Sari la conținut

Manifest/Comunicat de presa/Scrisoare deschisa


Smokey
 Share

Postări Recomandate

salut

 

sunt nou pe firmament si scriu pentru prima data.

toate bune, dar sunt curios ce zice "ala'cu papucul sau ala cu mertzul sau "nea vasile" care nu mai poate el de noi si de politie.merg in fiecare zi din dr.taberei in aviatiei si vad politie odata pe saptamana.

cred ca daca am face ceva gen mars de protest impotriva legislatiei-lunar, poate ar mai iesi ceva.

in rest subscriu la modificarile in regulament fara discriminare de categorie auto-moto. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nimeni nu merge cu 50km/h in oras...nici macar cu Mobra.

ba da. si nu neaparat cu mobra.

 

-interzicerea umplerii gropilor cu pietris/nisip

-obligativitatea curatarii nisipului de pe partea carosabila dupa reparatii si dupa sezonul dei iarna

-o mai buna nivelare a carosabilului la intersectarea cu sinela de tramvai/cale ferata

datorita pericolului deraparii

asta e o chestiune care tine doar de bun simt, dar daca te uiti la fetzele celor care trebuie sa faca asta vei intelege repede de ce niciodata nu vom avea strazi curate aici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da. si nu neaparat cu mobra.

:disappointed:

 

asta e o chestiune care tine doar de bun simt, dar daca te uiti la fetzele celor care trebuie sa faca asta vei intelege repede de ce niciodata nu vom avea strazi curate aici.

 

cam asa e, mai ales la salarii de 100 Euro nu stiu cine va lucra cu 'avint pionieresc'

 

ar fi buna si obligativitatea introducerii oglinzilor pt 'unghiul mort'

sint cu 3-4 RON si sint foarte bune

mi-am pus ieri :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da. si nu neaparat cu mobra.

 

Hai frate ca daca mergi constant cu 50km/h ori te ia somnul ori patzesti ca in bancul ala (a trecut unul pe langa mine si am crezut ca stau pe loc) ori faci accident pt ca atentia nu mai este sporita din plictiseala si gura casca pe trotuar dupa pipitze.

 

Hai sa-l vad si eu pe ala cu R1 cum merge cu 50km/h in orash :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni, dar realist si din prisma motociclistului nu gandeste nimeni ??

 

Am tot vazut prin forum pareri care spun sa punem taxe pe anumite motoare (mari sau vitezane), sa absolvim conservarii de vina daca nu are motociclistu' echipament, sa inasprim examenele si ITP-urile, sa inasprim pedepsele pentru lipsa echipamentului, pentru wheelie & stoppie, pentru viteza, pentru capacitate mare in primii ani, sa marim asigurarile obligatorii si casco pentru cei care "au patzit-o"... Intr-un cuvant sa ne facem viatza grea !!

 

Cum puteti cere asa ceva ? Veniti-va in fire !! Hai sa facem ceva si PENTRU motociclism, pentru incurajare, pentru "relaxarea" acestui mediu !! Ceva matur si elegant, cu respect pentru ceilalti din trafic si pentru politie (DA, noi tre' sa fim primii pentru ca de la ceilalti nu sunt sperante).

 

In fine.. in primul rand uitati-va la legislatia europeana. Sunt sanse mari sa importam ceva reglementari, avand in vedere ca la nivel inalt se incearca lingerea la popou a tzarilor europene.

Adica pentru inceput putem sa cerem:

1. permiterea depasirii coloanei oprite la semafor de catre biciclete, motorete si motociclete printre benzi fara depasirea liniei de demarcatie dintre sensuri (acolo unde exista).

2. Reducerea taxelor si impozitelor pentru mopede si scutere pana la 125 cmc (cu anumite restrictii de putere/viteza) si de asemenea posibilitatea conducerii acestora fara licenta (permis) de la 16 ani.

3. Crearea de benzi speciale pentru vehicule cu 2 roti in orase si incurajarea folosirii acestor vehicule pentru decongestionarea traficului (totusi nu cred ca R1 sau GSXR-ul sunt potrivite pentru aceste benzi :disappointed: )

 

De asemenea proiectele de circuite si curse moto de diverse tipuri (asfalt, cross, dirt) sunt binevenite pentru ca ajuta la "descarcarea" hormonilor celor mai "nelinistiti" dintre noi in cadru organizat si legal, mutandu-se astfel dorinta de a concura pe strazi cu cea de a castiga in curse adevarate.

 

Cred ca e absurd sa invinuiesti motoarele mari sau lipsa echipamentului pentru accidentele cauzate in majoritate de neacordarea de prioritate. Poti sa te dai cu 120km/h in oras si cu R1 si cu CB400 si la fel de bine cu o italiana de 125cmc. Si poti sa-ti rupi gatu' de la 70km/h echipat complet.

Adica daca in timpul bacului elevele silitoare se mai arunca de la geam si apar la stiri ar trebui sa li se interzica sa locuiasca la etaj ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sub nici o forma nu putem sa incercam sa schimbam mentalitatzile idiotzilor cu dashii de prin anii '80... sau a manelarilor cu bemveu sau mertzan la care li se vede doar motzul blond...

Ei vor da in continuare shpaga!!! da shpaga ca asta e Romania... Noi visam frumos aici, dar pe strada e ca in jungla. Nu e sub nici o forma ca in acest post de pe cel mai tare forum al nostru. Singurul mod de a sensibiliza aceasta natzie de balcanici... nu e prin lege... romanul o va ocoli chiar de-ar trebui sa mearga pe margine prapastiei... sin gurul... dar singurul mod... (shi o spun nu eu ci multi altii, psihologi, doctori, oameni care au fost prin toata lumea) de a ne proteja este prin frica! Romanu se gandeste... Daca intru in vreun motociclist mi-o iau... exact asha se gandea shi idiotul care mi-a taiat fatza in constantza /index.php?...mp;#entry455024 (aici putetzi vedea exact despre ce este vorba ) cand a vazut ca am numar de bucuresti... asta e singurul mod fratzi. Cum nu se asigura le F""""m oglinzile, nu-i lasam sa doarma la gandul ca si-o vor lua....parerea mea. Chestia cu educattia din scoala, examenul mai greu, lectiile la fel, pot imbunatati situatia poate peste 20 de ani... noi trebe sa facem ceva AKUM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu oglinzile rupte sau tabala indoita e relativa fiinca te plimbi o ora prin oras shi dai de 3 sau 5 dobitoci din astia shi ce faci stai sa dai picioare in usi la fiecare...shi nici nu stii cine e la volan... poate sa fie cineva care iti stie motorul shi dupa aia il gasesti cazut sau zgariat ... acum nu stiu ce e de facut in privinta conservarilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Brainstorming inseamna sa nu contrazici, ci sa aduci idei constructive.

Deci:

1. Grile de IMPOZITARE si cote de ASIGURARE in functie de puterea motocicletei: permisive pentru <, normale pentru marea majoritate, restrictive pentru >.

2. Campanie multimedia (similara celei pentru alcool) catre automobilisti pentru respectarea motociclistilor, si catre motociclisti pentru respectarea regulilor. Daca ideea este agreata, voi reveni cu propuneri de slogane.

3. Pentru propuneri legate de SCOALA si REGULAMENT cred ca putem face topicuri separate, sunt subiecte extrem de vaste, ar trebui sa ne documentam serios.

 

In primul rand Brainstorming inseamna "Furtuna de idei", adica hai sa vedem ce putem gandi impreuna (da, idei constructive), insa trebuie sa accepti si criticile sau ideile altora. Intr-o disputa castiga cel cu argumente mai puternice, mai apropiate de adevar sau cu argumente care corespnd parerii majoritatii(depinde de situatie)

 

In ceea ce priveste topicul, eu propun sa se modifice legislatia pt a nu se mai permite depasirea motocicletelor fara atas in zonele cu depasirea interzisa!!!! :P in rest Sanatate si Afalt Uscat (si curat)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Brainstorming, pe scurt:

“Metodă creativă care se bazează pe generarea spontană de idei la o temă dată. [...]. Principiul fundamental al brainstormingului este suspendarea criticii, astfel încât participanții să fie liberi să exprime orice idee care le trece prin minte, inclusiv idei hazlii sau inaplicabile, deoarece acestea îi pot stimula pe ceilalți participanți să vină cu idei valoroase.”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bune idei da din pacate cind o sa schimbe ceva in Romania???? A,daca eram chiar asa uniti ne stringeam pe strada 2-300 de motoare si ne baga si pe moi cineva in seama. Acum Bucurestiul e in afaltare. Avenit Videanu sa vada jegu pe care l-a creat pe strazi??? Tariceanu si-a rupt piciorul si cind am zis ca mi se rupe a sarit lumea sa ma omoare,acu de ce nu merge nimeni la el sa-i zica de taxe,ca la spital au fost cu flori???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca perioada de brainstorming s-a cam terminat deci se poate veni si cu obiectii.

 

-obligativitatea reducerii vitezei in momentul in care esti depasit

 

asta e fix invers fata de cum e legislatia curenta si practic un-SAFE... pai daca vrei sa intri la loc ? tu n-ai patit niciodata ca trebuie sa te retragi din depasire si sa intri la loc in spatele vehicului pe care doreai sa il depasesti. Asa cum e e perfect corect : soferul depasit trebuie sa mentina viteza constanta pe timpul manevrei .. orice instructor bun iti va explica de ce.

 

Am vazut multe idei aiurea pe aici .. si sunt sigur ca cei care le-au emis au avut in gand .. protejarea motociclistului de propria sa constiinta.

 

Sugestia mea este sa luam cat mai mult daca nu TOT .. din legislatiile mature care au un numar mai mare de motociclisti.. ei au emis si rafinat un pachet de legi pentru motociclisti dupa multi ani de experienta si fara nici o suparare .. eu cred ca acel pachet de legi e mult mai bun decat cu ce am putea veni noi .. maxim 10% dintre motociclistii din romania.. no offence.

 

+ Un program IDENTIC cu programul RABLA numai ca la motociclete.. sa iti poti duce IJu/Mobra comunista sa il dai la pe 20 milioane cu care sa poti achita un avans la o moto noua .. orice marca !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brainstorming, pe scurt:

“Metodă creativă care se bazează pe generarea spontană de idei la o temă dată. [...]. Principiul fundamental al brainstormingului este suspendarea criticii, astfel încât participanţii să fie liberi să exprime orice idee care le trece prin minte, inclusiv idei hazlii sau inaplicabile, deoarece acestea îi pot stimula pe ceilalţi participanţi să vină cu idei valoroase.”

:peace: :) :D Sarumana de precizare!

Editat de bamsee_tgv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Examinare diferita la legislatie. De ce eu, pe motocicleta, tre' sa stiu ca, pentru a parca o masina sunt obligat sa pun frana de mana, sa cuplez maneta schimbatorului de viteze intr-a-ntaia sau marsalier, sa ma asigur de nu stiu ce si sa inchui portierele....

-scoala de soferi ar trebui luata mult mult mai in serios, toti motociclistii ar trebui invatati inca din scoala counter-steering-ul, cum sa puna o frana foarte brusca, folosindu-se in acelasi timp si de frana de motor, nu-mi mai vin mie-n cap acum, dar ar trebui multe invatate inainte sa depasesti TIR-urile.

 

Si cea mai folositoare: SCOATEREA DIN UZ A TAXIURILOR! si, eventual, asasinarea taximetristilor. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

 

Cateva idei din State(mia fost prea lene sa-l traduc):

 

1.

Protective Riding Gear

 

Motorcyclists enjoy the freedom of riding in the open air and feeling a part of everything around them. However, there are some drawbacks to being exposed to the environment. Other vehicles usually surround the operator with a compartment or “cage” that helps to protect and keep the occupants comfortable. Motorcyclists must rely on the clothing they wear to protect and keep them comfortable. There are several manufacturers that produce high quality riding gear. Although leather riding gear provides the most protection, it can be very expensive. Riders should shop around and decide what riding gear meets their needs and purchase the highest quality they can afford.

 

Research indicates that bright colored clothing helps other vehicle operators to see the motorcyclists. Wearing bright colored protective gear can help avoid a crash.

 

The required protective gear includes:

 

Certified Helmet *

*In Maryland, individuals may not operate or ride on a motorcycle unless they wear a helmet that is certified to meet the standards established by the Department of Transportation. Helmets provide protection; they do not prevent crashes. Helmets protect the wearer’s head and brain by reducing and dispersing the force created by a blow or impact during a crash. A helmet has four basic components that work together to provide protection:

 

Outer shell - The outer shell may be composed of polycarbonate, thermoplastic, kevlar, carbon fiber, graphite, fiberglass or a combination of these materials. It is designed to resist penetration and disperses the initial blow to the shock-absorbing liner.

Shock-absorbing liner - the shock-absorbing liner is a firm expanding polystyrene system about one inch thick that helps absorb the impact and disperse the shock.

Comfort liner - This liner improves the helmet’s fit and overall “wearability”. This liner may be terry cloth, velour, brushed nylon or micro fiber. In addition to comfort, this liner keeps the helmet snug to the wearer’s head.

Retention system - The chinstraps secure the helmet to the wearer’s head. The chinstraps must be fastened so the helmet can function properly.

*All helmets sold in the United States for use by motorcyclists since 1973 must comply with the Federal Vehicle Safety Standard 218 (FMVSS 218). This standard is the minimum standard for helmets required to be worn by motorcycle operators and passengers in Maryland. The helmet manufacturers test their helmets and certify their compliance with the federal standard by permanently affixing a DOT label to the helmet. The manufacturer affixes the DOT on the back of the helmet so that it is easily visible. Consumers should not purchase a helmet unless it bears the DOT label applied by the manufacturer.

 

*An improperly fitted helmet will not do its job and may prove to be very uncomfortable when you are riding. Take the time to fit your helmet properly. Try on several helmets from different manufacturers and in various sizes. Do not purchase a used helmet. A helmet should fit snugly, not tightly.

 

Approved eye protection *

*In Maryland, individuals may not operate or ride on a motorcycle unless they are wearing an approved eye-protective device. Motorcycle operators and passengers must wear an eye-protective device that is in compliance with the Federal Food and Drug Administration regulations on impact resistance, 21 CFR Section 801.410(d)(2). Eye-protective devices include face shields, goggles, and spectacles. Most eyewear sold over the counter complies with the FDA’s impact resistance regulations. Motorcycle operators and passengers must wear clear (non-tinted) eye-protective devices when motor vehicles are required to display or use their lights.

 

A long-sleeved jacket or shirt

Long pants. Must be made of a sturdy material. Baggy, loose fitting, sweat and warm-up pants are not aceptable.

Full-fingered gloves.

Over-the-ankle shoes/boots. Footwear with low heels and non-slip soles are preferred.

NOTE: If you do not have the proper gear you will not be permitted to ride. The course instructors will make the final determiniation if a rider's gear is acceptable.

 

If you wish to find out more information about helmets or other protective riding gear, please feel free to call the Program Office and ask to speak with the Program Coordinator or Training Specialist

 

2. required examinations include a test of the applicant’s:

• Vision – A minimum visual acuity of 20/40 in each eye, a field of vision of at

least 140 degrees, and binocular vision is required for an unrestricted license.

If the applicant’s vision can be corrected by glasses or contact lenses to meet

these requirements, the Learner’s Permit or license issued will be restricted to

“corrective lenses” requiring the holder to wear glasses or contact lenses while

driving a motor vehicle;

• Ability to Read Road Signs – You must be able to read and explain all highway

signs, in English, shown to you and observe all signs during the driving

test;

• Written Examination – This test is designed to check your knowledge of traffic

laws, rules of the road, motor vehicle law and safe driving practices. The

information you will be tested on is in this handbook. The questions are multiple

choice. Applicants who experience problems due to speech, hearing, language,

or reading difficulty, should contact the Examiner in Charge for

assistance; and

• Driving Test – An actual demonstration of skills needed to exercise ordinary

and reasonable control in the operation of a motorcycle.

If you fail any portion of the test, you may retake a second test the next day. If

you fail the second or subsequent test, you wait (7) seven calendar days before a

new test can be taken.

viii

A driving test will not be conducted using a vehicle with defective equipment

or if the applicant is not wearing approved eye protection and helmet.

THE SKILL TEST

During this driving test, you will demonstrate the skills needed to safely operate

a motorcycle in traffic. The test includes:

• Straight Line Balances;

• Left “U” Turn;

• Sharp Right Turn;

• Cone Weave;

• Upshift and Downshift;

• Stopping at a Designated Point;

• Quick Stop; and

• Overall control of the motorcycle.

If you accumulate (12) twelve or more points, you have failed the test. The examiner

is required to end the test when the applicant:

• Accumulates 12 or more points;

• Fails or drops the motorcycle;

• Disregards instructions;

• Commits an unsafe act; or

• Fails to understand the instructions.

TRANSPORTING A MOTORCYCLE

TO A TEST LOCATION

The holder of a motorcycle learner’s permit may transport a motorcycle to the

driving test location by truck or other vehicle unaccompanied by another individual

if the holder of the learner’s permit is licensed to drive the vehicle used to transport

the motorcycle. A motorcycle transported on another vehicle must remain on the

transporting vehicle until an examiner authorizes its removal.

An applicant driving the motorcycle to the driving test must be accompanied

by a person properly licensed to drive a motorcycle who is a least 21 years old with

three (3) years driving experience.

A younger or less experienced holder of a motorcycle license may drive the

motorcycle to the examination station and to the starting point where the examiner

begins the driving test.

 

3.THE SKILL TEST

During this driving test, you will demonstrate the skills needed to safely operate

a motorcycle in traffic. The test includes:

• Straight Line Balances;

• Left “U” Turn;

• Sharp Right Turn;

• Cone Weave;

• Upshift and Downshift;

• Stopping at a Designated Point;

• Quick Stop; and

• Overall control of the motorcycle.

If you accumulate (12) twelve or more points, you have failed the test. The examiner

is required to end the test when the applicant:

• Accumulates 12 or more points;

• Fails or drops the motorcycle;

• Disregards instructions;

• Commits an unsafe act; or

• Fails to understand the instructions.

 

4.MOTORCYCLE EQUIPMENT

Your motorcycle must be equipped with (2) two brakes, at least (1) one headlight,

(1) one rear red light, (1) one brake actuated red stop light, (1) one white rear light illuminating

the license plate, a horn, (2) two mirrors, (2) two unaltered fenders, (2) two

foot rests for the operator and (2) two retractable foot rests for a passenger.

The mirrors shall be factory equipment or equivalent, and may not contain

sharp edges, projections or irregular indents capable of producing injury.

Rearview mirrors are one of the most important pieces of equipment on a

motorcycle. The reflective surface of the mirror shall be of a size not less than (7)

seven square inches allowing you to see part of the lane behind you and part of the

lane next to you. Convex mirrors allow you to see the road in your

immediate area in more detail, but they make the vehicles behind you look

farther away than they really are.

REQUIRED OPERATOR EQUIPMENT

No person shall operate or ride a motorcycle unless they are wearing protective

headgear which complies with the standards established by the Motor Vehicle

Administration. The Federal Motor Vehicle Safety Standard (FMVSS), 218 Motorcycle

Helmets, is adopted as the minimum standard for helmets required to be worn

by operators and passengers on motorcycles. The Administration shall accept all

helmets which comply with the requirements of FMVSS 218, motorcycle helmets,

49 CFR 571.281 (1991). Helmets bearing a factory applied (DOT) Department of

Transportation label and/or Snell Memorial Foundation meet those standards.

No person shall operate or ride a motorcycle unless they are wearing an eye

protection device approved by the Administration.

All face shields, goggles, prescription lenses and “over the counter” glasses

must comply with the Federal Food and Drug Administration regulations on impact

resistance.

Tail & Brakelights

Horn Headlight

Front Brake

License Plate

Light

Mirrors

L & R Sides

Rear

Fender

Front

Fender

Passenger Foot Rests

L & R Sides

Operator Foot Rests

L & R Sides

 

Mai pe larg ii o carte intreaga, vezi la urmatorul site:

http://mva.state.md.us/Resources/DL-001.pdf

 

Cred ca sunt idei care se pot aplica si la noi.

 

asfalt uscat :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

- reduceri fiscale la echipamentul DE BAZA nu la ala pictat manual sau facut de firme de moda. Adica casti, protectii si geci/pantaloni de nivel jos. Desi aici presimt ca nu se poate, o sa se apuce o multime sa importe geci din alea cu aspect "de motor" si o sa sunteze tva-ul. Da macar la casti si protectii ca astea nu le poarta nimeni la disco.

 

Nu au cum sa sunteze TVA-ul daca se precizeaza ca doar echipamentul care are protectii incorporate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unele idei de pe aici trebuie interzise.

 

E clar de ce nu toata lumea trebuie sa participe la nasterea unei legi.

 

Cum sa lasi hayabusa sa mearga pe pista de biciclete?

:baldy:

 

Era vorba de creerea unei benzi speciale pentru motociclete pe carosabil, total diferita de cea a biciclistilor care e pe trotuar.

 

Desi mi se pare putin trassa de par. De ce? Uite doar o intrebare: Ce fac daca vreau sa fac stanga la o intersectie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de creerea unei benzi speciale pentru motociclete pe carosabil, total diferita de cea a biciclistilor care e pe trotuar.

 

Desi mi se pare putin trassa de par. De ce? Uite doar o intrebare: Ce fac daca vreau sa fac stanga la o intersectie?

 

 

Multumesc, ai raspuns singur.

 

Daca la biciclisti are foarte mult sens, sa faci o pista speciala de moto e o prostie. Nu am vazut nicaieri in europa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi povestise unul k in cehia ,parca,dak un sofer era prins beat i se confisca masina. cred k ar prinde bine o sanctiune de genul asta,mai ales k i-ar mai domoli pe pustii de bani gata,cu masini bengoase,kre au ce au (eu personal nu stiu) cu motociclistii. si de asemena pedepse crunte pt politistii corupti(k altfel degaba se pun toate legile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal!

 

Cateva idei din State(mia fost prea lene sa-l traduc)....

 

 

Ce pot sa spun? Nu stiu cate stii tu despre State, insa aici se circula fara casca, desi legea insista sa se poarte asa ceva si mai ales ca este prevazuta o amenda pentru asta. In plus daca ai permis de masina tot ce trebuie sa faci e sa te duci la DMV(department of motorized vehicles) si sa ceri sa-ti adauge categoria moto la permis(depinde de la stat la stat, insa in majoritatea statelor e la fel). Si aici aproape"ORICINE" obtine permisul pentru auto(inca de la 16 ani).

Revenind la ce si cum se poarta pe aici, accidentele moto sunt f frecvente si de cele mai multe ori datorate vitezei mari cu care se circula, neatentiei soferilor de "conserve" si a faptului ca motocilistii nu poarta nici un fel de echipament de protectie. De asemenea in majoritatea cazurilor accidentele rezulta in decesul motociclistului.

Concluzia mea.....chiar daca este SUA, asta nu inseamna neaparat ca este bine sa adoptam legislatia, ideile sau modelul lor. Si mai ales din cauza faptului ca aici se circula altfel decat in europa si mai ales decat Romania. Nu vreau sa ma gandesc la o combinare de idei americane in domeniul circulatiei pe drumuri publice si prostia pe care o intalnesti zilnic pe drumurile din romania.

 

Unele chestii trebuiesc schimbate dar trebuie gandita bine treaba si mai ales trebuiesc aplicate chestii care vor imbunatati sistemul romanesc. Pana atunci mai e. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

:banana:din pacate tot ce ati vrea sau vreau nu o sa cam intimple suntem in rominia si pe deasupra ori cit de multa propaganda si spoturi via alcool sida sau mai stiu ce altceva tot o sa avem parte de emoti pe sosele si de morti cauza-condusul inprudent si din partea celor cu masini ci si din partea motociclistilor exemplu eu conduc un truck de 11 tone si am avut emotia ca din dreapta sa.mi tisneasca un biker recunosc greseala pe care o fac eu da si

'voi

' sau uni. e bine ca ne gindim la noi da asta e, e greu sa educam o lume needucate si care conduce cu bita in dreapta. numai bine pt ca sunt lucruri bune unele gresite da cum bine sa spus la inceputul topicului nu discutam ideile ci le adunam si dupa aceea le sortam.multa bafta.ce se mai aude cu acele autocolante pt casti pe care sa scrie "nu.mi scoate casca in caz de accident"?????? multam :drink:

 

 

salutare deacord cu tine prins beat confiscat masina da daca un biker e prins beat ?????? confiscat moto??????????vezi nu tre sa facem discriminare pe plan legislativ adica legile pt toti la fel pt ca greseli fac ei conservari ,ziua sun si eu conservr, da si noi motociclisti,dupa program sunt biker, asa ca,cum rezolvam problema ca sa nu fie nici o discriminare intre 2 si 4 roti??? multi avem pe permis a si b adica conducem si masina si moto :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Inasprirea examenului pentru obtinerea permisului de conducere (indiferent de categorie), si aici ma refer in mare parte la proba practica, si nu la sala, care este egala cu 0 cand iesi pe strada. Sa te vada aia in mers daca tu cunosti legile, nu cu pixu in fata.

- Separarea clara in legislatia vamala a autoturismelor de motociclete. Vanzarea/importul de motociclete/scutere ar trebui incurajata. Tot aici ar merge si ceva gen scutirea de la impozit a motocicletelor/scuterelor inmatriculate in orase mari (municipii), pentru ca ajuta evident la fluidizarea traficului.

- Supravegherea atenta a service-urilor care fac ITP-ul, sa se evite astfel acordarea ITP-ului unor vehicule cu grave probleme (frane, lumini) care ulterior pun in pericol restul participantilor la trafic.

- Suplimentarea politistilor prin orase. De preferat cei pe motociclete dar nu numai, deoarece sunt foarte mari sanse ca cineva sa faca o tampenie (trecut pe rosu, neacordat prioritate, taiat linia continua) fara sa-l vada si sa-l amendeze cineva. De fapt, cred ca in 80% din cazuri primesti amenda pt neacordare de prioritate de abia cand ai facut accident, pana atunci nu te opreste nimeni. Tot aici ar veni monitorizarea intersectiilor de camere de supraveghere, care sa-i taxeze pe toti care trec pe rosu.

- Obligarea motociclistilor ca pe timp de noapte sa utilizeze macar partial echipament reflectorizant. Orice ati zice, dar diferenta dintre unul in geaca de piele neagra si unul in geaca de piele neagra cu ceva reflectorizant pe ea (sau chiar o vesta d-aia verde de 200 de mii) este imensa pe timp de noapte.

- Modificarea legislatiei de omologari, sa devina mult mai permisiva in privinta custom-urilor sau altor modificari

- Marirea limitei de viteza in localitati pe timp de noapte, intre ora 01:00 si 05:00, de la 50 la 70km/h. Nu de alta, dar cand stai cu radaru pe bulevardu gol si intr-o ora trece un singur sofer si ala are 65km/h, mi se pare ca stai cu japca.

Editat de sekaba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...