ow3x3xpr3ss Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 el mi-a dat linkul sa ma uit ce doreste sa cumpere ca din denumire nu mi-am dat seama ,a gasit unul pt spate 160/60/18 la vreo 300 si ceva de RON cu tot cu trans!!! se gandea ca a dat lovitura ...am zis ca intreb pe forum si am sa ii spun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Full Bore sunt facute de Shinko - performante, durata de viata sub medie dar sunt ieftine.. oricum, mult mai bune decat un cauciuc second obosit cu DOT de pe vremea cand nu existau nici iphoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Spatele l-am schimbat pe la 5000km, iar faţa are 7000km deocamdată, dar o să mai ţină încă pe atât cu siguranţă. De curiozitate, cu ce presiune ai mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 (editat) Full Bore sunt facute de Shinko - performante, durata de viata sub medie dar sunt ieftine.. oricum, mult mai bune decat un cauciuc second obosit cu DOT de pe vremea cand nu existau nici iphoane mersi . acesta e cred cel mai la obiect raspuns ,am sa il iau cu copy -paste si am sa il arat si colegului,sa se decida singur. Editat Iunie 27, 2013 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Shinko nu sunt cauciucuri de top în domeniul moto, iar Full Bore fiind o subdivizie a Shinko nu le recomandă a fi anvelope performante. Până la urmă şi Mitas este o subdivizie Michelin, iar diferenţa între ele ( la gumele de asfalt ) cred că o cunoaşte toată lumea. Pe piaţa noastră Shinko au fost de interes atunci când aveau preţuri cu 25% mai mici chiar şi faţă de anvelopele Mitas, acum nu ştiu zau cine le mai cumpără. Nu militez împotriva Shinko / Full Bore, numai că vă îndemn să vă cumpăraţi anvelope serioase, nu panarame care te ajută doar să treci ITP. mihaio07 : între 2 - 2.7 atm pe asfalt şi maxim 1 atm în offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Shinko nu sunt cauciucuri de top în domeniul moto, iar Full Bore fiind o subdivizie a Shinko nu le recomandă a fi anvelope performante. Poate nu am ales eu cea mai buna exprimare.. performantele si durata sunt sub medie - din postul meu initial se poate intelege ca ar fi niste cauciucuri performante. Totusi am citit de oameni care le foloseau si pe triumph tiger 800 un motor relativ scump, deci chiar asa rele nu pot fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am văzut multe persoane pe R1200GSA cu Mitas E07, aşadar... ( nu reţin din ce zonă erau, dacă plouă odată pe an iar temperatura medie este ridicată, atunci poate este motivată folosirea unor astfel de cauciucuri ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Mersi de raspunsuri,omul si-a luat metzlerpana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Feriti-va de Michelin PR3.COMPLET DEZAMAGIT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 ce treaba au pr3 cu dual sport? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Complet dezamagit în offroad de ele ? Nu am folosit astfel de cauciucuri pentru că nu-s făcute pentru ale noastre pârţâitori , dar am auzit numai laude la adresa lor. Evident, rulaj pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Topicul spune cauciucuri on/off.Eu ma refeream la gume on,deoarece am o V Strom 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 21, 2013 Share Postat Iulie 21, 2013 Bun, acum că ţi-o mai fi trecut supărarea pe dânsele : cu ce te-au fentat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Salutare oameni buni! Vreau sa va cer si voua sfatul cu privire la ce anvelope sa aleg. Am un Dominator, pana acum am avut pe el: Dunlop Trailmax - care mergea taras la fiecare frana mai sanatoasa pe asfalt curat, uscat, cald; pe drum neasfaltat erau varza. Heidenau K60 - am fost destul de multumit de el, mai putin de durata de viata (vreo 8000-9000 km) si de faptul ca se uzeaza foarte tare pe mijloc (se face "patrat") si sa zicem ca parca vibreaza mai mult si face galagie. Shinko E705 - pe asfalt merge super, fie ca e iarna sau vara, ud sau uscat. Pe macadam sta mai prost decat K60, iar ca uzura parca s-a uzat cam repede (7000 - 8000 km) Practic vreau sa iau ceva gume mai de calitate, sa aiba aderenta buna in toate conditiile, iar ca raport on/off sa zicem 70/30 (poate chiar 80/20). Voi merge mult cu pasagera, si chiar si cu bagaje. M-am gandit la urmatoarele, si as aprecia opinii pe seama lor: 1. Continental Trail Attack 2. Metzeler Tourance (alea simple nu EXP) 3. Continental Conti Escape Astept parerile voastre, Mersi! Editat Iulie 31, 2013 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Salutare oameni buni! Vreau sa va cer si voua sfatul cu privire la ce anvelope sa aleg. Am un Dominator, pana acum am avut pe el: Dunlop Trailmax - care mergea taras la fiecare frana mai sanatoasa pe asfalt curat, uscat, cald; pe drum neasfaltat erau varza. Heidenau K60 - am fost destul de multumit de el, mai putin de durata de viata (vreo 8000-9000 km) si de faptul ca se uzeaza foarte tare pe mijloc (se face "patrat") si sa zicem ca parca vibreaza mai mult si face galagie. Shinko E705 - pe asfalt merge super, fie ca e iarna sau vara, ud sau uscat. Pe macadam sta mai prost decat K60, iar ca uzura parca s-a uzat cam repede (7000 - 8000 km) Practic vreau sa iau ceva gume mai de calitate, sa aiba aderenta buna in toate conditiile, iar ca raport on/off sa zicem 70/30 (poate chiar 80/20). Voi merge mult cu pasagera, si chiar si cu bagaje. M-am gandit la urmatoarele, si as aprecia opinii pe seama lor: 1. Continental Trail Attack 2. Metzeler Tourance (alea simple nu EXP) 3. Continental Conti Escape Astept parerile voastre, Mersi! 4. Michelin Anakee 2. Am avut Anakee 2, Conti Trail Attack, Conti Escape si Tourance. Azi revin la Anakee 2. Trail Attack sunt aproape exclusiv pentru asfalt, cel mult un forestier bun. Aderenta foarte buna pe asfalt uscat, buna pe ud. Escape si Tourance sunt comparabile ca si comportament on si off, cu mentiunea ca Escape se duc mai repede. Aderenta buna pe asfalt uscat si ud. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Anakee 2 nu se mai fac. Tourance-ul e dat ca fiind 80 - 20 sau 90 - 10. Karoo 3 (ala nou) e 70 - 30. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Acum montez unul DOT2013, deci se fac. Karoo 3 n-am gasit inca in Romania pe 130-80/17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Multumesc mult pt raspunsuri! Atunci am alte intrebari: Pe Metzeler tourance ma pot baza sa merg pe ud? Sau daca e mai frig? Cum se comporta pe pietris, pe nisip (praf), si foarte important, cam cat tine spatele pana e uzat? Ah, si inca o intrebare: Stiti metode eficiente de a folosi anvelope tubeless pe janta cu spite? Daca nu, ce alte variante am ca sa evit penele? Camere mai groase, mai tari, altceva...? Editat August 1, 2013 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Pe advrider lumea zicea ca Anakee 2 ar fi putin mai bune ca Tourance, dar erau si destui care ziceau ca nu au simtit nici o diferenta intre ele. Cu Tourance n-am avut probleme pe ud iar pe frig (< 5 grade) nu am apucat sa merg. Fiind un cauciuc la care se pune accent pe durabilitate, nu m-am asteptat sa aiba aderenta unui cauciuc de strada. Pe pamant / praf se comporta bine; pe pietris / macadam se comporta ok, atata timp cat nu trebuie sa franezi de urgenta , iar pe nisip - nisip, se comporta ca orice cauciuc necramponat. Ca durata de viata, eu am terminat fata inainte sa termin spatele, dar ar trebui sa tina ambele cel putin 10 - 15 000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Pe advrider lumea zicea ca Anakee 2 ar fi putin mai bune ca Tourance, dar erau si destui care ziceau ca nu au simtit nici o diferenta intre ele. Cu Tourance n-am avut probleme pe ud iar pe frig (< 5 grade) nu am apucat sa merg. Fiind un cauciuc la care se pune accent pe durabilitate, nu m-am asteptat sa aiba aderenta unui cauciuc de strada. Pe pamant / praf se comporta bine; pe pietris / macadam se comporta ok, atata timp cat nu trebuie sa franezi de urgenta , iar pe nisip - nisip, se comporta ca orice cauciuc necramponat. Ca durata de viata, eu am terminat fata inainte sa termin spatele, dar ar trebui sa tina ambele cel putin 10 - 15 000 km. Sunt foarte asemanatoare ca aderenta, un pic mai aderent anakee 2 pe ploaie asta daca te referi la tourance clasic. Cea mai mare diferenta intre ele o reprezinta comportamentul pe curbe. Tourance "pica" in viraj instantaneu anakee putin mai greu dar mult mai controlabil si mai stabil la curbele luate in viteza mare. Tourance te lasa sa te inclini mai mult ca e mai bombat cu anakee daca abuzezi se termina guma . Nu inseamna ca unul e mai bun si altul mai prost doar diferite. Dintre astea doua eu as alege dunlop trailmax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) Salut. Am intrebat si pe topicul de intretinere dar fara succes... Ce sa aleg: Bridgestone TW202 +201 Bridgestone TW40 + 39 Dunlop K460 + 460 ? Si ce camere, ca marca? Editat August 18, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Salut. Am intrebat si pe topicul de intretinere dar fara succes... Ce sa aleg: Bridgestone TW202 +201 Bridgestone TW40 + 39 Dunlop K460 + 460 ? Si ce camere, ca marca? k460 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Merci de reply. De ce Dunlop? Avantaje ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grip Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 K460 are cramponaj foarte asemanator cu TW40, insa la capitolul aderenta pe sosea stau mai bine (atat pe asfalt ud cat si pe asfalt uscat). Pe forestiere si restul presupun ca se comporta cam la fel. Tot din cauza comportamentului in off-road as elimina TW202. Camerele - Michelin as zice eu, insa nu-s mare expert... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Merci de raspuns. Singura problema ca eu am 80/100/R19 pe fata si K460 nu gasesc decat 90/100/R19. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.