Fr@ntz Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Uite asta e sunet-ul fara filtre:http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE...re=channel_page (da-i HQ pentru calitate mai buna) Uite asa se procedeaza cu dalta si cu ciocanul Cu dalta si cu ciocanul Multzam fain, Asta vroiam sa aflu. Sincer sper ca efectul sa fie mai degraba asta : Sunt constient ca depinde mult unde s-a facut inregistrarea (garajul da alta rezonanta) si bineinteles, cu ce. Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Multzam fain, Asta vroiam sa aflu. Sincer sper ca efectul sa fie mai degraba asta : Sunt constient ca depinde mult unde s-a facut inregistrarea (garajul da alta rezonanta) si bineinteles, cu ce. Numai bine si asfalt uscat Sa ai grija... sunt anumite modele la care sitele din toba sunt sudate si in interior deci daca folosesti metoda cu dalta, poate tot ramai cu sitele in interior.E mai bine daca nu o tai, poti sa dai cateva "szute"de gauri ... In caz ca nu iti place cum suna asa cu gauri tot mai ai sansa sa tai cu dalta ... Bafta B. Sa ai grija... sunt anumite modele la care sitele din toba sunt sudate si in interior deci daca folosesti metoda cu dalta, poate tot ramai cu sitele in interior.E mai bine daca nu o tai, poti sa dai cateva "szute"de gauri ... In caz ca nu iti place cum suna asa cu gauri tot mai ai sansa sa tai cu dalta ...Bafta B. ...am uitat sa zic, dupa ce tai sau gauresti, neaparat sa duci la un meserias sa iti regleze carburatoarele in sincron ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_alinutza Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) Nu am reusit sa vad "pe viu" un Virago insa credeti ca la 1,82m si vreo 95 de Kg. mi s-ar potrivi? cel de 1100 da, cel de 535 e sigur mic, sotzul meu eu mai mic ca tine si la inaltime si la kg si se simte inghesuit Salutare, tocmai ce mi-am luat un virago1100, daca poti sa ma ajuti cu ceva documentatie raman dator cu o bere... mailul meu... eugen.ioan@yahoo.ca PS: Ice Lord ne cunoastem de la Praid de anul trecut cand am venit cu Alinuta....sibieni....misto zona pe la voi si poate anul asta mai facem o intalnire... pei mai eugene eu de aici trebuie sa aflu ca ti-ai schimbat motorul Editat Aprilie 2, 2009 de dark_alinutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 ...am uitat sa zic, dupa ce tai sau gauresti, neaparat sa duci la un meserias sa iti regleze carburatoarele in sincron ... unde as putea gasi si eu un meserias din asta in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 (editat) ...am uitat sa zic, dupa ce tai sau gauresti, neaparat sa duci la un meserias sa iti regleze carburatoarele in sincron ... avand virago 250,un singur carburator,de sincronizat cred ca nu se pune problema ,dar tot trebuie reglat? unde as putea gasi si eu un meserias din asta in bucuresti? eu mi-am facut carburatia la cei de la ktm,strada viilor nr 14,Nicu e numele mecanicului.......e super ok Editat Aprilie 2, 2009 de marlyin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Multzam fain, Asta vroiam sa aflu. Sincer sper ca efectul sa fie mai degraba asta : Sunt constient ca depinde mult unde s-a facut inregistrarea (garajul da alta rezonanta) si bineinteles, cu ce. Numai bine si asfalt uscat E intr-un garaj filmat si de aia suna asa ! Daca vrei sunet si mai tare trebuie sa-ti modifici tobele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 nu va mai chinuiti ma cu dalta si ciocanu. Luati o bormasina...puneti un burghiu de 8 sau 10...faceti 4 gauri...in + ...in jusrul "gaurii de evacuare" cum a zis Icelord... Daca nu esti satisfacut...maresti nr de gauri...daca tot nu-ti pocane cum vrei tu..dai gaura langa gaura si abia atunci iei dalta sa scoti filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Pentru doritori, am manualele de mai jos in format PDF. Din pacate dimensiunea mare a fisierelor nu imi permite sa le atasez aici. Yamaha XV535 through 1100 Owners Workshop Manual ? 363 pagini by Alan Ahlstrand and John H Haynes Member of the Guild of Motoring Writers Models covered: USA: Yamaha XV535 Virago. 535cc. 1987 through 1990 and 1993 through 1994 Yamaha XV535S Virago. 535cc. 1994 Yamaha XV700 Virago. 699cc. 1984 through 1987 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1981 through 1983 and 1988 through 1994 Yamaha XV920 Virago. 920cc. 1982 and 1983 Yamaha XV920R (chain drive). 920cc. 1981 and 1982 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1984 and 1985 Yamaha XV1100 Virago. 1063cc. 1986 through 1994 UK: Yamaha XV535. 535cc. 1988 through 1994 Yamaha XV535S. 535cc. 1994 Yamaha XV750SE Special. 748cc. 1981 through 1983 Yamaha XV750 Virago. 748cc. 1992 through 1994 Yamaha TR1 (chain drive). 981 cc. 1981 through 1985 Yamaha XV1000 Virago. 981 cc. 1986 through 1989 Yamaha XV1100 Virago. 1063 cc. 1989 through 1994 CLYMER YAMAHA 511 pagini Section One:XV700-1100 Virago ? 1981-1999 Section Two: XV535 Virago ? 1987-2003 The world's finest publisher of mechanical how-to manuals PRIMEDIA Business Directories & Books P.O. Box 12901, Overland Park, Kansas 66282-2901 pentru cei care au acces la internet, exista varianta de download direct: in browser-ul de net: ftp://81.196.164.237:10008 user: yamaha psw: yamaha123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 unde as putea gasi si eu un meserias din asta in bucuresti? Salut , SC BARDAK MOTOR SRL SOS. BUBURESTI DOMNESTI Nr.29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 nu va mai chinuiti ma cu dalta si ciocanu.Luati o bormasina...puneti un burghiu de 8 sau 10...faceti 4 gauri...in + ...in jusrul "gaurii de evacuare" cum a zis Icelord... Daca nu esti satisfacut...maresti nr de gauri...daca tot nu-ti pocane cum vrei tu..dai gaura langa gaura si abia atunci iei dalta sa scoti filtru. merci mult, intr-adevar suna mai bine solutia asta cu bormasina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladi Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 Cer si eu ajutorul prietenilor posesori de Virago. Saptamana viitoare imi expira ITP-ul, iar mie imi lipseste intrerupatorul de la frana spate. La orice magazin dureaza 2 saptamani sa vina comanda iar eu nu mai am timp sa astept. Daca imi poate imprumuta si mie cineva intrerupatorul pentru cateva zile... nu voi ramane dator. Multumesc anticipat si astept un semn de la voi. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut , SC BARDAK MOTOR SRL SOS. BUBURESTI DOMNESTI Nr.29 Si eu iti recomand la fratii Bardac unde am fost de fiecare data, binenteles la recomandarea maestrului Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut! Vreau sa fac fac schimbul de ulei la un virago de 250 ,la carte scrie SAE 20W40 ,din experienta voastra ce recomandati avand in vedere temperaturile de aici si traficul din bucuresti,cu toate ca nu ies cu el decat la plimbari mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Salut!Vreau sa fac fac schimbul de ulei la un virago de 250 ,la carte scrie SAE 20W40 ,din experienta voastra ce recomandati avand in vedere temperaturile de aici si traficul din bucuresti,cu toate ca nu ies cu el decat la plimbari mai lungi. Salut! Este ok 20W40 ... sau 20W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EugenMaddog Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 Uite un site cu manuale pentru motoare: http://www.tanga-moteurs.ro/service/ ! Apoi punte nist poze cu calutul tau de fier! Apoi a-ti fost vreo doi, dar sper sa va recunosc, oricum sunteti bine veniti in zona, sunt multe de vazut, poate unele drumuri o sa te sperie un pic! Recomand drumul de la Praid la Gheorgheni, e zona noastra preferata si in mare parte pe acolo ne plimbam! acesta este, dar mai dureaza un pic pana il inscriu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 acesta este, dar mai dureaza un pic pana il inscriu... sa-mi spuna si mie careva de ce s-au inalbastrit tevile la iesirea din cilindru? anul trecut nu am patit asa ceva.treaba asta s-a intamplat dupa ce am schimbat uleiul si bujiile.am virago 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 sa-mi spuna si mie careva de ce s-au inalbastrit tevile la iesirea din cilindru? anul trecut nu am patit asa ceva.treaba asta s-a intamplat dupa ce am schimbat uleiul si bujiile.am virago 535. Ce benzina folosesti? 98 sau 95? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata09 Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 ok lume.... ajutati-ma un pic... cu piese pt virago 535 '97 vreau urgent un parbriz ieftin si dragut (nu mare)... sa nu mai zbor de pe ea la 110... tot relativ urgent cauciucuri......fata spate.... si mai putin urgent componente motor.... ii va trebui o segmentare anul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Salutare frati viragisti...! Am si eu niste intrebari...pentru cei cu experienta... 1. Cred ca s-a ars becul indicator de faza lunga...intrebarea e...trebuie sa dau jos ghidonu ca sa umblu la "caseta" aia cu beculete, sa-l schimb? Sau se scoate mai usor? 2. Trebuie sa schimb lichidu de frana...ca e la limita...DOT 4 trebuie, nu? 3. Trebuie la fel schimbat uleiul de furca...in ce cantitati trebuie exact fata/spate? 4. As vrea sa imi pun aparatoare spate si fata la aripi...pentru ca arunca noroi excesiv de mult...si apoi tre sa curat o zi intreaga noroiu de pe pistonu din fata si de pe portbagaj... Are cineva idee de unde pot face rost de asa ceva??? Contra cost, evident...ca model, mi-au placut cele de mai sus...pozele anterioare...cateva posturi mai sus...ceva de genu, de plastic pt. spate, si de cauciuc eventual pt fata... 5. Vreau sa imi pun proiectoare...si ma intreb daca va rezista bateria...ca nu am chef sa raman fara curent pe drum noaptea... Aveti cumva asa ceva pe Viroaga???UNDE le-ati prins, de furca in jurul farului? Ce becuri ati pus...H3? 6. Referitor la ALARME...aveti careva puse??? (Nu intreb pe cei din Bucuresti...akolo e MUSAI...sa ai) ce model aveti? Aveti cu pornire prin telecomanda? Cu pager? Ce amperaj? etc... Multumesc anticipat si multa bafta... ASFALT USCAT!!! Editat Aprilie 8, 2009 de Norsemann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Ce benzina folosesti? 98 sau 95? benzina de 95 cu un aditiv pt plumb pt ca in manual scrie ca functioneaza cu benzina regular iar cei de la statiiile de benzina zic ca regularul nu se mai fabrica pt. ca era cu plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 benzina de 95 cu un aditiv pt plumb pt ca in manual scrie ca functioneaza cu benzina regular iar cei de la statiiile de benzina zic ca regularul nu se mai fabrica pt. ca era cu plumb. Am crezut ca folosesti de 98 ca aia arde mai tare ! Se mai poate ca de unde iei benzina sa fie de foarte buna calitate iar arderea e destul de buna! Oricum mare lucru nu prea ai ce sa-i faci, la majoritatea asa se intampla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Am crezut ca folosesti de 98 ca aia arde mai tare !Se mai poate ca de unde iei benzina sa fie de foarte buna calitate iar arderea e destul de buna! Oricum mare lucru nu prea ai ce sa-i faci, la majoritatea asa se intampla! ma gandeam ca arde prea tare si topeste supapele. multumesc pt. incurajari. oare anul asta nu indrazneste nimeni sa faca o intalnire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zerg Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Salutare, imi poate spune si mie cineva ce ulei trebuie sa bag in telescopu din fatza, ca imi curge, ce vascozitate trebuie sa aiba... viraga ii de 250 din 96`, daca conteaza.... multzam` Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 vand virago 250. detalii ici: /index.php?showtopic=343893 si vand si 535-ul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 benzina de 95 cu un aditiv pt plumb pt ca in manual scrie ca functioneaza cu benzina regular iar cei de la statiiile de benzina zic ca regularul nu se mai fabrica pt. ca era cu plumb. r u sure? Eu parca am vazut in manual 95 fara plumb. In consecinta, bag 95 fara alti aditivi. 98 nu am bagat niciodata, ca a mea zboara si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.