dorutrucker Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Da clona de virago 400 Ai fost acolo ai comandat sa vina sau cum ai procedat, au piese de schimb au accesorii la comanda ce stii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Am fost acolo, am vazut-o pe cea expusa, si am probat-o. Cea expusa era inmatriculata si o foloseau ei dar mi-au spus ca si aia este de vanzare, in stoc nu mai aveau decat una, fiind in lichidare cu marca Lifan. Am negociat pretul pentru ambele variante si ma decisesem pentru cea rulata dar cand m-am dus s-o iau se razgandisere insa mi-au facut o oferta pentru cea noua . Am dat un avans de10% pe 7ian si trebuie sa-o ridic pe 17. Nu stiu ce piese au dar cred ca nu prea, nu consider ca este o problema atata timp cat este o licenta dupa xv400-xv535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Te rog sa nu ma uiti si pe mine, sa te uiti la bobine... si daca sunt la fel, cam la ce pret sunt. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Pana atunci poti sa pui orice bobina care era comandata de platina cu singura precautie ca primarul sa nu aiba rezistenta mai mica de 2,7 ohmi altfel arzi TCIul, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Am gasit o pereche de xv500, solide, grele, par facute "cu simtul raspunderii"... dar nu prea au loc, fizic, sub rezervor. Sunt mai mari si au prinderea diferita. Prinderea se poate face, problema e ca nu intra in locasul vechi. Ma tot gandesc daca sa le mut in alta parte... nu stiu daca merita bataia de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) Trebuie neaparat sa le masori rezistenta primarului care trebuie sa fie egala sau mai mare cu a bobinelor originale. Pe mine daca n-o sa ma multumeasca scanteia o s-o transform pe CDI, pentru asta am nevoie de 2 CDIuri a 7lei/buc, sa fac un invertor cam 20lei piese.Avantajul este ca voi proteja TCI care va avea numai rol de comanda astfel probabilitatea sa se arda fiind practic redusa la zero si daca mi se strica vreo bobina pot sa pun orice. Editat Ianuarie 16, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Scuze, dar vorbesti cu un semi-afon (ca sa nu zic prost) in ale electricii Daca imi spui cum sa fac asta, adica ce anume sa masor... masor. Sunt oricand dispus sa invat lucruri noi, doar sa inteleg cum se fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Spune-mi intai daca ai aparat de masura si cate contacte are bobina ta scazand cel care merge la bujie. OK intre timp m-am documentat din manualul de xv500 si am vazut ca ai o cupla ca doua conexiuni si centralul. Pentru primar pune aparatu pe ohmetru pe cea mai mica valoare probabil 20 sau 200 si masora intre contactele din cupla. Ar trebui sa ai pentru xv 500 =2.7 ohmi. Secundarul se masora intre central si un contact din cupla cu aparatul dat pe o scala in care sa intre 8,5 kohmi (10k sau mai mare) valoarea la xv500 =8,5 kohmi Fa aceasi masuratoare si la bobinele originale.Important este primarul care la bobinele xv 500 ca sa le poti folosi trebuie sa fie egal sau mai mare de 2,7 ohmi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Da, am... si am si cateva cunostiinte de baza sa-l folosesc. Ok, multumesc mult O sa trec din nou pe la colegul care le avea si verific, cred ca mine. Daca cele de xv500 corespund cu ale mele, o sa vad cum fac sa le "inghesui" pe motocicleta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Salutare! Caut si eu un capacelul acela pe unde se introduce ulei. Al meu s-a rupt. Aveti careva? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Asrael Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Poti folosi un ceas indicator pt ulei. Au pe luis si pe polo. Iti arata temperatura uleiului. E util pt virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Uite-ma si eu pe aici cu Viraga mea de 250 Sunt incepator, e primul motor si sunt foarte multumit cu toate ca n-am prea apucat sa ma bucur de el din plin pentru ca e frigggggg! . Poate ne vedem prin Bucuresti cand da putin soarele... attachmentattachment Na ca mi-am gasit motorul, cum arata el acum fix 8 ani... Ca o mica observatie: cablul de ambreiaj statea bine, o fi intrat la apa in timpul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Geo am fost azi la Lifan sa-mi ridic motorul si am intrebat si de bobine de "xv250", nu au pe stoc iar pretul e 100lei/buc, deci nicio scofala. La ce concluzie ai ajuns cu bobinele merg cele de xv500?, zi si tu niste valori de rezistente la ale tale si la cele de 500.Cand iti propui sa o pornesti, ca mai ai 2 luni si faci anul de cand te-ai apucat de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Geo am fost azi la Lifan sa-mi ridic motorul L-ai luat? Pune si tu poze cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Pozele sun prelucrate de fata mea.Eu sunt incantat de mobra, am facut si o tura pe acolo si ce sa spun? m-a dat pe spate, abia ciupita iti raman plombele in urma.Nu am tras de ea pentru ca are 9km la bord si daca se pastreaza timpul asa cred ca o sa-i fac rodajul. Editat Ianuarie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 E foarte frumoasa! Sa o stapanesti sanatos si fara nici un eveniment neplacut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 P1000565-1-2.JPG intradevar arata foarte bine! Mobra noua e... noua Sa o stapaniti sanatos si cale libera si drum frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Multam fain, am si eu o intrebare, i-a pus careva la genul asta de mobra cric central? ca eu deocamdata nu ma dumiresc unde as putea sa-l agat dar stiu ca se poate si am vazut ca si louis.de il vinde dar eu as vrea sa mi-l fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 la cele de xv500 nu am mai ajuns. am incercat sa masor in seara asta tocmai vroiam sa scriu valorile, dar se pare aparatul meu a luat-o razna...indica aiurea, porcarie ieftina. felicitari Vlad pt achizitie, sa o stapanesti sanatos a mea are urechile pt cric central, ma gandeam sa iau unul de scuter sa il adaptez. dar asta e plan de viitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Daca vrei doar pt. garaj sa mai cureti un lant ceva, poti sa iti faci asa ceva: @geo: bai pe tine te iau de urechi, ca am zis ca ne plimbam in 2013 La primavara cel tarziu vreau sa te vad cu ea pornita, inscrisa si pe strada! Editat Ianuarie 17, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 incerc...si cu ajutorul lui Cristi sper sa si reusesc. maine incepe "operatiunea electrica" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Da am vazut si alte tipuri pentru garaj (nu am lant) dar mie imi trebuie la drum daca fac cumva o pana (angoasa mea de cand aveam mobra 50 si cauciucurile proaste imi rodeau camera) Geo daca aveti nevoie de ajutor si aparatura sa spuneti , succes! Editat Ianuarie 17, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Acum mi-a picat fisa ca e ala de 400... pe cardan... Sunt niste chestii de genul: http://germz.org/KLR650/klr650_stand.JPG usor de facut si f ieftine. Sau doar sa ai ocazia sa probezi vreunul de la colegii cu virago de 500, poate merge. Pt. pana e bine sa ai kit de reparatie. Ce are camera sau e tubeless? La tubeless e chiar usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 E pe spite deci nu e tubeless,400,500 si 535 au acelasi cadru deci ar merge dar eu nu ma prind deocamdata, pana nu vad, unde sa-l prind. La drum merg cu superglue gel si petice de bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.