SERGHEI42 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Dar stiu ca ai fost rapid! Ar fi super sa ne vedem maine, pentru ca nu vreau sa aman prea mult schimbatul lichidului de frana... Dimineata nu prea pot pentru ca duc pe cineva pana la aeroport (pe nevastamea mai exact). Dar daca ai chef putem iesi dupa amiaza oricand sa dau si eu o bere ca m-ai scos din belea!! Iti dau un PM cu numarul meu de telefon! Multumesc mult si ne auzim maine! Pai eu sunt cam legat de maini ca vin in oras,las nevasta la targ si ma intorc acasa ca am trebi..seara la fel sunt pe fuga ..Daca te prinde 9.30-10 ..in aeroport fac eu dreapta ca tot trec pe langa el.Maine dupa 8.30 ne auzim la un telefon. Cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Acum sunt in masura sa-mi spun concluziile in legatura cu inlocuirea cu xenon a becului original cu halogen. Dupa mai multe teste am reusit localizarea optima, pozitionarea noului bec cu xenon pe oglinda farului. Din start focalizarea este deficitara, pata de lumina este mai mare decat cea a becului original. Evident oglinda necesita din fabricatie o focalizare specifica. Testul l-am efectuat doar pe faza lunga. Pentru faza scurta fiind necesar un bixenon, nu cred ca mai merita sa muncesc si pentru asta. Concluzii: - in trafic cei ce vin din fata te remarca la fel, singura diferenta este culoarea luminii (alba sau galbuie). Test efectuat cu doua motociclete ce ruleaza paralel, privite de la distante diferite, ambele cu faza lunga aprinsa. - aceleasi rezultat si pentru cei ce ruleaza in fata ta. - noaptea iluzia este ca vezi mai bine, lumina fiind alba, insa la distanta mare in noapte silueta unui pom este mult mai vizibila cu becul original. - dezavantaj noaptea ca nu ai lumina de intalnire. - posibil ca rezultatul sa fie diferit daca aveam un set oglinda/bec (un kit original). Mesaj completat N-am incercat pe pacla sau pe ceata, se spune ca pe ceata e mai buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigaru Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 sal unde pot sa gasesc o galerie de alimentare pentru virago 125 mai exact ce sea afla dupa carburator in craiova in nici un caz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 sal unde pot sa gasesc o galerie de alimentare pentru virago 125 mai exact ce sea afla dupa carburator in craiova in nici un caz Uite asa aflam si noi de unde esti daca nu-ti completezi locatia la profil... Ai vazut ca topicul anterior cu uleiul ti-a fost mutat la Virago Zone, de ce nu ai postat tot acolo? Clawfinger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 nigar-e,potoleste-te si completeaza-ti profil-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? Editat Aprilie 6, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? La seaua pilotului cred ca s-ar simti altfel..mai ales ca te ridica putin si stai cu picioarele mai inintse.La seaua ,,dintr-un lemn " adica aia dintr-o bucata mai degraba ajuta un prosop ca sa nu te mai lase sa aluneci spre fata si sa sstai cu fesele incordate tot timpul ca sa eviti avansarea.Mai in spate cu cateva pagini spune cineva ceva de pernele astea ..dezamagit din cate se parea.+ ca la cat costa in banii aia iti faci seaua confortabila pe fundul tau la Darian sau la alt customizer..Parol..sigur iesi mai ieftin si mai comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Vand Yamaha Virago 535, an 1993, 39000km. Pret 1450 euro discutabil Are urmatoarele imbunatatiri: -pompa de frana Honda Hornet -ghidon dragbar LSL -oglinzi noi -manete negre -comenzi Honda F4 -furca intarita, semeringuri schimbate, ulei furca schimbat -placute de frana noi SBS -anvelope noi -stop spate schimbat -semnalizatoare pe led -tobe golite si executate trasee independente+silencer pe fiecare evacuare din inox.....super sunet -ulei motor+filtru schimbat de 50km....acum o saptamana -suport numar lateral din inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? Cred ca la asta s-a referit colegul cand a dat raspunsul... @divizia, am o curiozitate: o tii in curte la tine cu antifurt pe ambele roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Arata bine jucaria @Divizia, dar de ce vrei sa o vinzi dupa ce ai facut-o? Eu nu a-si vinde-o dar nu imi permit sa intretin 2 motoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut,ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 O tin intradevar in curte.....si legata.....masura de precautie in plus......nu se stie niciodata. O vand pentru ca vreau ceva mai mare si deja mai am si-un scuter pentru oras, asa ca.....deja sunt prea multe Mesaj completat Mobra e rezervata pentru 10 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) In sfarsit reusesc si eu sa incep incet-incet reconstructia la Virago ... Sunt foarte prins la servici asa ca reusesc sa mai fac cate ceva noaptea si duminica .... Incepe sa prinda forme ... Editat Aprilie 11, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Mi-am cumparat caucioace de la salon..... cum le pun?.Cu roata din fata ma descurc,dar la cea din spate!!!! va rog frumos sfaturi.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Ce-ai folosit ca sa-ti iasa asa de frumos si de stralucitor blocul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Capacele de motor au fost polishate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Mi-am cumparat caucioace de la salon..... cum le pun?.Cu roata din fata ma descurc,dar la cea din spate!!!! va rog frumos sfaturi.Merci Ai ma Gabic... ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 http://www.motoruote.ro/ Asta daca vrei sa te duci cu motorul si sa ti le schimbe ei. Au masina da scos/pus cauciucul, macara sa tina viroaga suspendata si masina de echilibrat. Costa 45 lei pe roata cu tot cu echilibrat anul trecut, nu cred sa fi scumpit ca isi dadeau seama baietii ca este la limita bunului simt si vroiau sa aiba clienti. Daca vrei si sa centrezi spite cauta aici pe sorum numarul Rabinului, nu are user dar e un fel de Sfant Grall al tuturor posesorilor de roti cu spite iar recomandarile sunt maxime, eu nu stiam de el anul trecut dar anul asta cand schimb fata la el ma opresc. Daca vrei sa schimbi tu cauciucul pur si simplu desfaci piulita si scoti axul, dupa ce ai scos distantierul ai roata in brate. Restul operatiilor inteleg ca le sti de la fata. Si eu am ramas surprins dar sa dai roata jos la Virago e mai simplu de ,,n'' ori decat la o vitezana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Specificatiile la un loc, daca intereseaza pe cineva: Si atasat in format PDF. XV535___specs.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freeg Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salut! stie vreunul dintre voi ce dimensiuni are o-ringul de la filtrul de ulei pt yamaha virago 535? sau de unde pot cumpara repede unul? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Capacele de motor au fost polishate ... Si dupa aia le-ai lacut sau nu? Ca daca nu-s lacuite cu lac termic una doua se oxideaza! Editat Aprilie 12, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ... Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Ai ma Gabic... ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva.. Problema mea era daca e vreun chitibus de care trebuie sa tin cont,nu am mai desfacut niciodata .Cat despre gume... alea vechi cred ca erau originale din '92.Intre timp am schimbat pe fata, contra sumei de 5 lei la o vulcanizare din cartier. multumesc frumos oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea Din punctul asta de vedere chiar nu-mi fac griji. Daca vad ca intretinerea nu da roade si apar primele semne de oxidare, dau instant inca un polish + lac, si cu asta basta ... Om trai si-om vedea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.