Purghy Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 E POSIBIL SA SE AUDA UN SUNET SUPARATOR DE LA FRANA FATA, CA UN SCARTIIT.PLACUTELE SUNT NOI APROAPE 500 KM FACUTI DOAR??? La mine? Nu, n-are nici o legatura. Mecanicul nu e prost. Eu sunt. O sa o duc din nou sa imi evalueze exact ce anume de la ambreiaj, ca imi vine greu sa cred ca e TOTUL. Oricum, poate imi explica si mie cineva cum se poate strica strict oala de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nistea Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 buna. am un virago de 125 din '99 si nu mai porneste.. nush ce are. porneste motorul 5 secunde dupa care se opreste. am si pierdut programarea la r.a.r. . oare cum pot sa il fac? sa se fi infundat? am incercat sa il imping dar nici asa nu merge. ma ajuta si pe mine cineva? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 ma ajuta si pe mine cineva? multumesc cum a ramas cu programarea la RAR? ce detalii ne mai poti da? ... doar nu porneste si atat?! prea putine detalii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) ma ajuta si pe mine cineva? multumesc Sincer te a-si ajuta!Incearca asa cu fapt divers sa pornesti motorul cu shok-ul tras sa vezi tot asa face? E POSIBIL SA SE AUDA UN SUNET SUPARATOR DE LA FRANA FATA, CA UN SCARTIIT.PLACUTELE SUNT NOI APROAPE 500 KM FACUTI DOAR??? Uita-te pe disk-ul de frana sa nu fie uzat sau i-a un spray de degresat si vezi daca tot asa face dupa ce il dai cu spray! Vezi ca este spray special pentru asa ceva, si trebuie sa gasesti in magazinele moto! Editat Septembrie 20, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nistea Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 (editat) cum a ramas cu programarea la RAR? ce detalii ne mai poti da? ... doar nu porneste si atat?! prea putine detalii.... bujiile sunt noi,nici cu socul tras nu porneste, bateria e buna, benzina este ..nu stiu ce poate sa aiba. am schimbat bujiile si nici asa nu porneste. la rar sunt programat joi ca doar traim in romania. Editat Septembrie 20, 2008 de nistea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 bujiile sunt noi,nici cu socul tras nu porneste, bateria e buna, benzina este ..nu stiu ce poate sa aiba. am schimbat bujiile si nici asa nu porneste. la rar sunt programat joi ca doar traim in romania. No asta e un pic prea complicat pentru mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 de la roata din fata se aude un scartiit cred ca de la frana ptr ca atunci cand ma supara strang putin frana fata si diapare pentru cateva momente.CE CREDETI CA E?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 care-mi recomanda si mie un service ok pentru o problema? cred ca am ceva probleme la amestec: nu-si tine relantiul, merge in hopuri(ca un harley ) si la un mom dat moare. daca tin gazul la o turatie constanta....merge iregulat, se ingatuie. una din tobe a mai afumata ca cealalta. bujiile-s ok, ca asta ar fi fost prima problema, le-am desfacut...ambele au eletrozii curati, fisele nu-s ciupite/coapte deci nu au ramas decat 2 variante: 1. s-a infundat unu din carburi, avand in vedere ca nu am montat inca un filtru pe linia de benzina, si nu mai primeste benzina ok. 2. s-au desincronizat carburile. cam astea ar fi. deci, stiti unde sa-mi rezolv si eu problema asta fara sa ma usture prea tare la buzunar si totusi sa fie treaba facute bine? a, si mai am o problema, pentru un virago 250. nu merge becul din vitezometru...a mai patit-o cineva, a desfacut cineva vreodata dracia aia? ce bec trebe sa schimb daca e ars, unde gasesc becu' de cumparat? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Cam aceleasi simptome le-am patit si eu ieri, numai ca mie imi afuma si bujiile si da rateuri. Ar putea fi nevoie si de o reglare a supapelor. M-am programat pentru marti la Kaore (Yoshi-san), de care am fost multumit in trecut (ultima oara am trecut pe acolo cam acum un an). Intre timp, insa, au aparut si cativa nemultumiti de serviciile lui. Oi vedea. Vezi insa ca e destul de ocupat, suna la 031.805.49.57 pentru programare. Ar fi bine sa stii engleza, ca Yoshi nu vorbeste romaneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 M-am programat pentru marti la Kaore (Yoshi-san), de care am fost multumit in trecut (ultima oara am trecut pe acolo cam acum un an). Intre timp, insa, au aparut si cativa nemultumiti de serviciile lui. Oi vedea. Vezi insa ca e destul de ocupat, suna la 031.805.49.57 pentru programare. Ar fi bine sa stii engleza, ca Yoshi nu vorbeste romaneste. Am auzit ca multi sunt mai nou nemultumiti pt. ca odata cu cresterea numarului de clienti, nu se mai ocupa el de toate mobrele, are ajutoare. Deci, mare grija pe mana cui intra moto tau! una din tobe a mai afumata ca cealalta. Asta se mai poate intampla daca acea toba e putin acoperita de o geanta, de ex. si evacuarea nu se mai face cum trebuie. O spun din experienta, ca am patit-o. Totusi, daca ambele bujii sunt curate... Eu zic sa mergi la mecanic si sa iti sincronizeze carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nistea Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 (editat) a, si mai am o problema, pentru un virago 250. nu merge becul din vitezometru...a mai patit-o cineva, a desfacut cineva vreodata dracia aia? ce bec trebe sa schimb daca e ars, unde gasesc becu' de cumparat? si la virago-ul meu de 125 s-a ars becul si a trebuit sa desfac farul, si tot vitezometrul...destul de multa bataie de cap pt un beculet. nush ce tip de bec e dar e de marimea unei pastile de guma..cam pe acolo. trebuie sa gasesti la orice magazin de electrice. noroc! am rezolvat problema..era apa in benzina..ce sa faci ..romania. Editat Septembrie 21, 2008 de nistea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Si eu am patit la fel . Si tocmai cand vroiam sa o duc la doctor am pus benzina si am vazut ca si-a revenit.Asta e tara in care traim. chestia e ca problema la mine persista, si se accentueaza... sorin, dupa ce o duci la kaore, sa-mi dai si mie un pm, sau sa postezi aici, sa vada si lumea, daca ai fosat multumit, ca a costat, cat de repede s-a rezolvat, etc merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 chestia e ca problema la mine persista, si se accentueaza... sorin, dupa ce o duci la kaore, sa-mi dai si mie un pm, sau sa postezi aici, sa vada si lumea, daca ai fosat multumit, ca a costat, cat de repede s-a rezolvat, etc merci Abia ce m-am intors. Nu a fost nevoie de reglat supapele, doar curatat filtrul de aer (K&N) si reglat pilot screw-ul. Mai mult a muncit sa repare un surub/piulita de la capacul filtrului de aer si alt surub/piulita de la suportul aceluiasi filtru. Precedentul mester care umblase la motor a vrut sa arate ca are muschi. Asa s-au scurs 2 ore de manopera. Pret: 100 RON. Mai urmeaza sa probez motorul la rece, sa vad daca mai face figuri. Din precedentele contacte cu el, stiu ca daca mai e nevoie sa regleze putin pilot-screw-ul, nu mai cere bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Si cum se poate strica numai oala? Ma apuca disperarea... Pai se poate strica numai oala. Dar ce simptome are? La oala se poate strica: dantura exterioara, sau, din cauza uzurii avansate se pot forma canale pe "fund", in care patrunde uleiul si la turatii mai mari sa patineze. Nu e exclus nici sa fi prins joc pe arbore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 Ahoi! Am ei eu o Yamaha Virago 535cc de vanzare, pret de toamna 2900 euro! Detalii pe urmatorul link: /index.php?showtopic=262012 Si poza cu el Big Bad Wolf ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 salut.sunt proaspatul posesor al unei yamaha virago de 250 cm,pana acum nu ma pot plange de motor...........insa exista doua lucruri care mi se par ciudate. 1-Dupa ce se incalzeste bine motorul e un pic cam greu sa o scot pe liber,adica din a1a sare direct in a 2a si invers,trebuie sa fiu foarte foarte atent,atata timp cat motoru e rece problema asta nu exista. 2-Becul de la vitezometru e ars,am citit ca a zis cineva pe pagina anterioara ca a reusit sa il schimbe,il rog sa detalieze putin procesul:d Precizez ca inca nu am permis si am mers cu motoru numai in poligon,se poate incalzii uleiul prea tare si astfel isi pierde din propietatii si asta sa fie cauza din care face figuri cand vreau sa o pun pe liber.In poligon nu am mers mai mult de treapta a 3a. inca o poza cu motorul,pozele sunt de pe bikeshop,desi o am de 3 saptamani,nu am apucat inca sa ii fac poze.De asemenea vreau sa cumpar un sissy bar,coburi si suport de coburi,daca imi poate spune cineva ceva preturi as fi recunoscator,sau de unde le-as putea cumpara ar fi perfect.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 salut.sunt proaspatul posesor al unei yamaha virago de 250 cm,pana acum nu ma pot plange de motor...........insa exista doua lucruri care mi se par ciudate.1-Dupa ce se incalzeste bine motorul e un pic cam greu sa o scot pe liber,adica din a1a sare direct in a 2a si invers,trebuie sa fiu foarte foarte atent,atata timp cat motoru e rece problema asta nu exista. 2-Becul de la vitezometru e ars,am citit ca a zis cineva pe pagina anterioara ca a reusit sa il schimbe,il rog sa detalieze putin procesul:d Precizez ca inca nu am permis si am mers cu motoru numai in poligon,se poate incalzii uleiul prea tare si astfel isi pierde din propietatii si asta sa fie cauza din care face figuri cand vreau sa o pun pe liber.In poligon nu am mers mai mult de treapta a 3a. inca o poza cu motorul,pozele sunt de pe bikeshop,desi o am de 3 saptamani,nu am apucat inca sa ii fac poze.De asemenea vreau sa cumpar un sissy bar,coburi si suport de coburi,daca imi poate spune cineva ceva preturi as fi recunoscator,sau de unde le-as putea cumpara ar fi perfect.Multumesc Trebuie sa te obisnuiesti tu cu ea!Si o sa vezi ca daca esti in mers e mai bine sa intre mai repede in a doua! Numa trebuie sa te obisnuiesti tu cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 salut.sunt proaspatul posesor al unei yamaha virago de 250 cm,pana acum nu ma pot plange de motor...........insa exista doua lucruri care mi se par ciudate.1-Dupa ce se incalzeste bine motorul e un pic cam greu sa o scot pe liber,adica din a1a sare direct in a 2a si invers,trebuie sa fiu foarte foarte atent,atata timp cat motoru e rece problema asta nu exista. 2-Becul de la vitezometru e ars,am citit ca a zis cineva pe pagina anterioara ca a reusit sa il schimbe,il rog sa detalieze putin procesul:d Precizez ca inca nu am permis si am mers cu motoru numai in poligon,se poate incalzii uleiul prea tare si astfel isi pierde din propietatii si asta sa fie cauza din care face figuri cand vreau sa o pun pe liber.In poligon nu am mers mai mult de treapta a 3a. inca o poza cu motorul,pozele sunt de pe bikeshop,desi o am de 3 saptamani,nu am apucat inca sa ii fac poze.De asemenea vreau sa cumpar un sissy bar,coburi si suport de coburi,daca imi poate spune cineva ceva preturi as fi recunoscator,sau de unde le-as putea cumpara ar fi perfect.Multumesc stai linistit, si mobra pretinei face la fel dupa ce se incinge bine. virago 250 '90. la inceput am crezut ca nu se descurca ea, ca-i incepatoare, dar cand am mers eu cu ea la fel de mult m-am chinuit. pe frig sau la drum lung nu mai face asa. Si la mobra ei e ars becul din vitezometru, culmea e ca pusesem si noi ochiu pe mobra ta cand eram in cautari, acum vreo 2 luni jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) Schimba-i uleiul ,tot asa imi facea si mie ,gaseam cam greu neutrul...dupa aceea si-a revenit uleiul l-am schimbat imediat dupa ce-am luat mobra, asa fac ele....si 535-ul meu face figura asta, dar f rar, tre' sa incalzeasca rau, dar daca o face, la fel se intampla...incerca un drum pe dn1 vineri seara cu plecare din Buc...o sa vezi sorin, ce-i ala pilot screw si ce face surubu' asta? la mine filtru de aer arata ok in mai, era curat lacrima ah, inc-o chestie...pe una din tevi imi da gaz nears...pute ca atunci cand ai socu tras, deci clar e de la amestec. Daca la dacie stiam cel mai mic surubel din carburator si nu puneam decat io mana prin matele ei, la mobra imi cam prind urechile cand vine vorba de carburi...o sa ma programez si io la kaore, sper sa fie ok si sa nu dureze mai mult de 2 ore Editat Septembrie 24, 2008 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 @IcemaN: pilot screw sau A/F (air flow) screw e tocmai surubul din care se regleaza amestecul aer/benzina. E plasat undeva sub carb si, de aceea, ca sa-l poti regla fara sa dai carbul jos, ai nevoie de o surubelnita speciala, in unghi la 90 grade, care are la celalat capat un dispozitiv cu care masori rotatiile. Daca la tine una din tevi scoate fum, e posibil sa ai amestec bogat in carbul corespunzator (nu stiu daca motorul tau are 2 carburi sau unul pe ambii cilindri, ca la mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 @IcemaN: pilot screw sau A/F (air flow) screw e tocmai surubul din care se regleaza amestecul aer/benzina. E plasat undeva sub carb si, de aceea, ca sa-l poti regla fara sa dai carbul jos, ai nevoie de o surubelnita speciala, in unghi la 90 grade, care are la celalat capat un dispozitiv cu care masori rotatiile. Daca la tine una din tevi scoate fum, e posibil sa ai amestec bogat in carbul corespunzator (nu stiu daca motorul tau are 2 carburi sau unul pe ambii cilindri, ca la mine). merci de info, acum stiu despre ce e vb, daca aveam scula il rglam io dupa manualul de reparatii. sper sa fie asta si sa pice varianta cu gunoi in carb sau pompa de benzina... ps: mobra mea are 2 carburi, uite avatarul, alea doua buline cromate dintre cilindrii sunt capacele carburilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 salut Coburi am gasit la un magazin in bucuresti,pret 300 de lei,acelasi magazin mi-au zis ca sissy bar imi pot aduce pe comanda si preturile sunt 175 euro fara portbagaj,si 215 euro cu portbagaj. Cum vi se par preturile?mie mi se par cam maricele. daca stie cineva vreo persoana care aduce ,sau vreun alt magazin cu preturi mai mici as fi recunosca tor si second hand ,daca ar fi spatarul,tot ar fi ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 (editat) salutCoburi am gasit la un magazin in bucuresti,pret 300 de lei,acelasi magazin mi-au zis ca sissy bar imi pot aduce pe comanda si preturile sunt 175 euro fara portbagaj,si 215 euro cu portbagaj. Cum vi se par preturile?mie mi se par cam maricele. daca stie cineva vreo persoana care aduce ,sau vreun alt magazin cu preturi mai mici as fi recunosca tor si second hand ,daca ar fi spatarul,tot ar fi ok ... pai noi cam astea sunt preturile si pe Louis. (scumpe de altfel) Am gasit un anunt cu un sissy-bar nou pe care vrea 100 euro, dar nu stiu daca ti se potriveste.... Suna si vezi... Editat Septembrie 24, 2008 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 merci de info, acum stiu despre ce e vb, daca aveam scula il rglam io dupa manualul de reparatii.sper sa fie asta si sa pice varianta cu gunoi in carb sau pompa de benzina... ps: mobra mea are 2 carburi, uite avatarul, alea doua buline cromate dintre cilindrii sunt capacele carburilor. Cum mai aveam rateuri in carb, in special cu motorul rece, am mai trecut o tura pe la Yoshi-San si a mai deschis 1/4 surubul, free of charge. A ramas sa ma mai duc si maine, daca tot sunt probleme, dar nu e nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 salut Mi-am cumprat coburi,sunt de la firma hepco&becker.Mi se pare ciudat ca vanzatorul de la magazin a zis ca nu am nevoie de suport la ele.Se prind sub saua pasagerului.Ele asa par ok .Insa vreau sa va intreb daca ati mai auzit de coburi care s anu necesite suport?(e drept nu sunt foarte mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.