Orvo Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Da, eu tocmai am facut aceasta operatiune. Simering-urile vechi nu am reusit sa le scot intregi, dar oricum nu conteaza. Trebuie doar sa ai grija sa nu zgarii furcile. Iar cele noi, gresate, au intrat destul de usor. Le-am gresat cu ulei de telescoape (am schimbat si uleiul cu aceasta ocazie) si le-am apasat la locul lor cu o bucsa facuta la strung, dupa dimensiunea simering-ului. Asa ca tot ce ai nevoie pentru lucrare este: 1-simeringuri, 2-bucsa facuta la strung cu care sa bagi simeringurile la loc. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Salutare, De unde le-ai cumparat pe cele noi? Da, eu tocmai am facut aceasta operatiune. Simering-urile vechi nu am reusit sa le scot intregi, dar oricum nu conteaza. Trebuie doar sa ai grija sa nu zgarii furcile. Iar cele noi, gresate, au intrat destul de usor. Le-am gresat cu ulei de telescoape (am schimbat si uleiul cu aceasta ocazie) si le-am apasat la locul lor cu o bucsa facuta la strung, dupa dimensiunea simering-ului. Asa ca tot ce ai nevoie pentru lucrare este: 1-simeringuri, 2-bucsa facuta la strung cu care sa bagi simeringurile la loc. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Salutare,De unde le-ai cumparat pe cele noi? Autonet: 735 71 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Multzam fain. Autonet: 735 71 97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Punkyze Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Ziua buna, are cineva pe aici o scarita pt xv400 ? sa ma scuteasca sa cumpat un set nou de scarite ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Stie cineva cum pot face rost de un set de comenzi avansate pentru virago 535? Unele noi sunt destul de scumpe si nu-mi permit Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 Stie cineva cum pot face rost de un set de comenzi avansate pentru virago 535? Unele noi sunt destul de scumpe si nu-mi permitMultumesc anticipat E greu cu comenzile avansate ... pentru ca sunt scumpe, chiar si cele SH ... Cauta un fierar specialist si fa o "manufactura" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 (editat) Mai baieti...Are cineva idee de ce am ulei in compartimentul unde se afla filtrul de aer?!! Am mai observat ca in partea stanga are un surub cu un fel de garnitura care daca-l desfaci are acces in compartimentul filtrului !! Ce se poate strange acolo incat sa golesti pe la ,,dop"? Am in compartimentul ala o pelicula destul de ,,groasa"de ulei curat si frumos..Asa este ,,de la ei "..trebuie pus putin ulei acolo care ajuta la filtrarea primara a aerului?? La o masina aveam filtrul primar cu ulei si secundarul de hartie.. Editat Aprilie 27, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondini Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? Incearca www.bbmoto.ro, magazinul e in Gheorgheni cu accesoriile din louis. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? Mesaj completat Ultima suta de metrii: - a se observa conditiile grele de munca. Si in rest cam asa arata: Diseara mai trebuie sa-i bag ulei in motor si cardan (Motul ambele), sa-i pun pipele si bujiile noi, sa montez retervorul superior, aripile si semnalale pe spate ... si sa speram ca totul va fi ok ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 Salutare viragisti, Are cineva idee cine face rezervoare custom? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? http://www.polo-motorrad.de/ Mesaj completat http://www.polo-motorrad.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 felicitari ORVO !!!! faina lucrare !!! promit pentru urmatorul sezon so incerc pe mobra mea !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ahoi! Va imformez ca am parasit cercul celor care sunt propietari de Virago si tin sa mentionez ca e o motocicleta putin pretentioasa si care mi-a indeplinit multe dorinte si nu m-a creat probleme dificile, sper ca noul propietar sa fie la fel de multumit de ea ca si mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freeg Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Are cineva idee daca merg inlocuite coarnele originale de la virago 535 cu unele mai inalte, dar fara sa schimb cablurile si furtunu de la frana? cam care ar fi dimensiunile maxime ale unor coarne care s-ar potrivi fara vreo modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ahoi!Va imformez ca am parasit cercul celor care sunt propietari de Virago si tin sa mentionez ca e o motocicleta putin pretentioasa si care mi-a indeplinit multe dorinte si nu m-a creat probleme dificile, sper ca noul propietar sa fie la fel de multumit de ea ca si mine. Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa! Multumesc, oricum mai am mult de muncit cu dragstar-ul numa bani sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? http://www.polo-motorrad.de/ Mesaj completat am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? polo-motorrad.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 (editat) polo-motorrad.de Ai cam baut azi noapte bag seama... acelasi raspuns l-ai mai dat cu cateva randuri mai sus. Si sa nu fiu offtopic: www.fc-moto.de Editat Mai 1, 2011 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Mesaj completatUltima suta de metrii: Diseara mai trebuie sa-i bag ulei in motor si cardan (Motul ambele), sa-i pun pipele si bujiile noi, sa montez retervorul superior, aripile si semnalale pe spate ... si sa speram ca totul va fi ok ... tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Astept sa facem o tura impreuna.Spor la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Am fost la H&D si am incercat Cross Bones. Super tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Ai cam baut azi noapte bag seama... acelasi raspuns l-ai mai dat cu cateva randuri mai sus. Si sa nu fiu offtopic: www.fc-moto.de e, poate.........scuze dar mi s-a schimbat pagina, imi aparea tip "outline" si nu-mi vedeam posturile mele. am rezolvat problema acuma ca-s treaz. Mesaj completat sal, am ceva probleme cu electromotorul, mi s-au dus periile de tot, s-au macinat acolo..... si nu am gasit nicaieri, am gasit ceva dar is 88 lei/buc. si mie-mi trebuie 4....f. scumpe, puteti sa ma ajutati careva, ceva sfaturi.....incerc sa rezolv problema pe plan local, dar nu stiu daca o sa reusesc; daca ati mai schimbat careva perii, spuneti-mi si mie de unde le-ati luat, pls. model electromotor: MITSUBA SM-8219 12V 0,6KW Yamaha Virago XV 535 1987/1991 2GV/2YL periile care le-am gasit eu la 88 lei/buc. au urmatoarea dimensiune: 13,2 x 9,9 x 5,9 s-ar putea sa fie compatibile perii SM-13, dar nu sunt sigur. THX. P.S.:cand termina de "Initializing Attachments..." o sa pun si poza cu suportul pt. perii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele! Astept sa facem o tura impreuna.Spor la munca. Multumesc ! Am reusit Sambata noaptea (de fapt pe la 4 dimineata) s-o pornesc, dupa multe emotii ... Intai am bagat benzina si a inceput sa picure pe la robinetul de benzina ... A trebuit sa-l dau jos, sa-l desfac, si sa observ ca la revizionare am pus un Oring aiurea ... e o placere sa dai jos robinetul cu bascula montata ... am muncit vreo 2 ore pana l-am refacut si remontat ... Dau s-o pornesc ... nimic, dar macar era etans robinetul. Scanteie ... ia-o de unde nu-i. Desfac bobinele si-mi dau seama ca de fapt suportul lor ar trebui sa-si ia masa din cadru. Am smirgluit frumos zonele de contact, crezand ca dupa din cauza vopselei (stratul e gros la vopsire electrostatica) nu mai am masa. Montat totul la loc ... la fel, pauza. Aici deja m-am panicat ... Am luata iarasi la purecat instalatia si bineinteles ca am gasit doua mufe inversate ... Puse la locul lor, cheie si BRUM BRUM ... motorul a pornit "la sfert" ! A inceput sa iasa fum nasol de pe sub rezervor si iarasi m-am panicat pentru o fractiune de secunda, da mi-am dat seama ca de fapt e vaselina pe care am pus-o sa-mi tina pe pozitie inelele de etansare de la esapament, cand l-am montat. Sambata trebuiau sa-mi ajunga si sheile de la Darian, dar se pare ca "a uitat" sa cheme curierul ... asa ca pana Marti nici o sansa sa ajunga la mine ... Recunosc ca mi-a sarit ceva tensiunea cand l-am sunat si a zis ca ii pare rau ca a uitat ... dar asta e ... asteptam. Dupa ce motorul a stat cateva luni cu busonul de golire ulei desfacut, nu mi-au ajuns cei 3 litrii de ulei pregatiti pentru schimb, se pare ca s-a scurt tot. Cartea spune in felul urmator: cantitate totala: 3,2 litrii. Schimb cu filtru: 2,8 litrii, schimb fara filtru: 2,6 litrii. Se pare ca la mine s-au scurs toti cei 3,2 litrii, asa ca azi trebuie sa mai iau 1l, sa completez, pentru ca n-am avut decat 3L pregatiti (Motul 20W-50). Revin cu poze si detalii, sunt curios cum au iesit sheile .... Sper ca nu uita iarasi Darian sa le puna la curier ... Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.