adi_radu Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 am si eu o intrebare , am nevoie de 2 anvelope care sa tina mult , precizez ca voi merge doar pe asfalt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Bine zis. turance mai bune si pe of si on road fata de trail max Cum ti s-au parut tourance fata de trail max? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ah, m-ai bagat complet in ceata... Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ah, m-ai bagat complet in ceata... Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. Hai sa vezi mobra mea incaltata cu Trailmax sa iti faci o parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvano Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Ah, m-ai bagat complet in ceata... Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. Nu sunt cramponate. Au un profil care da senzatia ca ar fi bune pe offroad, dar se incarca repede. Daca nu sunt noroaie imense si iarba, atunci sunt ok. Pe asfalt uscad/ud si pe forestier uscat nu ai probleme. Daca vrei cramponat si ieftin ia Mitas si pe asfalt le tii mai moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Cum sta Heidenau Scout K60 pe sosea/umezeala ? Stiu ca in teren descaraca bine dar e ok ca si all day ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Mediu spre bine (pe sosea umeda) Bine pe uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat. turance, trailmax, e08, sirac nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul ... pe macadam agata putin. E08 este periculos pe asfalt umed, celelalte sunt ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Cum sta Heidenau Scout K60 pe sosea/umezeala ? Stiu ca in teren descaraca bine dar e ok ca si all day ? Multumesc Pe sosea, atat uscata cat si uda stau foarte bine. Producatorul sustine ca Scout este optimizat tocmai pentru drumuri ude si nu minte. In teren uscat sunt f. ok, dar pe noroi, nu, nu descarca bine. Dimpotriva!! Concluzie: ca pneuri de zi cu zi sunt foarte bune, cu conditia sa eviti mocirla. Editat Iunie 17, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyk Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 De citit, interesant review ul http://www.motorcyclerider.de/wp-content/uploads/2012/06/adventurebike_tyres_test.pdfEu ma gandesc sa incerc Dunlop ul Trailmax sa vedem cum e...Foarte util link ul, multumiri ! Pe mine m-a ajutat sa ma decid . La Scout ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Nu vreau să isc polemici, dar KarooT nu se poate compara cu TKC80 când vine vorba de aderenţă, nici pe asfalt uscat şi cald ( 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ); nici pe asfalt ud sau marcajele de pe asfalt. Sunt total dezamagit de această gumă, am luat-o pentru a experimenta şi ce oferă concurenţa. Concurenţă care dpmdv nu există pentru TKC80, un cauciuc excelent pentru enduro-touring, dacă primează calitatea în alegerea unei anvelope. Edit : este vorba de cauciucul spate, 140/80-17. Pe faţă încă folosesc TKC80 90/90-21. Editat Iunie 22, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu imi amintesc sa fi contestat cineva calitatile TKC80. Singurul lucru care I se reproseaza este faptul ca se toceste destul de repede. Si eventual si pretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 practic poti monta anvelope de la F1 pe Logan si sa iesi la iarba verde cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu era vorba de calităţile TKC-ului, ci defectele KarooT-ului. Slab tare comparativ cu Continentalul. @yuk : uath dă fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu vreau să isc polemici, dar KarooT nu se poate compara cu TKC80 când vine vorba de aderenţă, nici pe asfalt uscat şi cald ( 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ); nici pe asfalt ud sau marcajele de pe asfalt. Sunt total dezamagit de această gumă, am luat-o pentru a experimenta şi ce oferă concurenţa. Concurenţă care dpmdv nu există pentru TKC80, un cauciuc excelent pentru enduro-touring, dacă primează calitatea în alegerea unei anvelope. Edit : este vorba de cauciucul spate, 140/80-17. Pe faţă încă folosesc TKC80 90/90-21. Cati km te-au tinut TKC-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Spatele l-am schimbat pe la 5000km, iar faţa are 7000km deocamdată, dar o să mai ţină încă pe atât cu siguranţă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 si eu cu TKC am facut 7000 si mai merg cam 2000 ( pe asfalt si forestiere ) Nu ma mai risc sa urc pante in starea in care sunt acum .Fata cred ca mai duce un cauciuc de spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 am si eu o intrebare , am nevoie de 2 anvelope care sa tina mult , precizez ca voi merge doar pe asfalt . http://hardtxrider.blogspot.ch/2013/03/michelin-anakee-iii.html?m=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Nu era vorba de calităţile TKC-ului, ci defectele KarooT-ului. Slab tare comparativ cu Continentalul. @yuk : uath dă fac ? plm! acuma spui ... karoo meu este pe drum, maine ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Iarasi aceeasi confuzie: unul vorbeste de Karoo, altul ii raspunde cu Karoo T. Si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Eu am precizat din primul rând că este vorba de KarooT ( a doua oară am făcut referire la el ca şi Karoo, dar se înţelegea care dintre cele două modele comparate m-a dezamăgit : 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ). Am avut pe spate TKC80 şi am fost extrem de mulţumit de acesta, puteam face şî pe asfalt multe boacăne fără a-mi fi frică de pierderea aderenţei, dar am vrut să testez şi alte opţiuni, care de altfel sunt mai ieftine. Aşadar am comandat un Karoo simplu, care nu a fost pe stoc, am schimbat comanda într-un TKC80 care de asemeni nu era pe stoc şi am ajuns până la urmă din nevoia achiziţionării unei anvelope la acest KarooT, care este net inferior TKC80 în ceea ce priveşte aderenţa pe asfalt ( uscat, ud, marcaje - nu contează ). În offoard nu am simţit diferenţă, dar ţin să cred că atât Karoo cât şi KarooT sunt mai serioase faţă de TKC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Cum adica TKC80 e mai bun dar Karoo si KarooT sunt mai serioase? La Africa Twin poti pune KarooT. La Tenere nu poti pune KarooT deoarece in talon ai 120/90 iar KarooT incepe de la 140/80. Karoo nu se poate compara cu TKC80 sau cu KarooT deoarece are un profil total diferit. E cel mai agresiv cauciuc din categoria dual-sport. Doar T63 se apropie cat de cat de Karoo dpdv al crampoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Of of. Credeam că am delimitat prin cuvintele cheie "asfalt" şi "offroad" terenurile la care făceam referire. În offroad sunt mai serioase Karoo şi KarooT, dat fiind profilul mai agresiv. Ca să mă exprim ca şi tine, să fim pe aceaşi undă. În rest, cauciuc allround ( îndeosebi pentru cei care merg şi pe asfalt ), TKC80 este net superior variantelor de la Metzeler. Concluzie : singurul cauciuc dual-sport pe care mi l-aş cumpăra ar fi Continental TKC80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 doreste un prieten sa isi cumpere cauciuc si a gasit ceva la un pret bun ,problema e ca este o marca de care eu (cel putin) nu am auzit . vrea sa il sfatuiesc ce sa faca si eu chiar nu ma pricep stie cineva mai multe despre aceasta marca http://www.fullboretires.com/ mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Site web de prezentare care arată ca şi unul făcut pentru atestat din clasa a 12-a, neactualizat din 2011. Nu vă jucaţi cu sănătatea voastră ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.