augustin31 Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 multumesc mult ...la fel scrie si la mine dar ma ghandeam ca nu e masura ..adica stiu eu cum am de ex pe spate 140/90/15 ... la asta ma refeream oricum multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Trec la alta categorie astfel incat am nevoie de pareri strict ale utilizatorilor de viroage.... Urmeaza un VS 1100 ....deci....care sunt bubele specifice ,la ce trebuie sa ma uit cu precadere,cat este consumul ...chestii d-astea.Am rasfoit eu pacilea dar mare lucru n-am aflat...Ah ca era sa uit este modelul 1994 Yamaha Virago de 1100,e XV si nu VS.Suzuki Intruder e VS.Yamaha XV1100 Virago din 1994,am eu!Am motocicleta de 2 ani,si nu am avut nici o problema cu ea;inafara de consumabile, nu am schimbat nimic la ea.Motorul are 45 kw,61 cp,consum de 4,5L/100km la drum intins si 5L/100km in oras. Editat Septembrie 14, 2013 de ionut_king Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 Chiar 535 cat consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 i'am facut consum exact,am virago 535 1999,mers 100-110 mi'a iesit un 4,1-4,2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 (editat) Yamaha Virago de 1100,e XV si nu VS.Suzuki Intruder e VS.Yamaha XV1100 Virago din 1994,am eu!Am motocicleta de 2 ani,si nu am avut nici o problema cu ea;inafara de consumabile, nu am schimbat nimic la ea.Motorul are 45 kw,61 cp,consum de 4,5L/100km la drum intins si 5L/100km in oras. Multam de bunavointa raspunsului..Consumul la cilindreea asta........ inseamna ca nu am pierdut nimic Eu cu CBR -ul merg afara cu 4,8-5 si la oras cu 6.Deci din acest punct de vedere ar fi excelent.Ca viteza de croaziera? Rezerva de putere in depasiri,manevrabilitate in oras....puncte slabe ale modelului..... Sau ,de ce Virago si nu Honda sau Intruder?......zic Editat Septembrie 14, 2013 de Thunder Rock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 ...Sau ,de ce Virago si nu Honda sau Intruder?......zic Daca pentru tine raportarea se face doar la consum , este greu sa intelegi... Niciodata nu poti compara o sportiva cu un chopper! Motocicleta este bine sa o alegi in functie de destinatie... in primul rand trebuie sa sti ce vrei tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 multumesc mult ...la fel scrie si la mine dar ma ghandeam ca nu e masura ..adica stiu eu cum am de ex pe spate 140/90/15 ... la asta ma refeream oricum multumesc de ajutor Poti sa pui de 100 pe fata, adica mai lat, cum ai si pe spate, 140 nu este dimensiunea standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 De vanzare, comenzi pilot complete Virago 535 /index.php?/topic/702674-vandschimb/&do=findComment&comment=3559268 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 multumesc mult ...la fel scrie si la mine dar ma ghandeam ca nu e masura ..adica stiu eu cum am de ex pe spate 140/90/15 ... la asta ma refeream oricum multumesc de ajutor Salut, Augustin, asa cum am promis. Deci standard xv250 are pe fata 3.00 - 18 47P ( sau metric 90/90/18), spate 130/90/15, custom fata are 100/90/18 (trebuie taiat putin din suportul aripei pentru a intra, dar arata mai bine fiind mai lat) si spate 140/90/15. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 M.I.b cu multumiri.... raman dator ..multumesc mult pentru informatie ... asta este ce cautam ...iti doresc toate cele bune si sa ne scriem de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Apropo de dimensiunile cauciucurilor, a incercat careva sa puna 110 sau poate chiar 120 pe 535 fata eventual a incercat careva sa schimbe cercul sa puna ceva mai mic si mai lat?() ceva poze ar fi super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Apropo de dimensiunile cauciucurilor, a incercat careva sa puna 110 sau poate chiar 120 pe 535 fata eventual a incercat careva sa schimbe cercul sa puna ceva mai mic si mai lat?(168203_396555017124630_314905840_n.jpg) ceva poze ar fi super. nu stiu cat are 535, parca tot de 90 este, nu? normal poti sa pui un 100, dar mai mare nu stiu. Chestia cu cercul s-a facut pe un 250 si arata beton, /index.php?/topic/692943-proiect-virago/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 De vanzare scarite complete pilot Virago 535 /index.php?/topic/702674-vandschimb/&do=findComment&comment=3559268 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 O intrebare scurta: ar fi problema daca as pune pe virago 250 anvelopa spate 130/80/17, in loc de 130/90/17? Stiu ca e diferenta intre ele de vreo 3%. Si sunt cam nedumerit cu dot-ul... ce inseamna eb58 boa 087? E vorba de un Metzler mez22. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 O intrebare scurta: ar fi problema daca as pune pe virago 250 anvelopa spate 130/80/17, in loc de 130/90/17? Stiu ca e diferenta intre ele de vreo 3%. Si sunt cam nedumerit cu dot-ul... ce inseamna eb58 boa 087? E vorba de un Metzler mez22. nu este problema 80 este inaltimea (balonajul) o sa fie mai micut, iar eb58 boa 087 nu este dot. de ce nu pui de 140 arata mai bine, la eu asa zic, uitate si tu, doar treci pe langa ea zilnic ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 nu este problema 80 este inaltimea (balonajul) o sa fie mai micut, iar eb58 boa 087 nu este dot. de ce nu pui de 140 arata mai bine, la eu asa zic, uitate si tu, doar treci pe langa ea zilnic ) Habar n-am daca e dot sau nu... un amic are 2 Metzler si s-a gandit ca face o afacere cu mine. zic si eu ce mi-a zis el ) stiu ca este talonul, inaltimea, totusi ma gandeam ca la moto conteaza mai mult diferenta... la confort, garda la sol etc. pt fata are unul 100/90/18, dar tot cu un "dot" dubios si nu am chef sa modific aripa fata pt el (nu cred ca intra fara mici modificari). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 pt fata are unul 100/90/18, dar tot cu un "dot" dubios si nu am chef sa modific aripa fata pt el (nu cred ca intra fara mici modificari). Modificarea este foarte usoară, se taie din suportul aripii, ne auzim sa îți explic dacă vrei, așa vreau și eu să pun, pe față. Pe spate, garda se modifică automat cu câțiva cm. restul nu stiu... Acele cifre și litere nu reprezintă dot-ul. vezi ca de obicei dot-ul este scris pe o singură parte a anvelopei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Modificarea este foarte usoară, se taie din suportul aripii, ne auzim sa îți explic dacă vrei, așa vreau și eu să pun, pe față. Pe spate, garda se modifică automat cu câțiva cm. restul nu stiu... Acele cifre și litere nu reprezintă dot-ul. vezi ca de obicei dot-ul este scris pe o singură parte a anvelopei. Mi-e cam peste mana sa ma duc sa le vad si prin telefon nu a stiut sa-mi zica mai multe. O sa-l mai intreb, daca au dot recent, ma mai gandesc. Daca nu, nu stiu daca are rost sa ma complic... mai mult pe spate vroiam sa iau, ca al meu e dot 2006... Hai sa va "incant" si pe voi cu starea actuala a mobrei mele O sa incerc pana vineri sa montez si aripa spate, sa curat si sa revopsesc partea din fata a cadrului (portiunile mici pe unde e sarita vopseaua doar), ca sambata sa pot pune rotile... Si o intrebare: montand farul aseara, am observat ca ceva nu e in regula... joaca in carcasa aia ca toti dracii, nu sta deloc fix. N-am strans cele 2 suruburi de reglaj f mult, recunosc, dar tot nu cred ca stransul lor va rezolva complet problema... intrebarea e: la voi tot asa e prins farul in carcasa, doar cu cele 2 suruburi lungi cu arc si cu piciorusul acela de sus (cam inutil, zic eu)? Ca eu asa l-am desfacut, asa l-am pus la loc... si nu par sa lipseasca piese din el. Si in manual nu am gasit nimic detaliat privind componentele farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunder Rock Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Daca pentru tine raportarea se face doar la consum , este greu sa intelegi... Niciodata nu poti compara o sportiva cu un chopper! Motocicleta este bine sa o alegi in functie de destinatie... in primul rand trebuie sa sti ce vrei tu! Stimate prietene motociclist Este adevarat ca vin de pe vitezana dar la viata mea am mers si pe socialista si pe naked si pe plastice.....Am deja o varsta si as lua ceva mai domol dar care sa sa poata fi plimbata mult nu aratata la terasa.Una este sa mergi cu 5 litri afara si alta cu 10 litri Cat despre intrebarea mea ma astept inca la indemnuri de a lua viroaga in detrimentul celorlalte Vis a vis de alegerea motocicletei functie de destinatie intodeauna va fi un compromis Eu merg si la munca cand timpul imi permite si la drumuri de sute de kilometri cu pasager.Nu le pot impaca pe toate ,Stricto deci....as vrea viroaga pentru cilindree ceea ce ar trebui sa insemne cuplu si rezerva de putere.Honda imi place mai mult la aspect,vin de pe honda si fiabilitatea se pare ca nu e doar o gogorita Suzuki am avut un naked si am fost foarte multumit si de acela...Honda ar fi un maxim 750cc dar ca si un Intruder ar avea pretul peste viroaga..Nu stiu daca asta se reflecta si in calitate .Inca confuz dar se pare ca va trebui sa ma dumiresc singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Stimate prietene......Nu le pot impaca pe toate.......un Intruder ar avea pretul peste viroaga.....Inca confuz dar se pare ca va trebui sa ma dumiresc singur Anterior, nu am facut decat sa raspund strict la intrebarea ta! Acum fiindca ai nuantat de fapt ce vrei sa sti se schimba datele... deci: - pentru drumuri lungi este mult mai bun un naked - datorita pozitiei de pilotare, pasagerul nu te dezavantajeaza foarte mult. Suporta toate regimurile de viteza, poti ataca distante mari cu usurinta. - chopper-ul este un motor de agrement, plimbari de placere indicat la drumuri aglomerate(trafic de oras) cu viteze mici, foarte stabil oferind o siguranta marita - poti face si drumuri lungi dar in comparatie cu precedenta este mai obositor. Nu-i place viteza - timpul de deplasare creste. Apoi cu pasager disconfortul creste... din cauza acesta eu folosesc parbriz, chiar daca sufera ceva aspectul... Nu vreau sa pledez pentru virago, pe mine ma avantajeaza din alte puncte de vedere... peste 70% din drumuri le fac in traficul din bucuresti, pe un traseu aglomerat... Alte avantaje? ...statura mea, cardan, consum, stabilitate foarte buna, demaraj puternic fara a fi spectaculos(nu o sa vezi plecari pe o roata), la viraje nu trebuie culcata(are centul de greutate coborat, consum relatv mic( cu 9L faci cca 180 km trafic de oras - la drum cca 3,1% ruland cu 60-70 km/h sau aproape 4% cu 80 - 120 km/h). Datorita pozitiei disconfortul asa cum am mai spus creste proportional cu viteza. Totusi pe distante scurte(depasiri, etc) am fugit si 150 - 160 km/h. Distanta maxima parcursa intr-o singura zi a fost de cca 600 km, evident a doua zi am facut pauza... La fiabilitate eu ii dau nota 10, motorul este indestructibil(de fapt tot motorul), doar prostii reusesc sa le strice... ======= Intruderul este mai "fatos"(mai barbatesc), aparent ceva mai mare, mai rigid si mai lenes cu un consum foarte putin mai mare - virago pare mai mic(ceva catre dama), dar este mai suplu, mai fasnet, mai usor si mai agil, mai rapid cu un consum mai bun, sunet placut si demaraj lejer... indiscutabil mai bun si la calitate/pret. Totul se rezuma in final la gusturi... Cred ca ai mare dreptate cu ultima fraza... tu singur ai sa sti ce vrei - mai ales ca ai mers pe toate genurile... Editat Septembrie 25, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Salutare, Vinde careva un carburator bun ? Am unul imprumutat acum pe mobra si merge struna, dar nu pot sa-l pastrez. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magdalucius Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 cristi, multumesc de indicatiile privitoare la verificarea ambreiajului. am sa le urmez inainte de a comanda piesele. am si eu doua manuale de reparatii si oricum nu m-as fi apucat de treaba fara sa le consult. [...] as vrea si eu cele doua manuale de reparatie, daca se poate. adresa mea de e-mail este magdalucius@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) as vrea si eu cele doua manuale de reparatie,,, Descarca-ti singur, gasesti aici tot ce vrei: http://www.manualedereparatie.info/ Editat Octombrie 2, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magdalucius Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 Descarca-ti singur, gasesti aici tot ce vrei: http://www.manualedereparatie.info/ Multumesc pentru site-ul cu manuale, iar blogul tau este formidabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pleata-in-vant Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salve de tun all!!! Am un 535 si am o serie de intrebari 1.Dat fiind faptul ca motocicleta are pompa de benzina si nu e prin cadere alimentarea,nu e posibil sa scot carb-urile pe lateral si sa le pun filtre conice? 2.Si asta cred ca multi is curiosi,tobele alea,daca fac un 2 in 1 si ma scap de catalizatorul(sau ce (cuvant urat) ii ala) intermediar,bineinteles si rejetate carb-urile,cum imi afecteaza performanta? A se sublinia ca pastrez sistemul 2-1 al tobelor! Intreb toate astea,pt ca sunt fanul nr.1 al lui Virago si as vrea sa o modific destul de radical,dar am aceste "mici" impedimente Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.