iceflo Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salutam, am nevoie si eu de o parere si un sfat : pt prima data am vrut sa schimb si eu filtru de aer la viroguta mea , am inceput sa desfac un surub de pe lateral si...surpriza...a inceput sa curga un fel de ulei de culoare inchisa !!! e normal ??? de unde e ??? bineinteles ca am strans surubul la loc si am renuntat pana aflu o parere profi... merci mult , astept vesti si sfaturi un week-end asa cum va doriti, iceflo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 cristi_57> I stand corrected :-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salutam, am nevoie si eu de o parere si un sfat : pt prima data am vrut sa schimb si eu filtru de aer la viroguta mea , am inceput sa desfac un surub de pe lateral si...surpriza...a inceput sa curga un fel de ulei de culoare inchisa !!! e normal ??? de unde e ??? bineinteles ca am strans surubul la loc si am renuntat pana aflu o parere profi... merci mult , astept vesti si sfaturi un week-end asa cum va doriti, iceflo Salut, Filtrul de aer la XV250 este facut dintr-un fel de burete. Pentru functionarea normala, acesta trebuie imbibat putin in ulei de motor, inaintea montarii pe suport... probabil de asta ti-a curs ulei. In manual se specifica faptul ca la montare, filtrul trebuie imbibat in ultei astfel incat sa fie "wet but not dripping". spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Salut, Filtrul de aer la XV250 este facut dintr-un fel de burete. Pentru functionarea normala, acesta trebuie imbibat putin in ulei de motor, inaintea montarii pe suport... probabil de asta ti-a curs ulei. In manual se specifica faptul ca la montare, filtrul trebuie imbibat in ultei astfel incat sa fie "wet but not dripping". spor! merci mult , asta explica totul...filtrul intr-adevar este din burete , dar nu am stiut treaba cu uleiul...si cand ma gandesc cat era de negru , uleiul ...merci inca o data , dau o bere... Numai bine , iceflo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 No, va salut din nou. Se pare ca Neagra mea are o problema cu incarcarea. Bateria acum e varza. (in lipsa de altceva, i-am bagat apa de fantana, bornele sunt si ele praf, efectiv mi-am batut joc de ea, dar m-a adus din middle of nowhere, pana acasa) Am sa cumpar una 9. Sarmele din instalatia electrica arata si ele intr-un mare fel. Ideea mea geniala este sa ma apuc si sa o fac bucati, sa-i schimb instalatia electrica. Nu stiu despre ce e vorba, nu am mai facut asa ceva niciodata, asa ca aici am nevoie de sfaturile voastre. Stiu ca o sa-mi spuneti sa merg cu ea la un electrician moto, m-am gandit si la treaba asta, dar vreau sa incerc sa o fac singur. Daca nu reusesc, o duc la meserias si dau banii, dar macar ma dixtrez de banii aia si mai invat ceva. Defapt cam asta e ideea, sa invat ceva. Precizez ca e Virago 250. Va astept cu sfaturi, pareri si va multumesc frumos anticipat. Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 No, va salut din nou. Se pare ca Neagra mea are o problema cu incarcarea. Bateria acum e varza. (in lipsa de altceva, i-am bagat apa de fantana, bornele sunt si ele praf, efectiv mi-am batut joc de ea, dar m-a adus din middle of nowhere, pana acasa) Am sa cumpar una 9. Sarmele din instalatia electrica arata si ele intr-un mare fel. Ideea mea geniala este sa ma apuc si sa o fac bucati, sa-i schimb instalatia electrica. Nu stiu despre ce e vorba, nu am mai facut asa ceva niciodata, asa ca aici am nevoie de sfaturile voastre. Stiu ca o sa-mi spuneti sa merg cu ea la un electrician moto, m-am gandit si la treaba asta, dar vreau sa incerc sa o fac singur. Daca nu reusesc, o duc la meserias si dau banii, dar macar ma dixtrez de banii aia si mai invat ceva. Defapt cam asta e ideea, sa invat ceva. Precizez ca e Virago 250. Va astept cu sfaturi, pareri si va multumesc frumos anticipat.Nick. Sal, bine faci, asa trebe, dar iti recomand sa pastrezi instalatia originala intacta ca sa ai cu ce sa mergi la electrician in caz ca trebe. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Cred ca toata lumea e plecata azi.. Eu am ramas pe jos, ca motorul meu e stricat. Apropos, a schimbat cineva simeringurile furca fata la Virago? Eu sunt pe 750, da banuiesc ca e la fel cu un 535. NU as avea ce face azi si nici maine..mi-ar placea sa mesteresc pe la motor..sau sa ajut pe cineva sa faca ceva la motor. NUmai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) Cred ca toata lumea e plecata azi..Eu am ramas pe jos, ca motorul meu e stricat. Apropos, a schimbat cineva simeringurile furca fata la Virago? Eu sunt pe 750, da banuiesc ca e la fel cu un 535. NU as avea ce face azi si nici maine..mi-ar placea sa mesteresc pe la motor..sau sa ajut pe cineva sa faca ceva la motor. NUmai bine! Ahoi! Din cate am inteles e foarte usor sa strici furca daca nu stii ce faci, eu am schimbat de doua ori cu un prieten, dar el avea idee ce si cum se procedeaza, eu doar l-am ajutat! Editat Mai 1, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Io am desfacut furca la a mea de vreo 5 ori. Nu e chinezeste dar daca nu stii ce faci pe acolo mai bine cauti unu care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 Am citit cateva instructiuni pe net, am gasit si pe youtube cateva documentare "how to.." dar, aveti dreptate, desi stiu ca o sa ma coste undeva la 200 lei, o sa ma duc la un mecanic priceput... Mesaj completat Io am desfacut furca la a mea de vreo 5 ori. Nu e chinezeste dar daca nu stii ce faci pe acolo mai bine cauti unu care se pricepe. Salut, Cum merge motorul de 1100?. , din cate am auzit eu este asemanator la prima vedere cu cel de 750, ma insel cumva?! As fi curios sa vad unul si sa vad diferentele in mers.. Poate mai e cineva cu 1100 in bucuresti?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Merge bine Nu stiu cum merge comparativ cu unul de 750 pt ca nu m-am dat decat cu al meu, dar, din cate stiu si eu, diferente sunt numai la capacitate. Adica putere si cuplu mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Salut ! O scarita dreapta fata pentru Virago XV 535 are cineva pe aici, contra cost. Sau idee pe unde pot gasi, dar nu ebay, ca n-am cum sa iau de acolo, si dureaza prea mult. Deocamdata e inlocuita de o teava. Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csikydody Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am avut aseara o problema .. am mers so spal un pic ...vroiam sa vad ce poate un splator cu vacum ...(suna deja prost no so mai spal cu deastea) ...iam zis express la nenea sa no spele pe la baterie...la sigurante etc...am stat linga el si mam asigurat sa nu spele unde nu trebe....insa cind dau sa pornesc ...porneste pompa de benzina..aveam curent...dar putin...parca vroia sa invirta demaroru da nu avea putere si sa descarcat complet dupaia ...am mai stat ..5 10 15 minute nimic tot asa invartea parca un pic si es oprea ..lumina mergea slab....am rugat pe cineva sa ma impinga si a pornit repede.....mam dat juma de ora ..ajung acasa...tot nu pornea...peste vreo ora ..lam impins iara...am tinut ..3 4 minute pe acceleratie....lam oprit ...a pornit din buton......azi dimi ...dau sa pornesc sa plec la munca ..nu pornea lam impins iara ( citeodata e bine ca stau pe deal ..)..de fapt ..am pornit la vale...a pornit no problem...mam dat juma de ora...am ajuns la munca ...acum porneste ..la buton... ..am verificat tensiunea pe borne...si arata in felul urmator nepornit .....12.01 V ....pornit relanti fara far 11.9 ..cam asa....cu far 11.6 .....la acceleratie puternica...ajunge de la 13 pina la 14 V fara far....si 13 si ceva cu far...eu banuiesc ca e normal si incarca ok ..insa s suparat ca sa creat precedentu si o sa stau mereu cu fluturi in stomac ..oare porneste oare nu....bateria e nou nouta..varta ....exact modelu recomandat...incarcat la inceput bine...etc......acuma nusht cit e incarcate e bateria.....ce sa fac....si intrebare....relati cu 11.9 sau 11.6 cu far..inseamna ca incet incet imi consuma din baterie ?? ..sau cum...se va incarca oare pina la maxim..sa nu mai am probleme...cit sa merg cu el ( nu am redresor din pacate ) ...ca sa l am full incarcat ...ce sa i fac... ...cam cit de costisitor ar fi de inlocuit...toate circuitele..electrice...sau ..care sunt zonele..care trebuiesc izolate bine...sa nam probleme de genu ...cum trebe izolate...? .......ce sa intimplat oare... mi sa descarcat brusc de la un scurt ceva toata bateria ? ..mi-am omorit bateria oare ?.. multumesc anticipat pt raspunsuri .. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 ..,.mi sa descarcat brusc de la un scurt ceva toata bateria ? ..mi-am omorit bateria oare ?... Tensiunea de incarcare trebe sa fie min. 13,6V si max. 14,5V. Ideal este 13,9-14V pt a avea siguranta ca bateria este mereu bine incarcata si nici nu "fierbe". Tensiunea trebe sa atinga usor valoarea nominala la 1100-1200 rotatii/min, si este normal sa varieze putin la aprinderea farului. In cazul tau, incearca sa cureti conectica releului, apoi vezi daca s-a inbunatatit ceva. Bateria descarcata nu se incarca pornind motorul(sulfateaza placile micsorand-ui capacitatea), ci cu redresorul cu un curent de 10% din puterea nominala timp de 8-10 ore. Trebe sa verifici ca atunci cand contactul este "taiat", nu exista consumatori(ampermetru inseriat pe una din bornele bateriei). In cazul in care gasesti un consum cat de mic, verifici decupland pe rand sigurante sau cuple pana ampermetrul indica "0", vei afla care anume circuit creaza probleme. Revino cu date noi si mai stam de v-ba, nu te grabi sa schimbi instalatia, cauza poate fii altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Casi Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Dezmembrez Yamaha Virago XV 500 din 1986. Motocicleta e momentan intreaga, multe piese se potrivesc la XV 535. Detalii pe PM sau 0771 713 847 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Dezmembrez Yamaha Virago XV 500 din 1986. Motocicleta e momentan intreaga, multe piese se potrivesc la XV 535. Detalii pe PM sau 0771 713 847 begin_of_the_skype_highlighting              0771 713 847      end_of_the_skype_highlighting pt o virago XV 250 , nu merge nimic ? poate rotile ? multumesc o zi frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Dezmembrez Yamaha Virago XV 500 din 1986. Motocicleta e momentan intreaga, multe piese se potrivesc la XV 535. Detalii pe PM sau 0771 713 847 Salut ! Eu as dori aripa-fata, deoarece caut demult aripa cromata...Detalii ai pe PM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Dezmembrez Yamaha Virago XV 500 din 1986. Motocicleta e momentan intreaga, multe piese se potrivesc la XV 535. Detalii pe PM sau 0771 713 847 Comezile de ghidon si pompa de frana. Daca poti sa imi dai mai multe info pe PM. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 (editat) Salutare. Am schimbat Simeringurile la Profesorul la service, am platit 120 lei manopera. Uleiul a costat cam 43 lei , simeringurile 65 lei. PS: Caut si eu o jamba - amortizor - furca fata pentru XV750. A mea e deformata (cea din dreapta) , a fost de cand am luat-o dar acuma a inceput sa se blocheze... Vreau sa stiu si eu de preturi eventual sa cumpar, m-ar interesa numai una, cea dreapta, dar..., numa daca se poate. Editat Mai 5, 2010 de catalinxv750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Caut si eu o jamba - amortizor - furca fata pentru XV750. A mea e deformata (cea din dreapta) , a fost de cand am luat-o dar acuma a inceput sa se blocheze... Vreau sa stiu si eu de preturi eventual sa cumpar, m-ar interesa numai una, cea dreapta, dar..., numa daca se poate. Vezi cu o pagina in urma. Se dezmembreaza o XV 500 .Poate ti se potriveste jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 -> Halfgodess: Ms, dar nu se potriveste, m-am uitat. Eu am doua discuri pe fata si stanga si dreapta, si e un pic diferita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Eu am doua discuri pe fata si stanga si dreapta, si e un pic diferita. Catalin, sa stii ca n-am uitat de jamba, dar nici n-am gasit. Caut in continuare.... sau, te poti uita si tu pe ebay.com, ebay.de, ebay.co.uk si trimite-mi link. PM sau ID in profil. (preferabil pe cele din Europa sa nu mai platesti alte taxe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salut posesorii de Virago . O prietena , este hotarata sa isi cumpere Virago 250 (248cm , modelul japonez). An 92 cu 22000km . Eu va rog sa-mi spuneti , daca pretul de 1000e este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinxv750 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salut posesorii de Virago . O prietena , este hotarata sa isi cumpere Virago 250 (248cm , modelul japonez). An 92 cu 22000km . Eu va rog sa-mi spuneti , daca pretul de 1000e este ok. Depinde , la banii astia daca motorul merge, nu e manarit si nu scoate fum , merita. Pune niste poze , macar vizual sa ne dam cu parerea. Sau... adu-o la o intalnire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
halfgoddess Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Salut posesorii de Virago . O prietena , este hotarata sa isi cumpere Virago 250 (248cm , modelul japonez). An 92 cu 22000km . Eu va rog sa-mi spuneti , daca pretul de 1000e este ok. Ca si nr de km, e acdeptabila. Dar se uite cu luare aminte la consumabile. Trebuie sau nu trebuie schimbate. Pretul total al motorului, dupa parerea mea, cam asa se calculeaza. De ex, eu am schimbat urmatoarele: ulei..... ......................120 ron filtru ulei......................30? ron filtru aer.......................65 ron semeringuri furca......... 40 ron ulei furca+manopera ...150 ron cauciucuri..................... f f scumpe baterie........................100 ron releu de incarcare .......300 ron placute frana.................65 ron bujii..............................30 ron *preturi aproximative, din ce-mi aduc aminte, pentru 535. Cam asta am schimbat la a mea, in timp. Daca o ia ne-intretinuta, va mai da niste banuti si pe consumabile. Tre sa tina cont de asta. Daca e gata de drum, pretul e ok. Mesaj completat Sau... adu-o la o intalnire . intalnire? unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.