Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Shinko nu sunt cauciucuri de top în domeniul moto, iar Full Bore fiind o subdivizie a Shinko nu le recomandă a fi anvelope performante. Până la urmă şi Mitas este o subdivizie Michelin, iar diferenţa între ele ( la gumele de asfalt ) cred că o cunoaşte toată lumea.

Pe piaţa noastră Shinko au fost de interes atunci când aveau preţuri cu 25% mai mici chiar şi faţă de anvelopele Mitas, acum nu ştiu zau cine le mai cumpără.

 

Nu militez împotriva Shinko / Full Bore, numai că vă îndemn să vă cumpăraţi anvelope serioase, nu panarame care te ajută doar să treci ITP.

 

mihaio07 : între 2 - 2.7 atm pe asfalt şi maxim 1 atm în offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Shinko nu sunt cauciucuri de top în domeniul moto, iar Full Bore fiind o subdivizie a Shinko nu le recomandă a fi anvelope performante.

Poate nu am ales eu cea mai buna exprimare.. performantele si durata sunt sub medie - din postul meu initial se poate intelege ca ar fi niste cauciucuri performante. Totusi am citit de oameni care le foloseau si pe triumph tiger 800 un motor relativ scump, deci chiar asa rele nu pot fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut multe persoane pe R1200GSA cu Mitas E07, aşadar... ( nu reţin din ce zonă erau, dacă plouă odată pe an iar temperatura medie este ridicată, atunci poate este motivată folosirea unor astfel de cauciucuri ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Complet dezamagit în offroad de ele ?

 

Nu am folosit astfel de cauciucuri pentru că nu-s făcute pentru ale noastre pârţâitori , dar am auzit numai laude la adresa lor. Evident, rulaj pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare oameni buni!

 

Vreau sa va cer si voua sfatul cu privire la ce anvelope sa aleg.

 

Am un Dominator, pana acum am avut pe el:

 

Dunlop Trailmax - care mergea taras la fiecare frana mai sanatoasa pe asfalt curat, uscat, cald; pe drum neasfaltat erau varza.

 

Heidenau K60 - am fost destul de multumit de el, mai putin de durata de viata (vreo 8000-9000 km) si de faptul ca se uzeaza foarte tare pe mijloc (se face "patrat") si sa zicem ca parca vibreaza mai mult si face galagie.

 

Shinko E705 - pe asfalt merge super, fie ca e iarna sau vara, ud sau uscat. Pe macadam sta mai prost decat K60, iar ca uzura parca s-a uzat cam repede (7000 - 8000 km)

 

Practic vreau sa iau ceva gume mai de calitate, sa aiba aderenta buna in toate conditiile, iar ca raport on/off sa zicem 70/30 (poate chiar 80/20).

Voi merge mult cu pasagera, si chiar si cu bagaje.

 

M-am gandit la urmatoarele, si as aprecia opinii pe seama lor:

 

1. Continental Trail Attack

2. Metzeler Tourance (alea simple nu EXP)

3. Continental Conti Escape

 

Astept parerile voastre,

Mersi!

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni!

 

Vreau sa va cer si voua sfatul cu privire la ce anvelope sa aleg.

 

Am un Dominator, pana acum am avut pe el:

 

Dunlop Trailmax - care mergea taras la fiecare frana mai sanatoasa pe asfalt curat, uscat, cald; pe drum neasfaltat erau varza.

 

Heidenau K60 - am fost destul de multumit de el, mai putin de durata de viata (vreo 8000-9000 km) si de faptul ca se uzeaza foarte tare pe mijloc (se face "patrat") si sa zicem ca parca vibreaza mai mult si face galagie.

 

Shinko E705 - pe asfalt merge super, fie ca e iarna sau vara, ud sau uscat. Pe macadam sta mai prost decat K60, iar ca uzura parca s-a uzat cam repede (7000 - 8000 km)

 

Practic vreau sa iau ceva gume mai de calitate, sa aiba aderenta buna in toate conditiile, iar ca raport on/off sa zicem 70/30 (poate chiar 80/20).

Voi merge mult cu pasagera, si chiar si cu bagaje.

 

M-am gandit la urmatoarele, si as aprecia opinii pe seama lor:

 

1. Continental Trail Attack

2. Metzeler Tourance (alea simple nu EXP)

3. Continental Conti Escape

 

Astept parerile voastre,

Mersi!

 

4. Michelin Anakee 2.

 

Am avut Anakee 2, Conti Trail Attack, Conti Escape si Tourance. Azi revin la Anakee 2. ;)

 

Trail Attack sunt aproape exclusiv pentru asfalt, cel mult un forestier bun. Aderenta foarte buna pe asfalt uscat, buna pe ud.

Escape si Tourance sunt comparabile ca si comportament on si off, cu mentiunea ca Escape se duc mai repede. Aderenta buna pe asfalt uscat si ud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt raspunsuri!

 

Atunci am alte intrebari:

 

Pe Metzeler tourance ma pot baza sa merg pe ud? Sau daca e mai frig? Cum se comporta pe pietris, pe nisip (praf), si foarte important, cam cat tine spatele pana e uzat?

 

Ah, si inca o intrebare:

Stiti metode eficiente de a folosi anvelope tubeless pe janta cu spite?

Daca nu, ce alte variante am ca sa evit penele? Camere mai groase, mai tari, altceva...?

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe advrider lumea zicea ca Anakee 2 ar fi putin mai bune ca Tourance, dar erau si destui care ziceau ca nu au simtit nici o diferenta intre ele.

Cu Tourance n-am avut probleme pe ud iar pe frig (< 5 grade) nu am apucat sa merg. Fiind un cauciuc la care se pune accent pe durabilitate, nu m-am asteptat sa aiba aderenta unui cauciuc de strada.

Pe pamant / praf se comporta bine; pe pietris / macadam se comporta ok, atata timp cat nu trebuie sa franezi de urgenta :) , iar pe nisip - nisip, se comporta ca orice cauciuc necramponat.

Ca durata de viata, eu am terminat fata inainte sa termin spatele, dar ar trebui sa tina ambele cel putin 10 - 15 000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe advrider lumea zicea ca Anakee 2 ar fi putin mai bune ca Tourance, dar erau si destui care ziceau ca nu au simtit nici o diferenta intre ele.

Cu Tourance n-am avut probleme pe ud iar pe frig (< 5 grade) nu am apucat sa merg. Fiind un cauciuc la care se pune accent pe durabilitate, nu m-am asteptat sa aiba aderenta unui cauciuc de strada.

Pe pamant / praf se comporta bine; pe pietris / macadam se comporta ok, atata timp cat nu trebuie sa franezi de urgenta :) , iar pe nisip - nisip, se comporta ca orice cauciuc necramponat.

Ca durata de viata, eu am terminat fata inainte sa termin spatele, dar ar trebui sa tina ambele cel putin 10 - 15 000 km.

Sunt foarte asemanatoare ca aderenta, un pic mai aderent anakee 2 pe ploaie asta daca te referi la tourance clasic. Cea mai mare diferenta intre ele o reprezinta comportamentul pe curbe. Tourance "pica" in viraj instantaneu anakee putin mai greu dar mult mai controlabil si mai stabil la curbele luate in viteza mare. Tourance te lasa sa te inclini mai mult ca e mai bombat cu anakee daca abuzezi se termina guma :D. Nu inseamna ca unul e mai bun si altul mai prost doar diferite. Dintre astea doua eu as alege dunlop trailmax :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut.

Am intrebat si pe topicul de intretinere dar fara succes...

 

Ce sa aleg:

Bridgestone TW202 +201

Bridgestone TW40 + 39

Dunlop K460 + 460 ?

 

Si ce camere, ca marca?

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Am intrebat si pe topicul de intretinere dar fara succes...

 

Ce sa aleg:

Bridgestone TW202 +201

Bridgestone TW40 + 39

Dunlop K460 + 460 ?

 

Si ce camere, ca marca?

k460

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

K460 are cramponaj foarte asemanator cu TW40, insa la capitolul aderenta pe sosea stau mai bine (atat pe asfalt ud cat si pe asfalt uscat). Pe forestiere si restul presupun ca se comporta cam la fel. Tot din cauza comportamentului in off-road as elimina TW202. Camerele - Michelin as zice eu, insa nu-s mare expert...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si nu merge sa faci itp-ul cu ce ai acum? App, unde il faci? La RAR? Eu am facut undeva pe Fundeni, nu m-a intrebat nimeni de dimensiunile cauciucurilor. Au verificat frane, lumini, serii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...