Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Foarte tare,acum e pe la centrat si vreu un pic sa o pregatesc de vara.Cand vrei sa iesim suna: 0752663873.Abia astept.Cred ca aia cu husa de langa gard la petrom e a ta ,se vede bine o roata cunoscuta :friends:

 

Gata! Te caut in we! Din pacate in timpul saptamanii ajung tare tarziu acasa! Sambata trebuie sa ii usuc bujiile si sa ii incarc acumulatorul ca am inecat-o marti... Asa ca te caut atunci!!

Mihneanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut.M-a lasat releul de incarcare,acuma la inceput de sezon....A reusit cineva sa-l repare,sau singura varianta este inlocuirea lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit putin la plimbare . o problema + o intrebare ; daca-ti curge un amortizor (telescop ) care-i rezolvarea ???? cat despre releul de incarcare al "colegului" uite unu nou aici , mai ieftin decat unu sh de pe forum !! http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=products_all&Vehicle=21414

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde Sissy bar pt virago 535(140 lei) si parbriz cu intregul chit de prinderi(150 lei).Pm daca este careva interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la sissy-bar: pune o poza te rog. Referitor la releu, anul trecut am luat unul ca cel recomandat mai sus. L-am ales din motive de bani si am zis ca trebuie sa mearga. A mers perfect pana la primul drum lung pe canicula, cand s-a topit izolatia de pe fire in interiorul hidroizolatiei de rasina si m-am trezit cu un scurt pe circuitul principal fara niciun indiciu, la 60 km de Bucuresti. Asta era in august anul trecut, acum cateva zile am montat in sfarsit un releu OEM Yamaha ( Doamne ajuta sa tina ) de 189E. Concluzia mea : este o solutie perfecta pentru bani putin si mers in oras, daca vrei sa faci un drum lung vara te poti astepta la surprize, asa ca ia 2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au vandut ambele....

 

Referitor la sissy-bar: pune o poza te rog. Referitor la releu, anul trecut am luat unul ca cel recomandat mai sus. L-am ales din motive de bani si am zis ca trebuie sa mearga. A mers perfect pana la primul drum lung pe canicula, cand s-a topit izolatia de pe fire in interiorul hidroizolatiei de rasina si m-am trezit cu un scurt pe circuitul principal fara niciun indiciu, la 60 km de Bucuresti. Asta era in august anul trecut, acum cateva zile am montat in sfarsit un releu OEM Yamaha ( Doamne ajuta sa tina ) de 189E. Concluzia mea : este o solutie perfecta pentru bani putin si mers in oras, daca vrei sa faci un drum lung vara te poti astepta la surprize, asa ca ia 2.

 

 

Sa inteleg ca nu recomanzi un releu after market?Daca mi-as permite,as lua unul original(in jur de 100 -130 euro),pe cand unul oem este aprox 70 euro.Da,sunt convins ca ai dreptate si ca cel de la yamaha este cel adevarat,dar in vremurile aste o diferenta de 30 euro inseamna destul de mult.Inca nu m-am hotarat.Voi decide in functie de buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand diverse pentru virago : semnale fata+sptae =120 roni ,stop spate =100 roni , oglinzi stock = 100 roni , mai am o pereche de proiectoare ( unul are geamul crapat , dar merge ) cu 60 roni , si un parbriz care merge cam pe orice chopper , dar cu prinderi adecvate pentru fiecare model - 150 roni . revin maine cu poze cand ajung la munca .

 

 

stopul spate il mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

Daca mi-as permite,as lua unul original(in jur de 100 -130 euro),pe cand unul oem este aprox 70 euro.(...) in vremurile aste o diferenta de 30 euro inseamna destul de mult.(...)

 

In primul rand ca OEM inseamna/este ala original, after-market e ala facut de altii.

 

In al doilea rand, 70EUR * 2 (caci daca se arde la vara, iei unul nou) e mai putin decat 100EUR (care tine cel putin cat a tinut si ala de pe motor, adica mult mai mult decat o vara) asa ca ... poate vrei sa-ti refaci calculele (ca tot era vorba de buget). Stiu ca ti-ai dori ca motorul ala sa mearga cu aer si chiar sa gasesti sub capacul de la rezervor cate o hartie de 100RON la fiecare 1000Km, din pacate viata nu e ca in filme ;-)

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand cu caldura cel de 300-350 de lei, dar doar daca sti ca faci drumuri scurte. Releul a functionat impecabil atata timp cat nu a fost solicitat foarte tare. La primul drum mai lung de 100km pe caldura si cu viteza constanta s-a incins atat de tare incat izolatiile firelor din interior s-au topit. Problema propriu-zisa nu este releul in sine, am vorbit cu un prieten electronist si mi-a zis ca piesele erau de calitate dar functia pe care o indeplinesc presupune sa disipe o cantitate mare de caldura. Releul original are alt neam de piese, care se incing si ele dar rezista la temperaturi mai mari.

Releul pe care l-am luat eu a fost 189E, original Yamaha model dupa '98, deci este dificila alegerea. Oricine iti va recomanda piesa originala, ideea este sa iti si permiti, calculele tu trebuie sa le faci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda...voi incerca sa mai "bibilesc" releul vechi,poate-poate,daca nu,ma bag la calcule.Chiar nu mi-ar placea sa dau 70Euro sau cat ar costa unul after marker si sa ma trezesc in viitorul apropiat cu aceeasi problema.Sunt convins ca aveti dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca totusi te decizi pentru ceva after-market, macar incearca sa eviti chinezariile din plastic si incearca ceva de genul asta: http://www.ignitech.cz/english/rch25z/rch25z.htm

 

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit varianta asta:http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&products_id=5716

 

Sunt produse in italia.Ca si avantaj,magazinul este in timisoara si au pe stoc.Ca si calitate......mnezo' stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit varianta asta:http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&products_id=5716

 

Sunt produse in italia.Ca si avantaj,magazinul este in timisoara si au pe stoc.Ca si calitate......mnezo' stie.

 

 

Sal, da' ii ca si alalalt, mic si sensibil, nu cred ca merita banii.

mie nu-mi merge incarcarea de cand am luat motoru', incarca 12V in loc de 14, dar nu stiu de unde-i problema, regulator sau magnetou (stator),

nici nu ma stresez ca n-am vreme, merge si asa, imi termina o baterie cam la 2 ani, o schimb si gata.

 

In schimb eu am alta problema mai veche care ma sacaie pe bila, am mai scris aici dar tot nu-s lamurit si nu stiu ce sa fac:

nu pot sa scot din viteza I-a, la liber, in stationare cu motorul pornit la cald (la rece merge),

din mers nu am probleme sau cu motorul oprit....am schimbat uleiuri de tot felu', totusi n-as da 500 lei pe set ambreiaj si sa nu fie de acolo problema, mi-a mai zis cineva sa verific rulmentul de presiune........ala-i tot p'acolo pe la ambreiaj, cred.

M-am gandit sa demontez si sa verific discurile, arcurile de la ambreiaj, dar n-am mai facut treaba asta, daca aveti ceva sfaturi sunt numai ochi si urechi. THX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago?

 

Multumesc mult!

 

Sal, zi de unde esti ca sa stim unde te indrumam :D

si io tre' sa fac verificarea luna viitoare, sper sa termin motorul pana aunci.

Editat de prflorin2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, zi de unde esti ca sa stim unde te indrumam :D

si io tre' sa fac verificarea luna viitoare, sper sa termin motorul pana aunci.

 

Am modificat profilul sa se vada de unde sunt... Bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago?

 

Multumesc mult!

Acum doua zile l-am facut eu si nu e complicat.Trebuie sa-ti functioneze luminile si semnalele precum si stopul pe frana.Cauciucurile sa fie conform specificatiilor din talon.Franele se fie ok si cam atat.

Locatia?... in Mogosoaia la Samtradi,cum treci pe sub pod la 300 de metrii pe dreapta.Cost..100 ron.

Daca vrei mai multe detalii cum sa ajungi doar spune.

Sa nu uit...trebuie sa ai la tine si cartea de identitate a mobrei

Editat de gabic 72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, da' ii ca si alalalt, mic si sensibil, nu cred ca merita banii.

mie nu-mi merge incarcarea de cand am luat motoru', incarca 12V in loc de 14, dar nu stiu de unde-i problema, regulator sau magnetou (stator),

nici nu ma stresez ca n-am vreme, merge si asa, imi termina o baterie cam la 2 ani, o schimb si gata.

 

In schimb eu am alta problema mai veche care ma sacaie pe bila, am mai scris aici dar tot nu-s lamurit si nu stiu ce sa fac:

nu pot sa scot din viteza I-a, la liber, in stationare cu motorul pornit la cald (la rece merge),

din mers nu am probleme sau cu motorul oprit....am schimbat uleiuri de tot felu', totusi n-as da 500 lei pe set ambreiaj si sa nu fie de acolo problema, mi-a mai zis cineva sa verific rulmentul de presiune........ala-i tot p'acolo pe la ambreiaj, cred.

M-am gandit sa demontez si sa verific discurile, arcurile de la ambreiaj, dar n-am mai facut treaba asta, daca aveti ceva sfaturi sunt numai ochi si urechi. THX

 

Mai mult ca sigur ca raspunsul meu nu te va incalzi dar....cam toate mobrele vechi fac la fel.Am mers cu un vulcan care avea schimbat ambreiaj..etc din iarna.Avea aceeasi boala ca si a mea (care dumnezeu stie cand a avut ultima lucrare la ambreiaj ..daca a avut ):din 1 in neutral intra foarte greu spre imposibil DAR se poate pacali usor din ambreiaj si putin ciupita acceleratia si ,,sare" singura la neutral.In schimb din treapta a 2-a in jos intra foarte usor.O sa te obisnuiesc cu ea si ii vei ,,prinde shpilul" pana la urma chiar daca nu este normal comportamentul ei.Asteapta pa la iarna si o bibilesti atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

cine are genti (bagaj) laterale, dar nu de piele ci solide (din plastic sau alt material) ? M-ar interesa si pe mine si sunt curios cam ce model/dimensiune se potriveste pe virago

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mult ca sigur ca raspunsul meu nu te va incalzi dar....cam toate mobrele vechi fac la fel.Am mers cu un vulcan care avea schimbat ambreiaj..etc din iarna.Avea aceeasi boala ca si a mea (care dumnezeu stie cand a avut ultima lucrare la ambreiaj ..daca a avut ):din 1 in neutral intra foarte greu spre imposibil DAR se poate pacali usor din ambreiaj si putin ciupita acceleratia si ,,sare" singura la neutral.In schimb din treapta a 2-a in jos intra foarte usor.O sa te obisnuiesc cu ea si ii vei ,,prinde shpilul" pana la urma chiar daca nu este normal comportamentul ei.Asteapta pa la iarna si o bibilesti atunci.

 

 

Multumesc de sfaturi, ma gandeam sa nu raman pe undeva, ca tot aman de un an

dar cred ca am sa urmez sfatul tau si-mi mai las de lucru si la iarna.

problema-i pe la semafoare ca tre' sa scot din viteza din timp cand sant inca in miscare ca sa nu stau sa tot tin de ambreiaj.

 

thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea viroaga este din '90 si are aceleasi simptome precum a ta.Si eu m-am gandit ca o fi vre-o problema pe la ambreiaj dar la cate altele am pe cap,nici nu vreau sa ma gandesc la asta...Pe langa faptul ca intra greu in neutral,cand schimb vitezele se aude un zgomot metalic,destul de tare.In fine,sper sa am timp si bani de el pe viitorul indepartat si..... sa ma tina pana atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...