Qaz Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Salutare, Se pare ca m-am impotmolit intr-o problema de electrica. Am facut topic la sectiunea de Service, nu scriu totul si aici, pentru a fi mai usor de urmarit. Daca aveti idei... bagati un reply pe acolo. Multumesc. /index.php?showtopic=483364 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 salutare fratilor si bine v-am gasit m-am hotarat sa ma fac si eu ca unu dintre voi, adica sa-mi iau un virago, si m-am gandit ca aici pot primi cele mai bune sfaturi. declar de la inceput "de bunavoie si nesilit de nimeni" ca sunt pre-incepator, adica nu motor pana acu, nu A, doar B. dar m-am jurat ca numai trece si vara asta fara virago.deci, mi-am zis eu in mintea mea:nu 125 ca e prea mic, dar nici 535 ca incepator fiind....(simtiti-va liberi sa veniti cu observatii, comentarii si sfaturi). eu am 1,86 si , din cate am auzit, pe un motor joc ca virago e incomod la distante lungi. intrebarea mea: e diferenta de inaltime intre 250 si 535? si: am un amic care-mi tot spune ca virago 250 e ca un scuter(el are un transalp de vreo 600cc), prea putini cai si mai tre sa si depasesc, etc. si , cica, cu 535 e altceva. e asa de mare diferanta intre ele? salutari si...hai cu vara cat mai repede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) Bine ai venit printre noi pe forum, sper sa ajungi "printre noi" si cu motorul, si cu permisul -- vezi ca incepand de la 1 Martie se da examen cu poligonul nou si nu mai e deloc amuzant sau usor. Diferenta intre 250 si 535 este ca de la cer la pamant. Nu m-as hazarda sa-i jignesc pe posesorii de 250 si sa spun si eu ca e "ca un scuter" dar, in mare, cam pe acolo e. Daca trebuie sa te plimbi doar tu singur si nu depasesti niciodata -- e ok. Daca ai pretentii (cat de mici) de la fierul pe care stai, atunci se cere un 535. Spunand astea, trebuie sa te pun in garda si vis-a-vis de diferenta intre greutatea si manevrabilitatea unui motor de 250 (pe care probabil vei face scoala) si cele ale unui 535. Daca faci scoala si dai si iei examenul pe 250 si vii fericit acasa si sari pe 535 si incerci sa iei prima curba cum luai in poligon cu 250-ul, o sa ai o surpriza neplacuta -- si, sa speram, nu si dureroasa. 535 are 197Kg si nu vrei sa o tii in brate, ea deasupra ;-) Asfalt uscat si sa ne vedem pe drum! @Dexter Editat Februarie 19, 2010 de csdexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) ...e diferenta de inaltime intre 250 si 535? ... Normal ca este! Eu zic sa faci o tura cu amandoua, ve-i afla singur ce ti se potriveste. Apoi e gresita parerea ca 535 este prea mare. Dupa cca 10 drumuri te obisnuiesti cu orice motor la orice greutate. Acum gandesti din punctul de vedere al necunoscatorului, dar mai tarziu poti regreta alegerea facuta in astfel de moment. Personal optez pt 535(pretul este asemanator), avantaj putere, transmisie cardanica, etc. Bafta, scucces in alegere si sa ne vedem cu bine pe sosea! Editat Februarie 20, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Salut!Un releu de incarcare pentru xv535 din 1993 gasesc pe la voi? Si cat costa? ce model este . eu am cumparat pentru 750 si nu era releu defect . saptamana viitoare pot sati spun daca e disponibil Mesaj completat salutare fratilor si bine v-am gasitm-am hotarat sa ma fac si eu ca unu dintre voi, adica sa-mi iau un virago, si m-am gandit ca aici pot primi cele mai bune sfaturi. declar de la inceput "de bunavoie si nesilit de nimeni" ca sunt pre-incepator, adica nu motor pana acu, nu A, doar B. dar m-am jurat ca numai trece si vara asta fara virago.deci, mi-am zis eu in mintea mea:nu 125 ca e prea mic, dar nici 535 ca incepator fiind....(simtiti-va liberi sa veniti cu observatii, comentarii si sfaturi). eu am 1,86 si , din cate am auzit, pe un motor joc ca virago e incomod la distante lungi. intrebarea mea: e diferenta de inaltime intre 250 si 535? si: am un amic care-mi tot spune ca virago 250 e ca un scuter(el are un transalp de vreo 600cc), prea putini cai si mai tre sa si depasesc, etc. si , cica, cu 535 e altceva. e asa de mare diferanta intre ele? salutari si...hai cu vara cat mai repede! acum 2 ani am inceput cu un virago 750 si credema e deja mic. de te tenteaza un 750 scriemi si poate poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 fratilor, va multumesc pt sfaturi si informatii.ma gandeam si eu ca asa sta treaba, dar nefiind sigur am zis sa intreb cunoscatorii.pai atunci de la 535 in sus sa fie! daca o sa mai am nelamuriri o sa-mi iau inima in dinti si-o sa va mai bat la cap Mesaj completat ce model este . eu am cumparat pentru 750 si nu era releu defect . saptamana viitoare pot sati spun daca e disponibilMesaj completat acum 2 ani am inceput cu un virago 750 si credema e deja mic. de te tenteaza un 750 scriemi si poate poate pai ma tenteaza.cum facem?iti las un e-mail sau id? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Salutari, imi permit un scurt off-topic ca sa-mi exprim surprinderea placuta asupra faptului ca al meu Virago 535 a pornit la prima cheie dupa ce a stat toata iarna afara doar cu husa pe el. Traiasca si bateria dar mai ales traiasca motorul si, nu in ultimul rand, traiasca japonezii :-) Imi place mai mult cu fiecare zi pe care o petrec in sa si imi aduce aminte (dupa simplitatea si genialitatea designului) de Trabant Abia astept sa se curete si strazile suficient de mult ca sa pot bate dinnou tara cu ea, ma declar fan Virago cate zile oi avea! @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 pai ma tenteaza.cum facem?iti las un e-mail sau id? ... sau da-i un PM. PS Completeza-ti locatia la profil sa stim de unde esti... Poate asa se ofera careva sa poti testa vreunul din modele Mesaj completat Abia astept sa se curete si strazile suficient de mult ca sa pot bate dinnou tara cu ea, ma declar fan Virago cate zile oi avea! Long live the Queen! Credeam ca o sa iesi azi la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Am iesit (da-ti seama ca-mi tremura mana pe acceleratie ca la parkinson cand am vazut ca a pornit ) pana la Favorit la benzinarie si inapoi. E nasol ca sunt toate stradutele mici infundate si eu vroiam sa dau ture pe acolo ca sa ma re-obisnuiesc -- asa, a trebuit sa ies direct in trafic si n-a fost foarte interesant. @Dexter Mesaj completat Si acuma, ca sa fie si ceva on-topic, vreau sa dau o nota proasta manualelor de service :-) Atat Haynes cat si Clymer au aiureli cand vine vorba de cablul de acceleratie (ca sa nu mai zic de 90% din siturile cu piese de schimb pe care le-am gasit -- louis.de included!). Singura informatie adevarata din ele este ca incepand din '89 incoace au 2 cabluri, in rest e varza. Sa prezentam varianta adevarata: sunt 2 cabluri, unul deschide acceleratia (tureaza) si celalalt o inchide (duce motorul la ralanti). La capatul dinspre ghidon, cel de accelerare se termina cu o piulita de blocaj, un reglaj de joc si apoi o pipa metalica de 90 de grade -- iar pipa in cauza se termina cu o flansa iar in rest nimic, adica NU are filet. Ea e prinsa de carcasa cu butoane printr-o furca stransa cu un surub (furca calca peste flansa). La capatul dinspre ghidon, cell de decelerare se termina cu o pipa de 90 de grade CU filet, pe care este insurubata o piulita de blocaj iar apoi vine carcasa cu butoane (i.e. pipa se insurubeaza in carcasa). La capatul dinspre carburator, cel de accelerare se termina cu o pipa de 90 de grade CU filet, pe care sunt insurubate 2 piulite hexagonale (adica NU cu randalina cum sunt cele de la ghidon) care se folosesc la reglajul jocului si la prinsul capatului cablului (pipei) intr-o furca atasata de carburator. Sistemul de prindere-reglaj nu e tocmai intuitiv si e nevoie de rabdare si de o cheie de 10 subtirica in falci ca sa umbli la el fara sa rupi nimic. La capatul dinspre caburator, cel de decelerare se termina cu o pipa de 90 de grade FARA filet si cu flansa. Pe carburator exista o teava spintecata si o agrafa care tine cablul acolo odata infipta pipa in teava. Pentru verificare: accelerare pe dreapta (cum stai calare pe motor cu fata spre ghidon), decelerare pe stanga. Cel de accelerare trece peste un scripete de plastic, cel de decelerare nu. Nu este necesar a demonta nimic de pe cadru pentru a le scoate pe oricare dintre ele (adica nici rezervorul superior, nici filtrul suplimentar de aer (sau sistemul de injectie de aer la modelele californiene), nici electronica). Rutare: pleaca amandoua de la cutia cu butoane de pe ghidon, trec prin ansa triunghiulara prinsa de capatul proximal al tubului drept al furcii, intra in interiorul ansamblului de directie printre piesa superioara si ansa de protectie din spatele farului si se despart pe stanga si pe dreapta cadrului. Cel de accelerare ajunge prin spatiul dintre filtrul suplimentar de aer si rezervorul superior direct la carburator. Cel de decelerare trece printr-o ansa sudata pe cadru (cea de sus; cea de jos e pentru cablul de ambreiaj) si ajunge prin spatiul dintre electronica si rezervorul superior direct la caburator. Si acuma, ca am facut dreptate, sa etalez si cateva din prostiile intalnite: * Virago 535 are un singur cablu de acceleratie dupa '94 * Modele care au doua cabluri, folosesc 2 cabluri identice * Trebuie desfacut tot din partea din fata (inclusiv scos filtrul de aer!) pentru a umbla la ele * Odata desfacute de pe manerul de acceleratie, ele pot fi scoase (cu tot cu pastila!) prin fundul carcasei cu butoane * Ambele au reglaje cu filet la capatul dinspre carburator * Ambele trec prin partea dreapta a furcii si se despart chiar inainte de carburatoare Se pare ca tot traditionalul "iei piesa veche in mana si te duci cu ea la magazin sa vezi tu cu ochii tai ca aia noua seamana cu ea" se aplica si aici. Pacat ... @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 ..."iei piesa veche in mana si te duci cu ea la magazin sa vezi tu cu ochii tai ca aia noua seamana cu ea" se aplica si aici... Pai asta scrie si-n manualul de reparatii(recomandare data de fabricant, la achizitia de piese). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Rugaminte pentru cei din Bucuresti: stiti vreun service moto, la care ati fost cu Virago si de care ati fost multumiti? As vrea sa merg cu motorul pentru o analiza completa si pentru schimbul de consumabile. Mi se pare caare ceva la motor si ma depaseste problema. Multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trickster Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Bine ai venit printre noi pe forum, sper sa ajungi "printre noi" si cu motorul, si cu permisul -- vezi ca incepand de la 1 Martie se da examen cu poligonul nou si nu mai e deloc amuzant sau usor. Diferenta intre 250 si 535 este ca de la cer la pamant. Nu m-as hazarda sa-i jignesc pe posesorii de 250 si sa spun si eu ca e "ca un scuter" dar, in mare, cam pe acolo e. Daca trebuie sa te plimbi doar tu singur si nu depasesti niciodata -- e ok. Daca ai pretentii (cat de mici) de la fierul pe care stai, atunci se cere un 535. Spunand astea, trebuie sa te pun in garda si vis-a-vis de diferenta intre greutatea si manevrabilitatea unui motor de 250 (pe care probabil vei face scoala) si cele ale unui 535. Daca faci scoala si dai si iei examenul pe 250 si vii fericit acasa si sari pe 535 si incerci sa iei prima curba cum luai in poligon cu 250-ul, o sa ai o surpriza neplacuta -- si, sa speram, nu si dureroasa. 535 are 197Kg si nu vrei sa o tii in brate, ea deasupra ;-) Asfalt uscat si sa ne vedem pe drum! @Dexter salut, dexter, te rog lamureste-ma si pe mine c-o chestie. puterea motorului e data da cp sau de capacitatea cilindrica?ce e de fapt cu capacitatea asta cilindrica?te intreb pt ca am gasit un suzuki ls 650 savage si ca are doar un cilindru.eu acum compar cu virago 535: are capacitatea mai mare, dar cilindri si cai mai putini. si suzuki asta tot la categoria "scuter" intra? scuze pt banalitatea intrebarii si...mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 salut, dexter, te rog lamureste-ma si pe mine c-o chestie. puterea motorului e data da cp sau de capacitatea cilindrica?ce e de fapt cu capacitatea asta cilindrica?te intreb pt ca am gasit un suzuki ls 650 savage si ca are doar un cilindru.eu acum compar cu virago 535: are capacitatea mai mare, dar cilindri si cai mai putini. si suzuki asta tot la categoria "scuter" intra? scuze pt banalitatea intrebarii si...mersi Sunt 2 motoare diferite. Ls 650 este o baza f misto pt un custom,transmisie pe curea(arata cool),cadru full. Eu daca as fi in locul tau as mai strange 3-4 sute euro si mi-as luat un Shadow 600, racire pe lichid,ampatament maricel,sunet demential,aspect f placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RăzvanAR Postat Februarie 21, 2010 Share Postat Februarie 21, 2010 Dacă vrea cineva, am o viroagă de vânzare, că eu vreau să trec la nivelul următor, peste 1000. /index.php?...t&p=2307409 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Rugaminte pentru cei din Bucuresti: stiti vreun service moto, la care ati fost cu Virago si de care ati fost multumiti? As vrea sa merg cu motorul pentru o analiza completa si pentru schimbul de consumabile. Mi se pare caare ceva la motor si ma depaseste problema. Multumiri. Poti sa mergi la Yamaha Militari, lucreaza destul de bine si nu exagereaza cu orele de manopera, tre' doar sa prinzi programare si eventual sa-ti faci singur rost de piese ca dureaza cam mult la ei. Sau vezi la sectiunea "service" pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Capacul de pe stanga pierdut in accident! Gasesc asa ceva la cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Capacul de pe stanga pierdut in accident! Gasesc asa ceva la cineva? A-si vrea si eu asa ceva dar nu prea se gasesc! Apropo: Cum e cu bujiile pentru iarna si cele pentru vara? Ce modele trebuie! Ca zilele trecute mi-am pornit motorul si cu bateria proaspat incarcata la redresor nu a vrut s-o ia, o trebuit sa fur curent de la o masina! Ma gandesc ca bujiile sunt de vara......am dreptate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Salut ! Eu stiu ca cele de vara sunt {ngk}BPR7ES, iar pt. vreme racoroasa , BPR6ES.Eu inca n-am apucat sa le folosesc cele cu 6, pt. ca nu era cazul, deci nu stiu inca, care este diferenta.Cat despre luat curent de la auto, stiu ca nu e prea sanatos, din cauza diferentei mari de amperaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 ...Cum e cu bujiile pentru iarna si cele pentru vara?... Pai pe vremuri bujiile erau mai mult sau mai putin calde sau reci, aveau o cifra termica ce trbuia sa coincida cu valoarea termica a motorului, functie de compresie, turatie, stil conducere etc. Acum bujiile au o plaja mai larga de lucru, nu mai conteaza vara iarna. In principiu utilizezi pe cele recomandate de producator, dar poti utiliza prin teste si altceva. Functie de aspectul ei vizual(culoare), fiabilitate mare, vei gasii singur bujia care ti se potriveste. Eu am pus de logan, cele cu 2 electrozi, mi-au fost la indemana(cu cele originale nu pornea, fiind ancrasate de la porniri dese si scurte pe timpul iernii) si au mers perfect, ramane sa le testez in timp, apoi revin cu confirmarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 (editat) Salut ! Eu stiu ca cele de vara sunt {ngk}BPR7ES, iar pt. vreme racoroasa , BPR6ES.Eu inca n-am apucat sa le folosesc cele cu 6, pt. ca nu era cazul, deci nu stiu inca, care este diferenta.Cat despre luat curent de la auto, stiu ca nu e prea sanatos, din cauza diferentei mari de amperaj... Multumesc de info! Mesaj completat Pai pe vremuri bujiile erau mai mult sau mai putin calde sau reci, aveau o cifra termica ce trbuia sa coincida cu valoarea termica a motorului, functie de compresie, turatie, stil conducere etc. Acum bujiile au o plaja mai larga de lucru, nu mai conteaza vara iarna. In principiu utilizezi pe cele recomandate de producator, dar poti utiliza prin teste si altceva. Functie de aspectul ei vizual(culoare), fiabilitate mare, vei gasii singur bujia care ti se potriveste. Eu am pus de logan, cele cu 2 electrozi, mi-au fost la indemana(cu cele originale nu pornea, fiind ancrasate de la porniri dese si scurte pe timpul iernii) si au mers perfect, ramane sa le testez in timp, apoi revin cu confirmarea. Tre sa pun la test , ca pe la mine mai tot timpul e racoare si in plus sa intamplat ca si in luna mai sa nu-mi porneasca cand era mai racoare! Imediat ce ii dadeam curent ba de la auto ba de la moto pornea si dupa minetea mea s-ar putea sa fie bujiile! Multumesc de info Editat Februarie 25, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Anul trecut am folosit bujii pentru Oltcit (Sinterom) si n-a avut nici pe dracu... Acum am luat NGK BPR7ES. Poti pune BPR6ES pe fata si BPR7ES pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Anul trecut am folosit bujii pentru Oltcit (Sinterom) si n-a avut nici pe dracu... Acum am luat NGK BPR7ES.Poti pune BPR6ES pe fata si BPR7ES pe spate. Interesanta recomandare, am notat-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Anul trecut am folosit bujii pentru Oltcit (Sinterom) si n-a avut nici pe dracu... Acum am luat NGK BPR7ES.Poti pune BPR6ES pe fata si BPR7ES pe spate. Eu merg pe Champion RN9YC si nu am nici o problema, CU NKG-urile tot am avut probleme, ramineam intr-un cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 ...Cat despre luat curent de la auto, stiu ca nu e prea sanatos, din cauza diferentei mari de amperaj... Parere gresita! Poti alimenta si cu 30kA, nu conteaza cat de mare este curentul, isi ia singur cat are nevoie. Importanta este tensiunea(12V) si curentul minim pe care-l poate debita acumulatorul. Pe baterie (in general) este trecuta tensiunea in V si capacitate ei in Ah, deasemeni in paranteza este trecuta puterea maxima (in A)pe care o poate genera la pornirea demarorului. Demarorul in faza de pornire pentru cateva fractiuni de secunda are nevoie de curenti ce depasesc sute de amperi. Ex: 12V 40A (420A) ceeace inseamna o baterie ce are capacitatea de 40Ah si poate genera pt o scurta perioada 420A. Daca aceasta valoare este depasita la punerea in miscare a demarorului, in final v-a conduce la desprinderea pastei de pe slectrozii bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Parere gresita! Poti alimenta si cu 30kA, nu conteaza cat de mare este curentul, isi ia singur cat are nevoie. Importanta este tensiunea(12V) si curentul minim pe care-l poate debita acumulatorul.Pe baterie (in general) este trecuta tensiunea in V si capacitate ei in Ah, deasemeni in paranteza este trecuta puterea maxima (in A)pe care o poate genera la pornirea demarorului. Demarorul in faza de pornire pentru cateva fractiuni de secunda are nevoie de curenti ce depasesc sute de amperi. Ex: 12V 40A (420A) ceeace inseamna o baterie ce are capacitatea de 40Ah si poate genera pt o scurta perioada 420A. Daca aceasta valoare este depasita la punerea in miscare a demarorului, in final v-a conduce la desprinderea pastei de pe slectrozii bateriei. Korekt, conteaza tensiunea de alimentare, curentul este limitat de cit poate da bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.