Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

E faina!Mi-ar placea sa fie si a mea cromoata ca a ta! :lol:

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Mar 2008 23:40 -------------</small><br/>

Furca ma omoara cel mai mult, e mortala! :D

 

vezi lordule sa nu te omoare furca pe tine!

furca americana :D , daca o fi si motorul american poate :P ! sa mai scris despre modificare unghiului furci din arbori, e sinucidere curata.

o fi furca originala in cel mai frumos caz una un pic mai lunga si e modificat unghiul furci prin adaugarea acelui "prelungitor" la arborele inferior(priveste atent), in acest fel se arunca roata mai in fata, si ai lookul respectiv, este extrem de nemanevrabila. si nu incerca sa ma lamuresti ca altfel ca nu ai sa reusesti :D

daca se facea schimbarea unghiului din git era alta poveste, da si aici pina la anumite valori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

V-as ruga, daca are cineva poze cu modul in care se fixeaza sissybar-ul pe virago 535, sa le posteze.

Cu cat mai multe modele si poze, cu atat mai bine!

Intentionez sa montez modelul din attachment.

Multumesc!

post-22107-1205323559_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi lordule sa nu te omoare furca pe tine!

furca americana :D , daca o fi si motorul american poate :P ! sa mai scris despre modificare unghiului furci din arbori, e sinucidere curata.

o fi furca originala in cel mai frumos caz una un pic mai lunga si e modificat unghiul furci prin adaugarea acelui "prelungitor" la arborele inferior(priveste atent), in acest fel se arunca roata mai in fata, si ai lookul respectiv, este extrem de nemanevrabila. si nu incerca sa ma lamuresti ca altfel ca nu ai sa reusesti :lol:

daca se facea schimbarea unghiului din git era alta poveste, da si aici pina la anumite valori.

Ahoi!Te cred ca manevrabilitatea lasa de dorit in cazul acesta, dar mi-ar placea sa imi lungesc si eu furca macar un pic, arata mai killer! :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

foarte-ti multumesc , domnule Philip . mai am insa o problema . nu am mai pornit motorul din noiembrie ( ultima data mergea ca un ceas elvetian ) . am tinut toata iarna bateria in casa si din cand in cand am pus-o la incarcat . ieri am pornit-o . a luat-o la primul buton dar am facut cu ea 250 de km si pana la 60-70 km/h mai merge ea cumva dupa care cu mare greutate ajunge la 90-100 km/h si daca mai incerc sa accelerez viteza scade . am schimbat azi bujiile ( erau NGK puse de vreo 4000 km ) am verificat filtrul de aer ( f . curat ) am facut plinul cu benzina proaspata ( am presupus , prin absurd ca cea de asta toamna , cand am pus-o la iernat in garaj cu plinul facut , sa-si fi pierdut din calitate ) alimentez doar de la OMV ( e aproape de casa ) si in 50 de km aceleasi probleme . am sunat un " priceput " si acesta mi-a zis ca ar trebui curatate si sincronizate carburatoarele . de la ce sa se fi infundat sau desincronizat peste iarna , nu stiu . daca ati mai patit careva asa ceva , va rog sa-mi spuneti cum ati remediat problema . ( poate era mai bine daca o porneam o data la 2-3 saptamani , dar de' ... lenea e mare . ) :D cine stie ce-i de facut ? va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte-ti multumesc , domnule Philip . mai am insa o problema . nu am mai pornit motorul din noiembrie ( ultima data mergea ca un ceas elvetian ) . am tinut toata iarna bateria in casa si din cand in cand am pus-o la incarcat . ieri am pornit-o . a luat-o la primul buton dar am facut cu ea 250 de km si pana la 60-70 km/h mai merge ea cumva dupa care cu mare greutate ajunge la 90-100 km/h si daca mai incerc sa accelerez viteza scade . am schimbat azi bujiile ( erau NGK puse de vreo 4000 km ) am verificat filtrul de aer ( f . curat ) am facut plinul cu benzina proaspata ( am presupus , prin absurd ca cea de asta toamna , cand am pus-o la iernat in garaj cu plinul facut , sa-si fi pierdut din calitate ) alimentez doar de la OMV ( e aproape de casa ) si in 50 de km aceleasi probleme . am sunat un " priceput " si acesta mi-a zis ca ar trebui curatate si sincronizate carburatoarele . de la ce sa se fi infundat sau desincronizat peste iarna , nu stiu . daca ati mai patit careva asa ceva , va rog sa-mi spuneti cum ati remediat problema . ( poate era mai bine daca o porneam o data la 2-3 saptamani , dar de' ... lenea e mare . ) :crack: cine stie ce-i de facut ? va multumesc !

Sal ,din pacate nu vad si aud cum iti merge motorul dar de obicei cand se intampla ca il accelerezi si in loc sa mearga mai tare incet se ineaca ,problemele iti creaza membranele vacumatice din carburator,este rupta crapata ,in primul rand este din cauciuc (material special) care la prea mare frig se cam uzeaza,nu de pe o zi pe alta dar incet-incet,ar trebui sal verifici.

Membrane vacumatice pozitia nr. 7

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barna,

 

Te intreb pe acest post de Virago pentru ca am observat ca esti tatal ranitilor si dai mereu sfaturi de mecanica . Eu am un Shadow VT600 dar cred ca este aceiasi chestie si la Virago.

Pe scurt: Vreau sa schimb uleiul la furca. In carte scrie ca i-mi trebuie 8s si pe la Motul i-mi recomanda 10W. Ce zici este OK daca pun un ulei mai vascos ca sa intaresc furca? Asta pentru ca la cruisere furca e mai lunga si la franare fata este mai solicitata si ma gandesc ca o furca mai tare i-mi mareste stabilitatea la franare.

 

--- Mesaj completat în 13 Mar 2008 08:14 -------------

alimentez doar de la OMV

 

Apropo de calitatea benzinei OMW. Anu trecut dupa ce am facut un plin la masina de la OMW mi s-a aprins becul de check engine de pe bord si s-a stins doar dupa ce am golit rezervorul si am schimbat benzina ?! Nu zic ca asta e problema ta dar sa nu mai fi asa sigur pe OMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Barna,

 

Te intreb pe acest post de Virago pentru ca am observat ca esti tatal ranitilor si dai mereu sfaturi de mecanica . Eu am un Shadow VT600 dar cred ca este aceiasi chestie si la Virago.

Pe scurt: Vreau sa schimb uleiul la furca. In carte scrie ca i-mi trebuie 8s si pe la Motul i-mi recomanda 10W. Ce zici este OK daca pun un ulei mai vascos ca sa intaresc furca? Asta pentru ca la cruisere furca e mai lunga si la franare fata este mai solicitata si ma gandesc ca o furca mai tare i-mi mareste stabilitatea la franare.

Sal,lejer poti sa pui ulei de furca de 10W .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am exprimat clar. Eu ma gandeam daca este OK sa pun ceva mai mare de 10W: un 15W sau chiar 25W.

Merci

Sal nu e recomandat,pierzi in curbe , te scutura.Parerea mea .

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt: Vreau sa schimb uleiul la furca. In carte scrie ca i-mi trebuie 8s si pe la Motul i-mi recomanda 10W. Ce zici este OK daca pun un ulei mai vascos ca sa intaresc furca? Asta pentru ca la cruisere furca e mai lunga si la franare fata este mai solicitata si ma gandesc ca o furca mai tare i-mi mareste stabilitatea la franare.

 

eu am pus 15w la viroaga....sincer, e mai bun dec at 10...o face putin mai manevrabila si diferenta la gropi e insesizabila

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! As vrea si eu un sisi-bar pt xv535 dar second ca 170 E nu cred ca o sa am prea curand pntru el.

multumesc anticipat!

Incearca sa vorbesti cu zsak poate iti face el unu pentru un pret mai mic!

Uite modelul pe care la facut el:

/index.php?...7510&st=270

 

Sau fa un post pe:

/index.php?...2561&st=590

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Barna.....stiu ca s-a mai scris in topic dar chiar nu am timp sa caut.M-ar interesa un schimb de ulei pt Virago.filtru de ulei si de aer.la ce pret sunt si daca ai pe stoc.Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pus 15w la viroaga....sincer, e mai bun dec at 10...o face putin mai manevrabila si diferenta la gropi e insesizabila

 

Asta ma gandeam si eu ca este mai manevrabila dar nu stiam pe nimeni care chiar sa fi pus ulei mai vascos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

mai nou prinn zona. am o intrebare pt cine se pricepe. imi curge ulei din a mea virago xv 750 din 93 si curge destul de mult mai ales cand merg cu ea. am inteles ca e garnitura dar nu prea sunt priceput si nu stiu ce anume sa caut sau sa comand. poate imi spune cineva???? sau poate e normal sa curga????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

mai nou prinn zona. am o intrebare pt cine se pricepe. imi curge ulei din a mea virago xv 750 din 93 si curge destul de mult mai ales cand merg cu ea. am inteles ca e garnitura dar nu prea sunt priceput si nu stiu ce anume sa caut sau sa comand. poate imi spune cineva???? sau poate e normal sa curga????

Incearca sa vorbesti cu Barna pe topicul Yamaha Virago Zone! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o problema mica.

acum 2 saptamani am schimbat uleiu la viroaga, dupa ce am facut asta....am incalzit motorul...am asteptat sa se linisteasca uleiul si am citit nivelul...era ok.

De vreo cateva zile tot incerc sa citesc nivelul uleiului insa nu reusesc....adica imi arata tot negru...ca si cum ar fi peste limita...am incercat toate variantele (de temperatura...rece statut, abia oprit...diferite intervale de timp dupa oprire).

mentionez ca am pus cat ulei scrie la carte. 2.8 litri...poate CATIVA ml in plus...

 

sa-mi fac griji?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si io o problema mica.

acum 2 saptamani am schimbat uleiu la viroaga, dupa ce am facut asta....am incalzit motorul...am asteptat sa se linisteasca uleiul si am citit nivelul...era ok.

De vreo cateva zile tot incerc sa citesc nivelul uleiului insa nu reusesc....adica imi arata tot negru...ca si cum ar fi peste limita...am incercat toate variantele (de temperatura...rece statut, abia oprit...diferite intervale de timp dupa oprire).

mentionez ca am pus cat ulei scrie la carte. 2.8 litri...poate CATIVA ml in plus...

 

sa-mi fac griji?

 

Ai schimbat si filtrul de ulei atunci?

Daca da, eu zic sa nu-ti faci griji.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal ,din pacate nu vad si aud cum iti merge motorul dar de obicei cand se intampla ca il accelerezi si in loc sa mearga mai tare incet se ineaca ,problemele iti creaza membranele vacumatice din carburator,este rupta crapata ,in primul rand este din cauciuc (material special) care la prea mare frig se cam uzeaza,nu de pe o zi pe alta dar incet-incet,ar trebui sal verifici.

Membrane vacumatice pozitia nr. 7

 

am verificat membranele , sunt ok . am verificat jicloarele , erau curate si desfundate . am scos filtrul de aer si am pornit motorul fara filtru . cand am incercat sa-l turez nu se accelera , mai degraba dadea semne ca se ineaca . daca i-am pus filtrul la loc ( care e curat ) merge dar la fel , de la 70 - 80 km/h abia mai urca pana la 90- 100km/h .astept sfaturi . deci in noiembrie mergea 130-140 km/h fara probleme iar dupa 3 luni de stat in garaj parca e mobra . va multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...