Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

seara buna tuturor.... mare necaz pe capul meu ... de vreo 5 zile am parte de ceva ce nu imi dau seama si nu stiu ce sa fac ... cind dau la al meu virago la start nu vrea sa porneasca ...dar bateria duce in sensul ca este incarcata ... iar cind o pornesc impinsa in 25 de cm o ia fara probleme dar la buton nu vrea..

 

Nici eu nu am inteles, dar sa dau cu presupusul, apesi start si nimic, cauze posibile releu pornire, buton, daca nu ma insel este si o siguranta, fire desprinse, electromotor (sperc ca nu dste)... etc

Trebuie sa le iei pe toate la rand. Pentru inceput i-a un cablu si probeaza direct pe electromotor sa iei o piatra de pe inima:)

Bafta.

 

 

pff... electromotorul sigur face zgomot...dar la motor face ca si cum s-ar bloca...

L-ai demontat? Invarte? Sau scoate niste zgomote?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cind dau la automat... el face zgomot ... ca si cind ar invarti ceva ...dar motorul nu face nimic alceva

Sincer nu intelegem. trebuie sa urmezi pasii:

- verifica voltajul bateriei,

- verifica voltajul bateriei cand dai la automat.

- trebuie sa intelegi sunetul electromotorului, daca acesta se invarte fara sa invarta si motorul (adica nu arunca bendixul pentru a cupla cu motorul) sau invarte motorul normal sau foarte incet

Fara aceste lucruri vorbim pe langa subiect. Sau daca poti pune un filmulet cu momentul pornirii.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsurile tale te baga in ceata... ve-i primi raspunsuri similare!
Te-am intrebat simplu: invarte motorul da sau nu? Nu poti raspunde simplu prin da sau nu?

Din clipa in care pui contactrul si apesi butonul pot fii sute de combinatii care impiedica demarajul... doar nu o sa ma apuc sa scriu un roman intreg cu toate variantele posibile.
Pune aparat masura pe borne si spune daca scade tensiunea in momentul actionarii butonului... si cat scade! Martorul de neutral este aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, mie imi suna a amestec necorespunzator, nu cred ca este de la aprindere, dar cine stie nu ma pricep atat de bine, ar trebuii sa verifici si bujiile sa vezi daca sunt ok.

 

La ultima verificare (adica fix inainte de a face filmuletul) bujiile erau curatele (rand 3 pozitia 6). Plus ca sunt puse acum ~2 saptamani.

post-68077-0-56830100-1376033947_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ultima verificare (adica fix inainte de a face filmuletul) bujiile erau curatele

 

 

Deci ramane amestecul, sincer nu imi mai aduc aminte cum era, dar daca nu ma insel

rateuri dezordonate defectiuni la pompa de benzina, intepenirea plutitorului, infundarea jiglorului principal (rateuri in carburator), scantei slabe (contacte uzate la fise), bobina defecta, avans prea mic la aprindere parca da rateuri in esapament.

imi pare rau ca nu pot fi mai de folos, dar pana acum nu am avut probleme, iar auto pe carburatie.... a trecut prea multi ani :)

bafta. sper sa intre cristi pe aici ca el este mai avizat sa puna un diagnostic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...bujiile erau curatele (rand 3 pozitia 6).....

Din filmulet nu-mi pot da seama desi l-am ascultat de mai multe ori...

Ce inteleg eu? Disting niste rateuri in admisie produse la o sarcina usoara imediat ce treci de mersul la relanti si menti aceasta turatie constanta(sa-i zicem un relanti accelerat).

Daca accelerezi mai violent aceste rateuri nu se mai produc... daca este asa - asta inseamna un amestec sarac doar intr-un anumit moment... mai multe nu pot scrie din lipsa date, vreau detalii. Unde se produc acele rateuri, ce se intampla cu motorul in acel moment?

 

Vreau o descriere exacta a tot ce se intampla de cand pornesti motorul si pana se incalzeste(pornire, mers relanti/sarcina, sarcina mica/mare, utilizare soc, culoare bujii, consum, zgomote, etc...). Testul il faci doar in mers, nu pe loc!

 

 

...scantei slabe (contacte uzate la fise), bobina defecta, avans prea mic la aprindere parca da rateuri in esapament...

Da, pot apare sincope in aprindere, dar in nici un caz in astfel de situatii! Scanteia proasta te supara la pornire, intreruperi in sarcina mare, imposibilitatea turarii motorului peste o anumita limita, apar rateuri in evacuare cu pocnituri puternice, etc...

In cazul lui problema pleaca doar din carburatie!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am o problema la frina pe fata.

Virago XV 535 2YL 1994.

Cind pun frina se aude un scirtiit destul de puternic.

Ma poate ajuta cineva.

Eu sunt tufa la motoare.

 

Multzam in avans !

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai des, scartaitul vine de la placutele foarte uzate de frana. punete in genunchi la roata fata si cauta sa te uiti la ele.vei observa ca placuta are doua parti,partea care face contact pe disc, si suportul pe care este montat.cea care face contact trebuie sa aiba cel putin 5mm grosime, sau “carne“.daca e subtire tare, schimba placutele.daca mai merge, vezi discul sa nu fie uzat neuniform sau prea uzat. daca astea sunt bune amandoua, ia un sprei de curatat frane si aplicaldin belsug, foloseste frana 1 km, mai aplica iar si vezi ce descoperi. revinocu informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai des, scartaitul vine de la placutele foarte uzate de frana. punete in genunchi la roata fata si cauta sa te uiti la ele.vei observa ca placuta are doua parti,partea care face contact pe disc, si suportul pe care este montat.cea care face contact trebuie sa aiba cel putin 5mm grosime, sau “carne“.daca e subtire tare, schimba placutele.daca mai merge, vezi discul sa nu fie uzat neuniform sau prea uzat. daca astea sunt bune amandoua, ia un sprei de curatat frane si aplicaldin belsug, foloseste frana 1 km, mai aplica iar si vezi ce descoperi. revinocu informatii.

Ok, multzam.

Miine aplic tratamentul, si revin cu info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din filmulet nu-mi pot da seama desi l-am ascultat de mai multe ori...

Ce inteleg eu? Disting niste rateuri in admisie produse la o sarcina usoara imediat ce treci de mersul la relanti si menti aceasta turatie constanta(sa-i zicem un relanti accelerat).

Daca accelerezi mai violent aceste rateuri nu se mai produc... daca este asa - asta inseamna un amestec sarac doar intr-un anumit moment... mai multe nu pot scrie din lipsa date, vreau detalii. Unde se produc acele rateuri, ce se intampla cu motorul in acel moment?

 

Vreau o descriere exacta a tot ce se intampla de cand pornesti motorul si pana se incalzeste(pornire, mers relanti/sarcina, sarcina mica/mare, utilizare soc, culoare bujii, consum, zgomote, etc...). Testul il faci doar in mers, nu pe loc!

Da, pot apare sincope in aprindere, dar in nici un caz in astfel de situatii! Scanteia proasta te supara la pornire, intreruperi in sarcina mare, imposibilitatea turarii motorului peste o anumita limita, apar rateuri in evacuare cu pocnituri puternice, etc...

In cazul lui problema pleaca doar din carburatie!

La fel a fost si la mine si am primit aceeasi explicatie (tot de la tine ) ..am ,,gadilat"si s-a rezolvat .Multzam chiar si acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau o descriere exacta a tot ce se intampla de cand pornesti motorul si pana se incalzeste(pornire, mers relanti/sarcina, sarcina mica/mare, utilizare soc, culoare bujii, consum, zgomote, etc...). Testul il faci doar in mers, nu pe loc!

 

Pornire la 17.00 fara soc. Lasat sa se incalzeasca 2 min - totul ok

Pornire la drum - tras usor de acceleratie - rateuri

Pe drum - tras mai tare de acceleratie - fara rateuri - ajuns la turatie mare - rateuri

Luat prietena - tras de aceeleratie pana la jumatate - rateuri

Macar daca ar scoate si flacari o data cu rateurile ca sa para mai cool :))

Dat drumu la aceleratie , revine normal fara zgomote suplimentare.

 

Cand trec printr-nu pasaj cu motorul relativ turat si tinut la aceeasi turatie se aud mai bine rateurile si sunt destule.

Ce mi se mai pare diferit fata de cum mergea inainte : zbarnie mai a scuter si vibreaza mai mult.

Cred ca cere o revizie completa la iarna. :)

 

 

PS: Am ascultat de sfatul tau Cristi57 si am mers mai turat, bujiile s-au curatat, dar rateurile nu au disparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pornire la 17.00 fara soc. Lasat sa se incalzeasca 2 min - totul ok

Pornire la drum - tras usor de acceleratie - rateuri

Pe drum - tras mai tare de acceleratie - fara rateuri - ajuns la turatie mare - rateuri

Luat prietena - tras de aceeleratie pana la jumatate - rateuri

Macar daca ar scoate si flacari o data cu rateurile ca sa para mai cool :))

Dat drumu la aceleratie , revine normal fara zgomote suplimentare.

 

Cand trec printr-nu pasaj cu motorul relativ turat si tinut la aceeasi turatie se aud mai bine rateurile si sunt destule.

Ce mi se mai pare diferit fata de cum mergea inainte : zbarnie mai a scuter si vibreaza mai mult.

Cred ca cere o revizie completa la iarna. :)

 

 

PS: Am ascultat de sfatul tau Cristi57 si am mers mai turat, bujiile s-au curatat, dar rateurile nu au disparut.

Incearca sa schimbi bujiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...bujiile s-au curatat, dar rateurile nu au disparut.

Rateuri doar in evacuare sau si in admise? Daca da cand se produc unele si cand celelalte?

 

Rateurile in toba sunt normale atunci cand apar la reducerea acceleratiei din sarcina mare si continui sa rulezi in frana de motor. Se aud usoare pocnituri in tobe. Sunt cauzate de rateurile de aprindere - care se produc firesc din cauza taierii alimentarii. Gazele foarte rarefiate nu se aprind cumulandu-se in esapament unde se aprind la prima ardere ce are loc pe ciclu. In alte conditii nu sunt normale!

 

Nu cred ca sunt cauzate de bujii(aprindere). Din cele descrise par a fii generate de carburatie.

 

Revin cu explicatii dupa ce raspunzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rateuri doar in evacuare sau si in admise? Daca da cand se produc unele si cand celelalte?

 

Rateurile in toba sunt normale atunci cand apar la reducerea acceleratiei din sarcina mare si continui sa rulezi in frana de motor. Se aud usoare pocnituri in tobe. Sunt cauzate de rateurile de aprindere - care se produc firesc din cauza taierii alimentarii. Gazele foarte rarefiate nu se aprind cumulandu-se in esapament unde se aprind la prima ardere ce are loc pe ciclu. In alte conditii nu sunt normale!

 

Nu cred ca sunt cauzate de bujii(aprindere). Din cele descrise par a fii generate de carburatie.

 

Revin cu explicatii dupa ce raspunzi.

 

Nu fac diferenta intre rateuri intre admisie si evacuare. Poti sa-mi arati niste filmulete din care sa inteleg diferenta ?

 

Rateurile nu apar la reducerea acceleratiei, ci la tinerea acceleratiei la orice nivel de turatie (fie ca e doar un pic turat sau fie ca e mult turat), atat pe loc cat si in mers in sarcina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cum sa-ti fac un filmulet... ar isemna sa-mi stric motorul :what:
Cand am auzit prima data motorul tau, cilindrul din spate nu functiona. Daca deschideai clapeta de acceleratie la o anumita valoare pornea si al doilea cilindru. Bujiile erau afumate iar cea de la clindul din spate era ancrasata(a trebuit sa o ardem pe aragaz - fara a rezolva insa nimic). Evident alimentarea pe circuitul de relanti nu functiona. A trebuit sa desfacem capacul carburatorului pentru a desfunda jiglerul de relanti(sti in ce stare l-am gasit...). Cu toate acestea atunci nu am rezolvat nimic din cauza bujiei...

A urmat apoi o demontare si curatare a carburatoarelor plus inlocuire de bujii. Atunci am vazut ce este in carburile tale si m-a luat durerea de cap... au avut ghinionul sa intre pe mana unui meltean. Din acest moment motorul tau a inceput sa functioneze cat de cat. Evident ca nu eram multumit, dar mai mult decat am incercat nu am avut ce face... nu poti regla decat relantiul si o sincronizare. Motorul merge bine la relanti si in sarcina mare(a plecat pe o roata). Insa in sarcina mica si medie apar intreruperi insotite de acele rateuri in tobe. Acest lucru este cauzat doar de carburatie si nu de aprindere. Poti incerca si cu alte bujii dar problema va persista...

Carburatoarele vacumatice sunt foarte sofistcate. Iclud mai multe circuite de alimentare. Astfel la tine circuitul de relanti, repriza si sarcina mare functioneaza bine, dar circuitul de sarcina mica si medie sunt deficitare. Circuitele de sarcina mica/medie/mare sunt asigurate doar de jiglere, nu pot fi reglate. Singurul reglaj consta in pozitia acului dozator. Problema poate fi doar la unul din carburatoare... La carburile mele toate jiglerele sunt identice, difera acele dozatoare si jiglerele de sarcina. La tine nici unul ne seamana cu altul. Eu zic ca ar trebui cumparat doua seturi de jiglere complete... atentie, kitul de reparatie nu contine toate jiglerele! La montaj trebuie sa faci o comparatie cu doua carburatoare bune...

Ce poti sa faci acum? Fara a umbla la nivelul de benzina din camera de nivel constant, incearca sa ridici pe rand cuiele dozatoare facand probe si obserand la care din carburatoare se simte o ameliorare, apoi mai stam de vorba...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai des, scartaitul vine de la placutele foarte uzate de frana. punete in genunchi la roata fata si cauta sa te uiti la ele.vei observa ca placuta are doua parti,partea care face contact pe disc, si suportul pe care este montat.cea care face contact trebuie sa aiba cel putin 5mm grosime, sau “carne“.daca e subtire tare, schimba placutele.daca mai merge, vezi discul sa nu fie uzat neuniform sau prea uzat. daca astea sunt bune amandoua, ia un sprei de curatat frane si aplicaldin belsug, foloseste frana 1 km, mai aplica iar si vezi ce descoperi. revinocu informatii.

Da, basculat etrierul, verificat placutele.

Scos placutele, cam 2-3 mm grosime strat, curatat, montat la loc.

Scirtiit disparut.

Banuiesc de la ce a fost.

Acum o luna am schimbat cauciucul pe fata. "Meseriasul" care a facut operatia a scos si bagat roata la loc cu ansamblul etrier nebasculat.

Practic la "bagat" a fortat, si probabil vreuna din tablitele de fixare placute ajungea pe disc.

Asta e, "meseriasii".

La final de sezon se impune schimbare de placute.

 

Viva Virago !

 

Multzam fain de sfat !

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca suportul metalic al placutei ajungea la disc, strica suprafata acestuia... iar 2-3 mm grosimea stratului inseamna ca placutele trebuiesc inlocuite ff urgent!

Cu asta nu te joci, e siguranta ta in joc!

Da, fac comanda acum !

Multzam de atentionare !

 

Asfalt fara gropi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

1. am schimbat uleiul in motor. am avut motul 15w40 (cu care am parcurs 5000 km) si am trecut la repsol 20w50. speram ca odata cu schimbul asta, ambreiajul o sa se lecuiasca de patinat. dar nu... dupa cca. 50 km parcursi, tot patineaza.

deci trebuie sa schimb discurile si arcurile ambreiajului. am gasit, la un magazin moto local, kit EBC la 300 lei (discuri, arcuri si garnitura). ce stiti de firma asta? e ok kitul? l-a mai folosit cineva si poate sa dea un feedback? stiti surse ce au pret mai bun?

 

2. de cand am luat mobra am avut probleme cu ambreiajul de pornire: se uzeaza excesiv si prematur cele 3 role. le-am schimbat de doua ori in 3000 km. si iar imi fac probleme, deci urmeaza zilele astea un nou schimb.

problema apare fiindca pinionul mare de pornire, cel pe care angreneaza rolele (cred ca ii zice pinion de relanti - idle gear) are suprafata pe care ruleaza rolele uzata, nu mai e fina, asa cum ar trebui. credeti ca se poate restaura aceasta suprafata? cum?

am "sagetat" in imagine zona cu probleme de care zic.

post-262-0-56690500-1376386881_thumb.gif

Editat de octa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...