Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Aprinderea este dreptunghiulara aflata in cutia cu relee ovala din partea dreapta. Ea este cam cat toata cutia si e prinsa pe spatele respectivei cutii cu 2 suruburi. In ea intra 2 mufe si peste ea se prind celelalte relee inclusiv cel de semnalizare care este al doilea ca marime. Aprinderea nu tacane, doar releul de semnalizare, care joaca si rolul de releu de protectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aprinderea este dreptunghiulara aflata in cutia cu relee ovala din partea dreapta. Ea este cam cat toata cutia si e prinsa pe spatele respectivei cutii cu 2 suruburi. In ea intra 2 mufe si peste ea se prind celelalte relee inclusiv cel de semnalizare care este al doilea ca marime. Aprinderea nu tacane, doar releul de semnalizare, care joaca si rolul de releu de protectie.

 

Am bagat si eu nasul astazi in cutii si ai dreptate .Si la mine chiar daca acea ,,cutie " arata altfel ,,piesele" sunt pozitionate la fel.O sa incerc sa identific firele dupa schema electrica..macar sa stiu pe viitor cum vin daca va trebui sa ,,improvizez" ceva la semnalizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saliutare !

 

Am doua piese pe care le pot ceda celui care are nevoie, sunt in stare buna(Virago XV 535 '94 2YL)

Cel care le doreste suporta doar costul transportului.

 

asfalt fara gropi !

post-1477-1288624453_thumb.jpg

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P Salut Moromete !Le-as primi eu, daca mai sunt piesele.Daca da, trimit adresa pe PM. Merci . :)

 

Piesele sunt, trimite adresa pe mail aici, le trimit ramburs posta romina, e mai ieftin.

O sa ai de achitat doar costul postei.

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesorilor de Viroage si nu numai.Vin cu o rugaminte la voi:intentionez sa achizitionez un 535 ,ideea este ca nu am avut ocazia sa ma ''asez'' pe un astfel de model si as fi interesat daca este vre-un posesor de prin Timisoara sau Resita care ar fi dispus sa-mi ofere ocazia de a vedea cum m-as putea ''impaca'' cu pozitia pe acest model(sunt ceva mai scund...1,70m..).

 

Multumesc anticipat!

Editat de Zacopilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22318-1288640890_thumb.jpgpost-22318-1288640871_thumb.jpgpost-22318-1288640842_thumb.jpgpost-22318-1288640814_thumb.jpgpost-22318-1288640784_thumb.jpgpost-22318-1288640747_thumb.jpgpost-22318-1288640656_thumb.jpgpost-22318-1288640598_thumb.jpg

Piesele sunt, trimite adresa pe mail aici, le trimit ramburs posta romina, e mai ieftin.

O sa ai de achitat doar costul postei.

 

asfalt fara gropi !

:) Ti-am trimis adresa si nr. de mobil pe PM. Merci fain, Moromete !

Duminica am profitat de vremea buna, cativa dintre chopper-cruiser-istii din Cluj , si am iesit pana la salina de la Turda, un loc splendid : Am fost si 2 unitati de Virago ; 250, 535 .Poze mai detaliate cu salina gasiti si pe forumul de Cluj la topicul "iesiri cu chopperul".poze ;

post-22318-1288640956_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva sa imi faca o oferta pentru un rezervor precum cel din imagine, taierea si intarirea cadrului in partea din spate de la Virago ?

 

http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html

 

Ar mai fi cateva, dar astept oferta pentru ce e mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cineva sa imi faca o oferta pentru un rezervor precum cel din imagine, taierea si intarirea cadrului in partea din spate de la Virago ?

 

http://vipjames.blogspot.com/2009/02/virago-bobber.html

 

Ar mai fi cateva, dar astept oferta pentru ce e mai sus.

 

 

Mie imi pare ca acel cadru nu este taiat ..Aripa este modificata si are o ridicatura care mascheaza terminatia cadrului..Sau poate nu.!!!

 

Rezervorul este cu ,,buson"pe mijloc ca al meu dar ,,pare"mai inalt..mai mare..!!!!!! Arata bine jucaria.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22318-1288640890_thumb.jpgpost-22318-1288640871_thumb.jpgpost-22318-1288640842_thumb.jpgpost-22318-1288640814_thumb.jpgpost-22318-1288640784_thumb.jpgpost-22318-1288640747_thumb.jpgpost-22318-1288640656_thumb.jpgpost-22318-1288640598_thumb.jpg

:) Ti-am trimis adresa si nr. de mobil pe PM. Merci fain, Moromete !

Duminica am profitat de vremea buna, cativa dintre chopper-cruiser-istii din Cluj , si am iesit pana la salina de la Turda, un loc splendid : Am fost si 2 unitati de Virago ; 250, 535 .Poze mai detaliate cu salina gasiti si pe forumul de Cluj la topicul "iesiri cu chopperul".poze ;

 

La Turda am fost si eu asta vara, e faina tare salina.

S-a muncit acolo nu gluma.

La plecare catre Alba am ametit pe shuseaua aia, la cite bucle is acolo.

De nu stiu cite ori am ajuns in acela loc.

Culmea e ca la mersul catre Turda am nimerit-o din prima.

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pare ca acel cadru nu este taiat ..Aripa este modificata si are o ridicatura care mascheaza terminatia cadrului..Sau poate nu.!!!

 

Rezervorul este cu ,,buson"pe mijloc ca al meu dar ,,pare"mai inalt..mai mare..!!!!!! Arata bine jucaria.

Te rog sa imi arati cateva poze cu motorul tau. Ai ceva postat pe web ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o intrebare pt posesorii de virago xv 535 mai de prin anii 90.

 

Am descoperit relativ recent ca ghidonul se bracheaza la un unghi mai mare pe stanga decat pe dreapta. Imi este greu sa spun cam cu cate grade ca nu am cum sa-l masor dar diametrul de giratie pe stanga e mai mic cu aproape 2 m decat pe drapta.

 

Am verificat si nu blocheza nimic ghidonul, el ajungand pana la opritori.

 

Intrebarea mea este daca motorul este asa din constructie?

A mai observat cineva treaba asta sau o fi avand al meu bube?

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am o intrebare pt posesorii de virago xv 535 mai de prin anii 90.

 

Am descoperit relativ recent ca ghidonul se bracheaza la un unghi mai mare pe stanga decat pe dreapta. Imi este greu sa spun cam cu cate grade ca nu am cum sa-l masor dar diametrul de giratie pe stanga e mai mic cu aproape 2 m decat pe drapta.

 

Am verificat si nu blocheza nimic ghidonul, el ajungand pana la opritori.

 

Intrebarea mea este daca motorul este asa din constructie?

A mai observat cineva treaba asta sau o fi avand al meu bube?

 

Multumesc anticipat.

salut. la fel e si al consoartei : 535 din 96 (3br).

Mesaj completat

Salut posesorilor de Viroage si nu numai.Vin cu o rugaminte la voi:intentionez sa achizitionez un 535 ,ideea este ca nu am avut ocazia sa ma ''asez'' pe un astfel de model si as fi interesat daca este vre-un posesor de prin Timisoara sau Resita care ar fi dispus sa-mi ofere ocazia de a vedea cum m-as putea ''impaca'' cu pozitia pe acest model(sunt ceva mai scund...1,70m..).

 

Multumesc anticipat!

salut. suna-ma dupa 15:00 every day si vedem ce putem face.

0765 398 782 - gabi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am plimbat Viraga weekend-ul trecut. De fapt, din 12 oct de cand am luat permisul, circul zilnic cu ea. Am si uitat ca am masina ... Sa vedem cat mai pot forta vremea ...

 

th_bdebafef.jpgth_553acb0b.jpgth_cc7a5546.jpgth_1fce0170.jpgth_b9a82571.jpgth_cc457720.jpgth_0d4b13d8.jpgth_56dafc19.jpgth_a3de1745.jpgth_0680ac8e.jpgth_8542b7de.jpgth_714cc2fd.jpgth_6f35c165.jpg

 

Asfalt uscat !

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am plimbat Viraga weekend-ul trecut. De fapt, din 12 oct de cand am luat permisul, circul zilnic cu ea. Am si uitat ca am masina ... Sa vedem cat mai pot forta vremea ...

 

th_bdebafef.jpgth_553acb0b.jpgth_cc7a5546.jpgth_1fce0170.jpgth_b9a82571.jpgth_cc457720.jpgth_0d4b13d8.jpgth_56dafc19.jpgth_a3de1745.jpgth_0680ac8e.jpgth_8542b7de.jpgth_714cc2fd.jpgth_6f35c165.jpg

 

Asfalt uscat !

Superbe fotografiile.....poti sa faci un calendar (doar de toamna) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Viragomani

 

Am o intrebare, in actele germane(cartea de identitate) cu care a fost insotita Viraga mea 535 din 1987 model american(importata in Germania) scrie undeva la observatii ca aceasta a fost redusa ca putere prin adaugarea unei reductii de 17 mm in sistemul de evacuare astfel fiind redusa la doar 25 KW, aveti idee unde ar putea fi pusa aceasta reductie.

 

Multumesc,

 

THE TRUCKER

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-i o greseala de traducere. Niciodata, un producator nu obtureaza evacuarea in scopul limitarii puterii. Limitarea se face simplu din alimentare, limitand admisia, carburatia, in unele cazuri turatia(electronic)... Reductia de care pomenesti poate fii pe admisie(in coturile carburilor).

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-i o greseala de traducere. Niciodata, un producator nu obtureaza evacuarea in scopul limitarii puterii. Limitarea se face simplu din alimentare, limitand admisia, carburatia, in unele cazuri turatia(electronic)... Reductia de care pomenesti poate fii pe admisie(in coturile carburilor).

 

reducerea de putere se face pe admisie, prin obturare, prin jigloare, sau pe evacuare, la fel prin obturare.

eu pe a mea am verificat-o pe admisie, nu-i acolo limitata, mai am evacuarea.

si a mea ii din jermania

 

asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sau pe evacuare, la fel prin obturare...

Pe ce te bazezi la aceasta afirmatie? Care-i logica? O evacuare obturata reduce intradevar performanta unui motor, dar aceasta nu se face voit de nici un fabricant pentru simplul motiv ca efectul este distructiv pentru motor. Comportament de toba infundata ce creaza numai neajunsuri! Creste consumul inutil, uzuri suplimentare, camera de ardere neaerisita suficent, incalzire si supraincalzire, ardere neterminata ce continua in galeria de evacuare, etc(cateva ex) numai dezavantaje. Scopul evacuarii este de limitare a zgomotului, iar la 2T toba are si functie de alimentare(dar asta nu face obiectul acestei discutii). Nu-i mai simplu sa limitezi cantitatea de aer si benzina, iar daca ai facuto ce rol mai are toba poate sa si lipseasca, motorul tot nu poate mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si in actele nemtesti ale motorului meu scrie acelasi lucru: limitare la 25 kw si viteza maxima de 140 km/h prin bucse obturatoare in coturile de evacuare. RAR a scris in CIV 34 kw. e vorba de un 2yl din '93.

va trebui sa schimb in curand discurile si arcurile ambreiajului si cu ocazia asta am sa vad ce si cum cu evacuarea. desi ma roade curiozitatea de cand am motoru' asta (din august '09) nu am ajuns sa desfac evacuarea. pe de alta parte nu am incercat niciodata o viteza mai mare de 135 km/h si nu stiu daca e sau inca e limitata puterea (se vede ca proprietarul anterior a cautat personalizarea motorului, si cine stie, poate a scapat ele bucsele alea).

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...