Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede... Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama Editat Februarie 14, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede... Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama Ti-am zis cel mai bine intra pe un site mare de piese si cauti de exemplu amortizor pentru a ta. apoi vezi ca precizeaza pe ce modele se potriveste si verifici daca este la fel. Din ce am vazut eu piesele sunt identice, ceea ce difera la ani este pe la motor, diferind puterea, restul pieselor sunt originale. Asa fac de obicei producatorii, nu schimba linia de productie de la an la an pentru a modifica piesele marunte, mai ales ca estetic nu s-a modificat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 ...te rog cu adresa alora cu acumulatorii. http://www.performance-shop.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Mi-a raspuns omul de pe ebay, se pare ca nu se potriveste etrierul... oricum, intre timp vorbisem si cu Razvan (metricmotion) care mi-a oferit niste preturi foarte bune si voi comanda de la el @ darian: multumesc pt "pila" si o rugaminte: o sa apelez la tine pt o cusatura la unul din coburi, e doar o portiune de ~20 cm descusuta, dar e pielea foarte groasa si nu cred ca ma descurc cu "scule domestice" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 O sã ti-l repar manual,cã n-am masinã specialã pt. marochinãrie.Am atzã foarte groasã,cum e aia originalã,si ceva mai multã experientzã si rãbdare,decât tine...Evident,o sã cos în aceleasi gãuri,unde era cusãtura veche.Si la mine,vãd cã s-a descusut nitzel,la unul din coburi. Cu ocazia asta,Îi repar pe-amândoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Cu rabdarea stau bine... cu experienta si sculele in domeniu mai prost Oricum, sunt ultima mea problema coburii Nici macar de praf nu i-am sters, de cand am adus motorul acasa... stau aruncati intr-un colt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Ma intereseaza cateva informatii de la cineva care a schimbat membranele la carburatoare! Am auzit mai multe variante si pareri contradictorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Eu am luat un kit de reparatie prin dillypoint comanda din Germania( in jur de 80E) si a mers destul de usor Practic au venit membranele fara sibar si un tub cu un adeziv pt lipit pe sibarul vechi O sa caut sa vad daca mai am link ceva si-ti trimit La mine nu pot sa-mi dau seama de diferente pt ca desi cele vechi erau usor fisurate(initial am crezut ca din cauza asta merge mobra rau) dupa ce le-am pus mergea la fel de rau. acum am verificat bobinele de aprindere si nu corespund cu ce zice in carte, asa ca le-am comandat si pe-astea In alta ordine de idei, ma bate gindul sa adaug 2 faruri/proiectoare cu bec sau leduri, crezi ca ar fi probleme sa nu faca fata magnetoul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Le mai ai pe cele vechi? Ce ai gasit la ele? Cat timp ai mers cu cele noi? ============= Poti adauga linistit cate leduri doresti nu este nici o problema. Ce este important si trebuie sa sti? Se poate adauga oricati consumatori, insa trebuie verificat cu un aparat de masura ca la o turatie de 1200-1500 rot/min tensiunea ajunge la valoarea initiala(anterioara adaugarii consumatorilor). Astfel alternatorul nu este suprasolicitat, doar regulatorul va muncii mai putin - si ai realizat o treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Nu stiu sigur daca le mai am pe cele vechi, intre timp am trecut printr-o mutare si o renovare, dar daca te intereseaza le pot cauta. Una din ele avea o fisura sau doua ~5 mm Cu astea noi am cam 5000km, dar nu pot spune ca am simtit diferenta din cauza celorlalte probleme: pe scurt, cind ajunge pe la vreo 3000 de ture se plafoneaza, pur si simplu nu mai trage. Viteza maxima 90-95 km/h. Acum am descoperit ca bobinele de apindere nu corespund cu ce zice cartea, le-am omandat urmeaza sa le schimb In legatura cu electrica, sa inteleg ca la 1200-1500 rot/min tensiunea sa fi aceeasi si cu consumatorii suplimentari porniti si fara? Membranele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Nu trebuie sa le cauti pe cele vechi(sunt uscate si intarite), nu se poate face o comparatie cu cele noi. Voiam sa stiu daca elasticitatea celor noi este identica cu cele vechi, sa inteleg dece am primit informatia ca ar fi o problema dupa inlocuire. ==== Da, tensiunea va ramane aceiasi, dar surplusul pus la masa de regulator va scadea... Simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 In cazul meu nu au fost probleme cu membranele noi, si atunci cind le-am montat dar si acum au aceeasi elasticitate, chiar am ramas uimit zilele trecute cind am desfacut carburatoarele pt curatare/verificare, ca arata si se simt ca noi, adica si maleabilitatea si aspectul si forma le-au pastrat. Sint luate de pe motorradbay, dar acum vad ca mai au doar varianta cu tot cu sibar Intr-adevar cele vechi sint acum destul de batoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelea Bogdan Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 (editat) Salut,am un Yamaha Virago 535 din anul 1994 este custom .Am o problema la ea,nu vrea sa imi porneasca pompa de benzina.Si acuma in ianuarie imi pornea pompa si acuma nu mai porneste sau poate am umblat eu unde nu trebuie/ Pomba de benzina am conectato direct pe acumulatorul si merge nu nici o problema,problema este ca nu primeste curent pe cablul care se imbina cu cel al pompei de benzina,ce ar trebui sa verific CDI si sigurantele ? Editat Februarie 17, 2013 de Stelea Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Verifica sigurantele si contactele. Ori ai o siguranta arsa... ori contact imperfect, din cauza umezelii, a oxidarii, ruginei... daca sigurantele sunt bune, ia mufele si papucii la curatat. In weekend am dat jos roata spate, bascula, amortizoarele si lantul... am mai gasit 2 mici probleme, una ar fi unul din cele 2 arcuri de la saboti, pe care l-am gasit bucatele in tambur, dar il rezolv eu cumva din alt arc... cea de-a 2a problema, mai mare, e legata de 2 "bucsi" metalice care sunt foarte ruginite si mancate... rezulta ca au joc (nu cred ca e normal). E vorba de cei 2 cilindrii metalici care intra in bascula, iar prin ei trece surubul care prinde bascula de cadru, piesele 5 din poza atasata (manual) - Bush (Inner). Se gasesc separat de cumparat, ati gasit ceva la cotele potrivite in comert, pe la fiare? Uneia dintre ele ii lipseste o saiba de protectie (piesa 3 cred), din cauza careia cred ca s-a dus toata vaselina/uleiul de acolo si a intrat apa si mizerie. Trebuie si aia, dar o rezolv eu cumva. Am incercat sa indrept si rezervorul si m-a uimit cat de dura e tabla... ma asteptam sa fie mai subtire, mai moale... sa flambeze mai usor. Am reusit sa bag un clicket cu prelungitor pe gura busonului, ajungea la fix unde trebuia... dar n-am reusit deloc sa mai indrept tabla, oricat de tare am tras... si am tras Mai adaug 2 poze cu starea actuala a mobrei Multa mizerie, rugina, vaselina intarita.... Janta a iesit aproape perfect, o sa-i fac poza cand termin de frecat la ea, mai "investesc" intr-o sticla de Detartrant si o sa fie ca noua Mai problematice sunt spitele, dar o sa iasa si alea... Editat Februarie 18, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Salut,am un Yamaha Virago 535 din anul 1994 este custom .Am o problema la ea,nu vrea sa imi porneasca pompa de benzina.Si acuma in ianuarie imi pornea pompa si acuma nu mai porneste sau poate am umblat eu unde nu trebuie/ Pomba de benzina am conectato direct pe acumulatorul si merge nu nici o problema,problema este ca nu primeste curent pe cablul care se imbina cu cel al pompei de benzina,ce ar trebui sa verific CDI si sigurantele ? 8.jpg.jpg 7.jpg.jpg Varianta1: cauta un electrician(eventual specializat pe moto, dar merge si auto) daca nu crezi ca te descurci singur Varianta 2: daca vrei s-o rezolvi singur, te pricepi cit de cit si ai cel putin un aparat de masura sau o lampa de control, cu rabdare se rezolva daca nu ai manual da-mi pm si ti-l dau eu cel mai simplu si usor ar fi daca ar fi o siguranta, le-ai verificat? Verifica sigurantele si contactele. Ori ai o siguranta arsa... ori contact imperfect, din cauza umezelii, a oxidarii, ruginei... daca sigurantele sunt bune, ia mufele si papucii la curatat. In weekend am dat jos roata spate, bascula, amortizoarele si lantul... am mai gasit 2 mici probleme, una ar fi unul din cele 2 arcuri de la saboti, pe care l-am gasit bucatele in tambur, dar il rezolv eu cumva din alt arc... cea de-a 2a problema, mai mare, e legata de 2 "bucsi" metalice care sunt foarte ruginite si mancate... rezulta ca au joc (nu cred ca e normal). E vorba de cei 2 cilindrii metalici care intra in bascula, iar prin ei trece surubul care prinde bascula de cadru, piesele 5 din poza atasata (manual) - Bush (Inner). Se gasesc separat de cumparat, ati gasit ceva la cotele potrivite in comert, pe la fiare? Uneia dintre ele ii lipseste o saiba de protectie (piesa 3 cred), din cauza careia cred ca s-a dus toata vaselina/uleiul de acolo si a intrat apa si mizerie. Trebuie si aia, dar o rezolv eu cumva. Am incercat sa indrept si rezervorul si m-a uimit cat de dura e tabla... ma asteptam sa fie mai subtire, mai moale... sa flambeze mai usor. Am reusit sa bag un clicket cu prelungitor pe gura busonului, ajungea la fix unde trebuia... dar n-am reusit deloc sa mai indrept tabla, oricat de tare am tras... si am tras Mai adaug 2 poze cu starea actuala a mobrei Multa mizerie, rugina, vaselina intarita.... Janta a iesit aproape perfect, o sa-i fac poza cand termin de frecat la ea, mai "investesc" intr-o sticla de Detartrant si o sa fie ca noua Mai problematice sunt spitele, dar o sa iasa si alea... Esti sigur ca sunt bucsi? eu la 535 am rulmenti cu ace, oricum ar fi daca ai gasit joc in ele trebuie inlocuite Acum...nu stiu cit costa de noi(varianta ideala), dar se pot face si pe strung, material (alama/bronz/etc) gasesti in obor la "fiare", iar strung stiu meserias bun in militari Cit despre jante eu le-am dat la sablat iar apoi vopsit cu pulbere in cimp electrostatic, negru lucios, 300 lei la gata amindoua Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Varianta1: cauta un electrician(eventual specializat pe moto, dar merge si auto) daca nu crezi ca te descurci singur Varianta 2: daca vrei s-o rezolvi singur, te pricepi cit de cit si ai cel putin un aparat de masura sau o lampa de control, cu rabdare se rezolva daca nu ai manual da-mi pm si ti-l dau eu cel mai simplu si usor ar fi daca ar fi o siguranta, le-ai verificat? Esti sigur ca sunt bucsi? eu la 535 am rulmenti cu ace, oricum ar fi daca ai gasit joc in ele trebuie inlocuite Acum...nu stiu cit costa de noi(varianta ideala), dar se pot face si pe strung, material (alama/bronz/etc) gasesti in obor la "fiare", iar strung stiu meserias bun in militari Cit despre jante eu le-am dat la sablat iar apoi vopsit cu pulbere in cimp electrostatic, negru lucios, 300 lei la gata amindoua Sunt niste cilindrii ordinari de fier, am folosit cuvantul "bucsa" pt ca nu stiu cum sa-i denumesc altfel... se poate vedea si in poza pusa de mine cam cum sunt si ce rol au. Am gasit deja la Razvan (metricmotion), noi. Jantele imi plac cum erau originale, cromate. Doar ca stand atat de mult, au aparut pete de rugina si diverse depuneri. Frecate cu detartrant si solutie de curatat jantele au iesit in proportie de 80% bine. Daca mai repet de 2 ori detartrant-inmuiat-frecat-spalat cu solutie de jante, ies perfect. Si asta cu 20-30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 (editat) Ar fi bine sa ai dreptate, la mine jantele aveau pete de rugina in proportie de 10-15%, destul cit sa dea un aspect general invechit/deteriorat intregii mobre Oricit le-am frecat/curatat/polish-at nu mai aveam ce face, a ajuns la tabla,pe moment aratau bine dar dupa putina umezeala apareau iarasi petele Iar sa le duc la cromat era cam riscant, bani multi si operatiune delicata, nu toti stiu s-o faca, cuprare/nichelare/chromare Editat Februarie 18, 2013 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 In timp sunt sigur ca o sa apara iar pete. Dar daca le curat periodic, nu cred sa fie probleme, vor arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stelea Bogdan Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Sigurantele le-am verificat sunt in regula asa imi pare mie,sa nu fie releu acela negru mic de langa CDI,acuma nu mai este nevoie sa umblu la el ,nu am nici un aparat cu ce sa-l masor si asa am un prieten electrician si o sa lucrez cu el la Viraga apropo ea este de vanzare Varianta1: cauta un electrician(eventual specializat pe moto, dar merge si auto) daca nu crezi ca te descurci singur Varianta 2: daca vrei s-o rezolvi singur, te pricepi cit de cit si ai cel putin un aparat de masura sau o lampa de control, cu rabdare se rezolva daca nu ai manual da-mi pm si ti-l dau eu cel mai simplu si usor ar fi daca ar fi o siguranta, le-ai verificat? Esti sigur ca sunt bucsi? eu la 535 am rulmenti cu ace, oricum ar fi daca ai gasit joc in ele trebuie inlocuite Acum...nu stiu cit costa de noi(varianta ideala), dar se pot face si pe strung, material (alama/bronz/etc) gasesti in obor la "fiare", iar strung stiu meserias bun in militari Cit despre jante eu le-am dat la sablat iar apoi vopsit cu pulbere in cimp electrostatic, negru lucios, 300 lei la gata amindoua Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... Sigurantele le-am verificat sunt in regula asa imi pare mie,sa nu fiereleu acela negru mic de langa CDI,acuma nu mai este nevoie sa umblu lael ,nu am nici un aparat cu ce sa-l masor si asa am un prietenelectrician si o sa lucrez cu el la Viraga si sper sa o rezolvam,vreau sa o pun la punct pentru ca o vand si nu doresc sa aiba viitorul proprietar probleme cu ea,apropo Viraga este de vanzare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 18, 2013 Share Postat Februarie 18, 2013 Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... Acum am observat edit-ul tau Se pare ca nu sunt singurul... sa-i arat si prietenei, care deja cred ca nu ma mai suporta ) Apropos, voi cu ce curatati motorul? Am dat si cu solutie de jante, si cu jet de abur cu presiune, frecat si cu periuta de dinti... dar nu "prinde" luciu. Si parca nu as vrea sa-l bag si pe asta in cada, sa pun dusul pe el ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vitos Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Bună ziua! Caut și eu juguri pentru Virago 535 sau ceva asemănător ce s-ar potrivi la această motocicletă. Mulțumesc! T.: 0745976426 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheReaper123 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Salut baieti, imi fac si eu introducerea pe forumul asta, si in clubul posesorilor de virago 535, cu o intrebare. O recomandare de unde pot achizitiona o pereche de cauciucuri (fata+spate) noi, bune si la preturi rezonabile. Am cateva oferte care pleaca de la 1000/1300 ron perechea, pare cam multicel pentru buzunarul meu acum. Merci mult! Editat Februarie 19, 2013 de TheReaper123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Salut baieti, imi fac si eu introducerea pe forumul asta, si in clubul posesorilor de virago 535, cu o intrebare. O recomandare de unde pot achizitiona o pereche de cauciucuri (fata+spate) noi, bune si la preturi rezonabile. Am cateva oferte care pleaca de la 1000/1300 ron perechea, pare cam multicel pentru buzunarul meu acum. Merci mult! Salut. Incearca la Razvan, metricmotion.ro. Multi si-au luat de la el, inclusiv subsemnatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 fata: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k65-front spate: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/406-strada/k65-rear Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Acum am observat edit-ul tau Se pare ca nu sunt singurul... sa-i arat si prietenei, care deja cred ca nu ma mai suporta ) Apropos, voi cu ce curatati motorul? Am dat si cu solutie de jante, si cu jet de abur cu presiune, frecat si cu periuta de dinti... dar nu "prinde" luciu. Si parca nu as vrea sa-l bag si pe asta in cada, sa pun dusul pe el ) Uite aici gasesti detalii: /index.php?/topic/685409-honda-transalp-my-first-bike/ /index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/ O sa cam ai ceva de lucru Geo... mi-e sa nu faci ca mine sa iti vina sa iti dai cu tesla in bile ca te-ai apucat de asa ceva... Spor la treaba, o sa ai nevoie... PS: Dintre piesele alea vechi, releul nu merge si pompa de benzina mi-a pleznit in mana azi, deci cred erau in plus de la inceput Editat Februarie 19, 2013 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.