Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Curand am luat A-ul mi-am vandut motorul de 125 si am gasit un Yamaha Virago 535 din '96 la pret bun si bun ca si km(30000). Mentionez ca pretul e pe masura bugetului meu, nu imi permit ceva mai bun. Credeti ca sunt motoare bune, trainice? Am auzit ca au ceva probleme la pompa de benzina... Astept sfaturi :blink:

 

   Multumesc anticipat! :)

Daca ti-l permiti si-ti place, ia-l ! Marfa de mobreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu tot de anul asta am categ. A si am inceput motociclismul cu Virago 535 din 1994. Am facut cateva iesiri de fiecare data cand a fost vremea buna si se comporta excelent. Fiind incepator, am facut trasee de max 300 km pe drumuri nu tocmai bune fara sa simt oboseala sau dureri de spate. In privinta problemelor tehnice de care ai auzit nu e cazul la mine si nici nu trebuie sa generalizezi.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta foarte buna si indicata incepatorilor. Consum mic si daca o brutalizezi, este suficient de rapida pentru cilindreea pe care o are. Eu zic sa o iei fara probleme ,numai sa o verifici cum trebuie inainte. Eventual cheama pe cineva care se pricepe sa vina cu tine cand o cumperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt f bune, manevrabile Âşi cu demaraj bun Âşi motor fiabil. Unde mai pui că are transmisia prin cardan. Au o bătaie caracteristică în piston Âşi asta'i sperie pe mulți crezând că e vre'o problemă la motor.

 

Modelele de până'n '95 aveau unele probleme la circuitul electric, dar s'a rezolvat de către fabricant la modelele ulterioare. NaÂşpa e dacă ți se duce releul de încărcare, costă cam 300 euro unul.

 

Dacă o forțezi Âşi o soliciți, consumul e destul de ridicat. Dacă mergi cu 90 km/h, are consum bun :)

Editat de Lancelot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai,avand in vedere numarul mare de Viroage,mai ales la noi,e clar ca-i o motocicleta fiabila...! La capitolul 'probleme',eu stiam de mecanismul demarorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt manevrabile i motor fiabil. Unde mai pui că are transmisia prin cardan.

 

NaÂşpa e dacă ți se duce releul de încărcare, costă cam 300 euro unul.

se ia una bucata ventilator de ala de se pune pe procesor la pc si se monteaza pe releu .... nu se mai incalzeste neam

 

contra:

 

2. frana spate e pe tambur

de cand e frana spate pe tambur problema???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e neapărat o problemă, dar nu e atât de eficientă ca una pe disc.

pai deh.... la clasa cruiser e destul de eficienta ... la alte clase e eficienta aia pe disc..... fiecare clasa cu particularitati specifice .... nu???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa bag si eu niste minusuri:

* suspensie cam rigida pe spate, la gropi iti cam rupe rinichii

* fara parbriz de la 120 in sus tre' sa te tii bine de ghidon ca simti vantul fix in piept

* lipsa turometrului - mergi dupa propriile urechi, iar la incepatori asta poate fi nasol

* saua pasagerului cam ingusta si fara niciun punct de tinut cu mana la franari bruste

 

Asadar recomand:

* comenzi avansate (doar pentru confort)

* parbriz (pentru confort la viteze mari)

* sissy-bar (atat pentru confortul pasagerului, cat si pe post de maner la franari bruste)

* drumuri bune

 

In rest...cardanul ala face toti banii: personal ma omoara la nervi si la bani intretinerea lantului.

A, si atentie la cheie, daca se strica contactul si avand in vedere pozitionarea lui, sunt mari sanse sa pierzi cheia pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar recomand:

* comenzi avansate (doar pentru confort)

* parbriz (pentru confort la viteze mari)

* sissy-bar (atat pentru confortul pasagerului, cat si pe post de maner la franari bruste)

* drumuri bune

 

In rest...cardanul ala face toti banii: personal ma omoara la nervi si la bani intretinerea lantului.

A, si atentie la cheie, daca se strica contactul si avand in vedere pozitionarea lui, sunt mari sanse sa pierzi cheia pe drum.

ai uitat de telescoape reglabile:P

 

 

in ce priveste cheia... de la un rucsacel stricat , se recupereaza minunea aia de catarama , o parte se prinde de sasiu, caroserie ...sau ce o mai fi pe acolo , celalalt capat se prinde pe cheie , bagi cheia in contact , inchizi catarama .. si tadaaaaaaa rezolvat broblem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai uitat de telescoape reglabile:P

 

 

in ce priveste cheia... de la un rucsacel stricat , se recupereaza minunea aia de catarama , o parte se prinde de sasiu, caroserie ...sau ce o mai fi pe acolo , celalalt capat se prinde pe cheie , bagi cheia in contact , inchizi catarama .. si tadaaaaaaa rezolvat broblem

Ce-i cu telescoapele?

 

Cat priveste cheia, da, asta e solutia, indiferent de mecanismul adaptat. De-aia am si mentionat-o, sa-si asigure oamenii cheitele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, da; nu pricepeam...

Oricum, bicla asta mie mi-a placut tare mult. Daca am fi avut drumuri calumea in Romanica si trafic decent cu soferi sanatosi la cap as fi ramas sigur la ea.

nu pot decat sa te cred pe cuvant ... eu nu imi dau cu parerea ( cu toate ca m-am dat cui asa ceva) deoarece as fi mai mult decat subiectiv :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reusit sa ajung si eu sa-mi iau mobra. Am gasit una la din '93, destul de bine intretinuta, dar mai trebuie bibilit cate ceva pe la ea. In mare, sunt multumit de cum trege motorul, ciclistica buna, chiar este exact ce-mi doream de la o mobra. Urmeaza in iarna asta o mica customizare.....far (are sticla cam matuita si nu prea face lumina), semnale, tobe (ori golite, ori ceva custom), un stop nou (asta arata ca naiba si nici nu-i prea vizibil in trafic(mai ale pe pozitie), etc.

Poate ne intalnim intr-o zi mai multi.....eventual la o plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu o am pe a mea din 2007 si ea s-a "nascut" in 1997 pana acuma am facut cu ea 27500 de km si singura problema a fost ca s-a rupt cablul de kilometraj si l-am rezolvat cu 36 de lei! In rest nici o buba! Schimb de consumabile la timp si merge perfect! Acuma ma chinui sa o vand sa-mi i-au un motor de peste 1000cc! Daca te intereseaza zi ceva pe PM uite o poza:

post-25613-1286814345_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am reusit sa ajung si eu sa-mi iau mobra. Am gasit una la din '93, destul de bine intretinuta, dar mai trebuie bibilit cate ceva pe la ea. In mare, sunt multumit de cum trege motorul, ciclistica buna, chiar este exact ce-mi doream de la o mobra. Urmeaza in iarna asta o mica customizare.....far (are sticla cam matuita si nu prea face lumina), semnale, tobe (ori golite, ori ceva custom), un stop nou (asta arata ca naiba si nici nu-i prea vizibil in trafic(mai ale pe pozitie), etc.

Poate ne intalnim intr-o zi mai multi.....eventual la o plimbare.

Ahoi! Pai daca vrei facem schimb de esapament plus diferenta din partea ta! Mi-ai scris PM dar nu mi-ai mai raspuns! Sper ca n-am deranjat ca am incercat sa-mi fac vanzare! :)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti-am raspuns deoarece inca nu stiu nici eu ce voi face mai exact si cat voi investi in mobreta asta. Nu vreau sa ajung sa investesc sute de euro intr-o mobra de 1000 euroi. Fa-mi o oferta pe PM la tobe (schimb +diferenta) si poate reusesc sa ma decid mai repede.

 

PS.scuze daca in postul anterior nu se inteleg cateva cuvinte, dar asa e la serviciu.....graba multa :)

Editat de divizia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ti-am raspuns deoarece inca nu stiu nici eu ce voi face mai exact si cat voi investi in mobreta asta. Nu vreau sa ajung sa investesc sute de euro intr-o mobra de 1000 euroi. Fa-mi o oferta pe PM la tobe (schimb +diferenta) si poate reusesc sa ma decid mai repede.

 

PS.scuze daca in postul anterior nu se inteleg cateva cuvinte, dar asa e la serviciu.....graba multa :)

Ahoi! Ai PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi! maine cred ca o cumpar! Este o Yamaha Virago 535 modelul american, are comenzi avansate, tobe custom, suport pt genti laterale si sissy bar. Am observat ca pompa de benzina carie cam urat adica nu e silentioasa deloc. Asa trebuie sa faca ea sau poate fi o problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru sfaturi! maine cred ca o cumpar! Este o Yamaha Virago 535 modelul american, are comenzi avansate, tobe custom, suport pt genti laterale si sissy bar. Am observat ca pompa de benzina carie cam urat adica nu e silentioasa deloc. Asa trebuie sa faca ea sau poate fi o problema?

Caraie pompa de benzina? Cand? Cand pui contactul fara sa pornesti mobra? Sau o auzi cu motorul pornit?\

De curiozitate: cat cascaval dai pe ea, ca cu toate alea pe ea e beton, nu-ti mai trebuie decat parbriz si ala numai daca vrei autostrada?

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...