milica Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Allec mersi de indrumari. Si daca tot te pricepi poate ma luminezi si pe mine cu urmatoarea chestie: ieri cand am pornit motorul, am avut surpriza sa nu stea motorul la relanti nici cu socul tras nici cu el inchis. Motorul nu sta pornit decat daca il tin ambalat. In plus primul cilindru se incinge in timp ce al doilea deabia daca se incalzeste putin. Cand o turez mai mult, merge intrerupt si face niste mici explozii pe esapament. Pararea mea e ca s-au dus bujiile, insa vreau si o parere avizata. Senchiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MERLIN Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Frumusel la Arc, facui si oarece poze (fara mare inspiratie, insa). E un progres fata de saptamana trecuta: am numarat 6 Virago, toate 535. Dupa care s-a facut o plimbarica scurta pana la "atractia" din Otopeni! La mai multi si mai diversi saptamana viitoare (poate apare si Purghy ) sau stabilim intalnirea aia "Virago only"! Asfalt curat si vant din spate! Miercurea viitoare vin si eu sigur!!! Desi am trecut si aseara pe acolo da am stat 5 minute! pana atunci asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 (editat) Milica ii simplu ti s-au dus bujiile la fel cum mi s-au dus mie, trebuie sa iti iei niste bujii speciale pt Yamaha Virago XV 535, cand te duci sa ti le cumperi trebuie sa specifici si anul (in cazul tau si al meu '92), ele trebuie sa fie de iridium (15-16 euro) sau platina (4-5 euro) dar neaparat pt chopper, asta daca ala de la magazin nu stie cum arata o Virago. Ti-ai pus coburile? Editat August 24, 2006 de fabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Allec mersi de indrumari. Si daca tot te pricepi poate ma luminezi si pe mine cu urmatoarea chestie: ieri cand am pornit motorul, am avut surpriza sa nu stea motorul la relanti nici cu socul tras nici cu el inchis. Motorul nu sta pornit decat daca il tin ambalat. In plus primul cilindru se incinge in timp ce al doilea deabia daca se incalzeste putin. Cand o turez mai mult, merge intrerupt si face niste mici explozii pe esapament. Pararea mea e ca s-au dus bujiile, insa vreau si o parere avizata. Senchiu pai e clar, cilindrul care nu se incalzeste, nu merge, ferifica bujiile, si apoi fisele. da mai repede pare sa fie bujia... cel mai bine schimba ambele bujii. NGK sau Champion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milica Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Am schimbat bujia si am pus una NGK asa cu m-ati sfatuit. Rezultatul e ca nu mai face asa, chiar merge frumos acum. Inca odata mersi pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 asfalt uscat mai departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 (editat) Milica mi-am luat si eu genti si baterie pt mezina ,pt Honda (ca e mai mica cu mult in cilindree decat Virago), merci pt ca mi-ai dat numele lu' baiatul ala. Zici ca iti merge, daca vrei ii spun lu mamamea sa aduca mai multe bujii si pt tine (de iridium nu mai avea si a gasit de platina la 100.000 buc circa 4 euro). Ma bucur ca ti-ai reparat motorul dar pt orice evntualitate inlocuieste si pe cealalta bujie, asfalt uscat. Editat August 24, 2006 de fabi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladi Postat August 24, 2006 Share Postat August 24, 2006 Can I join the Virago club??? Pe 27.09 dau de permis. Wish me luck!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milica Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Can I join the Virago club??? Pe 27.09 dau de permis. Wish me luck!!! Si eu tot in septembrie dau pentru permis. Hai sa avem bafta la examen ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 multa bafta baieti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
milica Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 multa bafta baieti!!! Saru'mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Multa bafta si sa le luati cu bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 cine vrea sa mearga diseara in Snagov, ne intalnim la 19, la Arc, in dreapta. pe la 19:30 se pleaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZeeN Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Ma bag si eu, dar o sa aflu sigur pe la 6 abia. Aflu ca in afara de mine ar fi 3 pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ca7a_73 Postat August 25, 2006 Share Postat August 25, 2006 Bafta la examen pt cei ce au in septembrie;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 nishte poze de la parda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Voi ce face-ti cand va taie unu calea sau face cinestie ce chestii care sa va faca sa va derutati sau alte chestii (stiti voi la ce ma refer)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 Ori ma opresc si il las sa se duca dracu, ori tin cu mana stanga bine ghidonul (si las acc) si cumana dreapta lansez cu multa dibacie orice am la indemana (de obicei cheile de la casa la care am un breloc maaaare--un pistol) in luneta prostului, dupa care astept sa se dea jos din masina (daca mai are curaj). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allec Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 dupa care astept sa se dea jos din masina (daca mai are curaj). astepti sa se dea jos sa-ti dea cheile? sau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Sa va spun cum s-a intamplat de v-am intrebat: Sambata: veneam de la Valiug (o statiune montana) si la iesire depasim un Fiat, alb care mergea cu 15-20 km/h, dupa cateva minute de mers lejer nu se mai aude o perioada de 4-5 secunde motorul lui taicamiu (se auzea doar motorul de masina) fraierul ala era la cativa cm de noi, noroc ca l-am vazut, in ultima clipa, si am luat-o pe contra-sens altfel ne lua din plin si era sanse destul de mari sa ne arunce intr-o prapastie sau in cele mai ferici te cazuri (din cele nefericite) sa ne arunce pe contra-sens pe capota altei masini sau in padure, noi aveam maxim 40 km/h. Cand am intrat pe contra sens din fata venea un VW care se pare ca ne-a vazut din timp si a putut opri (normal c a asta nu era roman, era din Austria) si am evitat o coliziune frontala apoi fraierul cu Fiat-ul a demarat in tromba (nr inmatriculare Roma69708W), de fapt nici nu a oprit dar a plecat mai tare si noi dupa el, a fost un drum in care doar in curbele stranse mergeam cu minim 40-60 km/h iar pe drum drept (adica cu curbe mai putin stranse, sau chiar de loc) cu 100-120 km/h, fiecare masina pe care ala cu Fiat-ul o depasea si noi o depaseam, a taiat-o ala cu Fiat-ul la puterea maxima a masinii (ca tipul acela de masina prinde maxim 130 km/h si in pord are 150 km/h) si uitat semnalizare pornita vreo 1-2 km apoi a urmat o zona cu curbe mici si vazand ca pot fi taiate si din fata nu venea nimeni, le-am taiat, poponaru' cu masina mai avea cateva persoane in masina (un tip, dou tipe si un copilas de vreo 3-4 ani) dar nu ne-a pasat apoi a virat brusc stanga intr-o intersectie si a luat-o pe centura Resitei, dar l-am prins in Govandari, unde stam noi, dar a avut mare noroc ca avea fetele alea pe bancheta din spate si nu l-am batut mai rau, decat i-am dat 2 casti peste mecla, atat. Asta a fost sambata. Duminica: Ne-am dus la Lacul de Nuferi de la Dognecea si ne-am lasat motorul jos, ca urma o panta de drum forestier pana la lac si nu avea rost sa mergem cu ea pana sus, am lasat-o maxim 10 minute, dupa care am gasit si saua soferului si saua pasagerului plina cu noroi, tipul care a facut lucrul asta a avut mare noroc ca nu l-am vazut ca altfel nici nu stiu ce ii faceam (ii rupeam hainele de pe el il dadea cu capul de masina lui iar apoi il punea sa linga ambele seii, dupa ce le-a linms il puneam sa le stearga cu hainele). Se pare ca uamenii din Romania (care nu au nimic in legatura cu motociclismul) sunt extrem de prosti, cretini si handicapati (o perioada pe viito daca sunt prinsi in fapt) CE UAMENI!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b41pav Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Acum nu vreau sa fiu carcotas, micuta mea merge brici si nu am ce-i reprosa! Dar... fratilor, nu exista un rezervor mai mare... ca nu pot face un drum la mare pe toata autostrada... Nu ii pot pune nimic in locul rezervorului fals, poate unul functional? sau sa poata fi transformat cel fals in unul normal! Nici sa merg cu sticlele de benzina dupa mine parca nu ma incanta! Voi ati facut ceva in genul asta, sau v-ati lovit de capacitatea mica a rezervorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fabi Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Noi ne-am lovit de aceasta greutate sau problema, depinde cum o iei, am mers de la Resita spre Ania cand intr-o panata ne moare motorul, am depistat cu stupoare ca rezervorul era gol , am luat benzina de la tipii cu motoarele cu care umblam si am ajuns iar la Resita, paremise in iteriorul rezervorului fals se afla pompa de benzina si alte chestii, sau ma insel? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat August 28, 2006 Share Postat August 28, 2006 Acum nu vreau sa fiu carcotas, micuta mea merge brici si nu am ce-i reprosa! Dar... fratilor, nu exista un rezervor mai mare... ca nu pot face un drum la mare pe toata autostrada... Nu ii pot pune nimic in locul rezervorului fals, poate unul functional? sau sa poata fi transformat cel fals in unul normal! Nici sa merg cu sticlele de benzina dupa mine parca nu ma incanta! Voi ati facut ceva in genul asta, sau v-ati lovit de capacitatea mica a rezervorului? Ba da, uite, fostul proprietar al jucariei mele s-a gandit ca nu i-ar sta rau cu un rezervor de Dragster 650. Si chiar nu s-a gandit rau , am o autonomie de 430-440 km ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat August 29, 2006 Autor Share Postat August 29, 2006 Miercuri, 30 august, incepand de la 6:30 - intalnire Virago, cum se intra la Arc, pe aleea din dreapta. Si poate duminica o plimbare cu Virago?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat August 29, 2006 Share Postat August 29, 2006 Am shi eu o intrebare, daca se poate... Am un gpz shi vreau sa trec la chopper... Sunt curios cam cat consuma un Virago 535 in Bucuresti shi in croaziera pe la 120-130km/h, shi cam cat ar costa intretinerea la o asemenea motocicleta... 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.