MotoRocker Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (editat) vre-o recomandare relativ la mecanic/service ? numa' bine, Frantz Cel mai bine e sa spui problema mecanicului cand vb cu el, ca poate fi si de la altceva, insa de obicei carburile fac figuri... MyMoto - 0729019787, ceri cu Nicu. sau la Kaore - 031.805.49.57; 021.212.02.02; 0723.590.803; 0740.079.777 Am impresia ca la MyMoto e mai scump, dar Nicu e unu dintre cei mai buni mecanici moto pe care i-am vazut Editat Septembrie 4, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 'aight man multzam Cel mai bine e sa spui problema mecanicului cand vb cu el, ca poate fi si de la altceva, insa de obicei carburile fac figuri... MyMoto - 0729019787, ceri cu Nicu. sau la Kaore - 031.805.49.57; 021.212.02.02; 0723.590.803; 0740.079.777 Am impresia ca la MyMoto e mai scump, dar Nicu e unu dintre cei mai buni mecanici moto pe care i-am vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V_for_Whatever Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 Ok, partea buna: Ma numar printre fericitii posesori ai unei Virage XV 535 (din '90), Partea proasta: Am o problema...Tin sa precizez ca sant total paralel cu orice notiune de mecanica "and stuff"...dar incep sa invat. Problema mea e ca nu porneste din starter si nici nu se aude ca s-ar invarti ceva pe-acolea...doar un carait continuu (cat tin butonul pe starter) si sfios. De asemenea, mentionez ca: 1. Recent s-au curatat carburatorii, filtre schimbate (ma gandeam sa mentionez...) 2. Am gaz in el. () 3. Merge claxonul, farurile, alarma...ergo bateria ii in juice 4. Porneste in a 2-a cu multa putere de convingere si staruinta (vreo 2-3 ture de garaj in care ne jucam de-a bago-o intr-a 2-a, impinge tricicleta si dup-aia lasa brusc de ambreiaj si da-i gaz...si vezi daca porneste singura inainte sau inca mai esti atasat la ea...sincer, incepe sa ma plictiseasca jocul asta...era mai interesant cand s-a intamplat la stop...) 5. Un prieten mi-a spus sa verific acumulatorul si bornele, sa le dau cu smirghelul si dup-aia sa le bag la loc sa vad daca merge. O sa fac chestia asta in cel mai scurt timp posibil, dar daca tot ii ridic saua-n sus ma gandesc sa mai fac si alte chestii ca altfel s-ar termina prea repede...asa ca sant deschis la sugestii... Numa bine, asfalt uscat si multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 (dupa umila mea parere de om care nu a facut cursuri de mecanica moto dar a citit manualul de service de la Virago din scoarta in scoarta) Ai o problema la demaror. Caraitul indica ca toata comanda electrica (buton + releu + baterie) functioneaza impecabil -- problema e mecanica. Fie s-a imbacsit/blocat solenoidul care arunca bendixul, fie n-a mai fost uns de mii de ani clichetul de la demaror si atunci se invarte in gol motorul. Trebuie desfacut, curatat, probat ca functioneaza cum trebuie (separat de motorul motocicletei, adica) si daca da, pus la loc. Daca nu, inlocuite piesele uzate. @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata09 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 am si eu o intrebare.... am ce sa-i fac sa nu se mai evapore benzina din rezervor? daca sta o saptamana pe bara o gasesc fara pic de benzina in rezervor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Salutare, 1) La Virago, rezervorul de sus este mai mult butaforie. Benzina ta sta in mare parte in rezervorul de jos (intre picioare ) asa ca e normal ca cel de sus sa para mereu gol 2) Daca totusi ramai pe gol (i.e. esti nevoit sa treci pe rezerva ca sa pornesti sau chiar sa vi cu benzina in sticla de la PECO ca sa o urnesti din loc) in doua zile, atunci problema ta nu e evaporarea (benzina nu e asa de volatila, nici macar in visele ei cele mai exotice) ci o scurgere. Sigur nu e balta sub ea? @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Salutare dude, Sfatul meu e sa verifici in primul rand bateria (incarc-o pe-asta o noapte la redresor sau incearca cu alta). Am avut aceleasi simptome (claxonul, farul alarma au nevoie de amperaj muuult mai mic decat electromotorul) si am desfacut electromotorul absolut degeaba . S-a dovedit ca era bateria. Numa bine, Frantz Ok, partea buna: Ma numar printre fericitii posesori ai unei Virage XV 535 (din '90),Partea proasta: Am o problema...Tin sa precizez ca sant total paralel cu orice notiune de mecanica "and stuff"...dar incep sa invat. Problema mea e ca nu porneste din starter si nici nu se aude ca s-ar invarti ceva pe-acolea...doar un carait continuu (cat tin butonul pe starter) si sfios. De asemenea, mentionez ca: 1. Recent s-au curatat carburatorii, filtre schimbate (ma gandeam sa mentionez...) 2. Am gaz in el. () 3. Merge claxonul, farurile, alarma...ergo bateria ii in juice 4. Porneste in a 2-a cu multa putere de convingere si staruinta (vreo 2-3 ture de garaj in care ne jucam de-a bago-o intr-a 2-a, impinge tricicleta si dup-aia lasa brusc de ambreiaj si da-i gaz...si vezi daca porneste singura inainte sau inca mai esti atasat la ea...sincer, incepe sa ma plictiseasca jocul asta...era mai interesant cand s-a intamplat la stop...) 5. Un prieten mi-a spus sa verific acumulatorul si bornele, sa le dau cu smirghelul si dup-aia sa le bag la loc sa vad daca merge. O sa fac chestia asta in cel mai scurt timp posibil, dar daca tot ii ridic saua-n sus ma gandesc sa mai fac si alte chestii ca altfel s-ar termina prea repede...asa ca sant deschis la sugestii... Numa bine, asfalt uscat si multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata09 Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 Salutare, 1) La Virago, rezervorul de sus este mai mult butaforie. Benzina ta sta in mare parte in rezervorul de jos (intre picioare ) asa ca e normal ca cel de sus sa para mereu gol 2) Daca totusi ramai pe gol (i.e. esti nevoit sa treci pe rezerva ca sa pornesti sau chiar sa vi cu benzina in sticla de la PECO ca sa o urnesti din loc) in doua zile, atunci problema ta nu e evaporarea (benzina nu e asa de volatila, nici macar in visele ei cele mai exotice) ci o scurgere. Sigur nu e balta sub ea? @Dexter nu e picatura de lichid sub ea... oricum e ciudat ... la 1-2 zile nu se intampla nimic... doar la 7-10 se observa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 ...1) La Virago, rezervorul de sus este mai mult butaforie. ... In butaforia aia incape 5 litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 In butaforia aia incape 5 litri. Adevarat :-) Eu ma refeream (comparativ cu rezervoare 'clasice') la timpul foarte scurt in care nivelul lichidului dispare din campul vizual disponibil prin gaura de la capacul de alimentare. Cine nu stie cum sta treaba alimenteaza azi pana in buza, pune capacul, da o tura de cartier, desface maine capacul si vede doar metalul uscat :-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Iata ca am patit si eu o idiotenie, cauzata probabil de... ATI GHICIT - un IDIOT!!! Sambata am facut greseala sa las motorul in fata blocului, fara husa, 3 ore. Am pus antifurtul si cred ca greseala mea a fost ca am blocat si furca, mama masii ca atunci cand blochezi furca, faptul ca virezi dreapta duce la instabilitatea motorului si iata ca in aceste trei ore un fin cunoscator si bagator de.... asa, s-a decis sa se urce pe mobra. Cand am coborat era culcata pe dreapta... Am ridicat-o si ghici ce, boul a reusit sa rupa scarita din dreapta de la pilot. Astfel ca incerc sa caut una doua sau ... noua scarite de pilot dreapta, dar nu am reusit sa gasesc pe louis... sau polo... stie cineva pe cine trebuie sa omor ca sa pun mana pe o astfel de scarita sau un set....????????????????? Mersi anticipat de ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Iata ca am patit si eu o idiotenie, cauzata probabil de... ATI GHICIT - un IDIOT!!! Sambata am facut greseala sa las motorul in fata blocului, fara husa, 3 ore. Am pus antifurtul si cred ca greseala mea a fost ca am blocat si furca, mama masii ca atunci cand blochezi furca, faptul ca virezi dreapta duce la instabilitatea motorului si iata ca in aceste trei ore un fin cunoscator si bagator de.... asa, s-a decis sa se urce pe mobra. Cand am coborat era culcata pe dreapta... Am ridicat-o si ghici ce, boul a reusit sa rupa scarita din dreapta de la pilot. Astfel ca incerc sa caut una doua sau ... noua scarite de pilot dreapta, dar nu am reusit sa gasesc pe louis... sau polo... stie cineva pe cine trebuie sa omor ca sa pun mana pe o astfel de scarita sau un set....????????????????? Mersi anticipat de ajutor! Ahoi! Ne pui o poza cu scarita respectiva? Sa vedem ce a reusit sa faca cawboy-ul ala, si in plus sa vedem ce solutie gasim ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Ahoi! Ne pui o poza cu scarita respectiva? Sa vedem ce a reusit sa faca cawboy-ul ala, si in plus sa vedem ce solutie gasim ! Salut, Pai scarita a fost data peste cap in momentul in care motorul a cazut si sub toata greutatea mobrei fierul a cedat. Pagubele se pot vedea in pozele atasate.... Ma tem ca nu este recuperabila... Poze cu prinderea de la motor nu pot sa fac acum pentru ca este la garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Ahoi! Ne pui o poza cu scarita respectiva? Lordule, daca n-ai avea Viraga as mai intelege, dar asa?! E la fel ca la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Salut, Pai scarita a fost data peste cap in momentul in care motorul a cazut si sub toata greutatea mobrei fierul a cedat. Pagubele se pot vedea in pozele atasate.... Ma tem ca nu este recuperabila... Poze cu prinderea de la motor nu pot sa fac acum pentru ca este la garaj. Ahoi! Din cate stiu eu astea sunt din aluminiu, vezi incearca sa mergi la cineva care poate suda aluminiu si asa iesi foarte ieftin ! Mesaj completat Lordule, daca n-ai avea Viraga as mai intelege, dar asa?! E la fel ca la tine Ahoi! Stiam la ce face referire, dar vream sa vad ce si cum s-a rupt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Salut,Mi-a venit si mie randul sa am o mica problema cu viraga mea( 250 din '92). Pornesc pe neutru si cand sa bag in viteza se opreste brusc, exact ca atunci cand ai cricul lasat. Am incercat sa pornesc in viteza cu ambreiajul apasat si nici nu a miscat. M-am uitat la contactul cricului si la cel am abreiajului si, mecanic, functioneaza ambele, inca nu am apucat sa vad daca si din punct de vedere electric functioneaza. A mai avut cineva problema asta, sau stie cineva daca mai are vreo "chestie" de siguranta de care nu stiu eu? multam Intr-adevar, senzorul dela cric. Asadar , daca intampinati aceeasi problema, mai tregeti de el, gresati-l, dat-i un ciocan Mesaj completat Intr-adevar, senzorul dela cric. Asadar , daca intampinati aceeasi problema, mai tregeti de el, gresati-l, dat-i un ciocan Mesaj completat Stiti pe cineva care repara si aduce piese de Virago mai ieftin? Ma intereseaza un baiat bun pe carburatie, vreau sa curat carburatorul si sa cumpar o piesa... Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Ahoi! Din cate stiu eu astea sunt din aluminiu, vezi incearca sa mergi la cineva care poate suda aluminiu si asa iesi foarte ieftin !Mesaj completat Ahoi! Stiam la ce face referire, dar vream sa vad ce si cum s-a rupt ! Da, corect se pot suda, si scarita mea din dreapta fata s-a rupt, la o cazatura. Am rezolvat-o cu o sudura de incarcare, si profilare. Nu mai este ca inainte, dar tine, am ajuns la 1000Km cu ea sudata. M-a costat 50lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 (editat) care din Buc ma poti ajuta cu o cheie de suspensii de virago 535 (aia cu cioc) ... imi tre sa mai slabesc arcurile la CB500-ele pretinei si e exact acelasi sistem. Dau mere. bere in panere etc... IceLord, de unde ti-ai luat apehangerul? e cumva asta de pe luis? 10021602 Editat Septembrie 8, 2009 de ..IcemaN.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
camarro29 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Salutare, Stie careva un baiat priceput pe carburatie sa imi curete si mie carburatorul? Eventual si un magazin de piese sau pe cineva care aduce piese de virago mai ieftine? Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 care din Buc ma poti ajuta cu o cheie de suspensii de virago 535 (aia cu cioc) ... imi tre sa mai slabesc arcurile la CB500-ele pretinei si e exact acelasi sistem. Dau mere. bere in panere etc... IceLord, de unde ti-ai luat apehangerul? e cumva asta de pe luis? 10021602 Ahoi! Nu e de pe louis, mi l-au adus baietii de la bb moto e de la highwayhawk de la un distribuitor din Ungaria! De ce intrebi? Iti place cum a iesit? Am avut un pic de lucru cu el pana am prelungit electrice cabluri de acceleratie si ambreaj si furtunul de frana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 care din Buc ma poti ajuta cu o cheie de suspensii de virago 535 (aia cu cioc) ... imi tre sa mai slabesc arcurile la CB500-ele pretinei si e exact acelasi sistem.Dau mere. bere in panere etc... De dansa zici? Daca da, ne vedem maine la Baricade ca am vazut ca mai frecventezi locul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 salutare! de o luna sunt fericitul posesor al unei virogi xv535 2yl. apelez la cei mai experimentati cu modelul asta pt. unele lamuriri. moto se prezinta asa: -tobe goale/sunet traznet -multiple customizari: scarite avansate si custom, furtun frana fata teflon, ghidon drept, low-rider, bull-bar, mansoane custom, sa dintr-o bucata, s.a.m.d. -am luat moto cu far custom cu xenon (o singura faza - scurta). l-am dat jos si am pus un far cu h4. xenonu' nu functiona corect... suprasolicita ceva releu care paraia din cand in cand... -am schimbat uleiul cu motul 15w50 -am schimbat filtrul de ulei -am curatat/uns cabluri -am suflat cu aer comprimat filtrul de aer -am sincronizat carburile 1. in actele nemtesti scrie ca e limitata la 34 cp (25 kw) cu nush'ce bucse. am rasfoit i-netu' si n-am gasit info decat pe un forum nemtesc si folosind translatorul google am dedus ca bucsele alea sunt montate in evacuare, la iesirea din chiuloase. cum scot bucsele? e sanatos? daca scot bucsele, imi trebuie alte piese p'acolo? se deregleaza mersul motorului? creste consumul? mentionez ca motorul trage neasteptat de bine, parca are mai mult de 34 cp... nu am verificat viteza maxima (pana acum nu am depasit 100 km/h). briefu' nemtesc spune ca cu aceasta reductie de putere viteza maxima ar fi 140 km/h. oare reductia de putere afecteaza doar viteza maxima? merita sa scot bucsele alea? nu sunt genul sa treaca de 110-120 km/h... 2. doar in mers urban (cca. 300 km) am obtinut un consum de 6,9 si apoi 6,6 l/100 km. mi se pare cam mare... la inceput m-am dat la ea, apoi am mers si mai calm... e normal consumul? cum pot sa-l scad? poate fi consumul marit datorita tobelor goale? sau a reducerii de putere? am inteles ca un consum normal se incadreaza intre 5 si 6 l/100 km. 3. am senzatia ca va trebui sa reinoiesc ambreiajul... cateodata, la accelerari mai vartoase in viteza a 5-a, dupa decelerari, patineaza putin... se gaseste v'un kit de reparatie pt. ambreiaj (placi si/au arcuri)? cam cat costa? daca desfac p'acolo, imi mai trebuiesc si alte piese (garnituri)? 4. am verificat incarcarea. cand am luminile aprinse incarca normal - cca. 14v. cu luminile stinse insa incarca aproape 16v. e normal? nu-mi fac mari griji avand in vedere ca oricum folosesc intotdeuna luminile... totusi e bine de stiut. merci! sosea uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (dupa umila mea parere de om care nu a facut cursuri de mecanica moto dar a citit manualul de service de la Virago din scoarta in scoarta) Ai o problema la demaror. Caraitul indica ca toata comanda electrica (buton + releu + baterie) functioneaza impecabil -- problema e mecanica. Fie s-a imbacsit/blocat solenoidul care arunca bendixul, fie n-a mai fost uns de mii de ani clichetul de la demaror si atunci se invarte in gol motorul. Trebuie desfacut, curatat, probat ca functioneaza cum trebuie (separat de motorul motocicletei, adica) si daca da, pus la loc. Daca nu, inlocuite piesele uzate. @Dexter S-ar putea sa nu fie demarorul, aceeasi problema am patit-o si eu intr-o dimineata, si am inghetat pe loc. Acelasi ciriit se auzea si la mine cin apasam starter-ul. Am incarcat bateria, dupa care a pornit motorul la "sfert". Am inteles de aici de pe forum ca nu cupleaza releul de pornire daca bateria nu poate "da" suficient curent, si de aici ciriitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 S-ar putea sa nu fie demarorul, aceeasi problema am patit-o si eu intr-o dimineata, si am inghetat pe loc. Acelasi ciriit se auzea si la mine cin apasam starter-ul. Am incarcat bateria, dupa care a pornit motorul la "sfert". Am inteles de aici de pe forum ca nu cupleaza releul de pornire daca bateria nu poate "da" suficient curent, si de aici ciriitul. corect, la fel am patit si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Ok, imi fac autocritica. Am gandit ca un inginer cand am scris postul ala si am presupus (prin absurd) ca omul a verificat prima oara partea electrica (pentru ca dupa parerea mea e o chestie de bun simt sa te asiguri periodic ca nu ai sare pe borne ... tot asa cum iti faci presiunea in cauciucuri) si atunci singura varianta ramanea cea mecanica. Scuze daca am produs incurcaturi, @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.