divizia Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Vand Yamaha Virago 535, an 1993, 39000km. Pret 1450 euro discutabil Are urmatoarele imbunatatiri: -pompa de frana Honda Hornet -ghidon dragbar LSL -oglinzi noi -manete negre -comenzi Honda F4 -furca intarita, semeringuri schimbate, ulei furca schimbat -placute de frana noi SBS -anvelope noi -stop spate schimbat -semnalizatoare pe led -tobe golite si executate trasee independente+silencer pe fiecare evacuare din inox.....super sunet -ulei motor+filtru schimbat de 50km....acum o saptamana -suport numar lateral din inox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? Cred ca la asta s-a referit colegul cand a dat raspunsul... @divizia, am o curiozitate: o tii in curte la tine cu antifurt pe ambele roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Arata bine jucaria @Divizia, dar de ce vrei sa o vinzi dupa ce ai facut-o? Eu nu a-si vinde-o dar nu imi permit sa intretin 2 motoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Salut,ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 O tin intradevar in curte.....si legata.....masura de precautie in plus......nu se stie niciodata. O vand pentru ca vreau ceva mai mare si deja mai am si-un scuter pentru oras, asa ca.....deja sunt prea multe Mesaj completat Mobra e rezervata pentru 10 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 (editat) In sfarsit reusesc si eu sa incep incet-incet reconstructia la Virago ... Sunt foarte prins la servici asa ca reusesc sa mai fac cate ceva noaptea si duminica .... Incepe sa prinda forme ... Editat Aprilie 11, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Mi-am cumparat caucioace de la salon..... cum le pun?.Cu roata din fata ma descurc,dar la cea din spate!!!! va rog frumos sfaturi.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Ce-ai folosit ca sa-ti iasa asa de frumos si de stralucitor blocul motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Capacele de motor au fost polishate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Mi-am cumparat caucioace de la salon..... cum le pun?.Cu roata din fata ma descurc,dar la cea din spate!!!! va rog frumos sfaturi.Merci Ai ma Gabic... ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 http://www.motoruote.ro/ Asta daca vrei sa te duci cu motorul si sa ti le schimbe ei. Au masina da scos/pus cauciucul, macara sa tina viroaga suspendata si masina de echilibrat. Costa 45 lei pe roata cu tot cu echilibrat anul trecut, nu cred sa fi scumpit ca isi dadeau seama baietii ca este la limita bunului simt si vroiau sa aiba clienti. Daca vrei si sa centrezi spite cauta aici pe sorum numarul Rabinului, nu are user dar e un fel de Sfant Grall al tuturor posesorilor de roti cu spite iar recomandarile sunt maxime, eu nu stiam de el anul trecut dar anul asta cand schimb fata la el ma opresc. Daca vrei sa schimbi tu cauciucul pur si simplu desfaci piulita si scoti axul, dupa ce ai scos distantierul ai roata in brate. Restul operatiilor inteleg ca le sti de la fata. Si eu am ramas surprins dar sa dai roata jos la Virago e mai simplu de ,,n'' ori decat la o vitezana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Specificatiile la un loc, daca intereseaza pe cineva: Si atasat in format PDF. XV535___specs.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freeg Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salut! stie vreunul dintre voi ce dimensiuni are o-ringul de la filtrul de ulei pt yamaha virago 535? sau de unde pot cumpara repede unul? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Capacele de motor au fost polishate ... Si dupa aia le-ai lacut sau nu? Ca daca nu-s lacuite cu lac termic una doua se oxideaza! Editat Aprilie 12, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ... Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Ai ma Gabic... ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva.. Problema mea era daca e vreun chitibus de care trebuie sa tin cont,nu am mai desfacut niciodata .Cat despre gume... alea vechi cred ca erau originale din '92.Intre timp am schimbat pe fata, contra sumei de 5 lei la o vulcanizare din cartier. multumesc frumos oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea Din punctul asta de vedere chiar nu-mi fac griji. Daca vad ca intretinerea nu da roade si apar primele semne de oxidare, dau instant inca un polish + lac, si cu asta basta ... Om trai si-om vedea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Problema mea era daca e vreun chitibus de care trebuie sa tin cont,nu am mai desfacut niciodata .Cat despre gume... alea vechi cred ca erau originale din '92.Intre timp am schimbat pe fata, contra sumei de 5 lei la o vulcanizare din cartier. multumesc frumos oricum. Eu inca nu am schimbat nici un cauciuc dar cum intr-o zi ma cam plictiseam am zis sa dau rotile jos sa stiu ce sa fac daca pun de o pana prin desert.Cu fata m-am descurcat...Cand am ajuns la spate am repetat operatia dar a dat cu virgula.M-am scarpinat in crestet am vazut eu ca ceva pe acolo este in plus si se misca si ,,am fugit la calc .In cateva minute am gasit descrierea operatiunii.Si chiar ramai cu ea in brate.E mai naspa cand nu ai cric central,si eu nu am dar stii ca am mesterit o teava pe post de stander.Sa vezi distractie cand am inceput sa am intreruperila aprindere si a trebuit sa scot firele,bobinele si sa curat contacti si toate astea cu crash-barul pus.O sa iti dai seama ce distractie a fost cand o sa vezi pe viu motorul. PS-la 5 lei este pomana ..la 45 de lei prefer sa ma chinui singur.parca pe vremuri erau vulcanizari peste tot.doua leviere,un petic si ceva injuraturi si gata ,ura si la gara.Daca locuiesti la bloc ..iti dau dreptate,este mai bine la vulcanizare. Editat Aprilie 12, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 Fratilor, unde dracului gasesc o baterie fara intretinere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) Din punctul asta de vedere chiar nu-mi fac griji. Daca vad ca intretinerea nu da roade si apar primele semne de oxidare, dau instant inca un polish + lac, si cu asta basta ... Om trai si-om vedea ... Tu stii ce si cum, numa sa nu-ti faci prea mult de lucru! Mesaj completat Fratilor, unde dracului gasesc o baterie fara intretinere? Cum adika? Vrei una folosita sau cum sau pe gel? Editat Aprilie 12, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorist1 Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Fratilor, unde dracului gasesc o baterie fara intretinere? este undeva in Zona Mihai Eminescu - Mosilor, un magazin care vinde acumulatori fara intretinere. Este acumulator pentru UPS, dar eu am folosit si stiu multi care au folosit (in special la comuniste pentru ca sunt mai putini dotati financiar) si sunt foarte reusite. pe 12 V sunt, iar amperi pana pe la 14 parca aveau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 Multumesc de informatie, Motoristule! Lordule, vreau una noua frate! Pe unde am cautat nu am gasit decat standard cu intretinere, adica trebuie completat acidul. Cautam o baterie fie cu gel, fie high-performance, fie factory activated sau cum naiba or mai fi, numai sa reziste mai mult si sa nu mai stau sa o reincarc etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Tu stii ce si cum, numa sa nu-ti faci prea mult de lucru! Merci de sfat ... dar vreau eu sa incerc asa ... daca nu merge, tragem un lac peste ... Si o intrebare: stie cineva la repezeala dimensiunea surubului gaurit (hollender cred ca-i mai zice) care prinde furtunul de frana pe etrier si pompa ? Am surubul in fata, dar sublerul e acasa ... Vreau sa le inlocuiesc, dar nu sunt cu pas standard si nu am gasit la piese auto ... Le pot comanda de la autonet, dar nu stiu dimensiunea ... Codul OEM este 90401-10096-00. Toate cele bune ! Editat Aprilie 13, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Multumesc de informatie, Motoristule! Lordule, vreau una noua frate! Pe unde am cautat nu am gasit decat standard cu intretinere, adica trebuie completat acidul. Cautam o baterie fie cu gel, fie high-performance, fie factory activated sau cum naiba or mai fi, numai sa reziste mai mult si sa nu mai stau sa o reincarc etc. Comanzi pe net, este super rapid si bun Aici de care vrei si vine la domiciliu. Eu am luat si sunt super OK. Editat Aprilie 13, 2011 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.