de faptul ca lantul este uzat, s-a largit prea mult. Daca uzura prematura a lantului a fost produsa de folosirea unui ulei necorespunzator, asta e alta poveste.. Dar nu stiu cat de prost poate fi un ulei incat sa se uzeze lantul si sa zornaie prematur, mai degraba lipsa uleiului duce la uzura lui imediata, mai ales daca nivelul este scazut sau pompa defecta si partea de sus a motorului nu este lubrifiata corect... Iti recomand sa nu te joci cu intinzatorul lantului de distributie daca spui ca nu te pricepi la mecanica. Daca nu il montezi corect poti sa obtii defectiuni serioase la motor. Scuzati pentru divagare de la subiect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 belbody ..asa mi a zis un mare mecanic..si eu stiu ca daca pica asta crapa prin el....am desfacut intinzatorul...avea putina mizerie(calamina) depusa pe capat....am curatat, am facut mai multe probe cu el asa la gol sa vad daca nu ramane blocat..inainte sa l desfac proaspat demontat..l am strans si parea blocat....acum e ok ...montat la loc, toarce impecabil.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Bravo, super bine! Ma scuzi ca am explicat prea mult despre distributie si bla bla, dar poate mai citesc si altii... Eu folosesc la Transalp Motorex semisintetic 10W40. Pana acum pe aceasta moto cel dinaintea mea a folosit ulei DENICOL, este o marca din Belgia, nu stiu daca ati auzit de el...in Cehia se gaseste in magazinele moto alaturi de Castrol, Motul, Motorex, dar este mai ieftin cu aproape 50%. http://www.denicol.be/ Ma gandesc sa trec din nou pe acelasi ulei, Denicol Biker 10W40. Mie imi pare destul de serioasa firma, cu toate ca produsul e cam ieftin. In bani romanesti aici uleiul e cam: Motorex/36lei/L, Motul/40lei/L, Castrol la fel,... acest Denicol este 24lei/L (versiunea cea mai ieftina, 10W40, Biker, semisintetic) Ce parere aveti? Ati auzit de aceasta marca de ulei in Romania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 eu nu am reparat motoare niciodata...ma refer la segmentat, repara cutie de viteze..dar asa ce tine de exterior..cum ar fi intinzatorul...rulmenti ...consumabile ... no problem..eu motorexul semisintetic....l am luat cu 120 ron 10w40, 4 litri...nu ar fi problema de bani ..de ex pe motul 300 v am dat 220 ..dar na ma ..asteptam la "minuni" sa zic asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 (editat) emylyo:super interesant postul...acuma am si eu o intrebare pt tine.. eu las mereu moto sa se incalzeasca si vara, pana pe la 50-60 de grade,(iarna peste 65) si in primi 5-6 km schimb in turatii mici ...eu am pus la schimbul de 1000 si cel de 6000 motul 300v dublu ester 10.40.Acum problema e ca eu nu merg nici pe departe sportiv in general>80% regimul meu de mers e undeva la 4500 de ture moto fiind un sv650s 06,si din cate am citit un in postul tau 300v e pt pista..asa ca ma gandeam sa pun acest tip de ulei castrol semisintetic 10.40. http://www.louis.de/_30c9987f4c5202d8b44b7...tnr_gr=10038255 Intrebarile sunt: 1.ce avantaje au uleiurile semi sintetice faat de cele full sintetice gen 300v?protejeaza mai bine cutia?ca la mine asta e problema ca la primele plecari de pe loc face urat intr-a ntaia... 2.care e treaba cu "energy conserving" la uleiuri ca am citit in manual ca nu e recomandat sa pun acest tip de uleiuri.. ms pt raspunsuri anticipat Ai motor in v si e normal sa faca as ain treapta 1.Avantajele sunt normal la cele sintetice.Mentionez ca 7100 este sintetic ca si 300v,5100 este semi.Asa trebuie sa fie incalzit un motor si e un lucru bun cum il folosesti.Cred ca este vorba de uleiuri care reduc consumul si in general acestea au prima cifra 0 sau 5 inainte de w si contin Molibden sau teflon.Nici eu nu recomand asa ceva.Nici alti aditivi.Ca sa nu mai zic de Dura Lube sau Slick sau altceva de acest gen.Tot ce este peste mineral au deja n aditivi in ele. Editat Iunie 14, 2008 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 In ZX6R am pus acum iarna (16grade C temperatura ambianta) (motor de 71.000km)-> 7100 10w40. La vara am sa pun 15w50 (nu stiu daca 300v sau 7100) Eu am mers o iarna cu 15W-40 (Mobil1). Imi pornea destul de bine la rece (pana la 0 grade C temperatura ambianta dimineata ). Credeti ca merge 15W-40 la temperaturi din astea (nu erau totusi mai putin de -15 nici noaptea) sau sa stiu la iarna sa pun un 10W-40? Din ce am mai auzit eu, daca se trece de la un indice la altul, trebuie schimbat neaparat si filtrul. Asa-i? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Din ce am mai auzit eu, daca se trece de la un indice la altul, trebuie schimbat neaparat si filtrul. Asa-i? cand schimbi uleiul schimbi automat si filtrul........ hai la 2 schimburi daca e genuine, original .... dar la conditiile din romania mai bine la fiecare schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 cand schimbi uleiul schimbi automat si filtrul........ hai la 2 schimburi daca e genuine, original .... dar la conditiile din romania mai bine la fiecare schimb. Si eu sunt de acord cu teoria asta. Este cel mai sanatos. Mai ales ca atunci cand scurgi uleiul in filtru raman acele 250-300ml ulei. Daca treci de la un tip de ulei la altul chiar recomand acest lucru. Oricum recomand ca saptamanal (sau la 2 saptamani) cand se unge lantul sa se verifice si nivelul la ulei (eventual completat). Oricum topicul este despre uleiuri si nu despre distributii sau alte combinatii. Va rog sa faceti topic separat ca deja devine salata si acest topic. (tipic oricum) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 my bad ..sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Eu folosesc uleiul recomandat de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 15, 2008 Autor Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Eu folosesc uleiul recomandat de producator. adik indicele SAE normal,asta stie oricine, doar nu-ti zice si ce marca de ulei trebuie pusa . altceva?????? Editat Iunie 15, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Eu folosesc uleiul recomandat de producator. de producatorul motocicletei sau a uleiului e o mare diferenta de exemplu ani de zile ktm a recomandat shell si acu motorex.... aia care au cumparat mai demult tre sa ramana pe shell si aia noi pe motorex ?????????????? chestile alea cu uleiu recomandat de producatorul motocicletei e marketing si sunt sigur ca nu e cel mai bun ulei care poti sa-l bagi in motor..... Editat Iunie 15, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Pt un zzr400 e bine daca i-am pus ulei 10w50 ??e 100% sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Pt un zzr400 e bine daca i-am pus ulei 10w50 ??e 100% sintetic. din ce an motorul ? normal la un astfel de motor este recomandat 10w40 depinde si ce firma de ulei ai bagat.... daca e mai vechi cu ulei 100% sintetic distrugi ambreiajul..... Editat Iunie 15, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 din ce an motorul ?normal la un astfel de motor este recomandat 10w40 depinde si ce firma de ulei ai bagat.... daca e mai vechi cu ulei 100% sintetic distrugi ambreiajul..... I-am pus Yacco. Motorul e din 98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 I-am pus Yacco. Motorul e din 98 la 98 as merge totusi pe un semi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 15, 2008 Autor Share Postat Iunie 15, 2008 la 98 as merge totusi pe un semi..... stai un pic ca nu inteleg adica la cbru meu din 95 e mai indicat sa-i pun semisintetic decat sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 in cb-ul meu am pus castrol gpx semisintetic 10w40; inainte am avut procycle, dar eu nu am urechea destul de fina sa aud ca acum ar fi vreo diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
@jinx Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 sal.am si eu nevoie de ajutor...mi-am laut si eu un 636 din 2003 si tre sa ii fac schimbu de ulei neaparat dar nu stiu ce ulei tre sa cumpar si cat...unde gasesc si eu niste specificatii tehnice?!!? ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 15, 2008 Autor Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) sal.am si eu nevoie de ajutor...mi-am laut si eu un 636 din 2003 si tre sa ii fac schimbu de ulei neaparat dar nu stiu ce ulei tre sa cumpar si cat...unde gasesc si eu niste specificatii tehnice?!!? ms anticipat la cat de multe posturi sau adunat aici mai mult ca sigur vei gasi raspunsul la intrebarea daca stai si le citesti. ai tot: 'clasamentul marcilor, indicele uleiurilor pt motoare sport si felul in care mergi, ai tot . bafta Editat Iunie 15, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.