RzVan Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 (editat) astazi am schimbat cardanul complet .multumesc userului wildrider pentru ajutorul primit cu piesele.si prima suta de km cu ea.impecabila Editat Iunie 6, 2013 de RzVan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 A centra nu inseamna a indrepta! O janta lovita/indoita nu poate fi adusa la forma initiala din spite. Reparatia se face prin roluire cu un valt special profilat sau cu cale speciale la presa(in lipsa acetora se apeleaza la ciocan). PS. @SERGHEI42 sustine altceva... dar pana la proba contrara, eu nu-l cred! )) Eu sustin ca roata ,,ou"se trage din spite ...Roluirea este altceva ..Poti sa o roluiesti tu cat vrei daca eu o ,,spitez" prost o fac ou instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Salutare, 1. Ma pregatesc sufleteste sa schimb un intinzatorul de la lantul de distributie cilindru fata. Sa ma astept la ceva surprize ? 2. Aveti idee de o otelarie la care sa-mi pot face un sissybar la comanda? Gasisem pe una in Bz dar m-a dus cu presu "ca azi, ca maine" asa ca mi-am luat banii si i-am zis la revedere. Seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 ...Poti sa o roluiesti tu cat vrei daca eu o ,,spitez" prost o fac ou instant. Iar o luam de la inceput? Daca cercul este patrat sau hexagonal si serpuit, n-ai sa faci in veci din el o roata rotunda tragand de spite! Apoi in cazul in care ai un cerc planat si rotund iar tu reusesti sa-l faci oval... pierdem vremea inutil... mai bine vorbim de femei, de gatitul melcilor sau de ce te pricepi tu sa faci. In definitiv este placerea ta si faci ce vrei! Iar discutiile in contradictoriu la nesfarsit, nu duc la nimic bun... eu renunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) eu cred ca aveti amindoi dreptate.se slabesc spitele,se face o roluire pentru a incerca sa o aduci la forma initiala,si apoi se centreaza din spite pentru ai diminua din defecte.mai multe pareri si idei sunt bune pentru noi,pacat ca nu mai sunt scoli de meserii pe acest profil ca atunci nu ne mai bateam atit capul.va multumesc pentru lamurire,respect Editat Iunie 7, 2013 de buldozer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 eu cred ca aveti amindoi dreptate.se slabesc spitele,se face o roluire pentru a incerca sa o aduci la forma initiala,si apoi se centreaza din spite pentru ai diminua din defecte.mai multe pareri si idei sunt bune pentru noi,pacat ca nu mai sunt scoli de meserii pe acest profil ca atunci nu ne mai bateam atit capul.va multumesc pentru lamurire,respect E,asa o da Cristi de obicei si se face ca nu vede ce mai scrie unul altul )) Vorbeam de o roata ,,OU"care devine ou din cauza spitelor rupte sau de mana unui priceput ..Roata ,,opt" devine ,,opt" din mai multe cauze .Unele cazuri se rezolva din spite ,cele mai grave (in urma loviturilor ) se roluiesc daca nu s-a ,,intins materialul ". ..Roata ,,patrata" poti sa o bagi si in poponeatza ca nu mai scoti nimic din ea dar banuiesc ca a fost o gluma..Daca ai janta lovita bine,dai spitele jos ,o roluiesti ,ciocanesti,incalzesti,sudezi..etc (ca sa ajunga rotunda ,evident ) si apoi o spitzezi.Pentru cei care inca mai cred ca ratza impunge cand ea macane si fuge recomand you-tube. Scoli de meserii nu vor mai fi pt ca tara ne vrea prosti dar ....poti centra o roata la un atelier de biciclete cu succes.Mecanicul de biciclete care nu se baga la o roata de motocicleta este ori prost,ori lenes ,ori se scalda in bani ori toate luate impreuna . Din punctul meu de vedere discutiile in contradictoriu au dus la rezolvarea multor probleme.Ca unii nu sunt obisnuiti sa ,,nu aiba dreptate mereu" asta este altceva. Acum eu ce sa spun ...renunt si eu sa ma mai ,,contrez" cu tine .Din fericire mai oferi si ideii si invataminte de calitate asa ca tot te voi urmari ..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) eu cred ca aveti amindoi dreptate.se slabesc spitele,se face o roluire pentru a incerca sa o aduci la forma initiala,si apoi se centreaza din spite pentru ai diminua din defecte.mai multe pareri si idei sunt bune pentru noi,pacat ca nu mai sunt scoli de meserii pe acest profil ca atunci nu ne mai bateam atit capul.va multumesc pentru lamurire,respect Nu sefu', roluirea se face cu un utilaj numit valt - nu ajunge doar sa slabesti spitele, trebe demontate, se roluieste doar cercul. Deasemeni si la cale si presa se demonteaza spitele(in zona unde se aseaza calele). In alta ordine de idei: meseriasi cred ca inca mai exista, problema ca sunt prost platiti, se dau la fund facand alte meserii mai bine platite... asa au disparut cizmarii, dogarii, etc. Uneori este mai ieftin sa cumperi un lucru nou decat sa-l repari. ==== Intre timp a scris(raspuns) @S...42... nu mai am comentarii. Editat Iunie 7, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buldozer Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) multumesc pentru informatii.master of the rings ma duc sa ma dau cu cercul prin Bucuresti.numai de bine Editat Iunie 7, 2013 de buldozer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Nu sefu', roluirea se face cu un utilaj numit valt - nu ajunge doar sa slabesti spitele, trebe demontate, se roluieste doar cercul. Deasemeni si la cale si presa se demonteaza spitele(in zona unde se aseaza calele). In alta ordine de idei: meseriasi cred ca inca mai exista, problema ca sunt prost platiti, se dau la fund facand alte meserii mai bine platite... asa au disparut cizmarii, dogarii, etc. Uneori este mai ieftin sa cumperi un lucru nou decat sa-l repari. ==== Intre timp a scris(raspuns) @S...42... nu mai am comentarii. Ce drag îmi este de voi doi, sunteți permanent într-un schimb de contre, de cele mai multe ori benefic pentru ceilalți participanți la forum. Cred ca asta s-ar mai diminua un pic la Seawolves 2013, la o bere...la un mic...la una alta...la un schimb de contre pe teme tehnice. Apropo care cum mergeți într-acolo? Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Salutare, Rau e cand dai de o anomalie si nu stii ce sa-i faci. Poveste scurta: - Acum 1h ma sui pe motor sa plec pe primul dupa cu asfalt ud. - Dupa 5 min de mers da si se inneaca si apoi moare. Stiam ca nu stau prea bine cu benzina dar nu ma asteptam sa moara. - Imping 400 m pana la OMV bag benzina dar ciudat.... plinul doar dupa 5, 5 L - Dau cheie , motorul porneste dar anemic. Bubuituri ciudate si puternice cand turez. M-am stiut ce sa-i fac si m-am tarat asa cu ea pana acasa ! Ati mai patit ? Care sa fie cauza ? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 ...sunteți permanent într-un schimb de contre, de cele mai multe ori benefic.... Sefu', eu spun ce trebuie sa faci, nu inseamna ca nu poti face si altfel(mai ales atunci cand esti descurcaret...) si de principuiul "merge si asa". In partea a doua: ...ai dreptate, doi se cearta si al treilea castiga! Asta-i viata. ....Care sa fie cauza ? .. Bujiile cum arata? Incearca cu bujii noi... daca merge verifica carburatia sau CT-ul bujiilor(pot fi prea reci). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 eu zic ca e aprinderea...bujii, fise, bobina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Cred ca asta s-ar mai diminua un pic la Seawolves 2013, la o bere...la un mic...la una alta...la un schimb de contre pe teme tehnice. Apropo care cum mergeți într-acolo? Cu stima, Nu a raspuns nimeni la aceasta provocare, este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!? Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Nu a raspuns nimeni la aceasta provocare, este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!? Cu stima, Daca o sa-mi mearga bine motorul atunci o sa ne vdm acolo. Deja in ploua in gura dupa o bere rece pe plaja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 (editat) ..este o intrebare valabila pentru toti Viragistii!?!?.. Si eu am pus aceeasi intrebare cu doua pagini in urma. Evident nu a raspuns nimeni... Am gasit tovarasie la intruder-isti, astia bantuie toata tara. Editat Iunie 8, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Si eu am pus aceeasi intrebare cu doua pagini in urma. Evident nu a raspuns nimeni... Am gasit tovarasie la intruder-isti, astia bantuie toata tara. Am văzut propunerea ta dar mai puneam si eu paie pe foc...Ne vedem acolo atunci, eventual te apelez telefonic, trebuie oricum sa ne cunoaștem face to face. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neaFane Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Viroaga mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristichivu74 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Viroaga mea. Este un model deosebit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Nu fi rau! ..urmeaza sa faca achizitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Salutare. Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 (editat) Salutare. Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator. L a 179 cm esti muuult prea mare pentru virago 535.Iti va fi incomoda si chiar cu comenzi avansate vei arata cam ,,naspa "( eu aratam asa si nu am decat 175) ). Editat Iunie 9, 2013 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Salutare. Mai nou si eu pe aici, dar cu o mare rugaminte la voi (daca se poate, bineinteles). La cei 1,79 m si 77 kg, am loc pe un Virago 535 ? Sunteti printre voi (proprietari de frumuseti), persoane apropiate de "cotele" mele? Cum e ? Va multumesc si sper ca nu am deranjat prea tare :-D p.s. sunt pe cale sa-mi achizitionez motor, iar Virago 535 ar fi tot ce mi-as dorii. Daca ar mai fi cinva din SB care sa ma lase sa incalec putin una, v-as ramane profund recunoscator. 1.79 cu 70 kg fara comenzi avansate. Sunt cam inghesuit ce-i adevarul si simt nevoia sa intind picioarele dupa un drum lung. Comenzile avansate ar rezolva problema. Editat Iunie 10, 2013 de Elmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Salutare. .... Eu am 186 si 86 kg si am viroaga de 250cc, este putin cam mica, dar lucrez la comenzi avansate , 535 am incerca si imi era cam incomoda saua este prea aproape de comenzi, eu stau mai bine pe 250. Pana nu te urci nu vei sti pozitia daca este comoda sau nu. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 (editat) Posed un 535 (luat din SB) am 1,76 m si 84 kg, si nu pot spune ca stau inghesuit. Ghidonul nu e cel original, e gen drag-bars, e mai bine contolabila. Prin oras e superb, usor de manevrat prin trafic, usor de parcat. La drum lung merge frumos, dar are rezervorul cam mic si un consum de 5l/100 km daca o tii la 80-90. Si la drum lung simt nevoia sa imi intind picioarele. Am de gand sa imi pun niste crash-bars gen lindbar, facute la comanda pe teava de inox peste vre-o luna. La drum lung sa pot sta cu picioarele pe ea ca pe highway pegs. La Virago imi place unde sunt comenzile pt ca te poti ridica frumos in picioare si mentii controlul, mai ales la denivelarile drumurilor din Romania. Daca pun comenzi avansate, nu cred ca mai pot face asta. Editat Iunie 10, 2013 de Asrael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CelOwar Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Vand: 1-Ghidon chopper, original Yamaha, ghidonul este de 22. Pret 150lei 2-Vand tobe Yamaha Xv 750 / 1100 cu filtrele scoase . Sunet deosebit! Pret: 100e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.