Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut camarazii,

 

O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată.

 

Cu stima,

Foarte frumoasa, vreau sa va fac si eu cunostinta cu sora ei. Nu de mult cetateana Olandeza, acum naturalizata in Romania.

Cum ti-ai dat seama ca e a 208-a Virago constriuta, scrie undeva? Tare as vrea sa stiu si eu a cate-a nascuta este a mea.

post-70288-0-73093200-1371743339_thumb.jpg

post-70288-0-17711100-1371743357_thumb.jpg

post-70288-0-39230000-1371743375_thumb.jpg

post-70288-0-00499000-1371743386_thumb.jpg

post-70288-0-08823800-1371743422_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase amandoua!

sunt curios: pe unde se baga benzina in rezervor? ce capacitate are rezervorul superior? sau e numa' de forma? nu vad furtunele alea de comunicare intre rezrvoare...

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut .Am si eu o intrebare.De ce mi se incalzeste asa de tare cauciucul pe spate ?stie cineva?

Poate sa fie din cauza tobei care se afla montata in fata pneului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoase amandoua!

sunt curios: pe unde se baga benzina in rezervor? ce capacitate are rezervorul superior? sau e numa' de forma? nu vad furtunele alea de comunicare intre rezrvoare...

Rezervorul este sub scaun, benzina se baga in el dupa ce se ridica scaunul. Rezervorul superior este doar de forma si adaposteste filtrul de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mircea, merci de info.

jawara, toba aceea nu are nici o treaba cu incalzirea anvelopei. guma se incalzeste oricum in timpul rulajului (ceea ce e foarte bine - aderenta creste odata cu temperatura anvelopei), mai ales pe caldurile astea, cand asfaltul are un milion de grade... daca se supraincalzeste, inseamna ca presiunea nu e corecta, fiind prea mica.

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa, vreau sa va fac si eu cunostinta cu sora ei. Nu de mult cetateana Olandeza, acum naturalizata in Romania.

Cum ti-ai dat seama ca e a 208-a Virago constriuta, scrie undeva? Tare as vrea sa stiu si eu a cate-a nascuta este a mea.

Daca te uiti pe seria de motor din fotografie ai sa vezi ca are nr. 308. Productia a inceput in US in 1987 si a inceput cu seria GV000100. foarte frumoasa este si a ta si tot visinica si vopseaua originala, eu am fost nevoit sa o revopsesc, am refacut seaua, imi lipsea si un capac lateral de sub sea, pentru ca 26 de ani este o varsta. Initial a fost adusa in Germania din State si in final a ajuns in Romania.

 

Cu stima,

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mircea, merci de info.

jawara, toba aceea nu are nici o treaba cu incalzirea anvelopei. guma se incalzeste oricum in timpul rulajului (ceea ce e foarte bine - aderenta creste odata cu temperatura anvelopei), mai ales pe caldurile astea, cand asfaltul are un milion de grade... daca se supraincalzeste, inseamna ca presiunea nu e corecta, fiind prea mica.

Am 2 atm. in roata .Nu stiu ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ce scrie manualul de utilzare a motorului tau. la al meu, tre' sa am 2,5 barr cu pasager. tot timpul merg asa, fiindca am 110 kg, cat un mobrist de talie medie plus un pasajer usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimb geapa piele chopper in stare foarte buna,fara zgarieturi,julituri..etc ,piele groasa si foarte moale marimea L cu geaca similara TEXTIL (in stare acceptabila ) dar marimea M .Am slabit mult si sta ca sacul pe mine plus ca am schimbat si categoria . .Geaca a fost ,,franjurata" initial dar s-au indepartat franjurii cu atentie.Marca DINO ..made in Italy.

 

Dimensiuni : lungime maneca 64 cm

- latime spate (umeri) 58 cm

lungime de la ceafa la poale ...64 cm

-talie 58 cm

 

 

Foto aici :http://www.motocicli...hopper/page-298

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut camarazii,

 

O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată.

 

Cu stima,

he he.....2GV 006752 am eu, chiar am fost sa ma uit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

In primul rand vreau sa le multumesc celora care m-au ajutat cu sfaturi in vederea cumpararii unui motor.

Pot spune ca de vineri sunt un om fericit, un Virago xv250 si-a facut loc in viata mea. Motorul este 1992 si arata bine pentru varsta lui, mai ales ca are doar 34000 de km la bord.

Are mici defecte estetice din cauza timpului in care nu a fost folosit si mai ales din cauza locatie de depozitare, lucru care imi da mie de munca la capitolul curatat, lustruit :). Fostul proprietar nu a mai circulat cu ea de vreun an, a schimbat acu in primavara bujiile si bateria, atat, schimbul de ulei o sa ma ocup eu personal.

 

Am fost cu el ieri la un mecanic si am constatat ca am venit cu motorul de la Tg Mures intr-un cilindru, o bobina de inductie este dusa. Fiind nou, nu mi-am dat seama de asta la fata locului, greseala mea. Am inlocuit provizoriu bobina respectiva cu una pe care o avea acolo mecanicul dar trebuie urgent sa cumpar alta. Ma puteti indruma unde sa caut? Eu tocmai le-am scris celor de la Wemoto si Dillypoint, asta pentru ca am vazut pe site-ul lor ca ar avea ceva, dar doar pentru modele fabricate incepand cu 1994. Oare se potrivesc si la modelul meu?

 

Mai trebuie sa fac schimbul de ulei. In cartea ei scrie ca ii trebuie 20w40, dar gasesc mai mult 20w50, plus ca mai toata lumea imi recomanda Motul. Am vazut ca cei de la Kronau au ulei Procycle si Castrol, cel din urma fiind si tare scump si ambele vin in cantitate de 4 litri. Dar am vazut ca macar de la ei pot lua filtru de ulei. Imi puteti recomanda si in cazul acesta de unde si ce ulei sa iau?

 

Scuze ca va bazai cu atatea, dar banuiesc ca asa fac mai toti incepatorii :)

O zi faina va doresc.

 

P.S.: Tot incerc sa pun vreo doua imagini, dar nu reusesc :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

In primul rand vreau sa le multumesc celora care m-au ajutat cu sfaturi in vederea cumpararii unui motor.

Pot spune ca de vineri sunt un om fericit, un Virago xv250 si-a facut loc in viata mea. Motorul este 1992 si arata bine pentru varsta lui, mai ales ca are doar 34000 de km la bord.

Are mici defecte estetice din cauza timpului in care nu a fost folosit si mai ales din cauza locatie de depozitare, lucru care imi da mie de munca la capitolul curatat, lustruit :). Fostul proprietar nu a mai circulat cu ea de vreun an, a schimbat acu in primavara bujiile si bateria, atat, schimbul de ulei o sa ma ocup eu personal.

 

Am fost cu el ieri la un mecanic si am constatat ca am venit cu motorul de la Tg Mures intr-un cilindru, o bobina de inductie este dusa. Fiind nou, nu mi-am dat seama de asta la fata locului, greseala mea. Am inlocuit provizoriu bobina respectiva cu una pe care o avea acolo mecanicul dar trebuie urgent sa cumpar alta. Ma puteti indruma unde sa caut? Eu tocmai le-am scris celor de la Wemoto si Dillypoint, asta pentru ca am vazut pe site-ul lor ca ar avea ceva, dar doar pentru modele fabricate incepand cu 1994. Oare se potrivesc si la modelul meu?

 

Mai trebuie sa fac schimbul de ulei. In cartea ei scrie ca ii trebuie 20w40, dar gasesc mai mult 20w50, plus ca mai toata lumea imi recomanda Motul. Am vazut ca cei de la Kronau au ulei Procycle si Castrol, cel din urma fiind si tare scump si ambele vin in cantitate de 4 litri. Dar am vazut ca macar de la ei pot lua filtru de ulei. Imi puteti recomanda si in cazul acesta de unde si ce ulei sa iau?

 

Scuze ca va bazai cu atatea, dar banuiesc ca asa fac mai toti incepatorii :)

O zi faina va doresc.

 

P.S.: Tot incerc sa pun vreo doua imagini, dar nu reusesc :(

 

 

Gata, am reusit

 

attachicon.gifvirago_01.jpg attachicon.gifvirago_02.jpg

 

Bravo, felicitari si sa o stapanesti sanatos si fara incidente.Daca nu sunt indiscret, imi poti spune cat ai dat pe ea? Iti recomand sa verfici/cureti si filtrul de benzina.

Per total, cum se prezinta functional? Franele, rulmentii, bucsile spate, furca, amortizoarele, schimbatul vitezelor...

Eu am comandat si voi mai comanda piese de la Razvan - metricmotion are userul pe forum. Daca nu te grabesti extraordinar de mult, pt ca dureaza pana face comanda pt piese si pana ajung (depinde...o saptamana, maxim 2, depinde de unde vin piesele), merita sa iei de la el, mi-a oferit cele mai bune preturi si aduce cam orice, inclusiv uleiuri, filtre, piese diverse (originale sau after market), acumulatori, accesorii, echipamente etc. Eu am luat ulei de furca Bel Ray si voi lua tot marca asta si pt motor... 20w50, inca nu sunt hotarat daca sa iau mineral sau semisintetic, dar cred ca o sa merg pe mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo, felicitari si sa o stapanesti sanatos si fara incidente.Daca nu sunt indiscret, imi poti spune cat ai dat pe ea? Iti recomand sa verfici/cureti si filtrul de benzina.

Per total, cum se prezinta functional? Franele, rulmentii, bucsile spate, furca, amortizoarele, schimbatul vitezelor...

Eu am comandat si voi mai comanda piese de la Razvan - metricmotion are userul pe forum. Daca nu te grabesti extraordinar de mult, pt ca dureaza pana face comanda pt piese si pana ajung (depinde...o saptamana, maxim 2, depinde de unde vin piesele), merita sa iei de la el, mi-a oferit cele mai bune preturi si aduce cam orice, inclusiv uleiuri, filtre, piese diverse (originale sau after market), acumulatori, accesorii, echipamente etc. Eu am luat ulei de furca Bel Ray si voi lua tot marca asta si pt motor... 20w50, inca nu sunt hotarat daca sa iau mineral sau semisintetic, dar cred ca o sa merg pe mineral.

Nu esti indiscret deloc :). Pretul final a fost 950 euro, de la 1100.

In principiu se prezinta bine din punct de vedere functional. Am mai aerisit eu frana fata si acu e si mai bine. Furca si amortizoarele sunt ok, nu au sunete ciudate. La bucsile spate inca nu m-am uitat, dar urmeaza. Defapt, urmeaza in saptamana ce vine sa le iau usor la puricat pe toate, cu calm :). Ar mai fi garnitura de cauciuc (sper ca am zis bine) care face legatura intre cilindri, e putin imbatranita, dar nu pierde aer pe acolo, asta am verificat, dar clar o iau in calcul si am s-o schimb.

Multumesc de informatia de furnizor piese, am sa-l contactez pentru bobina. Cu uleiul nu cred ca as vrea sa astept asa mult, as vrea marti sau miercuri sa-i fac schimbul de ulei, de asta intrebam daca e vreun loc unde sa merg tinta aci in Bucuresti si sa iau ulei si filtru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti indiscret deloc :). Pretul final a fost 950 euro, de la 1100.

In principiu se prezinta bine din punct de vedere functional. Am mai aerisit eu frana fata si acu e si mai bine. Furca si amortizoarele sunt ok, nu au sunete ciudate. La bucsile spate inca nu m-am uitat, dar urmeaza. Defapt, urmeaza in saptamana ce vine sa le iau usor la puricat pe toate, cu calm :). Ar mai fi garnitura de cauciuc (sper ca am zis bine) care face legatura intre cilindri, e putin imbatranita, dar nu pierde aer pe acolo, asta am verificat, dar clar o iau in calcul si am s-o schimb.

Multumesc de informatia de furnizor piese, am sa-l contactez pentru bobina. Cu uleiul nu cred ca as vrea sa astept asa mult, as vrea marti sau miercuri sa-i fac schimbul de ulei, de asta intrebam daca e vreun loc unde sa merg tinta aci in Bucuresti si sa iau ulei si filtru.

 

o sa-l sun maine, ca am de luat bucsile de la bascula, si il intreb si de ulei. tind sa cred totusi ca uleiul are un termen de livrare mult mai mic.

la bucsile basculei e cam greu sa te uiti, nu prea ai cum sa le verifici "vizual" decat demontand bascula si nu merita. daca nu troncane si nu are joc lateral, e ok. eu am reamintit de astea pt ca la mine am gasit una fara saiba de protectie si f ruginita si mancata.

te referi la gatul care face legatura intre carburator si cilindrii? daca crapaturile nu sunt mari, nu trage aer fals pt ca are vreo 2 straturi groase de material, si crapa cel exterior mai intai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...