Dok Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Au 90/90 21" tocmai mi-am luat eu pentru Dakar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Au 90/90 21" tocmai mi-am luat eu pentru Dakar. Angi vorbeste de 130/80-17 M&S. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Au 90/90 21" tocmai mi-am luat eu pentru Dakar. Vazusem ca au dimensiunea asta, ca apare pe site. Problema e la ala de spate. In varianta "simpla", nu-mi place deloc cum arata k60-ul. Prea putina carne. Imi place cum arata M+S-ul pentru dimensiunile 140 si 150. Foarte carnoase. Arata bine. Din pacate nu arata asa si pentru dimensiunea de care am eu nevoie. Momentan ma calmez si raman cu mitasurile. Asta e. Numai bine si astept sa iesim la un coclau de septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Eu mi-am luat TKC80-ul pentru spate. Sa vedem cat ma tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Eu ma gandeam c-or sa sa faca pe mijloc o banda din alt cauciuc, mai dur. Eu cred ca dunga aia o sa se toceasca aiurea. O sa fie un cauciuc orientat mai mult pt asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 care ar fi mai ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 care ar fi mai ok? Care sunt in stare mai buna? Profilul e mai bun la Pirelli pt dual-sport, insa daca e batran si copt e posibil sa piarda in favoarea michelinului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 care ar fi mai ok? pirelli nu e cam lat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 pirelli nu e cam lat? nu. e ok. Mesaj completat Care sunt in stare mai buna? Profilul e mai bun la Pirelli pt dual-sport, insa daca e batran si copt e posibil sa piarda in favoarea michelinului. am impresia cas fabricatie 2007. amindoua. eu as lua michelinu . dar am nevoie si de niste pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Crampoanele la K60 sunt mai mai decat la K60 Scout? Ce diferențe mai sunt înafară de banda aia de pe mijloc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Salut, Desi nu fac foarte multi km/an, ma gandesc la nou K60. Proportia este de 50% off road. Ce parere aveti ? Momentan am Metzeler Tourance, cele cu care au venit mobra. cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Intreb chestiile astea si ma intereseaza deoarece nu prea sunt multumit de prestatia mitasului pe asfalt ud. Il cumpar p-asta pentru ca tine mult si este ieftin. Daca Heidenau as sti ca tine macar 15.000 mitasul pe ploaie e ca plasticul, eu am pe spate heidenau k60 cel clasic 120/90/17 si am cu el 8000km si sa zic ca mai fac inca 1000km, dar dupa mine l-as schimba acum, insa nu mai are rost ca vine iarna, deci il mai tin 1000km cat mai circul in aceasta toamna se comporta f bine pe orice teren, de asfalt nu mai zic, fiindca e moale si are aderenta f buna, ma inclin in curbe pana la limita crestelor de noroi si nu derapez atat doar ca se duce repede,,, insa la primavara tot Heidenau imi voi lua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 (editat) Salut, Desi nu fac foarte multi km/an, ma gandesc la nou K60. Proportia este de 50% off road. Ce parere aveti ? Momentan am Metzeler Tourance, cele cu care au venit mobra. cheers Impecabile gume pentru offroad cu lungi reprize de asfalt. Eu l-am folosit preponderent asfalt in schimb de cate ori am iesit in teren am avut o siguranta foarte buna. Clar motoru cu gumele astea putea mult mai mult decat ii dadeam eu. Tourance sunt gume de asfalt care nu te lasa pe forestier uscat sau macam fin. In schimb cand apare bolovanu si pamantul umed (nu-i nevoie sa fie chiar namol), cu Heidenau stai plantat in timp ce Tourance incepe sa devina instabil, mai ales pe curbe unde e destul de putin previzibil. Am facut aproape 14.000km cu un K60 pe dominator, desi am fortat nota. Tine lejer 10.000km un K60 pe domi. EDIT: Valea oltului cu 70-100 la ora pe ploaie, autostrada la 100-110 pe torentiala din aia de zici ca sta cineva cu galeata in fatza ta. Editat Septembrie 8, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 (editat) Am facut aproape 14.000km cu un K60 pe dominator, desi am fortat nota. Tine lejer 10.000km un K60 pe domi. Da, te tine 14000 ca tu esti usor ca fulgu eu am 100kg si am mers majoritatea excursiilor cu pasagera (45-50kg) si bagaje, de-aia eu fac maxim 10000km plus cand eram singur pein Padis-Apuseni pe forestiere nu il menajam deloc, frane cu roata spate blocata pe cativa metri si asa mai departe Editat Septembrie 8, 2010 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 ma inclin in curbe pana la limita crestelor de noroi si nu derapez adica faci asta pe asfalt ud? ca pe uscat si cu mitasul te inclini pana la capat, fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Domnilor, Vin cu o intrbare pentru posesorii de Heidenau K60, sau cei care au avut experienta cu aceste gume. Ma tenteaza si pe mine acest model pentru Transalp-ul meu (inca sunt indecis intre K60 si TKC80), insa am inteles ca ar avea peretii laterali cam rigizi. Intrebarea mea este: cat de rigizi? Mai exact, in cazul 130/80-17. Intreb asta deoarece am intalnit cazuri de anvelope a caror rigiditate era de-a dreptul ridicola - la modul "nu se deformeaza deloc sub greutatea mobrei, chiar si fara aer in ea", implicit contributia la atenuarea socurilor = 0. numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Eu am pe cel de 140/80 R17 si mi se pare o guma moale. L-am pus singur pe janta cu 3 leviere micute. Mai rigid mi se pare Tourance... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Eu am pe cel de 140/80 R17 si mi se pare o guma moale. L-am pus singur pe janta cu 3 leviere micute. Mai rigid mi se pare Tourance... Eu cand am pus fatza (90-90/21) am tras si-am impins de mi-a venit acru. La spate (120-90) a mers ceva mai usor, insa nicidecum la fel de simplu ca la trailmax-ul de pe roata unui prieten. Au peretii destul de rigizi, atat pot spune. Nu stiu de gumele mai mari (130,140) dar cele mici te cam chinui cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Ala pe fata nici nu am pomenit, a intrat foarte usor. E treaba de tehnica. Spatele e mai rigid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 As putea spune de K60 ca este relativ mediu ca rigiditate a peretilor laterali.. oricum, nici nu se compara cu K76.. Speaking of which, dupa ~2500km facuti cu K76, dintre care 700 vineri, revin cu niscai pareri: > Aderenta buna, dar nu grozava pe uscat; le-am dus in buza pe serpentine, dar odata ajunse la buza aproape ca ma bagau in drift.. > Aderenta cam dubioasa pe denivelari (piatra cubica, drum de tara plin de pietre), iti joaca ghidonul in mana ceva de speriat.. > Aderenta cam dubioasa pe ploaie, pur si simplu ieri nu am simtit offizieru' prea stabil; daca bagam frana de motor (si nu violenta!!), fugea spatele (pe strada uda, in mers drept); daca ma aplecam putin mai mult, simteam ca vor sa fuga.. > Dupa 2500km am observat cateva taieturi si ceva rosaturi pe roata din spate.. Ca oi fi trecut prin ceva cioburi, sau s-a faramitzat cauciucul de la rulaj, nu am de unde sa stiu.. o sa incerc sa trag vreo doua poze intr-o zi, ca nu-mi place cum miroase treaba asta.. Cam atat deocamdata.. Sincer, mai bine imi luam in continuare K60-uri, chiar daca as fi mers 95% asfalt, si le-as fi tocit in 8-10.000km.. Poate altii au avut alte experiente cu ele, poate am avut eu ghinionul sa nimeresc o pereche a carei compozitie nu corespunde cu a celorlalte K76-uri, pentru ca am citit o gramada de review-uri pozitive despre ele.. Ideea e ca nu sunt multumit deloc de cum se simt, cel putin pe offizieru' meu nu sunt ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Subscriu - K76 sucks. Pe ud nu e deloc stabil si se lasa foarte aiurea in curbe. Aderenta pe ud e cam tot acolo cu un Tourance de 2 ani si 38k km. Nu se merita sa sconomisesti 150 ron si sa iti iei K76 in loc de Tourance! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Domnilor, Vin cu o intrbare pentru posesorii de Heidenau K60, sau cei care au avut experienta cu aceste gume. Ma tenteaza si pe mine acest model pentru Transalp-ul meu (inca sunt indecis intre K60 si TKC80), insa am inteles ca ar avea peretii laterali cam rigizi. Intrebarea mea este: cat de rigizi? Mai exact, in cazul 130/80-17. Intreb asta deoarece am intalnit cazuri de anvelope a caror rigiditate era de-a dreptul ridicola - la modul "nu se deformeaza deloc sub greutatea mobrei, chiar si fara aer in ea", implicit contributia la atenuarea socurilor = 0. numa bine! as zice ca sunt FOARTE rigizi. asta iarna aveam pana pe fata - presiune 0. cand mobra statea pe cricul lateral nu se vedea nimic. cand o tineam drept, de-abea se lasa putin cauciucul. se simtea doar cand ma urcam si eu pe ea. avantajul e ca am ajuns fara probleme la prima vulcanizare calare pe motor. acum 2 saptamani aveam doar 1 atm in cauciucul spate (normal e 2.5) si de-abea simteam. diferenta a compensat-o rigiditatea peretilor. toate astea se intamplau in contextul unui R12GS care este o mobra grea. oricum, recomand cu caldura k60-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 as zice ca sunt FOARTE rigizi. asta iarna aveam pana pe fata - presiune 0. cand mobra statea pe cricul lateral nu se vedea nimic. Exact asta e o caracteristica de care incerc sa ma feresc. Oricum, vad ca parerile legate de rigiditate sunt impartite, chiar total opuse. Ma gandesc ca o conta si modelul particular de k60 folosit - "TT reinforced" sau TL, K60 M+S sau K60 "standard". Tocmai de asta, va rog sa mentionati si cu ce model ati avut experienta de care ziceti (M+S sau standard, TT reinf. sau TL) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Am experietna cu modelul standard de K60 (adica nu M&S), de 21' si 17' (pe 110 si 120), pentru jenti cu camera. Nu stiu de existenta vreunui indicativ "reinforced" pe cauciucuri (poate pe camere). Talonul e foarte dur in cazul gumelor astora. Chiar si la presiuni foarte mici, la greutati sub 200kg nu prea se vede diferenta pe loc/cric. Mai am experienta si cu K76 tubeless, for that matter. Cu 1.4 presiune pe fatza (in loc de 2.5!) nu am avut probleme de manevrabilitate la drum intins pe asfalt, viteze cuprinse intre 80 si 150, pe un tanc de 1100GS. Am o banuiala ca asta caracterizeaza oarecum gumele Heidenau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 As putea spune de K60 ca este relativ mediu ca rigiditate a peretilor laterali.. oricum, nici nu se compara cu K76.. Speaking of which, dupa ~2500km facuti cu K76, dintre care 700 vineri, revin cu niscai pareri: > Aderenta buna, dar nu grozava pe uscat; le-am dus in buza pe serpentine, dar odata ajunse la buza aproape ca ma bagau in drift.. > Aderenta cam dubioasa pe denivelari (piatra cubica, drum de tara plin de pietre), iti joaca ghidonul in mana ceva de speriat.. > Aderenta cam dubioasa pe ploaie, pur si simplu ieri nu am simtit offizieru' prea stabil; daca bagam frana de motor (si nu violenta!!), fugea spatele (pe strada uda, in mers drept); daca ma aplecam putin mai mult, simteam ca vor sa fuga.. > Dupa 2500km am observat cateva taieturi si ceva rosaturi pe roata din spate.. Ca oi fi trecut prin ceva cioburi, sau s-a faramitzat cauciucul de la rulaj, nu am de unde sa stiu.. o sa incerc sa trag vreo doua poze intr-o zi, ca nu-mi place cum miroase treaba asta.. Cam atat deocamdata.. Sincer, mai bine imi luam in continuare K60-uri, chiar daca as fi mers 95% asfalt, si le-as fi tocit in 8-10.000km.. Poate altii au avut alte experiente cu ele, poate am avut eu ghinionul sa nimeresc o pereche a carei compozitie nu corespunde cu a celorlalte K76-uri, pentru ca am citit o gramada de review-uri pozitive despre ele.. Ideea e ca nu sunt multumit deloc de cum se simt, cel putin pe offizieru' meu nu sunt ok.. Revin cu o mica adaugire: pe sine de tramvai ude sunt kamikaze, chiar si luate perpendicular simti cum fuge mobra sub tine aia cativa cm.. PS: Nu, n-am cazut, da' probabil daca iau unele mai in lung, o sa trec si prin experienta asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.