Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

K60 este un cauciuc zgomotos cand ruleaza pe asfalt ? de la 20-60km/h??

La cum bârâie offizieru' meu, n-as putea sa-ti spun!! :drink: Are crampoane destul de maricele, dar si compozitia este destul de moale, asa ca s-ar putea ca zgomotul sa nu fie deranjant..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt utilizatorii de Karoo T.

 

aveti grija de zonele cu asfalt decopertat in genul pieptene, adik carosabilul arata de parca cineva l-ar fi pieptenat in lungu directei de mers. datorita dispunerii crampoanelor pe anvelopa ramane un sant pe toata lungimea cauciucului, fix pe mijlocul "ciupercii". combinatia dintre santul de pe cauciuc si dungile de pe carosabil e f.f. aiurea.

 

am experimentat senzatii tari datorate fenomenului antementionat in toamna prin pasajul victoriei si in uichiendul asta intre constanta si eforie. fuge motorul in toate partile de parca ai dansa lambada pe un munte de gelatina. :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 este un cauciuc zgomotos cand ruleaza pe asfalt ? de la 20-60km/h??

 

la mine suiera fata de zici ca-i vapor in intervalul 80-90 km/h. pe la 40-50 se simt niste mici vibratii.

 

da' intreb si eu ca nestiutorul, tu nu stiai detaliile astea - mi s-a parut ca tot cu k60 e incaltata mobra ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine suiera fata de zici ca-i vapor in intervalul 80-90 km/h. pe la 40-50 se simt niste mici vibratii.

 

da' intreb si eu ca nestiutorul, tu nu stiai detaliile astea - mi s-a parut ca tot cu k60 e incaltata mobra ta...

 

 

nu stiam ca e atat de zgomotos. asta e primul k60 care il am

Mesaj completat

pt utilizatorii de Karoo T.

 

aveti grija de zonele cu asfalt decopertat in genul pieptene, adik carosabilul arata de parca cineva l-ar fi pieptenat in lungu directei de mers. datorita dispunerii crampoanelor pe anvelopa ramane un sant pe toata lungimea cauciucului, fix pe mijlocul "ciupercii". combinatia dintre santul de pe cauciuc si dungile de pe carosabil e f.f. aiurea.

 

am experimentat senzatii tari datorate fenomenului antementionat in toamna prin pasajul victoriei si in uichiendul asta intre constanta si eforie. fuge motorul in toate partile de parca ai dansa lambada pe un munte de gelatina. :rose:

 

 

am patit si eu asta aseara pe A1, pe banda 1 la fel numai ca nu era decopertat ci doar ca si cum ar fi trecut o grebla pe asfalt.

 

k60 pe fata, karoo t pe spate, imi juca ghidonul in toate directiile. faza urata e ca avema 110km/h foarte naspa ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60ul pe asfalt 'greblat' da o senzatie IMBECILA de instabilitate. La 120 la ora nu pici sau ceva, dar te trec apele. Cred ca e o chestie specifica gumelor 50/50, nu musai legata de K60 sau KarooT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inclusiv cu masina ai aceeasi senzatie, ca-ti fuge volanul din maini, nu are legatura cu gumele. Si eu eram speriat la inceput, mergeam cu maxim 60 cand dadeam de astfel de zone, dar acum am invatat sa merg pe ele, inclusiv la viteza, si ma distreaza, in special cand vine vorba de o autostrada lunga si plictisitoare :cheers:. E aceeasi senzatie ca pe macadam. Te lasi moale si nu te lupti cu mobra. Ea oricum o sa mearga in directia pe care o vrei tu.

Editat de uzunu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60ul pe asfalt 'greblat' da o senzatie IMBECILA de instabilitate. La 120 la ora nu pici sau ceva, dar te trec apele. Cred ca e o chestie specifica gumelor 50/50, nu musai legata de K60 sau KarooT.

 

partea dubioasa e ca nu puteam schimba directia :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

partea dubioasa e ca nu puteam schimba directia :cheers:

 

Cu cat sunt mai inguste cauciucurile (mai ales fata), cu atat e mai periculos si senzatia e mai nasoala . Ia incercati cu bicicleta cu baieuri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Veste proasta. Heidenau nu mai are cauciuc pt M+S, cum era 150/70-17.

 

 

 

Acesta este motivul - text preluat de pe advrider.com:

 

"I talked to some Heidenau representatives at IMOT last weekend. Apparantly, they're revising the K60 due to some new European Union regulation (something to do with the rubber compound). Apparantly, they will also have a different two-compound tread, harder in the middle and soft on the sides. Thus, they will not be available in Europe until at least late March."

Si, au inceput sa fabrice? Stie cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu-i aprilie... :)

 

in cealalta ordine de idei, dupa ce in iarna am scos K60-urile prin namoale si mi-a placut cum se comporta, in ultimele 10 zile au avut parte de vreo 2000 km de asfalt pe drumuri gen Cheia, Siriu, Sighisoara - virajate deci.

 

pe scurt, ca urmare inca mai am de spalat lenjerie intima. la mers stil touring totul e ok. insa daca te dai mai tare la ele, lucrurile devin lejer neplacute. inclinarile medii le suporta perfect - zici ca-s gume de strada. insa intre inclinarea medie si una mai extrema, e o zona in care sarcina trece de pe crampoanele centrale si trece pe cele laterale. acolo apare o fractiune de secunda in care mobra cade pe viraj si danseaza nitel dupa care isi revine. din ce-am constatat nu-i nimic periculos, n-am pierdut niciodata controlul insa senzatia e destul de cretina si-ti cam taie cheful de viraje in forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe scurt, ca urmare inca mai am de spalat lenjerie intima. la mers stil touring totul e ok. insa daca te dai mai tare la ele, lucrurile devin lejer neplacute. inclinarile medii le suporta perfect - zici ca-s gume de strada. insa intre inclinarea medie si una mai extrema, e o zona in care sarcina trece de pe crampoanele centrale si trece pe cele laterale. acolo apare o fractiune de secunda in care mobra cade pe viraj si danseaza nitel dupa care isi revine. din ce-am constatat nu-i nimic periculos, n-am pierdut niciodata controlul insa senzatia e destul de cretina si-ti cam taie cheful de viraje in forta.

Subscriu. Mai ales daca ai varianta mai veche, care erau din fabrica mai patratzoase umpiculescu, si ai mers (ca mine :) ) destul prin oras incat sa se fi platificat si mai mult.. La aplecare simti cum scapa usurel, nu suficient cat sa te dea pe jos, daca ai un minim de experienta, dar suficient cat sa deformezi saua.. ;)

 

D'asta vreau sa trec pe Tourance-uri..

 

By the bye: in talon la je scrie ca's recomandate 57H-uri.. (pana la 210km/h).. Daca pun 57S-uri (pana la 180km/h), luand in considerare ca n-o sa depasesc 150km/h, are ceva? :D

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subscriu. Mai ales daca ai varianta mai veche, care erau din fabrica mai patratzoase umpiculescu, si ai mers (ca mine :) ) destul prin oras incat sa se fi platificat si mai mult.. La aplecare simti cum scapa usurel, nu suficient cat sa te dea pe jos, daca ai un minim de experienta, dar suficient cat sa deformezi saua.. ;)

 

D'asta vreau sa trec pe Tourance-uri..

 

By the bye: in talon la je scrie ca's recomandate 57H-uri.. (pana la 210km/h).. Daca pun 57S-uri (pana la 180km/h), luand in considerare ca n-o sa depasesc 150km/h, are ceva? :D

 

 

da dar in noroi daca intri cu tourance o sa lasi mobra acolo de nervi.

 

mai bine iti iei k76 de la heidenau care au crampoantele mai mari si mai mult spatiu intre ele, oferind mai buna tractiune in noroi si nisip, si o durata de viata similara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu cred ca o sa depasesc 10% din km off-tarmac.. Vreau ceva mult mai ON decat OFF.. Corect, mai dai si pe drumuri "normale" de umpiculescu de nisip sau un strat subtirel de noroi, si ar fi ideal sa tina si pe asa ceva, dar n-o sa prea ies in decor de placere.. :D E pacat sa chinui caucioacele alea pe asfalt, cum am chinuit K60-ul asta.. ;)

 

Ma interesa daca sunt ceva diferente la stabilitate la viteza mai mare, nu stiu, poate se incing mai puternic, poate au mai putina "carne".. :) 'Abar n-am care's diferentele practice dintre H si S..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nu-i aprilie... :)

 

in cealalta ordine de idei, dupa ce in iarna am scos K60-urile prin namoale si mi-a placut cum se comporta, in ultimele 10 zile au avut parte de vreo 2000 km de asfalt pe drumuri gen Cheia, Siriu, Sighisoara - virajate deci.

 

pe scurt, ca urmare inca mai am de spalat lenjerie intima. la mers stil touring totul e ok. insa daca te dai mai tare la ele, lucrurile devin lejer neplacute. inclinarile medii le suporta perfect - zici ca-s gume de strada. insa intre inclinarea medie si una mai extrema, e o zona in care sarcina trece de pe crampoanele centrale si trece pe cele laterale. acolo apare o fractiune de secunda in care mobra cade pe viraj si danseaza nitel dupa care isi revine. din ce-am constatat nu-i nimic periculos, n-am pierdut niciodata controlul insa senzatia e destul de cretina si-ti cam taie cheful de viraje in forta.

Great, merci de feedback. Bine ca nu mai aveau atunci cand mi-am comandat. La stilul meu cred ca eram pana acum cel putin de doua ori cu rotile in aer.

 

On the other hand, K76-le e o guma foarte misto. Deocamdata am doar fata (spatele e un Tourance care are 23.000km) pe care am pus deja 2000km pe toate suprafetele. Nu m-am dat la limita (nu fac asta pe strada), dar la inclinari medii tine suprinzator de bine. Si chiar si pe noroi moale m-a uimit. Eram obisnuit de la Tourance sa urmareasca profilele drumului, sa alunece dintr-o parte in alta. Nu se intampla asta cu K76, sta plantat bine de tot. In lut se incarca repede, insa n-am intalnit guma care sa nu se incarce. Constructia bias-ply aduce avantajul de a descarca foarte repede guma in off, insa pe strada se simte sidewall-ul tare si un comportament destul de dubios in cazul denivelarilor in mijlocul curbei. Cel mai bun raport pret/calitate, am dat 235 lei + transport pe un 110/80-19.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constructia bias-ply aduce avantajul de a descarca foarte repede guma in off, insa pe strada se simte sidewall-ul tare si un comportament destul de dubios in cazul denivelarilor in mijlocul curbei. Cel mai bun raport pret/calitate, am dat 235 lei + transport pe un 110/80-19.

Poti sa incerci sa dezvolti umpiculescu "dubios", te rog? Ca acum am vazut si reply-ul Cavalerului, si sunt curios ce stie si guma asta (tot 90 ON 10 OFF).. ;)

Ma intereseaza cel mai mult cum se comporta pe ploaie, mai ales prin "capitala mizeriei", unde gasesti urme de moloz in centrul orasului pe oricare dintre benzi.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 150/70/17 si 110/80/19 imi puteau aduce la jumatea lunii aprilie daca dadeam comanda pe 25 martie deci au inceput sa le fabrice deja.

Am preferat iau K76 am dat comanda pe 25 si pe 26 am fost sa le ridic, DOT 2010 ambele, acum caut sa le montez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa incerci sa dezvolti umpiculescu "dubios", te rog? Ca acum am vazut si reply-ul Cavalerului, si sunt curios ce stie si guma asta (tot 90 ON 10 OFF).. ;)

Ma intereseaza cel mai mult cum se comporta pe ploaie, mai ales prin "capitala mizeriei", unde gasesti urme de moloz in centrul orasului pe oricare dintre benzi.. :)

Cu Tourance mi se parea ca nu am feedback pe denivelari (in principal din cauza furcii), acum am. Inca nu mi-am dat seama daca-i bine sau rau :D

 

Ploaie inca n-am prins cu el, nici asfalt ud pe care sa merg cu viteza, dar cu siguranta are mai multa aderenta pe zapada fleoscaita si gheata decat guma veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K60 150/70/17 si 110/80/19 imi puteau aduce la jumatea lunii aprilie daca dadeam comanda pe 25 martie deci au inceput sa le fabrice deja.

Am preferat iau K76 am dat comanda pe 25 si pe 26 am fost sa le ridic, DOT 2010 ambele, acum caut sa le montez :)

 

 

cat te-au costat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

574 RON la "botu calului" ;)

 

 

daca treci prin buc vezi ca am o vulcanizare in semnatura. super baieti :)

 

cu 100 ron ai rezolvat tot inclusiv schimbare de valva.

Mesaj completat

combinatia de karoo T si k60 s-a dovedit extraordinara.

 

am mers pe autostrada, pe serpentine pe ploaie si uscat, pe dum pietruit, pe forestiere cu noroi si cu zapada. singurul loc unde a fost greu a fost pe zapada.

 

karoo-ul gasea oriunde aderenta si impingea mobra inainte cu o vehementa rar intalnita.

 

am reusit sa duc pana la buza ambele cauciucuri sunt foarte multumit de investitia facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...