Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

 

Cauciucuri iei de la anvelope moto.eu, unde ti le si monteaza si echilibreaza, iar service-uri n-o sa-ti recomand eu, ca e discutie mare, sunt pareri si pareri. Poti cauta TNG (in Ciolpani), GRG al lui Cezar (pe la Gara Obor), Ambulanta Moto (nu mai stiu unde e acum), Zenklawa (Piata Victoriei), Dual Motors (Pipera, vis-a-vis de DRPCIV) etc. Cauta-le pe astea pe net, ia nr de contact si suna si vorbeste cu ei. Ce ai tu nu e asa complicat, asa ca eu zic ca toti din lista de mai sus ar face fata fara probleme.

Multumesc pentru sugestii!

» Post actualizat in 06 Jun 2017 16:59

Ambulanta Moto nu mai e, Patrick e plecat din tara de anul trecut parca.

Zenklawa... as zice pas. La fel un mare PAS la SKR.

TNG stiu ca nu are timp...

Multumesc pentru completare.

L-am contactat pe Cezar de la GRG, sper sa imi respunda si sa rezolv problemele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Farul nu e acelasi ca la 535? Pentru ca daca se potriveste, are adifikus una la dezmembrat.

 

Nu e acelasi. Farul de 535 are prindere jos, farul de la 1100 are prindere in ambele laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Va salut colegii, am si eu o intrebare:

- careva a scos limitarea la un Virago 535cc, am un prieten care are limitat virago de 535cc la 95 km\h si vreau sa stiu daca limitarea e din carburator sau e altfel si daca a-ti scos-o careva?

Eu eu personal am avut un Virago 535cc din 2007-2011 si nu era limitat, am mers cu el si cu 160 km\h.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Va salut colegii, am si eu o intrebare:

- careva a scos limitarea la un Virago 535cc, am un prieten care are limitat virago de 535cc la 95 km\h si vreau sa stiu daca limitarea e din carburator sau e altfel si daca a-ti scos-o careva?

Eu eu personal am avut un Virago 535cc din 2007-2011 si nu era limitat, am mers cu el si cu 160 km\h.

 

Multumesc anticipat!

 

A mea era adusa din Germania si avea limitare pe evacuari, exact unde intra teava in cilindru, avea sudata o flansa in trei puncte de sudura. Flansa asta micsora diametrul tevii de evacuare. Dai trei ciocane la punctele alea si elimini bucsa aia si gata limitarea. Cazul e valabil la ambele tevi de evacuare, atat la cilindrul din fata, cat si la cel din spate. Dupa limitare, intr-adevar merge 160, io am luat si 165 cand am avut noroc. Vezi ca mai sunt limitate si pe la carburatoare, la mine nu a fost cazul.

Editat de dionysos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Ieri am desfăcut eșapamentul la Virago pe care îl are prietenul. Nu are limitarea în eșapament, se poate că e la carburator.

Alții care au scos limitarea?

post-25613-0-44780000-1497419966_thumb.jpg

post-25613-0-32093300-1497420012_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curios din ce am citit eu limitarea la virago acolo se face. Prietenul tau e sigur ca are o viroguta limitata si nu una defecta? 95km/h mi se par foarte putini cam de un 125cc. La alte mobre limitarea se face cu flanse pe admisie intre carburator si chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un Virago de 535cc din 1995. Motocicleta merge perfect și trage foarte bine, iar când ajungi cu ea la 95 km\h nu mai urcă mai sus. Eu am avut un Virago 535 din 1997 și nu avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu o mobra limitata nu are asa putere incat sa mearga perfect si sa traga ca una normala, te rogi de ea la demaraj, numai o limitare electronica pe turatie ar putea sa dea senzatia de putere normala pana la viteza respetiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica cum a spus si vlad flansele dintre carburatoare si admisii, marimea jiglerelor( se poate sa fi fost inlocuite cu unele mai mici) iar ca ultima solutie schimba cdi-ul pt o proba de la o alta mobra; cam astea imi vin in minte acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam astea imi vin in minte acum

Niscaiva gauri in membrane? :D

Totusi @IceLord a avut jucarioara asta si cred ca si-ar fi dat seama de lipsa de putere, foarte ciudat 95km/h chiar si pentru una limitata (cel mai des) la douazeci si ceva de caluti, adica suficient sa te duci la 120km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niscaiva gauri in membrane? :D

Totusi @IceLord a avut jucarioara asta si cred ca si-ar fi dat seama de lipsa de putere, foarte ciudat 95km/h chiar si pentru una limitata (cel mai des) la douazeci si ceva de caluti, adica suficient sa te duci la 120km/h.

a avut o in 2011. a trecut ceva timp...fata de ceea ce am scris nu vad unde ar putea exista limitarea

cu juglere mai mici trage liniar, nu sesizezi mare lucru, mai ales la 5o cp

daca este electronic limitata lucrurile se complica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta de limitare pe care n-ati luat-o in calcul... cursa mansonului de acceleratie mai scurta. Trage de gaz la maxim si altcineva sa verifice daca mai are cursa la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitarea asta e un gen de "capastru" care-l puneau instructorii scolii auto :D

La 535 nu s-a folosit aceasta metoda dar nu excludem nimic.

Si cat de limitata sa fie in acest stil ca replica mea de 399cc la mai putin de 1/2 cursa sare de 120km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea nu au avut limitare electronica ce am gasit eu la virogute ca limitare

-evacuare

-jicloare

-axa came

dar niciuna din aceste metode nu aduceau motorul de 44CP la mai putin de 20CP

cert este ca omul si-a facut o idee unde sa caute pt inceput cu timp si efort minim

ps: uitasem de axa cu came, dar poate lasa asta la final

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

În 2011 am vândut vechiul meu Virago de 535, iar în 2013 a ajuns înapoi la mine în garaj și până în Aprilie anul curent nu a mai plecat de acolo decât la plimbări scurte și eu am mai făcut mici ieșiri cu el și e la fel ne nărăvaș ca pe atunci.

Când vine vorba de cel limitat al prietenului meu trebuie să mă documentez și ulterior să văd ce și cum. De aceea am întrebat dacă cineva a mai avut parte de așa ceva ca să știu unde să mă uit, verificare eșapament am bifat. Conform spuselor voastre mai trebuie să verific pe la carburatoare sau manșon de accelerație sau CDI...
Am să vă comunic în timp, ce anume e cauza limitărilor.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La CDI nu cred ca e cazul, manson acceleratie nici asta nu am auzit, daca tot mai ai viroguta muta carburatoarele pe a prietenului tau, pierzi o zi dar obtii niscaiva raspunsuri.

Ahoi!

Cum am zis in postarea anterioara, in Aprilie a replecat de la mine din atelier, momentan nu am cum sa verific prin simplu schimb de carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitare , supozitii , etc , dar verificarile esentiale , in prealabil , sau facut ? Compresia , echilibrarea , reglajul carburatoarelor , filtru aer , supapele ... sunt destule , pana a concluziona ca e limitata , si cum spunea cineva mai sus , e cam aiurea sa limitezi un motor , pana la viteza de scuter . In alta ordine de idei , un tov de 535 , are nevoie de un releu de incarcare . Are cineva cunostinta de vreun motorist care are o asa dracovenie de vanzare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Limitare , supozitii , etc , dar verificarile esentiale , in prealabil , sau facut ? Compresia , echilibrarea , reglajul carburatoarelor , filtru aer , supapele ... sunt destule , pana a concluziona ca e limitata , si cum spunea cineva mai sus , e cam aiurea sa limitezi un motor , pana la viteza de scuter . In alta ordine de idei , un tov de 535 , are nevoie de un releu de incarcare . Are cineva cunostinta de vreun motorist care are o asa dracovenie de vanzare ?

 

Am eu releu de incarcare de vanzare pentru 535.

» Post actualizat in 20 Jun 2017 09:42

Salut, dezmembrez Virago 535 din 1994. Motocicleta este vopsita negru mat (A fost vopsita in camp electrostatic). O dezmembrez fiindca nu pot sa o inmatriculez plus de asta mi-a stricat cineva filetul de pe chiuloasa la o bujie. Deci cine are nevoie de orice piesa sa ma caute.

» Post actualizat in 20 Jun 2017 09:42

Salut, dezmembrez Virago 535 din 1994. Motocicleta este vopsita negru mat (A fost vopsita in camp electrostatic). O dezmembrez fiindca nu pot sa o inmatriculez plus de asta mi-a stricat cineva filetul de pe chiuloasa la o bujie. Deci cine are nevoie de orice piesa sa ma caute.
Editat de ionwdl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un Virago 535 '97 si cilindrul din spate nu porneste. Da rateuri, uda bujia si cam atat.. Scanteie are, carburatoarele sunt curate si sincronizate, singura problema e diferenta de compresie de ~0,8bari dintre cilindri. Cilindrul fata are 9,7 iar cel din spate 8,9. Oare asta sa fie problema? Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...