Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ce fel de regulatoare ai montat? Ca daca-s chinezarii ieftine... o sa schimbi 20 pana sa gasesti unul ok cat de cat.

Eu am renuntat la cel de yamaha si am pus unul de Honda (cb500, cbr etc), mufa noua de pe ebay, mutat in fata pe cadru, sa aiba racire. Am eliminat mufa originala de la stator si am cositorit firele. Am montat si 2 fire suplimentare de masa, papuci solizi din dedeman si cablu pt audio auto la metru.

Toate mufele/conexiunile sa fie curatate, stranse, eventual date cu vaselina dielectrica. Daca firele sunt inverzite/oxidate cel mai bine ar fi sa le inlocuiesti complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, Geo_ZGA said:

Ce fel de regulatoare ai montat? Ca daca-s chinezarii ieftine... o sa schimbi 20 pana sa gasesti unul ok cat de cat.

Eu am renuntat la cel de yamaha si am pus unul de Honda (cb500, cbr etc), mufa noua de pe ebay, mutat in fata pe cadru, sa aiba racire. Am eliminat mufa originala de la stator si am cositorit firele. Am montat si 2 fire suplimentare de masa, papuci solizi din dedeman si cablu pt audio auto la metru.

Toate mufele/conexiunile sa fie curatate, stranse, eventual date cu vaselina dielectrica. Daca firele sunt inverzite/oxidate cel mai bine ar fi sa le inlocuiesti complet.

Dupa ce am cumparat baterie noua am cumparat regulatoare cu radiator. Tot de pe china cred ca le vindea si baiatu... ultimul prajit a fost de virago afermarket dar cred ca s-a prajit ca bateria avea <6V cand am pornit-o cu cablurile de la masina si apoi am lasat regulatorul sa isi faca treaba ...dar a fost prea mult pentru diode... 

 

Mai am unul aftermarket pe drum dar acum am incarcat bateria si vreau sa mai verific si statorul inainte sa il montez (sper sa nu se fi prajit si asta). 

 

Am mai comandat un regulator mosfet de pe ebay via China dar ajunge la final de octombrie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Bună dețin și eu un Yamaha Virago 535 din anul 1994, am o mică problemă cu el și anume ami curge ulei pe la cilindrul din spate prin zona ce se vede in poză si aș vrea săl desfac săl fac dar am impresia că curge si pe la tija de ambreiaj ce intră in motor (ce se vede in poză), ce este acolo semering sau ce are? Și cum se scoate acea tijă o pot scoate dacă desfac doar cilindrul?IMG_20211101_192829.thumb.jpg.be1232dde25f243466c89a41c26a1fa7.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, patrick1 a spus:

 

image.thumb.png.a3bf01e4835bbcb5985188e3a0a2845a.png

image.thumb.png.e3c50940e0b6a29dd5e1c6c9e5c09a8a.pngimage.thumb.png.7b0c2d82adc786f21d69e51d6a202f91.png

 

Multumesc Pentru schemă

Acum 7 ore, Valentin vasile a spus:

Buna, vreau sa readuc la viata o virago 535 2yl din 1994, trebuie sa reconditionez  carburatoarele cu un set de reparatie, dar  jicloarele sunt blocate si nu stiu cum sa le scot fara sa stric altceva. Mai are cineva carburatoare  la un pret ok?

 

 

Editat de Buidos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Bună seara iubitori de Virago! Ce recomandări de pneuri/cauciucuri mai aveți pentru motoarele astea? Ar fi de mare ajutor niște idei cu modele și site-uri aferente unde se găsesc la prețuri onorabile și DOT-uri cât de cât proaspete. De asemenea dacă tot o să schimb pneurile ce camere recomandați?

Mulțumesc anticipat pentru recomandări.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare, 

 

Ma poate ajuta cineva cu o idee de cum as putea conecta rezervorul de pe ghidon la rezervorul de sub sa? 

Eu am modelul 535 din 88 cu masca pe post de rezervor dar am comandat unul de la o tinerica Nu as vrea sa-l inlocuiesc si pe cel de sub sa. 

On 6/19/2011 at 7:33 PM, prflorin2000 said:

 

 

-nu m-am exprimat eu bine, nu e indicator de nivel, e "sorb" dupa cum zicea colegul @alex_balea84 mai sus, nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice sau nu-mi vin "pe limba" cateodata.

 

-coaja am innaltat-o cu o fasie de 5cm de tabla de 2mm, am desfiintat busonul de la rezervorul de jos si am sudat 2 tevi de "tur" ca sa curga benzina mai bine din ala de sus in ala de jos.

 

 

-exact, multumesc de rectificare.

Salut, cum ai facut cu supraplinul? nu curgea cand le faceai plinul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Salutări tuturor!
Am ajuns într-un mic prag al disperării și nu știu pe cine să mai întreb.
Am și eu o viroagă mică de 250 din toamna lui 2021 și nici până acum, final de vară 2022, nu am reușit să-i dau de cap cu carburatorul.
Am tot fost prin service-uri și în Cluj și în București. Și după mai mulți bani decât am dat pe ea investiți, tot nu merge așa cum trebuie.
Așadar, există o recomandare de un mecanic care să-și dea interesul și să nu zică că trebuie ”schimbat uleiul înainte” ? 
Aș vrea să o fac să meargă așa cum trebuie, nu doar să se miște de colo colo, pentru că ușor ușor îmi pierd mințile (și banii).
Asfalt uscat tuturor! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, cinezicealae said:

Da' ce nu face, bre?

merge cand vrea ea. Da rateuri ca e prea bogat amestecul, iar cand se umbla la el, moare la acceleratie sau nu sta la ralanti. Plus de asta, in ture mai mari ii scade brusc puterea si se gatuie

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jocul supapelor l-a reglat cineva?

Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice?

Tobele sunt etanse/bine stranse?

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, TETEA. said:

Jocul supapelor l-a reglat cineva?

Bujiile au fost schimbate? Culoarea lor ce zice?

Tobele sunt etanse/bine stranse?

 

 

Supapele nu au fost reglate. Cel putin nu de cand e la mine.
Bujiile sunt schimbate, puse noi.
Iar tobele da, sunt stranse si etanse. au o mica mica gaura dar pierde insesizabil. Imi e greu sa cred de acolo i se trag toate problemele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora.

E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine.

Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Geo_ZGA said:

Zi ce ai facut deja la ea, ce s-a verificat si ce s-a constatat, ce s-a reparat etc. Zice bine Tetea de reglaj supape, de multe ori se ignora.

E un motor simplu, carburatorul are doar 2 reglaje... nivelul din plutitor si amestecul dintr-un surub. Tobele nu prea au treaba, eu am avut gaura de bagam 3 degete si tot mergea bine.

Mai trebuie verificat sa nu aiba cumva un kit de limitare pe admisie... sau jigloare marite aiurea.

Am făcut așa:

Curățat carburator și reglaj cât să funcționeze.
Schimbat Bujii.
Înfundat pompă de benzină și ulterior eliminată ca să mai pornească din nou. Deci trebuie recondiționată și ea. (menționez că fără ea merge mult mai okay decât cu, dar tot nu e la capacitate normală)
Revizie ulei + filtre (și ulei și aer) 
Și cam atât dpdv mecanic. 

Editat de Alienu
typo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza...

Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au.

Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. 😀

 

 

 Tobele sunt originale si nemodificate?

 

 

Editat de TETEA.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

7 minutes ago, TETEA. said:

Tobele au si ele treaba daca nu sunt stranse etans, da rateuri si ghici ce: proprietarul umbla imediat la reglaje in carburator, desi nu era nevoie. Mai departe iti dai seama ce urmeaza...

Culoarea bujiilor e bine daca o tii minte inainte de a le schimba, sau acum dupa un drum de macar 10-20 de km demonteaza-le pe astea (cu motorul rece) si vezi ce culoare au.

Jocul supapelor (culbutorilor) e important, daca supapele fac overlaping prea mult, o parte din amestecul carburant scapa prin supapa de evacuare, da rateu in tobe, in timp ce motorul merge doar cu partea ramasa de amestec, adica merge sarac (lean). Si asa ai bujiile care indica amestec sarac, dar da rateuri in tobe ca la amestec bogat. 😀

 

 

Rateuri da de curând. Până să se umble la carb, nu dadea nici pe naiba. Culoarea bujiilor era ce-i drept cam neagră. Încă le am pe cele vechi dacă ar ajuta un mecanic. Dar overall nu știu ce aș putea eu să-i fac cât să-i fie mai bine. Prefer să o las pe mâna cuiva care se pricepe și să platesc serviciul. Nu sunt atât de dibaci și de maniac cât să-mi stric singur ”jucăria” :)). 

 

Cât despre tobe, sunt cele originale. Am scos doar mufflerele pentru un pic mai mult sunet. Dar box-ul și țevile sunt cele originale.

 

Editat de Alienu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul in carburator e verificat si reglat? Pt ca acolo e dificil sa-l nimeresti... se indoaie cu grija tablita plutitorului. Verificarea se face cu un furtunel transparent, pus pe un stut din stanga carburatorului (la camera de nivel). Eu am patit o chestie de genul, plutitorul nu mai... plutea :)) Avea un por probabil si intra benzina in el, drept urmare nu mai tinea nici cuiul inchis si intra benzina gramada.

Membrana e intreaga?

Merge si fara pompa de benzina, prin cadere, dar nu e recomandat. Cand scade nivelul in rezervor, vei avea probleme de alimentare. Pompa se poate curata, e vacuumatica. Intr-un timp exista si kit de reparatie pt ea. Apropos... ai astupat si furtunul de vacuum care ducea la pompa?

Repet, e un motor simplu, daca jocul supapelor e ok, nivelul e ok, reglajul de amestec se face usor. Nu stiu ce mecanic sa-ti recomand... nu prea am ajuns pe la service cu viroguta, mereu am reparat-o singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...