Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine v-am gasit. .....

Bine ai venit si sa o stapanesti fara nici un eveniment. Cu privire la ulei... fiecare o sa recomande ce foloseste el. Printre uleiurile bune sunt motul si bel-ray. Eu am folosit cu succes si yacco, dar in prezent folosesc bel-ray v-twin 20w50 (eu am xv250). Nu agata cutia la temperaturi inalte, adica vara la 40 grade cand franezi la semafor si treci din treapta 5 pana la neutru sa schimbe normal, fara sa te chinui sa o pui pe neutru.

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a parut bun si Repsol 15W-50 semisintetic, insa as merge pe full sintetic de acum incolo. Pana la asta am bagat Texaco 10W40 si nu am avut probleme. Am pus la un moment dat un Castrol 10W 40 si agata cutia, asa ca l-am scos dupa vreo 30 de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Dionysos, am uitat de Repsol, tot un ulei bun. Ideea este sa te orientezi in functie de ce recomanda producatorul si de conditiile meteo de la noi, deci te duci undeva 15W50 sau 20W50, pentru ca 1 noi nu circulam iarna si 2 temperaturile vara de la noi din Bucuresti sunt... iar daca vascozitatea la temperatura ridicata este mica agata, mai ramane sa alegi doar firma in functie de buget si obligatoriu filtrul schimbat de fiecare data. Aaa si sa nu iei de turatie, de preferat pentru motoare in v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

W e vascozitatea la rece (winter) - cu cat e mai mica vascozitatea, cu atat e uleiul mai subtire la pornire, ungerea facandu-se mai repede cat timp motorul e rece. 10W e mai subtire decat 15W la rece, la pornire. Eu am avut si 10W si 15W, mi se parea ca 10W - 40 ar acoperi toata gama pentru clima noastra, dar am zis sa incerc cu un ulei mai gros (15W-50) sa vad cum se comporta si am fost multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ei in carte scriu de 20w40. Dar intr-adevar, la cat a fost de cald vara asta, cred ca ar fi mai bine 20w50. Ca si brand, sa inteleg ca nu e mare diferenta de calitate intre motul, repsol si bel-ray

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15w50 mi se pare compromisul perfect pt Bucuresti. Am incercat si 10w40 si nu mi-a placut deloc, nici macar la 15-20 grade. Cutia era f zgomotoasa si agata.

Ca marca, merg pe BelRay. Dar nu am vazut diferenta intre asta si Repsol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, am făcut rost de viroaga dorită dar acum am nevoie de un releu de încărcare deoarece cel aftermarket de pe ea nu mai este bun. Mă interesează doar releul original. Aștept oferte. O zi frumoasă.

 

Hepatitule, vezi ca avea userul adyfikus vreo doua la vanzare. Oricum, sa verifici si alternatorul, ca si ala crapa. La mine era crapat si ala si a trebuit sa-l rebobinez, dar de atunci nu am mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema. Poate ma puteti sfatui. Acum o saptamana nu vrut sa mai porneasca din cauza bateriei. Palpaia farul cand incercam sa o pornesc. Am reusit sa o pornesc impinsa. Toata saptamana voltmetrul indica 8 si ceva cand o porneam, dupa care 9-11 uneori 12 si fluctua aproape constant. Acum 3-4 zile, am pornit-o, si cand am aprins farul ca sa plec de pe loc, a murit motorul. Am pornit-o iar, si am mers vreo 5 minute fara far, apoi l-am aprins in mers. Azi iar nu a vrut sa mai porneasca deloc. Bateria cica e noua si schimbata in primavara. Se putea descarca asa repede?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate fi vreun consumator? prima oara nu a pornit dupa ce a stat 4 zile. Si am lasat-o cu farul pe pozitia on. Nu stiu daca are vreo importanta, dar am auzit ca e bine sa o lasi cu farul oprit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste motocicleta si vezi ce voltaj indica la ralanti si in ture mai mari.

Din ce spui tu, nu ai incarcare deloc... mai sunt de verificat si mufele si conexiunile de pe traseul de incarcare, sa nu fie oxidate sau slabe, cu contacte imperfecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

daca intereseaza pe cineva,am un stator de 535 nou,in cutie nedeschisa.

Il luasem preventiv...intre timp am vandut Virago-ul,asa ca....fac un pret bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! stiti daca e ok sa schimb acum uleiul la 535u meu si sa merg cu acelasi ulei si sezonul viitor?

La cat costa un schimb nu este recomandat. Daca motorul pe timpul iernii sta la caldura.... sa zicem ca este ok, daca o mai pornesti ocazional. Eu unul nu recomand, totusi sta peste 3 luni.

Eu schimb uleiul si apoi fac prima pornire dupa iernat. Am aproape 75.000 si merge impecabil, fara nici o interventie la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou. Doresc să îmi transform viroaga in bobber și am nevoie de informații privind șaua. Îmi puteți recomanda o sa solo potrivită pentru Virago 535? Sau măcar ce dimensiuni ar trebui sa aibă? Am văzut pe ebay diferite șei iar ca dimensiuni acestea au 13 inchi lungime și 10 lățime. Credeți că s-ar potrivi? Orice informații cu privire la subiect sunt binevenite. Numai bine.

Editat de Hepatitu Maiorescu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut din nou. Doresc să îmi transform viroaga in bobber și am nevoie de informații privind șaua. Îmi puteți recomanda o sa solo potrivită pentru Virago 535? Sau măcar ce dimensiuni ar trebui sa aibă? Am văzut pe ebay diferite șei iar ca dimensiuni acestea au 13 inchi lungime și 10 lățime. Credeți că s-ar potrivi? Orice informații cu privire la subiect sunt binevenite. Numai bine.

 

Daca vinzi piese care nu iti mai trebuie de pe ea, sa dai un semn pe aici. Mai cumpara lumea cate ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...o sa solo potrivită pentru Virago 535...

Dimensiunea o stabilești tu. Vezi ce se potrivește la tine în funcție de cum o prinzi. Nu este ceva standard.

Citește si sectiunea Custom, unde găsești mai multe informații (exemplu: PIELE PIELE .... sau Bobber etc.). Contactează pe cei care confecționează și o sa vezi că ieși mai ieftin decât de pe ebay. (asta dacă vrei calitate).

In concluzie măsoară la tine și vezi ce se încadrează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima.post-91341-0-30509400-1505062103_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, colegilor! Am virago 250 model 1989 si ceasul cu kilometrajul ( nu-i zice ceas, dar asa il botez eu ) nu este luminat inca de cand am luat moto. Are bec sau led , ceva ? Si daca are, cum se desface, se trage pur si simplu de partea de sussau are filet, surub, ceva? Nu am desfacut niciodata si nu vreau sa fortez, sa rup ceva, in necunostinta de cauza. Orice sfat e binevenit. Multumesc. Cu stima.attachicon.gif20170910_193805.jpg

 

Are un bec amarat (sau doua, memoria....) care se schimba lejer. Intai desurbuezi cablul de kilometraj, apoi are un surub sau doua pe dedesubt, pe undeva. Se scoate capacul cromat si becul sta intr-o teaca de cauciuc pe care o tragi afara pur si simplu. Nu e ceva complicat. Nu mai tin minte exact ca l-am desfacut si eu acum vreo 4-5 ani, dar ma pot uita maine si iti zic. Numai sa nu uit...

 

Vezi pe aici, ca idee

» Post actualizat in 13 Sep 2017 18:01

Are cineva de vanzare in Bucuresti, preferabil, scarita pilot dreapta de Virago 535 sau Dragstar 650? Ca stiu ca sunt la fel. Intreb pentru un prieten caruia i s-a rupt. Am sa scriu si pe topicul de Dragstar, dar ma gandeam sa incerc si aici, ca sunt la fel, sau cel putin asa par. Multumesc.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare, doresc sa cobor spatele viroagei mele 535 si voiam sa intreb daca exista si pe aici cineva care are amortizoare spate de Honda Rebel 250 (stiu ca acestea se potrivesc)? Sau ce alte amortizoare s-ar potrivi pentru a o putea cobori? Si daca aveti disponibile amortizoare potrivite. O zi frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...