Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Vand Yamaha Virago 535, an 1993, 39000km. Pret 1450 euro discutabil

Are urmatoarele imbunatatiri:

-pompa de frana Honda Hornet

-ghidon dragbar LSL

-oglinzi noi

-manete negre

-comenzi Honda F4

-furca intarita, semeringuri schimbate, ulei furca schimbat

-placute de frana noi SBS

-anvelope noi

-stop spate schimbat

-semnalizatoare pe led

-tobe golite si executate trasee independente+silencer pe fiecare evacuare din inox.....super sunet

-ulei motor+filtru schimbat de 50km....acum o saptamana

-suport numar lateral din inox

 

DSC_0653.jpg

 

DSC_0652.jpg

 

DSC_0650.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arata bine jucaria @Divizia, dar de ce vrei sa o vinzi dupa ce ai facut-o? Eu nu a-si vinde-o dar nu imi permit sa intretin 2 motoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: O tin intradevar in curte.....si legata.....masura de precautie in plus......nu se stie niciodata.

O vand pentru ca vreau ceva mai mare si deja mai am si-un scuter pentru oras, asa ca.....deja sunt prea multe

Mesaj completat

Mobra e rezervata pentru 10 zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit reusesc si eu sa incep incet-incet reconstructia la Virago ...

Sunt foarte prins la servici asa ca reusesc sa mai fac cate ceva noaptea si duminica ....

 

5bbb4db4.jpg

fea12b7a.jpg

020c1a55.jpg

 

Incepe sa prinda forme ...

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat caucioace de la salon..... cum le pun?.Cu roata din fata ma descurc,dar la cea din spate!!!! va rog frumos sfaturi.Merci

 

 

Ai ma Gabic... ;) ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. :D

 

Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motoruote.ro/

Asta daca vrei sa te duci cu motorul si sa ti le schimbe ei. Au masina da scos/pus cauciucul, macara sa tina viroaga suspendata si masina de echilibrat. Costa 45 lei pe roata cu tot cu echilibrat anul trecut, nu cred sa fi scumpit ca isi dadeau seama baietii ca este la limita bunului simt si vroiau sa aiba clienti. Daca vrei si sa centrezi spite cauta aici pe sorum numarul Rabinului, nu are user dar e un fel de Sfant Grall al tuturor posesorilor de roti cu spite iar recomandarile sunt maxime, eu nu stiam de el anul trecut dar anul asta cand schimb fata la el ma opresc.

Daca vrei sa schimbi tu cauciucul pur si simplu desfaci piulita si scoti axul, dupa ce ai scos distantierul ai roata in brate. Restul operatiilor inteleg ca le sti de la fata. Si eu am ramas surprins dar sa dai roata jos la Virago e mai simplu de ,,n'' ori decat la o vitezana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacele de motor au fost polishate ...

Si dupa aia le-ai lacut sau nu? Ca daca nu-s lacuite cu lac termic una doua se oxideaza!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ...

Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ma Gabic... ;) ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. :D

 

Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva..

Problema mea era daca e vreun chitibus de care trebuie sa tin cont,nu am mai desfacut niciodata .Cat despre gume... :P alea vechi cred ca erau originale din '92.Intre timp am schimbat pe fata, contra sumei de 5 lei la o vulcanizare din cartier. multumesc frumos oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea ;)

 

Din punctul asta de vedere chiar nu-mi fac griji. Daca vad ca intretinerea nu da roade si apar primele semne de oxidare, dau instant inca un polish + lac, si cu asta basta ...

 

Om trai si-om vedea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea era daca e vreun chitibus de care trebuie sa tin cont,nu am mai desfacut niciodata .Cat despre gume... :D alea vechi cred ca erau originale din '92.Intre timp am schimbat pe fata, contra sumei de 5 lei la o vulcanizare din cartier. multumesc frumos oricum.

 

Eu inca nu am schimbat nici un cauciuc dar cum intr-o zi ma cam plictiseam am zis sa dau rotile jos sa stiu ce sa fac daca pun de o pana prin desert.Cu fata m-am descurcat...Cand am ajuns la spate am repetat operatia dar a dat cu virgula.M-am scarpinat in crestet am vazut eu ca ceva pe acolo este in plus si se misca si ,,am fugit la calc .In cateva minute am gasit descrierea operatiunii.Si chiar ramai cu ea in brate.E mai naspa cand nu ai cric central,si eu nu am dar stii ca am mesterit o teava pe post de stander.Sa vezi distractie cand am inceput sa am intreruperila aprindere si a trebuit sa scot firele,bobinele si sa curat contacti si toate astea cu crash-barul pus.O sa iti dai seama ce distractie a fost cand o sa vezi pe viu motorul. :P

 

PS-la 5 lei este pomana ..la 45 de lei prefer sa ma chinui singur.parca pe vremuri erau vulcanizari peste tot.doua leviere,un petic si ceva injuraturi si gata ,ura si la gara.Daca locuiesti la bloc ..iti dau dreptate,este mai bine la vulcanizare. ;)

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul asta de vedere chiar nu-mi fac griji. Daca vad ca intretinerea nu da roade si apar primele semne de oxidare, dau instant inca un polish + lac, si cu asta basta ...

 

Om trai si-om vedea ...

Tu stii ce si cum, numa sa nu-ti faci prea mult de lucru!

Mesaj completat

Fratilor, unde dracului gasesc o baterie fara intretinere?

Cum adika? Vrei una folosita sau cum sau pe gel?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, unde dracului gasesc o baterie fara intretinere?

este undeva in Zona Mihai Eminescu - Mosilor, un magazin care vinde acumulatori fara intretinere. Este acumulator pentru UPS, dar eu am folosit si stiu multi care au folosit (in special la comuniste pentru ca sunt mai putini dotati financiar) si sunt foarte reusite.

pe 12 V sunt, iar amperi pana pe la 14 parca aveau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatie, Motoristule!

 

Lordule, vreau una noua frate! Pe unde am cautat nu am gasit decat standard cu intretinere, adica trebuie completat acidul. Cautam o baterie fie cu gel, fie high-performance, fie factory activated sau cum naiba or mai fi, numai sa reziste mai mult si sa nu mai stau sa o reincarc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu stii ce si cum, numa sa nu-ti faci prea mult de lucru!

 

Merci de sfat ... dar vreau eu sa incerc asa ... daca nu merge, tragem un lac peste ...

 

Si o intrebare: stie cineva la repezeala dimensiunea surubului gaurit (hollender cred ca-i mai zice) care prinde furtunul de frana pe etrier si pompa ?

Am surubul in fata, dar sublerul e acasa ... Vreau sa le inlocuiesc, dar nu sunt cu pas standard si nu am gasit la piese auto ... Le pot comanda de la autonet, dar nu stiu dimensiunea ...

Codul OEM este 90401-10096-00.

 

Toate cele bune !

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatie, Motoristule!

 

Lordule, vreau una noua frate! Pe unde am cautat nu am gasit decat standard cu intretinere, adica trebuie completat acidul. Cautam o baterie fie cu gel, fie high-performance, fie factory activated sau cum naiba or mai fi, numai sa reziste mai mult si sa nu mai stau sa o reincarc etc.

 

Comanzi pe net, este super rapid si bun Aici de care vrei si vine la domiciliu.

Eu am luat si sunt super OK.

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...