Cris81 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Salutare! "... o ultima solutie disperata cand "ramanem fara benzina": cu cricul lasat (sau fara, daca va tin salele) aplecati motocicleta pe stanga cat mai mult, in acelasi timp actionati contactul, ca pompa de benzina sa intre in functiune si sa umple carburatoarele..." Chiar functioneaza aceasta metoda, am testa-o fara sa vreau cand am ramas fara benzina undeva "in pustiu". "Sfatul meu este urmatorul: daca rezerva e blocata dar puteti auzi clicaitul electrovalvei, luati un ciocan, care va place, si aplicati 2-3 lovituri cu blandete dar si suficient de ferm, in electrovalva. " Nelamurirea mea este unde se afla mai exact aceasta electrovalva si cum arata ca sa-i palesc cateva lovituri si s-o scot din amorteala (mentionez ca se aude acel clicait pe undeva in zona rezervorului) Multam! Mesaj completat .... scuze pentru culoarea aleasa.... Abia dupa ce am postat am realizat ca este deranjanta la ochi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Electrovalva se afla pe fundul rezervorului, spre exterior dar destul de greu accesibil, deasupra furcii de la roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Nu stiu cat te ajuta, dar am un amic care a bagat un KLE intr-un Tico. Incearca sa extrapolezi si poate iti dai seama daca merge viroaga in matiz:) Sal, am dat click pe chestia aia de la tine din semnatura cu " Bike Fest III", pe langa site-ul vostru mi-a mai aparut o chestie: HTTP filter file http://dirtybody.ru:8080/corriere-it/google.com/sify.com.php JS/TrojanDownloader.Iframe.NIF trojan connection terminated - quarantined .....si oriunde dau click pe site imi apare aceeasi chestie, e vreun virus oare ? Scuze de OFF bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cris81 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 "Electrovalva se afla pe fundul rezervorului, spre exterior dar destul de greu accesibil, deasupra furcii de la roata spate. " In cazul acesta cam pe unde ar trebui sa aplic acele lovituri ? Sa desfac ornamentele laterale ale rezervorului, sa lovesc in partea superioara (adica sub sa), sau sa lovesc pe unde apuc in rezervor? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 robinetul de combustibil este parte integranta a electrovalvei. robinetul se vede in partea stanga, desaupra furcii. gasindu-l pe acesta, vei gasi si electrovalva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSARU Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Salut sunt mai nou pe aici am o VIRAGA 535 care m-a trantit pana acum de trei ori in doi ani ( evident ca numai eu sunt vinovatul ) si as dori sa va intreb ceva tehnic in sensul ca am incercat sa bag mana in gaz peste 130 la ora si tremura ca plopul desi este ,vreau sa cred un motorache de care am avut grija . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Daca e din aceea de scrie in talon "144Km/h", atunci e normal ca la 130 sa "tremure ca plopul". Daca nu, atunci e de la tranteala (notiune antagonica cu "avutul grija") ;-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 "Electrovalva se afla pe fundul rezervorului, spre exterior dar destul de greu accesibil, deasupra furcii de la roata spate. " In cazul acesta cam pe unde ar trebui sa aplic acele lovituri ? Sa desfac ornamentele laterale ale rezervorului, sa lovesc in partea superioara (adica sub sa), sau sa lovesc pe unde apuc in rezervor? Multam! Sa lovesti de jos in sus in electrovalva, atat cat iti permite spatiul dintre furca spate si fundul rezervorului (4-5 cm). Asta cel mai bine o faci cand "ramai fara benzina", o ciocanesti putin dupa care apesi butonul rosu ca sa vezi daca pompa trage sau nu benzina, daca nu, ii mai aplici cateva lovituri mai cu viatza si incerci din nou, daca tot nu vrea, aplici varianta B: o sticla de 1l de benzina in coburi si basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cris81 Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Multumesc Semaca pentru informatii, am localizat electrovalva respectiva.Acum astept sa se mai indrepte vremea si sa raman fara benzina. Salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 sunt sigur ca s-a mai discutat in cadrul topicului dar la cate e de lung... intreb direct: ce ulei imi recomandati si ce vascozitate sa aibe? altul decat motul... poate chiar unul mai ieftin. pt ulei castrol ia legatura pe forum sau la tel cu sarbutm - Tel. 0755095565 , iar pt ulei mai ieftin si cred , bun , facut de nemti pt nemti , intra pe louis.de sau pe kronaumoto.ro , ei au si castrol , daca vrei , daca ai nevoie iti pot da un nr de tel , oamenii sunt mai mult decat in regula , bafta...salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eusuntadu Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 salut....stie careva vrun magazin...in tara sau din strainatate de pierse (noi sau SH)...ceva d incredere....caut un electromotor pentru Virago 535!! 10x ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Domnilor, vand becuri moto Philips. Preturi atractive! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 salve! probleme la moto... sau nu? n-am pornit viroguta de o saptamana (ploile astea...). azi am prins o fereastra in timp si in nori si am zis sa fac o tura. bun. scot moto si dau sa o pornesc. electromotorul invarte in gol. adica nu cupleaza dar se invarte. farul se aprinde la intensitate normala, claxon merge, etc. am insistat in mai multe randuri dar degeaba. o pornesc impinsa. merge normal. fac ~2 km si tre' sa opresc. am ceva treaba 10 minute si ma intorc la moto. a pornit normal de la buton, parca doar putin impiedicat... mai fac ~2 km si ajung acas' unde fac probe de pornire. porneste ok, la "sfert". intrebarea mea catre cei mai priceputi sau catre cei mai patiti - sa fi fost doar acumulatorul descarcat sau am ceva probleme la electromotor??? ma gandesc ca totusi electromotorul invartea vartos dar nu se "conecta" la motor... n-am incercat sa o pornesc cu farul aprins dar martorul de neutru nu fluctua in intensitate... sosea uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 salve! probleme la moto... sau nu? n-am pornit viroguta de o saptamana (ploile astea...). azi am prins o fereastra in timp si in nori si am zis sa fac o tura. bun. scot moto si dau sa o pornesc. electromotorul invarte in gol. adica nu cupleaza dar se invarte. farul se aprinde la intensitate normala, claxon merge, etc. am insistat in mai multe randuri dar degeaba. o pornesc impinsa. merge normal. fac ~2 km si tre' sa opresc. am ceva treaba 10 minute si ma intorc la moto. a pornit normal de la buton, parca doar putin impiedicat... mai fac ~2 km si ajung acas' unde fac probe de pornire. porneste ok, la "sfert". intrebarea mea catre cei mai priceputi sau catre cei mai patiti - sa fi fost doar acumulatorul descarcat sau am ceva probleme la electromotor??? ma gandesc ca totusi electromotorul invartea vartos dar nu se "conecta" la motor... n-am incercat sa o pornesc cu farul aprins dar martorul de neutru nu fluctua in intensitate... sosea uscata! Acumulatorul! Tot asta patesc si eu, cum e un pic mai frig si nu o pornesc 4-5 zile numa cu ajutor de la alta baterie imi porneste! Acuma sa zic si eu problema mea: - merg frumos schimb 1,2,3,4,5 si totul e ok; - cand vreau sa opresc franez trec din V-a in a IV-a nici un bai, cand vreau sa trec din IV-a in a III-a cade pur si simplu schimbatorul de viteza de parca ar fii mort si nu pot trece in a III-a (dupa ce trag ambreajul de cateva ori si misc pedala revine la pozitia initiala) si asa schimb a III-a; - la fel se intampla si cand schimb din a III-a in a II-a! - din a V-a in IV-a nu se intampla faza asta si nici din a II-a in I-a! Ce ar putea sa fie bai-ul, cutia de viteza sau ambreajul? A mai patit cineva dinastea? Multumesc anticipat pentru sugestii si info! - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Cred ca amandoi aveti un ulei prea "gros" astfel incat idler-ul no 1 (roata zimtata mica) nu poate culisa pe axul ei pentru a antrena la pornire idle-ul no2 (roata zimtata mare) din cauza vascozitatii crescute a uleiului, m-as hazarda sa presupun ca aveti 20w50 sintetic, mie mi s-a intamplat si cu 20w40 mineral. As pune asta pe seama unor temperaturi mai scazute in timpul noptii precum si a faptului ca amandoi aveti deja ulei de vara, mai vascos. Ca remedii as vedea nu schimbarea uleiului, presupun ca ati facut schimbul pt sezon si e ulei nou pt vara, ci incarcarea bateriei. N-ar strica sa masurati curentul pe care il da, nu atat voltajul cat amperajul. La faza cu schimbatu' vitezelor Icelord, va trebui sa te exprimi mai clar: cum cade de parca ar fi mort ? fii un pic mai exact, intra sau nu , se blocheaza , intra in gol, e aruncat in sus, caraie nu caraie ....sau cum ? Mesaj completat Inca ceva Octa, poate o sa-l ajute si pe Icelord in cazul in care este vorba de exact acelasi simptom, cu electromotorul care invarte dar nu da semne ca ar cupla: cu motorul oprit si motocicleta la verticala baga in viteza 2 si impinge-o alternativ inainte si inapoi pana cand simti ca s-a mai miscat un pic motorul dupa care actioneaza butonul de start. Pt a ajuta un pic roata mica sa culiseze inspre cea mare n-ar fi rau sa inclini motorul catre dreapta pt a strange mai mult ulei in partea dreapta a motorului in loc de partea stanga unde se afla idleru' no1. Mesaj completat Am uitat sa precizez ce era mai important in afacerea cu bateria si uleiul: roata mica zimtata culiseaza electromagnetic, de-asta un ulei vascos stat peste noapte si strans in partea stanga poate chiar impiedica culisarea rotii si cuplarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ...becuri moto Philips. Preturi atractive! Ce inseamna "atractiv"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stas Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Ce inseamna "atractiv"? Da-mi un PM cu ce bec ai nevoie si ti spun preturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Cred ca amandoi aveti un ulei prea "gros" astfel incat idler-ul no 1 (roata zimtata mica) nu poate culisa pe axul ei pentru a antrena la pornire idle-ul no2 (roata zimtata mare) din cauza vascozitatii crescute a uleiului, m-as hazarda sa presupun ca aveti 20w50 sintetic, mie mi s-a intamplat si cu 20w40 mineral. As pune asta pe seama unor temperaturi mai scazute in timpul noptii precum si a faptului ca amandoi aveti deja ulei de vara, mai vascos. Ca remedii as vedea nu schimbarea uleiului, presupun ca ati facut schimbul pt sezon si e ulei nou pt vara, ci incarcarea bateriei. N-ar strica sa masurati curentul pe care il da, nu atat voltajul cat amperajul. La faza cu schimbatu' vitezelor Icelord, va trebui sa te exprimi mai clar: cum cade de parca ar fi mort ? fii un pic mai exact, intra sau nu , se blocheaza , intra in gol, e aruncat in sus, caraie nu caraie ....sau cum ? Mesaj completat Inca ceva Octa, poate o sa-l ajute si pe Icelord in cazul in care este vorba de exact acelasi simptom, cu electromotorul care invarte dar nu da semne ca ar cupla: cu motorul oprit si motocicleta la verticala baga in viteza 2 si impinge-o alternativ inainte si inapoi pana cand simti ca s-a mai miscat un pic motorul dupa care actioneaza butonul de start. Pt a ajuta un pic roata mica sa culiseze inspre cea mare n-ar fi rau sa inclini motorul catre dreapta pt a strange mai mult ulei in partea dreapta a motorului in loc de partea stanga unde se afla idleru' no1. Mesaj completat Am uitat sa precizez ce era mai important in afacerea cu bateria si uleiul: roata mica zimtata culiseaza electromagnetic, de-asta un ulei vascos stat peste noapte si strans in partea stanga poate chiar impiedica culisarea rotii si cuplarea. Deci cand treci din a V-a in a IV-a normal schimbatorul vine in pozitia initiala (la fel la toate vitezle IV-III-a, III-II-a, II-I-a...etc) Dar la a mea cand incerc sa trec din a IV-a in a III-a schimbatorul nu revine la pozitia initiala, ramane jos (trebuie sa-l ridic cu piciorul alternand si cu miscari de ambreaj), la fel patesc si cand schimb din III-a in a II-a! Cu schimbatul vitezelor spre superior nu patesc faza asta! Si cand cobor vitezele numa din a IV-a in a III-a si din a III-a in a II-a face figura asta! Uleiul e 20w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Acum ca am inteles perfect, imi dau seama ca problema ma depaseste si nici n-am mai auzit de asa ceva La faza cu rotitu in gol ce am spus mai sus ar trebui sa scuteasca impinsu motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Acum ca am inteles perfect, imi dau seama ca problema ma depaseste si nici n-am mai auzit de asa ceva La faza cu rotitu in gol ce am spus mai sus ar trebui sa scuteasca impinsu motocicletei. Ahoi! Surpriza, azi merg si inainte sa desfacem motorul sa vedem care-i buba am zis sa incerc sa dau o tura de 5 km cu motorul sa vad daca nu cumva sa inrautatit situatia la schimbatorul de viteze, SURPRIZA nu mai facea faza asta ! Se pare ca uleiul cel vechi a creat problema respectiva (uleiul cel vechi a stat peste iarna si cred-ca si-a pierdut din calitati) Asa ca va recomand ca la fiecare inceput de sezon sa faceti schimbul de ulei! @Semaca trebuie sa incerc varianta cu inclinatul motorului spre dreapta Editat Mai 21, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Poze pentru voi: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Poze pentru voi: Eheeeeeeiiiiiiiiiiiii, TRAIASCA VIROAGA !!!!!!!!!!! unde ai gasit-o si p'asta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolphy Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) cumpar piese yamaha virago 250.PM. Adica far original spate.aripa spate,capac cutia de transmisie (ala de plastic),sa pasager originala.plus altele Editat Mai 22, 2010 de wolphy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Poze pentru voi: grozava poza , asta-i poza de premiu...naa , ca avem si localitatea viroaga in RO , ce urmeaza sa mai descoperim ? merita o bere...si mai asteptam surprize de gen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 (editat) Superb ! Poate aici ar trebui organizata intrunirea posesorilor de Virago...., asa cum au intalnire si Transalp-istii, ce ziceti? Editat Mai 22, 2010 de judas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.