Speedy.K Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Curand am luat A-ul mi-am vandut motorul de 125 si am gasit un Yamaha Virago 535 din '96 la pret bun si bun ca si km(30000). Mentionez ca pretul e pe masura bugetului meu, nu imi permit ceva mai bun. Credeti ca sunt motoare bune, trainice? Am auzit ca au ceva probleme la pompa de benzina... Astept sfaturi   Multumesc anticipat! Daca ti-l permiti si-ti place, ia-l ! Marfa de mobreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Eu tot de anul asta am categ. A si am inceput motociclismul cu Virago 535 din 1994. Am facut cateva iesiri de fiecare data cand a fost vremea buna si se comporta excelent. Fiind incepator, am facut trasee de max 300 km pe drumuri nu tocmai bune fara sa simt oboseala sau dureri de spate. In privinta problemelor tehnice de care ai auzit nu e cazul la mine si nici nu trebuie sa generalizezi. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 am un prieten care a mers până în italia cu virago, fără să întâmpine nicio problemă. din ce Âştiu motoarele sunt ok, mai necesită carburație din când în când, în rest, bagi benzină Âşi te duci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 E o motocicleta foarte buna si indicata incepatorilor. Consum mic si daca o brutalizezi, este suficient de rapida pentru cilindreea pe care o are. Eu zic sa o iei fara probleme ,numai sa o verifici cum trebuie inainte. Eventual cheama pe cineva care se pricepe sa vina cu tine cand o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lancelot Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Sunt f bune, manevrabile Âşi cu demaraj bun Âşi motor fiabil. Unde mai pui că are transmisia prin cardan. Au o bătaie caracteristică în piston Âşi asta'i sperie pe mulți crezând că e vre'o problemă la motor. Modelele de până'n '95 aveau unele probleme la circuitul electric, dar s'a rezolvat de către fabricant la modelele ulterioare. NaÂşpa e dacă ți se duce releul de încărcare, costă cam 300 euro unul. Dacă o forțezi Âşi o soliciți, consumul e destul de ridicat. Dacă mergi cu 90 km/h, are consum bun Editat Octombrie 11, 2010 de Lancelot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Deci pana acum numai pareri pro! Multumesc pentru sfaturi si mai astept si alte pareri, sunt curios sa le vad pe cele contra daca sunt Numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 contra: 1. mai pică melcul de kilometraj. 2. frana spate e pe tambur 3. are rezervorul cam mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Pai,avand in vedere numarul mare de Viroage,mai ales la noi,e clar ca-i o motocicleta fiabila...! La capitolul 'probleme',eu stiam de mecanismul demarorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sunt manevrabile i motor fiabil. Unde mai pui că are transmisia prin cardan. NaÂşpa e dacă ți se duce releul de încărcare, costă cam 300 euro unul. se ia una bucata ventilator de ala de se pune pe procesor la pc si se monteaza pe releu .... nu se mai incalzeste neam contra: 2. frana spate e pe tambur de cand e frana spate pe tambur problema??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 nu e neapărat o problemă, dar nu e atât de eficientă ca una pe disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 nu e neapărat o problemă, dar nu e atât de eficientă ca una pe disc. pai deh.... la clasa cruiser e destul de eficienta ... la alte clase e eficienta aia pe disc..... fiecare clasa cu particularitati specifice .... nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Sa bag si eu niste minusuri: * suspensie cam rigida pe spate, la gropi iti cam rupe rinichii * fara parbriz de la 120 in sus tre' sa te tii bine de ghidon ca simti vantul fix in piept * lipsa turometrului - mergi dupa propriile urechi, iar la incepatori asta poate fi nasol * saua pasagerului cam ingusta si fara niciun punct de tinut cu mana la franari bruste Asadar recomand: * comenzi avansate (doar pentru confort) * parbriz (pentru confort la viteze mari) * sissy-bar (atat pentru confortul pasagerului, cat si pe post de maner la franari bruste) * drumuri bune In rest...cardanul ala face toti banii: personal ma omoara la nervi si la bani intretinerea lantului. A, si atentie la cheie, daca se strica contactul si avand in vedere pozitionarea lui, sunt mari sanse sa pierzi cheia pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Asadar recomand:* comenzi avansate (doar pentru confort) * parbriz (pentru confort la viteze mari) * sissy-bar (atat pentru confortul pasagerului, cat si pe post de maner la franari bruste) * drumuri bune In rest...cardanul ala face toti banii: personal ma omoara la nervi si la bani intretinerea lantului. A, si atentie la cheie, daca se strica contactul si avand in vedere pozitionarea lui, sunt mari sanse sa pierzi cheia pe drum. ai uitat de telescoape reglabile:P in ce priveste cheia... de la un rucsacel stricat , se recupereaza minunea aia de catarama , o parte se prinde de sasiu, caroserie ...sau ce o mai fi pe acolo , celalalt capat se prinde pe cheie , bagi cheia in contact , inchizi catarama .. si tadaaaaaaa rezolvat broblem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 ai uitat de telescoape reglabile:P in ce priveste cheia... de la un rucsacel stricat , se recupereaza minunea aia de catarama , o parte se prinde de sasiu, caroserie ...sau ce o mai fi pe acolo , celalalt capat se prinde pe cheie , bagi cheia in contact , inchizi catarama .. si tadaaaaaaa rezolvat broblem Ce-i cu telescoapele? Cat priveste cheia, da, asta e solutia, indiferent de mecanismul adaptat. De-aia am si mentionat-o, sa-si asigure oamenii cheitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Ce-i cu telescoapele? Cat priveste cheia, da, asta e solutia, indiferent de mecanismul adaptat. De-aia am si mentionat-o, sa-si asigure oamenii cheitele. cu telescoapele e simplu ... pui de alea reglabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 cu telescoapele e simplu ... pui de alea reglabile Aaaa, da; nu pricepeam... Oricum, bicla asta mie mi-a placut tare mult. Daca am fi avut drumuri calumea in Romanica si trafic decent cu soferi sanatosi la cap as fi ramas sigur la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Aaaa, da; nu pricepeam...Oricum, bicla asta mie mi-a placut tare mult. Daca am fi avut drumuri calumea in Romanica si trafic decent cu soferi sanatosi la cap as fi ramas sigur la ea. nu pot decat sa te cred pe cuvant ... eu nu imi dau cu parerea ( cu toate ca m-am dat cui asa ceva) deoarece as fi mai mult decat subiectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 In sfarsit am reusit sa ajung si eu sa-mi iau mobra. Am gasit una la din '93, destul de bine intretinuta, dar mai trebuie bibilit cate ceva pe la ea. In mare, sunt multumit de cum trege motorul, ciclistica buna, chiar este exact ce-mi doream de la o mobra. Urmeaza in iarna asta o mica customizare.....far (are sticla cam matuita si nu prea face lumina), semnale, tobe (ori golite, ori ceva custom), un stop nou (asta arata ca naiba si nici nu-i prea vizibil in trafic(mai ale pe pozitie), etc. Poate ne intalnim intr-o zi mai multi.....eventual la o plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Toata stima pt Yamaha Virago XV535. Singura problema "majora" e cu incarcarea, a mea fiind din '91. In rest n-am avut probleme, si am mers pe tot felul de drumuri, dealuri, paduri............ Before: After: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Ahoi! Eu o am pe a mea din 2007 si ea s-a "nascut" in 1997 pana acuma am facut cu ea 27500 de km si singura problema a fost ca s-a rupt cablul de kilometraj si l-am rezolvat cu 36 de lei! In rest nici o buba! Schimb de consumabile la timp si merge perfect! Acuma ma chinui sa o vand sa-mi i-au un motor de peste 1000cc! Daca te intereseaza zi ceva pe PM uite o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) In sfarsit am reusit sa ajung si eu sa-mi iau mobra. Am gasit una la din '93, destul de bine intretinuta, dar mai trebuie bibilit cate ceva pe la ea. In mare, sunt multumit de cum trege motorul, ciclistica buna, chiar este exact ce-mi doream de la o mobra. Urmeaza in iarna asta o mica customizare.....far (are sticla cam matuita si nu prea face lumina), semnale, tobe (ori golite, ori ceva custom), un stop nou (asta arata ca naiba si nici nu-i prea vizibil in trafic(mai ale pe pozitie), etc.Poate ne intalnim intr-o zi mai multi.....eventual la o plimbare. Ahoi! Pai daca vrei facem schimb de esapament plus diferenta din partea ta! Mi-ai scris PM dar nu mi-ai mai raspuns! Sper ca n-am deranjat ca am incercat sa-mi fac vanzare! Editat Octombrie 11, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Nu ti-am raspuns deoarece inca nu stiu nici eu ce voi face mai exact si cat voi investi in mobreta asta. Nu vreau sa ajung sa investesc sute de euro intr-o mobra de 1000 euroi. Fa-mi o oferta pe PM la tobe (schimb +diferenta) si poate reusesc sa ma decid mai repede. PS.scuze daca in postul anterior nu se inteleg cateva cuvinte, dar asa e la serviciu.....graba multa Editat Octombrie 11, 2010 de divizia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Nu ti-am raspuns deoarece inca nu stiu nici eu ce voi face mai exact si cat voi investi in mobreta asta. Nu vreau sa ajung sa investesc sute de euro intr-o mobra de 1000 euroi. Fa-mi o oferta pe PM la tobe (schimb +diferenta) si poate reusesc sa ma decid mai repede. PS.scuze daca in postul anterior nu se inteleg cateva cuvinte, dar asa e la serviciu.....graba multa Ahoi! Ai PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 Multumesc mult pentru sfaturi! maine cred ca o cumpar! Este o Yamaha Virago 535 modelul american, are comenzi avansate, tobe custom, suport pt genti laterale si sissy bar. Am observat ca pompa de benzina carie cam urat adica nu e silentioasa deloc. Asa trebuie sa faca ea sau poate fi o problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 11, 2010 Share Postat Octombrie 11, 2010 (editat) Multumesc mult pentru sfaturi! maine cred ca o cumpar! Este o Yamaha Virago 535 modelul american, are comenzi avansate, tobe custom, suport pt genti laterale si sissy bar. Am observat ca pompa de benzina carie cam urat adica nu e silentioasa deloc. Asa trebuie sa faca ea sau poate fi o problema? Caraie pompa de benzina? Cand? Cand pui contactul fara sa pornesti mobra? Sau o auzi cu motorul pornit?\ De curiozitate: cat cascaval dai pe ea, ca cu toate alea pe ea e beton, nu-ti mai trebuie decat parbriz si ala numai daca vrei autostrada? Editat Octombrie 11, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.