Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Eu as zice ca a fost doar o verificare preliminara pentru a afla de ce mai este nevoie ca sa-ti termini proiectul... Evident, acum esti mai linistit stiind ca ai nevoie doar de cateva "fleacuri"... Sefu', urmeaza cateva nopti cu somn linistit, cu vise la calatoriile ce vor urma...

 

Berea o bem pe transalpina sau aiurea undeva intr-o poiana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bem, bem... cu cea mai mare placere. am scapat de o grija mare :) macar stiu ce am de facut acum... si usor, usor o sa le fac. sper ca in 2-3 saptamani sa ne vedem pt prima pornire :) ma bucur mult ca am rezolvat problema electricii, era o chestie care ma depasea si fara ajutorul tau nu i-as fi dat de cap. mii de multumiri.

acum, de schimbat un senzor, de lipit niste fire... se rezolva usor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa-i desfaci si sa le cureti contactele pe care le dai apoi cu niste vaselina si voila, eu cel putin asa am facut cand m-a lasat cel de ambreiaj cred ca nu difera pre mult.Eventual daca ai cu ce sa le tai artistic le lipesti la loc cu superglue gel, merita sa incerci si asa le arunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...penele de cauciuc la cruiser se rezolva, cica, in santz. sau la vulcanizare, dupa transportul motoretei acolo: in camion, duba...

Asta daca te afli intr-un oras... dar daca esti pe varf de munte sau oriunde aiurea ai pus-o!

Eu am la mine sub sea un vinci facut de mine(o sfoara si niste scripeti) cu care pot ridica lejer 150 kg... un pom gasesti ori unde de care sa agati vinciul si sa ridici suficent de mult motorul cat sa demontezi o roata. Cu un petitc lipit ai iesit din incurcatura, insa adevarata problema ramane demontatul anvelopei pe marginea santului!

Daca va intereseaza vinciul, pot reveni cu foto pentru inspiratie...

Incearca sa-i desfaci si sa le cureti contactele pe care le dai apoi cu niste vaselina si voila, eu cel putin asa am facut cand m-a lasat cel de ambreiaj cred ca nu difera pre mult.Eventual daca ai cu ce sa le tai artistic le lipesti la loc cu superglue gel, merita sa incerci si asa le arunci.

Carpeala tot carpeala ramane... si o faci doar pentru a iesi din impas intr-o situatie de criza, pana ajungi acasa... Dar sa ai la dispozitie o iarna si sa nu fi in stare sa faci o treaba buna pentru tine, este o problema de mentalitate ce nu poate fi comentata...

cel de ambreiaj are un fir dezlipit, o sa incerc sa-l lipesc la loc...

Geo, acum nu scriu doar pentru tine!

Atunci cand ai vrut sa cheltui bani inutil(pe tci-uri, pe bobine pentru o fisa neverificata, etc) te-am oprit. Sa dovedit ca am avut dreptate!

Dar nu pot fi de acord sa nu pui un contact nou acolo unde trebuie, inlocuind un altul vechi de 10 ani(acoperit de oxizi, obosit si imbatranit, bun de aruncat). Asta daca vrei sa faci km, sa fi multumit de motorul tau si de alegerea facuta... altfel ve-i pati ca cei care au vesnic motoarele stricate, carpesc si curata la nesfarsit si se cred "specialistii lui peste", care curata bujiile dupa 30000 km in loc sa le inlocuiasca.

Cu banii economisiti din cheltuiala nefacuta, poti face inlocuirile necesare pentru a te bucura de motor si a inchide capitolul "motor pe butuci"...

 

In concluzie: corect este sa faci regulatorul sa nu se incalzeasca, nu sa adaugi un cooler care sa-l raceasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi in ce priveste "Carpeala tot carpeala ramane..." depinde cine o face, acum am 30k cu cea veche si sa-ti spun carpelile:

-2.5k ma lasa releul de semnalizre, desfacut relipit remontat ok pana acum

-16k releul de start, decapsulat, curatat contacte lipt ok

-18k CDIul. buba mare(aveam unul de rezerva dar fara avans variabil in functie de turatie) ar fi trebuit sa-l aduc de prin Brazilia mi-am luat inima in dintii, l-am decapsulat si bineanteles ca avea lipituri pe cablaj care cedasera, rezolvat, ok

-

Dupa calculele mele cred ca am salvat vreo 300lei si timp, avantaj eu bani de berica si gratare cu prietenii.

La motor pe la 18k m-a lasat ambielajul (la cea veche motorul e de CG125 balansat), defect de fabricatie zic eu pentru ca biela la conectarea dinspre volanta la partea de jos unde nu ai cine stie ce efort sarise cementarea, am rezolvat-o cumparand un kit biela, bolt, rulment pe care mi le-presat si echilibrat cineva de prin Floreasca.(250 lei cu totul)

La cea noua multumita acestui topic stiu cam la ce sa ma astept plus faptul ca s-ar putea sa am bube in plus fiind China.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da domnul Cristi, eu am inteles f bine ce mi-ai spus si nu te contrazic. regulatorul, asa cum mi-ai spus, il fac cu firele cositorite, nu e problema. coolerul il vroiam suplimentar, nu ca inlocuire a cositoririi.

referitor la contactul de ambreiaj, l-am desfacut aseara si e doar un fir dezlipit, in rest arata f bine. dar o sa fac alta treaba: o sa comand unul nou, pe care sa il montez, iar cel defect o sa il repar si o sa il tin de rezerva.

cel de cric oricum nu se poate desface si o sa fie si ala comandat nou.

 

am lipit firul de la relay assembly si izolat cu tub termo, izolat tot cu tub termo un fir de faza ciupit si inlocuit firul de + care duce la baterie si cel care duce de la baterie la releul de pornire. cele vechi erau innadite in vreo 2-3 locuri, rupte etc. am renuntat la regletele puse la firele regulatorului si urmeaza sa le cositoresc si pe alea.

post-69984-0-67674400-1390150090_thumb.jpg

post-69984-0-25882000-1390150091_thumb.jpg

post-69984-0-81128800-1390150091_thumb.jpg

post-69984-0-40172100-1390150092_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

si acum o ora, Cristi a reusit sa o faca sa mearga.

:10:

 

Eu am la mine sub sea un vinci facut de mine(o sfoara si niste scripeti) cu care pot ridica lejer 150 kg... un pom gasesti ori unde de care sa agati vinciul si sa ridici suficent de mult motorul cat sa demontezi o roata. Cu un petitc lipit ai iesit din incurcatura, insa adevarata problema ramane demontatul anvelopei pe marginea santului!

 

Daca va intereseaza vinciul, pot reveni cu foto pentru inspiratie...

 

da! foarte buna ideea! e un scripete, de fapt, nu? sunt curios de poze. intr-adevar, asa ceva te scapa de chin si e usor de transportat pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi in ce priveste "Carpeala tot carpeala ramane..." depinde cine o face...

Asa este, tie nu-ti dau sfaturi pentru ca sunt inutile... dar un lucru "carpit" sau reparat niciodata nu are longevitatea aceluiasi lucru nou! Spre exemplu un papuc de conectica oricat l-ai curata nu va rezista ca unul nou... pentru ca teoretic un motor reparat este identic cu unul nou, dar practic este o minciuna... restul sunt vorbe!

Si eu din cauza crizei financiare, merg de doi ani cu membrane reparate, cu pompa de benzina reparata si membrana inlocuita, cu releu de scuter... si mai am multe exemple care se vor repeta la nesfarsit... Insa nu sfatuiesc pe nimeni sa procedeze asa, mai ales pe cei care sunt incepatori!

In cazul lui Geo acum, am procedat foarte corect!!! ...poate peste ceva timp va ajunge la nivelul de a-si "repara" singur motorul, atunci nu mai are nevoie de sfatul tau sau al meu, va decide singur ce este mai bine pentru el.

....am renuntat la regletele puse la firele regulatorului si urmeaza sa le cositoresc si pe alea.

Am specificat la inceputul postului ca nu am scris penru tine! Cu tine doar vorbisem si stiai ce ai de facut... argumentele mele fiind cred destul de convingatoare si practice.

Ce am vrut sa exemplific acolo prin cazul tau este faptul ca sunt situatii in care inlocuirea unei piese este mai sigura si mai fiabila decat reparatia ei, si ca fiecare este liber sa-si aleaga calea... inteleg ca nu toti dispun de bani pentru motociclete noi, dar trebuie sa se inteleaga faptul ca si o inlocuire de piesa tot reparatie se chiama, ceeace este departe de opratia numita "carpeala"

Revenind la subiect: cand esti pregatit o sa finalizam lucrarea astfel ca tot sezonul sa te bucuri de motor.

...e un scripete, de fapt, nu? sunt curios de poze...

Da este o combinatie de scripete ce amplifica forta... facut de mine simplu si practic. Ulterior am gasit la rusi unul mult mai sofisticat, pe care l-am achizitionat.

O sa revin cu foto pentu a va inspira...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am cositorit si firele de la regulator si am reusit sa repar si ambii senzori... cel de ambreiaj avea un fir rupt, i-am lipit pe amandoi bine si i-am "inchis" cu baton de plastic cald. cel de cric era inchis intr-o rasina, am rupt-o usor, usor, l-am desfacut, l-am curatat, l-am pus la loc, inchis tot cu plastic, si merge f bine acum :) toata problema era mizeria, nu mai facea contact cand era ridicat cricul.

post-69984-0-07377200-1390164499_thumb.jpg

post-69984-0-93500300-1390164499_thumb.jpg

post-69984-0-93081400-1390164500_thumb.jpg

post-69984-0-04816700-1390164502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: e normal ca pinionul fata, dupa ce l-am prins pe ax, sa aiba un mic joc (2-3mm)? De fapt, daca stau sa ma gandesc bine, nu pinionul ar avea joc, ci piesa care se prinde de el si il blocheaza pe ax.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: e normal ca pinionul fata, dupa ce l-am prins pe ax, sa aiba un mic joc (2-3mm)? De fapt, daca stau sa ma gandesc bine, nu pinionul ar avea joc, ci piesa care se prinde de el si il blocheaza pe ax.

Stai linistit, este normal si la mine este la fel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare ciudat...nu distruge pinionul si lantul? habar n-am cum ar trebui sa fie, dar ma gandesc ca logic ar trebui sa fie fix.

m-am uitat mai devreme si axul are un canal...intra pinionul dupa canal, iar pe canal intra piesa asta...grosimea ei e fix cat a canalului pe 90% din suprafata...mai putin unde face contact cu canalul de pe ax, acolo e mai subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare ciudat....

Nu este ciudat, avand in vedere ca foaia este fixa, iar daca nu ar avea un mic joc ar distruge lantul, posibil chiar sa sara. Gandestete ce s-ar intampla daca roata spate ar fi montata putin inclinata (ma refer milimetrii nu cm) ce s-ar intampla cu lantul? Cel putin asa gandesc eu. Daca gresesc rog sa fiu corectat. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu sunt curios cum sta treaba... ca parca mi-e frica sa merg cu ea asa.

Am mai intalnit piese de genul asta (nu la moto), dar erau fixe... intr-adevar, nu aveau legatura cu lant, foaie fixa etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si eu sunt curios cum sta treaba... ca parca mi-e frica sa merg cu ea asa.

Am mai intalnit piese de genul asta (nu la moto), dar erau fixe... intr-adevar, nu aveau legatura cu lant, foaie fixa etc.

Eu merg asa de 2 ani :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu la 125 am acelasi sistem, pinion care intra pe caneluri si siguranta prinsa cu suruburi, ca sa-i mai iau din joc pentru ca ma deranja clampanitul care-l facea cand invarteam roata spate, am bagat niste foite de tabla (pe care le-am subtiat la polizor) intre fundul canelurii axului si pinion.Nu cred ca era neaparat nevoie de ele.Am 30k si nu am urme de uzura nici pe ax nici pe pinioane. Lantul l-am schimbat pe la 22k pentru ca se intinsese neuniform dar dupa cate am citit ar fi normal sa fie schimbat pe la 20k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , am o virago 250 , vreau sa o bobber-esc si am nevoie de orice piesa de care nu mai aveti nevoie , la pret ok , vreau si sa schimb pe fata pinionul , sa pun unul cu un dinte mai mult...daca aveti ceva pt virago 250 , astept mesajele voastre pe PM , multumesc , numai bine

 

P.S. pana nu incep lucrarile la ea , este de vanzare...detalii pe P.M. , multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca da, practic stutul se poate scoate, dar afla mai intai cat costa, poate nu renteaza. eu am dat vreo 40 lei pe un jiglor... posibil sa te coste cat nu face. cere-i pret lui Razvan Metricmotion sau lui Mexykanu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut cine ma ajuta si pe mine am un virago de 250 cod 3LW si am ceva probleme cu ea in primul rand imi merge inecata si se tureaza foarte greu de la relantii insa de stat la relantii sta cred k e acea membrana din carburator. as dorii ceva sfaturi sau adrese unde o gasesc si cum arata (daca e posibil o fotografie) . mai caut acel senor de neutral k la mine nu mai merge deloc si ma scoate din minti k nu gasesc neutru iar cand stau la semafor stau cu ambreiajul calcat si inca una caut sa cumpar un releu de incarcare k al meu nu mai vrea sa functioneze de fapt de cand am luat-o mi-a facut probleme dar acum a cazut de tot

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...