mihaio07 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Nu vreau să isc polemici, dar KarooT nu se poate compara cu TKC80 când vine vorba de aderenţă, nici pe asfalt uscat şi cald ( 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ); nici pe asfalt ud sau marcajele de pe asfalt. Sunt total dezamagit de această gumă, am luat-o pentru a experimenta şi ce oferă concurenţa. Concurenţă care dpmdv nu există pentru TKC80, un cauciuc excelent pentru enduro-touring, dacă primează calitatea în alegerea unei anvelope. Edit : este vorba de cauciucul spate, 140/80-17. Pe faţă încă folosesc TKC80 90/90-21. Cati km te-au tinut TKC-urile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Spatele l-am schimbat pe la 5000km, iar faţa are 7000km deocamdată, dar o să mai ţină încă pe atât cu siguranţă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 si eu cu TKC am facut 7000 si mai merg cam 2000 ( pe asfalt si forestiere ) Nu ma mai risc sa urc pante in starea in care sunt acum .Fata cred ca mai duce un cauciuc de spate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 am si eu o intrebare , am nevoie de 2 anvelope care sa tina mult , precizez ca voi merge doar pe asfalt . http://hardtxrider.blogspot.ch/2013/03/michelin-anakee-iii.html?m=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Nu era vorba de calităţile TKC-ului, ci defectele KarooT-ului. Slab tare comparativ cu Continentalul. @yuk : uath dă fac ? plm! acuma spui ... karoo meu este pe drum, maine ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Iarasi aceeasi confuzie: unul vorbeste de Karoo, altul ii raspunde cu Karoo T. Si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Eu am precizat din primul rând că este vorba de KarooT ( a doua oară am făcut referire la el ca şi Karoo, dar se înţelegea care dintre cele două modele comparate m-a dezamăgit : 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ). Am avut pe spate TKC80 şi am fost extrem de mulţumit de acesta, puteam face şî pe asfalt multe boacăne fără a-mi fi frică de pierderea aderenţei, dar am vrut să testez şi alte opţiuni, care de altfel sunt mai ieftine. Aşadar am comandat un Karoo simplu, care nu a fost pe stoc, am schimbat comanda într-un TKC80 care de asemeni nu era pe stoc şi am ajuns până la urmă din nevoia achiziţionării unei anvelope la acest KarooT, care este net inferior TKC80 în ceea ce priveşte aderenţa pe asfalt ( uscat, ud, marcaje - nu contează ). În offoard nu am simţit diferenţă, dar ţin să cred că atât Karoo cât şi KarooT sunt mai serioase faţă de TKC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Cum adica TKC80 e mai bun dar Karoo si KarooT sunt mai serioase? La Africa Twin poti pune KarooT. La Tenere nu poti pune KarooT deoarece in talon ai 120/90 iar KarooT incepe de la 140/80. Karoo nu se poate compara cu TKC80 sau cu KarooT deoarece are un profil total diferit. E cel mai agresiv cauciuc din categoria dual-sport. Doar T63 se apropie cat de cat de Karoo dpdv al crampoanelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Of of. Credeam că am delimitat prin cuvintele cheie "asfalt" şi "offroad" terenurile la care făceam referire. În offroad sunt mai serioase Karoo şi KarooT, dat fiind profilul mai agresiv. Ca să mă exprim ca şi tine, să fim pe aceaşi undă. În rest, cauciuc allround ( îndeosebi pentru cei care merg şi pe asfalt ), TKC80 este net superior variantelor de la Metzeler. Concluzie : singurul cauciuc dual-sport pe care mi l-aş cumpăra ar fi Continental TKC80. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 doreste un prieten sa isi cumpere cauciuc si a gasit ceva la un pret bun ,problema e ca este o marca de care eu (cel putin) nu am auzit . vrea sa il sfatuiesc ce sa faca si eu chiar nu ma pricep stie cineva mai multe despre aceasta marca http://www.fullboretires.com/ mersi anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Site web de prezentare care arată ca şi unul făcut pentru atestat din clasa a 12-a, neactualizat din 2011. Nu vă jucaţi cu sănătatea voastră ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 el mi-a dat linkul sa ma uit ce doreste sa cumpere ca din denumire nu mi-am dat seama ,a gasit unul pt spate 160/60/18 la vreo 300 si ceva de RON cu tot cu trans!!! se gandea ca a dat lovitura ...am zis ca intreb pe forum si am sa ii spun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Full Bore sunt facute de Shinko - performante, durata de viata sub medie dar sunt ieftine.. oricum, mult mai bune decat un cauciuc second obosit cu DOT de pe vremea cand nu existau nici iphoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Spatele l-am schimbat pe la 5000km, iar faţa are 7000km deocamdată, dar o să mai ţină încă pe atât cu siguranţă. De curiozitate, cu ce presiune ai mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Full Bore sunt facute de Shinko - performante, durata de viata sub medie dar sunt ieftine.. oricum, mult mai bune decat un cauciuc second obosit cu DOT de pe vremea cand nu existau nici iphoane mersi . acesta e cred cel mai la obiect raspuns ,am sa il iau cu copy -paste si am sa il arat si colegului,sa se decida singur. Editat Iunie 27, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Shinko nu sunt cauciucuri de top în domeniul moto, iar Full Bore fiind o subdivizie a Shinko nu le recomandă a fi anvelope performante. Până la urmă şi Mitas este o subdivizie Michelin, iar diferenţa între ele ( la gumele de asfalt ) cred că o cunoaşte toată lumea. Pe piaţa noastră Shinko au fost de interes atunci când aveau preţuri cu 25% mai mici chiar şi faţă de anvelopele Mitas, acum nu ştiu zau cine le mai cumpără. Nu militez împotriva Shinko / Full Bore, numai că vă îndemn să vă cumpăraţi anvelope serioase, nu panarame care te ajută doar să treci ITP. mihaio07 : între 2 - 2.7 atm pe asfalt şi maxim 1 atm în offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Shinko nu sunt cauciucuri de top în domeniul moto, iar Full Bore fiind o subdivizie a Shinko nu le recomandă a fi anvelope performante. Poate nu am ales eu cea mai buna exprimare.. performantele si durata sunt sub medie - din postul meu initial se poate intelege ca ar fi niste cauciucuri performante. Totusi am citit de oameni care le foloseau si pe triumph tiger 800 un motor relativ scump, deci chiar asa rele nu pot fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am văzut multe persoane pe R1200GSA cu Mitas E07, aşadar... ( nu reţin din ce zonă erau, dacă plouă odată pe an iar temperatura medie este ridicată, atunci poate este motivată folosirea unor astfel de cauciucuri ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Mersi de raspunsuri,omul si-a luat metzlerpana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Feriti-va de Michelin PR3.COMPLET DEZAMAGIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 ce treaba au pr3 cu dual sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Complet dezamagit în offroad de ele ? Nu am folosit astfel de cauciucuri pentru că nu-s făcute pentru ale noastre pârţâitori , dar am auzit numai laude la adresa lor. Evident, rulaj pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Topicul spune cauciucuri on/off.Eu ma refeream la gume on,deoarece am o V Strom 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Bun, acum că ţi-o mai fi trecut supărarea pe dânsele : cu ce te-au fentat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Salutare oameni buni! Vreau sa va cer si voua sfatul cu privire la ce anvelope sa aleg. Am un Dominator, pana acum am avut pe el: Dunlop Trailmax - care mergea taras la fiecare frana mai sanatoasa pe asfalt curat, uscat, cald; pe drum neasfaltat erau varza. Heidenau K60 - am fost destul de multumit de el, mai putin de durata de viata (vreo 8000-9000 km) si de faptul ca se uzeaza foarte tare pe mijloc (se face "patrat") si sa zicem ca parca vibreaza mai mult si face galagie. Shinko E705 - pe asfalt merge super, fie ca e iarna sau vara, ud sau uscat. Pe macadam sta mai prost decat K60, iar ca uzura parca s-a uzat cam repede (7000 - 8000 km) Practic vreau sa iau ceva gume mai de calitate, sa aiba aderenta buna in toate conditiile, iar ca raport on/off sa zicem 70/30 (poate chiar 80/20). Voi merge mult cu pasagera, si chiar si cu bagaje. M-am gandit la urmatoarele, si as aprecia opinii pe seama lor: 1. Continental Trail Attack 2. Metzeler Tourance (alea simple nu EXP) 3. Continental Conti Escape Astept parerile voastre, Mersi! Editat Iulie 31, 2013 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.