Tiamat Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 Eu am largit gaurile putin si chiar daca arata ca se uita putin in X, eu zic ca nu arata prea rau. In plus vor trebui prelungite putin firele electrice. Operatie simpla de altfel. Eu am largit gaurile putin si chiar daca arata ca se uita putin in X, eu zic ca nu arata prea rau. In plus vor trebui prelungite putin firele electrice. Operatie simpla de altfel. Scuze, mesajul era pentru careva care avea probleme de instalare de suport coburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 fac scoala la poligonul ilioara pe un yamaha virago . am intrebat astazi pe domnul instructor ce cilindree are motorul de mai jos si mi-a zis ca are 250 cmc desi eu vad pe partea din dreapta a motorului, pe capac, ca scrie 1400 cmc ; in fine sper ca ma puteti lamuri si pe mine ! sunt cam nedumerit! da,este un virago 250cc. exact! mersi ! mi-a zis instructorul de ulei ceva dar uitasem! deci sa inteleg ca daca scrie "ceva" cu cmc e vba de ulei si daca scrie "ceva" cu ml e vorba de cilindreea motorului? acei cmc se refera la cantitatea de ulei ce trebuie introdusa in motor...."ml"cred ca se refera la acelasi lucru,in NICI un caz la capacitatea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CMIDP Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) fac scoala la poligonul ilioara pe un yamaha virago . am intrebat astazi pe domnul instructor ce cilindree are motorul de mai jos si mi-a zis ca are 250 cmc desi eu vad pe partea din dreapta a motorului, pe capac, ca scrie 1400 cmc ; in fine sper ca ma puteti lamuri si pe mine ! sunt cam nedumerit! haha adi motor ....faci scoala pe acelasi motor pe care fac si eu .... bag-o la neutru daca poti =)) Editat Martie 11, 2009 de CMIDP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 salut am o yamaha virago 250,asta toamna mi se oprea motorul in mers,am verificat si mi s-a zis atunci ca e relul de incarcare stricat.Am schimbat releul si bateria acum 2 saptamani,aseara a facut iarasi aceiasi problema,cand ma intorceam pe autostrada mi s-a oprit mobra in mers.Intensitatea luminii farului fluctua(daca o turam lumina devenea mai intensa,cand statea la relanti,era galbuie) Stiti pe cineva care se baga la elecrica la mobre?urgent ca e o vreme asa frumoasa si eu stau cu ea in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 .... bag-o la neutru daca poti =)) nici lu' 535 nu-i place la neutru dupa juma de ora de frecus in trafic (atunci cand motorul se incalzezte intr-un asemenea hal ca poti face clatite pe el). Ce sa este oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 nici lu' 535 nu-i place la neutru dupa juma de ora de frecus in trafic (atunci cand motorul se incalzezte intr-un asemenea hal ca poti face clatite pe el). Ce sa este oare? Cand ai schimbat uleiul ultima data si ce ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Cand ai schimbat uleiul ultima data si ce ai pus? Uleiul l-am schimbat ieri dimineata, dupa 5000 km, si i-am pus Mobil semi sintetic, 10W40. Asta avea si inainte. Dar povestea cu schimbatul uleiului de ieri dimineata se mai lungeste vreo 2 zile. Ca individul care s-a oferit sa ma ajute cu asta, i-a strans capacelul de la filtru atat de tare incat i-a stircat filetul. Acum am dus-o la un prieten sa imi faca alt profil pt surub. Suntem in cautare de tarod. Sper sa gasim azi si sa se faca bine mobra, ca maine vreau sa dau o fuga pana la Alba Iulia. MORALA: Nu strangeti suruburile foarte tare, mai ales daca sunt in profil de aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Eu n-am avut niciodata probleme cu pusul pe neutral (chiar daca nu am nici becul care sa imi arate asta), indiferent cat de incins ar fi motorul. Ulei am folosit doar Motul 15w50. La penultimul schimb de ulei i-am busit si eu unul dintre suruburile de la capacul de filtru. Am pus pe marginea capacului si in gaura unde intra surubul mult silicon rosu (gashket) si am mers fara probleme inca vreo 6000 km. Saptamana trecuta la ultimul schimb am curatat siliconul ala si l-am inlocuit cu unul albastru, produs de Loctite, care e si mai rezistent la temperaturi inalte. Pana acum nu si-a marcat niciodata teritoriul. Asa ca, daca nu gasesti tarod sa ii rectifici filetul, poti folosi cu incredere siliconul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Eu n-am avut niciodata probleme cu pusul pe neutral (chiar daca nu am nici becul care sa imi arate asta), indiferent cat de incins ar fi motorul.Ulei am folosit doar Motul 15w50. La penultimul schimb de ulei i-am busit si eu unul dintre suruburile de la capacul de filtru. Am pus pe marginea capacului si in gaura unde intra surubul mult silicon rosu (gashket) si am mers fara probleme inca vreo 6000 km. Saptamana trecuta la ultimul schimb am curatat siliconul ala si l-am inlocuit cu unul albastru, produs de Loctite, care e si mai rezistent la temperaturi inalte. Pana acum nu si-a marcat niciodata teritoriul. Asa ca, daca nu gasesti tarod sa ii rectifici filetul, poti folosi cu incredere siliconul. Merci de pont. Voi incerca si asta. Am incercat sa infasor surubul cu banda de teflon (folosita pentru instalatii sanitare). Dar nu a mers. Silicon rosu am pus si eu pe garnitura, dar nu mi-a trecut prin cap sa pun si in gaura de surub. Cat despre ulei, voi trece la Motul. Am auzit ca ar fi mai destept decat restul uleiurilor. Multzam fain si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Iata ca a venit si vremea buna (cat de cat). Va salut VIRAGO owners si va doresc sa aveti parte de mult asfalt uscat si drumuri bune. Sunt mandrul posesor al: Virago XV 535 -94. E o frumusete adusa din Germania acum 2 ani de un tovaras. In toamna trecuta s-a hotarat sa o vanda si stiind ca mi-e mi-a cazut cu tronc de prima data cand am vazut-o, m-a anuntat si eu dai cu scoala, dai cu banii si uite asa in octombrie 2008 eram in sa. Putina plimbare octombrie noiembrie si uite ca acum ne dezmortim de primavara, revizie, carburatie, tacheti, urmeaza bujii si schimb de ulei peste o luna. Am iesit si in iarna de doua ori si de la sfarsitul lui februarie tot incercam soseaua de fiecare data cand vremea permite. Poze din primavara nu am, dar uite ceva din noiembrie 2008. Mentiune: nu am avut bani de echipament complet, doar de casca - AGV stealth black si geaca, restul fiind imprumutat de la tovarasul Alin . Acum totusi am ajuns sa am si eu un echipament complet, proprietate personala, dar asta se va vedea in poze mai noi. Editat Martie 13, 2009 de axicos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Iata ca a venit si vremea buna (cat de cat). Va salut VIRAGO owners si va doresc sa aveti parte de mult asfalt uscat si drumuri bune. Sunt mandrul posesor al: Virago XV 535 -94. E o frumusete adusa din Germania acum 2 ani de un tovaras. In toamna trecuta s-a hotarat sa o vanda si stiind ca mi-e mi-a cazut cu tronc de prima data cand am vazut-o, m-a anuntat si eu dai cu scoala, dai cu banii si uite asa in octombrie 2008 eram in sa. Putina plimbare octombrie noiembrie si uite ca acum ne dezmortim de primavara, revizie, carburatie, tacheti, urmeaza bujii si schimb de ulei peste o luna. Am iesit si in iarna de doua ori si de la sfarsitul lui februarie tot incercam soseaua de fiecare data cand vremea permite. Poze din primavara nu am, dar uite ceva din noiembrie 2008. Mentiune: nu am avut bani de echipament complet, doar de casca - AGV stealth black si geaca, restul fiind imprumutat de la tovarasul Alin . Acum totusi am ajuns sa am si eu un echipament complet, proprietate personala, dar asta se va vedea in poze mai noi. Ahoi! Imi place ce "comenzi avansate" are pasagerul ! Bafta si sanatate voua! Editat Martie 13, 2009 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Ahoi! Imi place ce "comenzi avansate" are pasagerul !Bafta si sanatate voua! Virago in varianta standard, pentru pasager e tortura. Eu am mers pe a mea vreo 50 km si nu mai fac asta never ever. Vad ca ai dragbars, ca si mine Bafta tuturor si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Iata ca a venit si vremea buna (cat de cat). Va salut VIRAGO owners si va doresc sa aveti parte de mult asfalt uscat si drumuri bune. Sunt mandrul posesor al: Virago XV 535 -94. E o frumusete adusa din Germania acum 2 ani de un tovaras. In toamna trecuta s-a hotarat sa o vanda si stiind ca mi-e mi-a cazut cu tronc de prima data cand am vazut-o, m-a anuntat si eu dai cu scoala, dai cu banii si uite asa in octombrie 2008 eram in sa. Putina plimbare octombrie noiembrie si uite ca acum ne dezmortim de primavara, revizie, carburatie, tacheti, urmeaza bujii si schimb de ulei peste o luna. Am iesit si in iarna de doua ori si de la sfarsitul lui februarie tot incercam soseaua de fiecare data cand vremea permite. Poze din primavara nu am, dar uite ceva din noiembrie 2008. Mentiune: nu am avut bani de echipament complet, doar de casca - AGV stealth black si geaca, restul fiind imprumutat de la tovarasul Alin . Acum totusi am ajuns sa am si eu un echipament complet, proprietate personala, dar asta se va vedea in poze mai noi. Frumoasa jucaria! Sa va stapaniti sanatosi. P.S.: Ca tot am vazut pe topicul cu cromarea... Pe unde in Berceni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) E o frumusete adusa din Germania acum 2 ani de un tovaras. Cum draq sa nu-ti cada cu tronc una d'asta?! ... daca mai avea si Silvertail-ul lui Qaz, imi dadeam demisia E hybrid Virago/Shadow Welcome! Cat a costat? PS Parere personala: scoate-i windshield-ul si schimba-i oglinzile! O faci perfecta! Editat Martie 13, 2009 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 PS Parere personala: scoate-i windshield-ul si schimba-i oglinzile! O faci perfecta! Da, ar prinde bine niste oglinzi custom, cromate. Preferabil si alte semnalizari, tot cromate, pe leduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Da, ar prinde bine niste oglinzi custom, cromate. Preferabil si alte semnalizari, tot cromate, pe leduri. ...las' ca abia si-a luat echipament .. baga el apoi si in custom cum ziceam... daca avea si tobele tale, imi dadeam demisia din Virago Zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 ...las' ca abia si-a luat echipament .. baga el apoi si in customcum ziceam... daca avea si tobele tale, imi dadeam demisia din Virago Zone Tu ai ceva cu tobele mele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Tu ai ceva cu tobele mele AM! ... le-am descoperit pe Ytube ... nu vrei sa facem schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qaz Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Eu plec in vreo juma de ora catre Apasu bar... Hai pana acolo daca vrei sa le auzi si live PS: Nu, nu le dau Editat Martie 13, 2009 de Qaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Eu plec in vreo juma de ora catre Apasu bar...Hai pana acolo daca vrei sa le auzi si live PS: Nu, nu le dau Shit, Fuck, Suck! Deja sunt la pet(2L) #2 ... si-mi ia ceva pana la Apasu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) Uleiul l-am schimbat ieri dimineata, dupa 5000 km, si i-am pus Mobil semi sintetic, 10W40. Asta avea si inainte. Dar povestea cu schimbatul uleiului de ieri dimineata se mai lungeste vreo 2 zile. Ca individul care s-a oferit sa ma ajute cu asta, i-a strans capacelul de la filtru atat de tare incat i-a stircat filetul. Acum am dus-o la un prieten sa imi faca alt profil pt surub. Suntem in cautare de tarod. Sper sa gasim azi si sa se faca bine mobra, ca maine vreau sa dau o fuga pana la Alba Iulia. MORALA: Nu strangeti suruburile foarte tare, mai ales daca sunt in profil de aluminiu. Total incompleta morala. Corect ar fi , nu desurubati sau insurubati cat timp e motorul cald. Explicatia e simpla, piesele se dilata iar aluminiul nu e un metal prea tare. Ordinea corecta la schimbarea uleiului, daca vreti sa va pastrati suruburile originale este: cu motoru rece, se slabesc suruburile, se porneste motorul ca sa se incalzeasca uleiul, se schimba, se pune capacul filtrului la loc fara a se strange suruburile tare (nici nu-i nevoie intrucat capacul are o garnitura de etanseizare, sub ea se poate pune un strat subtire de silicon), se lasa motorul sa se raceasca total si de abia atunci se pot strange suruburile capacului in limite rezonabile. Bafta. Editat Martie 14, 2009 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LFR Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Merci de pont. Voi incerca si asta. Am incercat sa infasor surubul cu banda de teflon (folosita pentru instalatii sanitare). Dar nu a mers. Silicon rosu am pus si eu pe garnitura, dar nu mi-a trecut prin cap sa pun si in gaura de surub. Cat despre ulei, voi trece la Motul. Am auzit ca ar fi mai destept decat restul uleiurilor. Multzam fain si drumuri bune! daca s-a stricat filetul incearca sa pui un surub cu 1-2 mm mai lung(se gaseste prin piata sau brico store) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 (editat) @ QAZ - Berceni, Str. Straduintei, nr. 6. Am postat recent si pe Bercenarii. @ Philip_HD - Multumesc de aprecieri. A costat 2400 E si niste maruntis. Cand a venit era fara windshield si intradevar arata mai bine, dar ce are acum cred ca nu ii strica prea mult aparenta si pot spune ca este mai confortabil, cel putin pe vreme mai "rea". Oglinzi da... ar fi o idee, dar cele de pe ea sunt foarte bune pe partea de vizibilitate. Daca are cineva ceva de "dat" ieftin... ne auzim si vedem... Semnalizari... hmmm imi cam plac astea... dar vedem, in timp... Editat Martie 15, 2009 de axicos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu66 Postat Martie 15, 2009 Share Postat Martie 15, 2009 m-am decis s-o dezmembrez,are cadrul stramb,nu mai merita nici un efort,motorul functioneaza fb,are acte italia. mess Kpa3_trial 0727196351 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) m-am decis s-o dezmembrez,are cadrul stramb,nu mai merita nici un efort,motorul functioneaza fb,are acte italia.mess Kpa3_trial 0727196351 Salut !!! Capacele cromate de la motor, daca se potrivesc pe 535 ti le iau eu. Toate bune Editat Martie 16, 2009 de Catalin.Olteanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.