Fr@ntz Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) ma gandeam ca arde prea tare si topeste supapele. multumesc pt. incurajari. oare anul asta nu indrazneste nimeni sa faca o intalnire? M-am lovit si io de intrebarea asta cand mi-am luat motoru . In manual scrie "regular unleaded (=fara plumb) with octane number of 91 or higher". Deci fara stres... baga de care gasesti . Legat de intalnire, mi se pare o idee excelenta. Daca mai sunt doritori, postati va rog cate un reply si poate ne strangem de o plimbare. Cya. Editat Aprilie 14, 2009 de Fr@ntz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Eu am Virago de 250, din 2001, rosie, ca cea din avatar . M-am gandit ca ne-ar fi mai usor sa gasim piese si sa ne ajutam reciproc daca ne-am uni intr-un topic. Ia sa va vad! Am si eu nevoie de un far pentru Virago 535 (rama metalica ma intereseaza mai exact). Are cineva idee unde pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bulzesti Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 in cea mai apropiata dumineca de 21 iulie este un festival la granita judetelor ALBA,ARAD, BIHOR si HUNEDOARA .E O NEDEE CAMPENEASCA drumul pana acolo sa-r putea sa fie putin cam greu ptr. virago dar nu e de ne facut, eu merg mai incet mai repede cum so putea dar merg,asa ca va invit si pe voi http://muntelegaina.artelecom.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Legat de intalnire, mi se pare o idee excelenta. Daca mai sunt doritori, postati va rog cate un reply si poate ne strangem de o plimbare. Cya. eu sunt pt o intalnire a viragistilor.........daca se propune o locatie si o data cu atat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 bai, nu mai bagati ma aditivi in benzina! bagati 95 fara plumb (ca d-aia cu plumb oricum nu mai e), asa zice la manual...daca vreti s-o imbatati, sau aveti drum prin Brazilia va spun si pe ce tip de alcool merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Salutare, imi poate spune si mie cineva ce ulei trebuie sa bag in telescopu din fatza, ca imi curge, ce vascozitate trebuie sa aiba... viraga ii de 250 din 96`, daca conteaza.... multzam` Salut! Uitandu-ma in manualul Viroagai de 250, am gasit ca ulei pt. furca fata "Yamaha fork oil 10WT". Manualul era din 1988...acum nu stiu daca so fi schimbat ceva intre timp, dar...vezi si tu... Si ca sa restrang postul meu anterior...as avea nevoi de niste informatii unde as putea gasi un "prag" (aparatoare) din plastic pt aripa spate, sub numar... Si as vrea sa imi pun proiectoare...ce ziceti....(cei care aveti), cum e??? Se "vede" diferenta, nu? Dar la baterie??? Se vede vreo diferenta? Multam anticipat...si haideti cu propuneri pt. locatie si data pt. "INTALNIREA POSESORILOR DE YAMAHA VIRAGO" din Romania... Bafta si Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 e posibil sa am rezervorul de 8l?astazi m-am dus sa bag benzina(eram pe rezerva de 3-4 km) au intrat in ea doar 7 litri! In talon scrie ca rezervorul este de 10l,niciodata nu am bagat in ea mai mult de 7....e adevarat ca nici nu am ramas fara benzina,dar fiind pe rezerva niciodata nu au intrat mai mult de 7-7.5l.Acum stau si ma intreb:am rezervorul de 8l?sau cati l are rezerva? p.s.viroaga e de 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 e posibil sa am rezervorul de 8l?astazi m-am dus sa bag benzina(eram pe rezerva de 3-4 km) au intrat in ea doar 7 litri!In talon scrie ca rezervorul este de 10l,niciodata nu am bagat in ea mai mult de 7....e adevarat ca nici nu am ramas fara benzina,dar fiind pe rezerva niciodata nu au intrat mai mult de 7-7.5l.Acum stau si ma intreb:am rezervorul de 8l?sau cati l are rezerva? p.s.viroaga e de 250 E de 10L pentru ca rezerva are 2 L iar rezervorul 8L! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin.Olteanu Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) Salut !!! Am probleme cu statorul de la XV-ul 535. Voi scoate cateva bobine din el ca par a fi in scurt, dar in timp ma intereseaza unu bun si ieftin. Nu trebuie sa fie neaparat nou. A mai bobinat cineva asa ceva ? Stie cineva tipul si aliajul sarmei de bobinat ? Toate cele bune!!! Sa aveti asfalt uscat... va admir de pe margine Editat Aprilie 15, 2009 de Catalin.Olteanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salutare, Are cineva idee unde as putea gasi sa cumpar capacul care se pune peste filtrul de ulei (pentru XV250, model '97)? Si garnitura aferenta? Garnitura actuala este terminata, si nici capacul nu e in cea mai buna stare, concluzie dupa schimbul de ulei am mici scurgeri... multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut !!! Am probleme cu statorul de la XV-ul 535. Voi scoate cateva bobine din el ca par a fi in scurt, dar in timp ma intereseaza unu bun si ieftin. Nu trebuie sa fie neaparat nou. A mai bobinat cineva asa ceva ? Stie cineva tipul si aliajul sarmei de bobinat ? Toate cele bune!!! Sa aveti asfalt uscat... va admir de pe margine Salut. Nu stiu daca rezolvi ceva sa scoti bobine din el eventual sa-l dai cu lac care rezista la temperatura dar cel mai bine il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantheone Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salutare! Sunt si eu proaspat posesor de Viraga 535 (am preluat-o pe-a lui Zeen ). Si am o intrebare rapida... (am mai multe, dar asta ar fi prima): am dus-o la mecanic sa-i schimbe uleiul si mi-a pus ulei Motul 10W-40 . Am vazut ca e un pic diferit de ce zice in carte ... dar m-am gandit ca el stie mai bine. Iz that bad? A, si bine v-am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Salutare!Sunt si eu proaspat posesor de Viraga 535 (am preluat-o pe-a lui Zeen ). Si am o intrebare rapida... (am mai multe, dar asta ar fi prima): am dus-o la mecanic sa-i schimbe uleiul si mi-a pus ulei Motul 10W-40 . Am vazut ca e un pic diferit de ce zice in carte ... dar m-am gandit ca el stie mai bine. Iz that bad? A, si bine v-am gasit! Salut, Sfatul meu e sa nu te mai gandesti asa data viitoare...asa cum scrie cineva mai sus 10 e mai subtire adik e pentru vreme mai racoroasa. Acum ca tot veni vorba de ulei, si eu tre sa fac schimbu'. Are cineva idee unde gasesc Castrol 20W40 ?? Dar de-ala de cardan - SAE 80 (API "GL 4") ? Multzam anticipat Editat Aprilie 16, 2009 de Fr@ntz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut, Sfatul meu e sa nu te mai gandesti asa data viitoare...asa cum scrie cineva mai sus 10 e mai subtire adik e pentru vreme mai racoroasa. Acum ca tot veni vorba de ulei, si eu tre sa fac schimbu'. Are cineva idee unde gasesc Castrol 20W40 ?? Dar de-ala de cardan - SAE 80 (API "GL 4") ? Multzam anticipat Salut ! Eu personal am folosit 10W40 Mobil1 pentru Virago 535 4 ani de zile fara nici o problema si mergeam pe drumuri lungi si cu serpentine, e adevarat ca schimbam intre 3000-4000 de km. Bafta . B. Salut !!! Am probleme cu statorul de la XV-ul 535. Voi scoate cateva bobine din el ca par a fi in scurt, dar in timp ma intereseaza unu bun si ieftin. Nu trebuie sa fie neaparat nou. A mai bobinat cineva asa ceva ? Stie cineva tipul si aliajul sarmei de bobinat ? Toate cele bune!!! Sa aveti asfalt uscat... va admir de pe margine In caz ca nu te descurci, anuntama ... Salutare, Are cineva idee unde as putea gasi sa cumpar capacul care se pune peste filtrul de ulei (pentru XV250, model '97)? Si garnitura aferenta? Garnitura actuala este terminata, si nici capacul nu e in cea mai buna stare, concluzie dupa schimbul de ulei am mici scurgeri... multumiri anticipate Garnitura primesti in cutie cu filtrul de ulei marca Champion Cod:X302 . Capacul gasesti la dezmembrari ... Vezi linkul: /index.php?...561&st=1510 Bafta. B. bai, nu mai bagati ma aditivi in benzina!bagati 95 fara plumb (ca d-aia cu plumb oricum nu mai e), asa zice la manual...daca vreti s-o imbatati, sau aveti drum prin Brazilia va spun si pe ce tip de alcool merge Asa e IcemaN -Yamaha XV535 este sau a fost reglat din fabrica pentru benzina fara plumb 91 deci concluzia e ca la noi aia de 95 in veci nu e de 95 poate 93, sa puneti benzina 95 fara plumb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantheone Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Oi, ca mi-am adus aminte, mecanicul meu a constatat atunci cand a schimbat uleiul ca O-Ring-ul ala din imaginea de mai sus (piesa 3) era cam uzat, dar nu s-a gandit sa-mi si zica sa-l cumpar sa-l schimb ... asa ca l-a pus tot pe ala uzat ... in consecinta imi scapa un pic de ulei pe langa capacul care vine peste filtru Aveti idee un pret pentru O-Ring-ul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) in consecinta imi scapa un pic de ulei pe langa capacul care vine peste filtru Aveti idee un pret pentru O-Ring-ul asta? gasesti pe louis.de cel mai bine e sa-ti cumperi un filtru de ulei Champion...vine cu tot cu filtru. Eu va recomand ca uleiuri MOTUL! e cel mai bun! in motor: 20W50 7100 Full Sintetic - 2,6 litri fara a schimba filtrul, 2,8 litri cu schimbul filtrului e bun si pt oras si pt afara....si e reocmandat pana la 5 grade. in cardan: 80W90 pus pana in buza gurii de umplere. edit datele de mai sus sunt pt XV 535. acelasi uei si pt pt virago 250: 1,4 L fara filtru, 1,6 cu filtru pt virago 750: 3 L fara filtru, 3,2 litri cu filtru! la cardan e la fel Editat Aprilie 16, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Ala e prea bun pt Virago Eu am pus 5100, 15W40, tot d-asta am avut si inainte si probabil ca o sa pun si de-acu incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 gasesti pe louis.de cel mai bine e sa-ti cumperi un filtru de ulei Champion...vine cu tot cu filtru. Eu va recomand ca uleiuri MOTUL! e cel mai bun! in motor: 20W50 7100 Full Sintetic - 2,6 litri fara a schimba filtrul, 2,8 litri cu schimbul filtrului e bun si pt oras si pt afara....si e reocmandat pana la 5 grade. in cardan: 80W90 pus pana in buza gurii de umplere. edit datele de mai sus sunt pt XV 535. acelasi uei si pt pt virago 250: 1,4 L fara filtru, 1,6 cu filtru pt virago 750: 3 L fara filtru, 3,2 litri cu filtru! la cardan e la fel Dear dudes, Nu va neg experienta si cunostintele, dar m-am gandit sa spun si io ca la carte scrie asa: Motor+Cutie: vara - 20W40 pe frig - 10W30 Si mai zice - Atentie! Fiti siguri ca folositi uleiuri care nu contin aditivi anti-frictiune (au scris pe eticheta "Energy conserving") care pot cauza alunecarea ambreajului ...and other nasty shit. Cardan: SAE 80 API "GL-4" hypoid Numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Salut !Eu personal am folosit 10W40 Mobil1 pentru Virago 535 4 ani de zile fara nici o problema si mergeam pe drumuri lungi si cu serpentine, e adevarat ca schimbam intre 3000-4000 de km. Bafta . B. In caz ca nu te descurci, anuntama ... Garnitura primesti in cutie cu filtrul de ulei marca Champion Cod:X302 . Capacul gasesti la dezmembrari ... Vezi linkul: /index.php?...561&st=1510 Bafta. B. Asa e IcemaN -Yamaha XV535 este sau a fost reglat din fabrica pentru benzina fara plumb 91 deci concluzia e ca la noi aia de 95 in veci nu e de 95 poate 93, sa puneti benzina 95 fara plumb. Ahoi! Ai reuist sa dai de ala cu apehanger-ul pentru virago? Ca sunt curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Ahoi! Ai reuist sa dai de ala cu apehanger-ul pentru virago? Ca sunt curios! Sal. Nu mai,tot il sun si e inchis telefonul, probabil ca nu e in tara omu ... B. Oi, ca mi-am adus aminte, mecanicul meu a constatat atunci cand a schimbat uleiul ca O-Ring-ul ala din imaginea de mai sus (piesa 3) era cam uzat, dar nu s-a gandit sa-mi si zica sa-l cumpar sa-l schimb ... asa ca l-a pus tot pe ala uzat ... in consecinta imi scapa un pic de ulei pe langa capacul care vine peste filtru Aveti idee un pret pentru O-Ring-ul asta? Nu stiu ce filtru a bagat mecanicul tau dar la Champion pentru virago Cod:X302 este tot cu garnitura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mantheone Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Filtrul nu stiu ce marca era... l-am luat de la Paula's Bike Shop din Ploiesti, am cerut "filtru de ulei si ulei pentru Virago 535 din '91". Ce mi-au dat aia am pus (mecanicul m-a trimis la Paula's de fapt, nu el a zis ce ulei sa pun). Cred ca ma duc marti sa intreb si de O-Ring tot acolo ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Filtrul nu stiu ce marca era... l-am luat de la Paula's Bike Shop din Ploiesti, am cerut "filtru de ulei si ulei pentru Virago 535 din '91". Ce mi-au dat aia am pus (mecanicul m-a trimis la Paula's de fapt, nu el a zis ce ulei sa pun). Cred ca ma duc marti sa intreb si de O-Ring tot acolo ... Parerea mea e sa cumperi un filtru de ulei marka Champion Cod:X302 e cu tot cu garnitura si o sa ramai cu un filtru de ulei pe care o sa folosesti data viitoare cand schimbi uleiul.Garnitura rezista 2-3 schimburi de ulei... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
euterpe Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Salut, Sunt un incepator in ale motociclismului si tocmai mi-am luat un Virago 535. De bine ce l-am luat am reusit sa pierd cheia de la rezervor la prima mea iesire in trafic. Evident, cheia de la rezervor nu era aceeasi cu cea de la aprindere pentru ca fostul proprietar schimbase rezervorul. Noroc ca mai am ceva benzina de dat inca cateva ture. Cineva cu bunavointa si surubelnita a incercat sa forteze butucul dar n-a reusit sa-l deschida. Asadar, nu mai am cum sa pun benzina in rezervor. Are cineva idei, sugestii sau un numar de telefon de la un mecanic care s-ar baga la schimbatul incuietorii busonului? Sau a busonului? Multumesc si asfalt uscat, Flori Editat Aprilie 17, 2009 de euterpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Dear dudes, Nu va neg experienta si cunostintele, dar m-am gandit sa spun si io ca la carte scrie asa: Motor+Cutie: vara - 20W40 pe frig - 10W30 Si mai zice - Atentie! Fiti siguri ca folositi uleiuri care nu contin aditivi anti-frictiune (au scris pe eticheta "Energy conserving") care pot cauza alunecarea ambreajului ...and other nasty shit. Cardan: SAE 80 API "GL-4" hypoid Salutare, Revin cu update-uri pentru ulei, Dupa cercetari indelungate (care au durat 2 zile de zbucium ) ) am reusit sa ma adaptez la produsele existente pe piata: Motor + cutie: Castrol 20w50 ( 20w40 nu se mai fabrica/nu exista pe piatza romaneasca ) Pentru cardan: SAE 80 hypoid simplu n-am gasit pe nicaieri (doar Motorex SAE 80w90 la pod cotroceni). In schimb am inteles ce-i cu "hypoid" si prin urmare Castrol EP80/90 (Extreme Pressure Multi-grade GL4 gear oil) - e ceea ce cautam. Pe scurt, hypoid este un tip de "dinte" pentru rotitle dintate din cutie/angrenaje. La Castrol, specificatia EP(extreme pressure) este printre altele destinata acestui tip. Pentru detalii: http://www.tr-register.co.uk/forums/index....showtopic=16431 http://www.castrol.com/castrol/multiplepro...ntentId=7032054 http://www.oilshop.ro/uleimotor/product_in...;products_id=62 P.S. Nu fac reclama la Castrol. Pe asta m-am fixat eu...is genul mai clasic. La Motul de exemplu se aplica aceleasi reguli. P.S.2 Pentru omu' cu O-ring-ul - maine fac schimbul de ulei. Daca esti din Bucuresti si nu gasesti pana marti, ti-l pot da pe cel vechi. E pus anul trecut (acum 5000 km) deci banuiesc ca e inca bun. Numa' bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lord Vader Postat Aprilie 18, 2009 Share Postat Aprilie 18, 2009 Ala e prea bun pt Virago Eu am pus 5100, 15W40, tot d-asta am avut si inainte si probabil ca o sa pun si de-acu incolo. Pentru cele cu racire pe aer e recomandat cel 7100 iar cel 5100 e pentru cele cu racire cu lichid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.