Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

O aerisire si curatare a sistemului de frana fata se poate face simplu si eficient fara purjari repetate in felul urmator:
- se desface capacul de la pompa principala si se completaeaza cu lichid de frana nou daca este cazul,
- se monteaza un furtunas transparent pe purjorul cilindrului de frana, iar capatul celalalt se pune intr-un pahar curat(transparent)
- apoi se slabeste purjorul, prin furtun va curge lichid de frana in pahar - se lasa sa curga pana lichidul curge curat(la inceput curge lichid ce contine reziduri din uzura garniturilor din cauciuc ale etrierelor si ciupercutelor dela pompa centrala)
- tot timpul se urmareste nivelul lichidului din vas si se completeaza,
- se strage purjorul, se indeparteaza furtunul, apoi se cu doua leviere se deschide pistonasul cilindrului de frana - acum orice bula de aer din sistem este evacuata in vasul pompei,
- se apasa repetat maneta de frana, pistonul preseaza, se strange pe placutle de frana iar maneta se intareste.
Acesta este cel mai simplu procedeu.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

parerea mea ar fi ca cei fara aplecare spre mecanica / cei fara experienta (ma includ si eu in acest grup de motociclisti), macar sa urmareasca prima oara cum se face aceasta operatiune de catre cineva experimentat si de-abia apoi sa faca singuri acasa - intrucat e o chestie totusi delicata si de care poate sa depinda viata motociclistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Acum si intrebarea: de unde satana fac eu rost de acid clorhidric?...

Nu recomand acidul clorhidric, este foarte coroziv. Dupa decaparea cu acid trebuie sa faci o neutralizare cu o substanta bazica, alcalina apoi o pasivizare... Daca nu ai conditiile necesare renunta. Vei face mai mult rau.

La auto cablajul din compartimentul motor este corodat de gazele din baterie ce contin vapori de acid sulfuric, in cativa ani contactele mufelor incep sa piarda din continuitate, iar firele din cupru se transforma in oxid(un praf verde)... Din acest motiv la automobilele moderne, bateriile sunt capsulate sau prevazute cu un tub de aerisire ce coboara undeva sub scutul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand acidul clorhidric, este foarte coroziv. Dupa decaparea cu acid trebuie sa faci o neutralizare cu o substanta bazica, alcalina apoi o pasivizare... Daca nu ai conditiile necesare renunta. Vei face mai mult rau.

La auto cablajul din compartimentul motor este corodat de gazele din baterie ce contin vapori de acid sulfuric, in cativa ani contactele mufelor incep sa piarda din continuitate, iar firele din cupru se transforma in oxid(un praf verde)... Din acest motiv la automobilele moderne, bateriile sunt capsulate sau prevazute cu un tub de aerisire ce coboara undeva sub scutul motor.

Acum si la moto am vazut ca au ,,furtunas" la baterie pe unde ies gazele dar multi ,,il cam pierd"..Apropo de baterie Cristi,nu ma uita te rog cu adresa alora cu acumulatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un cablu+camasa nou de ambreaj mai lung si intentionez sa tai din ea(camasa), sa o aduc la dimensiunea necesara. Capatul pe care il voi taia trebuie sertizat?? sau doar pusa "caciulita" aia care am primit-o cu inca cateva surubele. Si inca o intrebare: Cum ar fi mai bine sa fac prinderea cu tija de la ambreiaj o bilutza cositorita pe cablu sau un surub cu gaura prin el si strans cu piulitza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un cablu+camasa nou de ambreaj mai lung si intentionez sa tai din ea(camasa), sa o aduc la dimensiunea necesara. Capatul pe care il voi taia trebuie sertizat?? sau doar pusa "caciulita" aia care am primit-o cu inca cateva surubele. Si inca o intrebare: Cum ar fi mai bine sa fac prinderea cu tija de la ambreiaj o bilutza cositorita pe cablu sau un surub cu gaura prin el si strans cu piulitza?

,,caciulitza" ar trebui sa fie cat mai ,,fixa" deci strangi cu grija pe camasa,nu este un capat de tara..EU as prefera prinderea cu surub a cablului (nu ca asta ar fi sfanta ...cablul original este sfant :)) ) .Cositorirea este cam greu de facut cu ce are omul prin casa (letcon puternic sau ,,de foc",substanta pt decapare..etc ),firele din otel sunt cam capoase cand este vorba de cositorire. .Mergi la un tinichigiu sa ,,alameasca" sau ,,arginteze" terminatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta... la Virago 250 Route 66 din 1991 s-ar potrivi garniturile de la etrier, de pe un alt model, gen 535? Sau eventual alte compatibilitati de garnituri/etrier complet.

Am gasit si etrier compatibil, aftermarket... merita? Ei spun ca se potriveste si pe modelul meu. http://www.ebay.com/itm/Vstar-250-Virago-XV-250-Front-Brake-Calipers-w-Pads-NEW-1988-2010-7d-013-/300861605634?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item460cbfc702&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta...

Salut, avand in vedere ca un chit de reparatie etrier pleaca de pe la 100 lei in sus eu zic ca merita etrierul nou chiar daca este aftermarket, iar de potrivit se potriveste sigur, modelele nu au diferit atat de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile pe care le-am primit pana acum se invart in jurul sumei de 130-170 lei pt un kit de garnituri, cu sau fara pistonas. Si sincer mi se pare mult, nu inteleg de ce 2 garnituri amarate costa 30 euro, cand pt auto costa 30 lei.

Am gasit acum un etrier (de fapt etrier+placute+furtun+cilindru principal+maneta) de xv250 din 2004, la 80 dolari... arata impecabil, dar nu stiu daca se potriveste la prinderi si pe disc. Imi imaginez ca nu sunt mari diferente intre modele, dar 1 cm in plus sau in minus face diferenta...

Asta este http://i.ebayimg.com/t/2004-Yamaha-Virago-XV250SC-Front-Brake-Assembly-W-Master-Cylinder-Caliper-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqVHJF!FDH)CLo3(BQ6F-SRJEw~~60_1.JPG

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo,stai potolit...Vine din China si face o lunã,pe drum (kit-ul ãla de 69$).La acelasi pretz sau foarte apropiat,o sã-ti aducã @metricmotion .Tocmai ce-am vorbit cu el,pt. piesele mele,si i-am zis si de tine.O sã-ti dea mail acuma,pt. toate alea pe care le vrei,cã n-avusese timp sã le-adune.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad...

ia in calcul si riscul de a fi nevoit sa schimbi garniturile si la etrierul care il iei second...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca la 505 mile pe care spune ca le avea mobra, sunt ca noi toate. Are multe alte piese de pe mobra asta la vanzare, i-am dat un mesaj sa-l intreb daca se potriveste etrierul pe a mea... daca stie, ca nici eu n-am idee. Si daca se potriveste si transportul e la un cost ok, iau "la pachet" mai multe piese, in functie de ce-mi convine si ce pret imi face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1877 calificative 100% pozitive... vad ca are parc de dezmembrari moto/atv. Iar de la Viroguta asta are piese aproape noi, unele sunt impecabile... si la preturi bunicele. Mi-am facut o lista deja... Daca merg pe a mea, ii fac o oferta sa cumpar "en-gros" mai multe, la un pret mai bun (pt mine, evident :P ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede...

Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama :P

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede...

Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama :P

Ti-am zis cel mai bine intra pe un site mare de piese si cauti de exemplu amortizor pentru a ta. apoi vezi ca precizeaza pe ce modele se potriveste si verifici daca este la fel.

Din ce am vazut eu piesele sunt identice, ceea ce difera la ani este pe la motor, diferind puterea, restul pieselor sunt originale. Asa fac de obicei producatorii, nu schimba linia de productie de la an la an pentru a modifica piesele marunte, mai ales ca estetic nu s-a modificat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a raspuns omul de pe ebay, se pare ca nu se potriveste etrierul... oricum, intre timp vorbisem si cu Razvan (metricmotion) care mi-a oferit niste preturi foarte bune si voi comanda de la el :)

@ darian: multumesc pt "pila" :P si o rugaminte: o sa apelez la tine pt o cusatura la unul din coburi, e doar o portiune de ~20 cm descusuta, dar e pielea foarte groasa si nu cred ca ma descurc cu "scule domestice" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sã ti-l repar manual,cã n-am masinã specialã pt. marochinãrie.Am atzã foarte groasã,cum e aia originalã,si ceva mai multã experientzã si rãbdare,decât tine...Evident,o sã cos în aceleasi gãuri,unde era cusãtura veche.Si la mine,vãd cã s-a descusut nitzel,la unul din coburi. Cu ocazia asta,Îi repar pe-amândoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rabdarea stau bine... cu experienta si sculele in domeniu mai prost :D Oricum, sunt ultima mea problema coburii :crack: Nici macar de praf nu i-am sters, de cand am adus motorul acasa... stau aruncati intr-un colt :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat un kit de reparatie prin dillypoint comanda din Germania( in jur de 80E) si a mers destul de usor

Practic au venit membranele fara sibar si un tub cu un adeziv pt lipit pe sibarul vechi

O sa caut sa vad daca mai am link ceva si-ti trimit

La mine nu pot sa-mi dau seama de diferente pt ca desi cele vechi erau usor fisurate(initial am crezut ca din cauza asta merge mobra rau) dupa ce le-am pus mergea la fel de rau. acum am verificat bobinele de aprindere si nu corespund cu ce zice in carte, asa ca le-am comandat si pe-astea

 

In alta ordine de idei, ma bate gindul sa adaug 2 faruri/proiectoare cu bec sau leduri, crezi ca ar fi probleme sa nu faca fata magnetoul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...