sorinavram Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Un fel de imitatie de bmw de manelist albastru. Customizat in scara blocului, as adauga eu. Se poate compara cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) Customizat in scara blocului, as adauga eu.Se poate compara cu asa ceva? Doar daca ne incapatzanam foarte mult, la fel cum se poate compara si copia mentionata de mine. Imi curg balele la poza aia. Totusi nu as lua in deradere incercarea albastra pentru ca pan la urma, la a N-a incercare, s-ar putea sa iasa ceva realmente frumos si atunci va fi meritat efortul fie el fara finalitate, din scara blocului. Editat Iulie 5, 2009 de Semaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Corect... Iar ai aparut cu picioarele alea... (offtopic, of course...) * ) ntz! numai aparent off-topic. Indian este unul din motoarele mele de suflet. un Chief vintage - Indian red & Ivory cream e un "exemplar" la care visez. Cat despre motoarele "indianizate", hm..., nu cred ca poti sa faci Indian din altceva ...decat Indian. daca macar culoarea ar fi fost "fidela" conceptului (Arizona turquoise), as fi zis: iata unul care sa straduit. dar bleo! pax et bonum! Customizat in scara blocului, as adauga eu.Se poate compara cu asa ceva? * nu, tocmai! Indian nu inseamna hai-sa-punem-cat-mai multa-tabla-si-accesorii, ci sa iti sugereze exact "alura" unui indian (etnic american). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 salut ! am un xv250 si ma bate gandul sa-i pun un cauciuc mai mare pe spate din motive optice. aveti idee daca se poate, si daca da, cam la ce dimensiune pot sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Omu si l-a customizat cum o vrut muschii lui, si in culoarea care l-a vrut el. Ca gusturile difera, asta e. Si eu mi l-as face cum imi place mie si nu cum ii place lu' calcaie crapate care nu vede dincolo de imaginea unui brand si probabil n-a vazut un pistol de sudura decat in reviste. Eu nu pot decat sa-mi ridic palaria ca respect pentru efortul si munca depusa. Uite aici inca 2 viragouri, dar de data asta la 250 cmc, mie si astea imi plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Viroaga 250 e mai pretabila la "indianizare" pentru ca, proportional, e mai alungita. Cu stima, Un calcaie crapate care n-a vazut un pistol de sudura doar in reviste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Viroaga 250 e mai pretabila la "indianizare" pentru ca, proportional, e mai alungita.Cu stima, Un calcaie crapate care n-a vazut un pistol de sudura doar in reviste. * raman la parerea mea: Indian inseamna mai mult decat aripa prelungita care imbraca roata pe jumatate. e un concept. P.S. sunt sigura ca amicul nostru n-a facut referire la calcaiele mele, eu mi-am facut practica in studentie la Semanatoarea. 2 ani la votre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=60235 accesorii de xv 535 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salutari ! A facut cineva de aici de pe topic comanda la piese de pe www.electrex-world.uk? M-ar interesa sa fac comanda pt. un regulator de tensiune {releu de incarcare } , eventual daca stiti si cam cat ar costa....Inca nu-s sigur ca e releul de vina..., saptamana asta aflu de la electrician..., de incarcat tot 12,87 incarca la relanti fara consumator, la turatie fara consumator 13,01.La faza pusa, nu se vede fluctuatie la bec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eol Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Salutari ! A facut cineva de aici de pe topic comanda la piese de pe www.electrex-world.uk? M-ar interesa sa fac comanda pt. un regulator de tensiune {releu de incarcare } , eventual daca stiti si cam cat ar costa....Inca nu-s sigur ca e releul de vina..., saptamana asta aflu de la electrician..., de incarcat tot 12,87 incarca la relanti fara consumator, la turatie fara consumator 13,01.La faza pusa, nu se vede fluctuatie la bec... Eu pun pariu ca este de la stator ! Se aseamana cu problema pe care o aveam eu. Incearca pentru a nu arunca banii pe fereastra cu un alt regulator de la cineva la care functioneaza bine incarcarea. Parerea mea este ca ai niste bobine in scurt si una dintre faze nu mai incarca cat ar trebui si consecinta ar fi ca tensiunea cat si amperajul fluctuiaza mult. Editat Iulie 7, 2009 de Eol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Salutari. Sunt si eu posesor de Yamaha Virago XV 535 1991, il am de 2 ani si un pic , am avut ceva probleme cu o piesa (nici nu stiu cum ii zice), am rezolvat-o. In rest se comporta destul de bine....pistonul din fatza parca nu merge cum trebuie, da' nush' ce are.....am mai "completat" putin motocicleta cu un spatar "facut" din bara de inox, suporti de coburi+coburi si un rezervor in fatza, in loc de capacul acela de pe filtru' de aer. Poze ......am, da' mai vechi........o sa pun cateva, iar dupa ce se opreshte ploaia asta o sa mai fac cateva ca sa-l vedeti si voi cum arata acum. THX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Salutari. Sunt si eu posesor de Yamaha Virago XV 535 1991, il am de 2 ani si un pic , am avut ceva probleme cu o piesa (nici nu stiu cum ii zice), am rezolvat-o. In rest se comporta destul de bine....pistonul din fatza parca nu merge cum trebuie, da' nush' ce are.....am mai "completat" putin motocicleta cu un spatar "facut" din bara de inox, suporti de coburi+coburi si un rezervor in fatza, in loc de capacul acela de pe filtru' de aer. Poze ......am, da' mai vechi........o sa pun cateva, iar dupa ce se opreshte ploaia asta o sa mai fac cateva ca sa-l vedeti si voi cum arata acum. THX quote] Nu pricepui ce facusi cu filtrul de aer. L-ai mutat si ai largit rezervorul? Da-ne mai multe detalii. Pb cu pistonul din fatza am mai avut si eu. Intrerupe. Culmea ca doar cand ploua sau e umiditate mare. N-am identificat problema inca, dar presupun ca se uda vreo fisa si ma lasa fara curent la bujie. In rest, benzina NICIODATA de la Luk. (Sory de antireclama, dar chiar e proasta ) Interesant ce ai facut cu saua. Mai poti ridica saua din spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Nu pricepui ce facusi cu filtrul de aer. L-ai mutat si ai largit rezervorul? Da-ne mai multe detalii. Si eu sunt la fel de curios cum a facut si unde are busonul de alimentare ca pe rezervor nu-l vad... Si cata benzina baga in + ? Interesant ce ai facut cu saua. Mai poti ridica saua din spate? Cred ca o ridica toata si gata. @prflorin2000, cand ai poze recente, baga sa vedem si noi treaba cu rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) salut ! am un xv250 si ma bate gandul sa-i pun un cauciuc mai mare pe spate din motive optice. aveti idee daca se poate, si daca da, cam la ce dimensiune pot sa ma uit? Si eu am gasit un cauciuc de 140/90/15 si nu stiu daca s-ar potrivi pe xv250, in momentul de fata am 130/90/15 uzat 90%. A montat cineva 140 in loc de 130 ???????????????????? Toate cele bune! Editat Iulie 7, 2009 de m_memphis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Si eu am gasit un cauciuc de 140/90/15 si nu stiu daca s-ar potrivi pe xv250, in momentul de fata am 130/90/15 uzat 90%. A montat cineva 140 in loc de 130 ???????????????????? Toate cele bune! da,am pus de 140 pe virago 250cc. incearca si cu 150,dar masoara mai intii distanta de la actuala guma pina la lant ,cit si latimea aripii pe interior. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 da,am pus de 140 pe virago 250cc.incearca si cu 150,dar masoara mai intii distanta de la actuala guma pina la lant ,cit si latimea aripii pe interior. succes. multumesc pentru sfaturi. toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Si eu sunt la fel de curios cum a facut si unde are busonul de alimentare ca pe rezervor nu-l vad... ... @prflorin2000, cand ai poze recente, baga sa vedem si noi treaba cu rezervorul E modelul 91, ceea ce vezi tu acolo nu e un rezervor. Deci n-are nevoie de buson. Busonul se afla pe rezervor, sub sa. Mai tarziu a aparut modelul cu 2 rezervoare si acolo apare si busonul pe rezervorul superior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Busonul se afla pe rezervor, sub sa. Cam de rahat treaba sa dai saua jos de fiecare data cand alimentezi... Bine draq ca s-au gandit la noua varianta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinflorinflorin Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Salutari. Sunt si eu posesor de Yamaha Virago XV 535 1991, il am de 2 ani si un pic , am avut ceva probleme cu o piesa (nici nu stiu cum ii zice), am rezolvat-o. In rest se comporta destul de bine....pistonul din fatza parca nu merge cum trebuie, da' nush' ce are.....am mai "completat" putin motocicleta cu un spatar "facut" din bara de inox, suporti de coburi+coburi si un rezervor in fatza, in loc de capacul acela de pe filtru' de aer. Poze ......am, da' mai vechi........o sa pun cateva, iar dupa ce se opreshte ploaia asta o sa mai fac cateva ca sa-l vedeti si voi cum arata acum. THX Salutare E Virago 535 model american (are kilometrajul in mile) cu un singur rezervor, sub sa. Am si eu unul la fel. Banuiesc ca l au facut asa pentru a avea centrul de greutate mai jos. Oricum e clar ca are un mare inconvenient....autonomie redusa. Astept poze si detalii la modul in care ai rezolvat problema asta. Referitor la sa, ea este dintr o bucata la modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 E Virago 535 model american (are kilometrajul in mile) cu un singur rezervor, sub sa. Si a mea este tot model american cu mile pe ceas, dar e din '98 si arata altfel /index.php?...t&id=492952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Sal, dupa cum au mai zis si altii, saua e dintr-o singura bucata, se ridica toata (are o balama in spate), ceea ce pare a fi rezervor, nu este, e doar un capac peste filtrul de aer. Singurul rezervor pe care il are e sub sa (8 litri). Cam nashpa', da' ....... Pozele care le-am postat mai sus sunt de dinnainte sa pun pe el una-alta, o sa pun in curand poze mai noi, din pacate ieri cand s-a oprit ploaia, am fost si io "plouat" bine si n-am fost in stare sa fac poze. Acuma ploua iar ...... Cu prima ocazie fac poze, postez si dau si detalii mai multe, promit. THX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
night_rider Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugend Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 http://www.romimoto-piese.ro/category/1040...89416 vezi ca ca au si filtru de aer multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 VAND PIESE DIN DEZMEMBRAREA UNUI VIRAGO 535 DIN 94 MOTOR 2YL. ADI 0748863947 Ai cumva si comenzi avansate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Salutare, am revenit cu cateva poze...........o sa va dau si detalii despre ce si cum am facut....... THX Editat Iulie 9, 2009 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.