mihneanu Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Foarte tare,acum e pe la centrat si vreu un pic sa o pregatesc de vara.Cand vrei sa iesim suna: 0752663873.Abia astept.Cred ca aia cu husa de langa gard la petrom e a ta ,se vede bine o roata cunoscuta Gata! Te caut in we! Din pacate in timpul saptamanii ajung tare tarziu acasa! Sambata trebuie sa ii usuc bujiile si sa ii incarc acumulatorul ca am inecat-o marti... Asa ca te caut atunci!! Mihneanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 Salut.M-a lasat releul de incarcare,acuma la inceput de sezon....A reusit cineva sa-l repare,sau singura varianta este inlocuirea lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Mai 14, 2011 Share Postat Mai 14, 2011 am iesit putin la plimbare . o problema + o intrebare ; daca-ti curge un amortizor (telescop ) care-i rezolvarea ???? cat despre releul de incarcare al "colegului" uite unu nou aici , mai ieftin decat unu sh de pe forum !! http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=products_all&Vehicle=21414 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Gabic_72....nu am adresa ta de email asa CA PUN AICI Suport coburi...asta este modelul meu ..Am uitat sa masor dar deseara cand ajung acasa pun si cotele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Merci ,vezi ca ti-am trimis eu un reply la un e-mail mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Se vinde Sissy bar pt virago 535(140 lei) si parbriz cu intregul chit de prinderi(150 lei).Pm daca este careva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Referitor la sissy-bar: pune o poza te rog. Referitor la releu, anul trecut am luat unul ca cel recomandat mai sus. L-am ales din motive de bani si am zis ca trebuie sa mearga. A mers perfect pana la primul drum lung pe canicula, cand s-a topit izolatia de pe fire in interiorul hidroizolatiei de rasina si m-am trezit cu un scurt pe circuitul principal fara niciun indiciu, la 60 km de Bucuresti. Asta era in august anul trecut, acum cateva zile am montat in sfarsit un releu OEM Yamaha ( Doamne ajuta sa tina ) de 189E. Concluzia mea : este o solutie perfecta pentru bani putin si mers in oras, daca vrei sa faci un drum lung vara te poti astepta la surprize, asa ca ia 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 ai mail (cred ) rezerva-mi sissy te rog ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 S-au vandut ambele.... Referitor la sissy-bar: pune o poza te rog. Referitor la releu, anul trecut am luat unul ca cel recomandat mai sus. L-am ales din motive de bani si am zis ca trebuie sa mearga. A mers perfect pana la primul drum lung pe canicula, cand s-a topit izolatia de pe fire in interiorul hidroizolatiei de rasina si m-am trezit cu un scurt pe circuitul principal fara niciun indiciu, la 60 km de Bucuresti. Asta era in august anul trecut, acum cateva zile am montat in sfarsit un releu OEM Yamaha ( Doamne ajuta sa tina ) de 189E. Concluzia mea : este o solutie perfecta pentru bani putin si mers in oras, daca vrei sa faci un drum lung vara te poti astepta la surprize, asa ca ia 2. Sa inteleg ca nu recomanzi un releu after market?Daca mi-as permite,as lua unul original(in jur de 100 -130 euro),pe cand unul oem este aprox 70 euro.Da,sunt convins ca ai dreptate si ca cel de la yamaha este cel adevarat,dar in vremurile aste o diferenta de 30 euro inseamna destul de mult.Inca nu m-am hotarat.Voi decide in functie de buget. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mwcrc Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 vand diverse pentru virago : semnale fata+sptae =120 roni ,stop spate =100 roni , oglinzi stock = 100 roni , mai am o pereche de proiectoare ( unul are geamul crapat , dar merge ) cu 60 roni , si un parbriz care merge cam pe orice chopper , dar cu prinderi adecvate pentru fiecare model - 150 roni . revin maine cu poze cand ajung la munca . stopul spate il mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 este . ai pm . este . ai pm . rectific anuntul , stopul de pe spate are suportul crapat . oricum , banuiesc ca mai tine . pret nou 70 roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (...) Daca mi-as permite,as lua unul original(in jur de 100 -130 euro),pe cand unul oem este aprox 70 euro.(...) in vremurile aste o diferenta de 30 euro inseamna destul de mult.(...) In primul rand ca OEM inseamna/este ala original, after-market e ala facut de altii. In al doilea rand, 70EUR * 2 (caci daca se arde la vara, iei unul nou) e mai putin decat 100EUR (care tine cel putin cat a tinut si ala de pe motor, adica mult mai mult decat o vara) asa ca ... poate vrei sa-ti refaci calculele (ca tot era vorba de buget). Stiu ca ti-ai dori ca motorul ala sa mearga cu aer si chiar sa gasesti sub capacul de la rezervor cate o hartie de 100RON la fiecare 1000Km, din pacate viata nu e ca in filme ;-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Recomand cu caldura cel de 300-350 de lei, dar doar daca sti ca faci drumuri scurte. Releul a functionat impecabil atata timp cat nu a fost solicitat foarte tare. La primul drum mai lung de 100km pe caldura si cu viteza constanta s-a incins atat de tare incat izolatiile firelor din interior s-au topit. Problema propriu-zisa nu este releul in sine, am vorbit cu un prieten electronist si mi-a zis ca piesele erau de calitate dar functia pe care o indeplinesc presupune sa disipe o cantitate mare de caldura. Releul original are alt neam de piese, care se incing si ele dar rezista la temperaturi mai mari. Releul pe care l-am luat eu a fost 189E, original Yamaha model dupa '98, deci este dificila alegerea. Oricine iti va recomanda piesa originala, ideea este sa iti si permiti, calculele tu trebuie sa le faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Mda...voi incerca sa mai "bibilesc" releul vechi,poate-poate,daca nu,ma bag la calcule.Chiar nu mi-ar placea sa dau 70Euro sau cat ar costa unul after marker si sa ma trezesc in viitorul apropiat cu aceeasi problema.Sunt convins ca aveti dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Daca totusi te decizi pentru ceva after-market, macar incearca sa eviti chinezariile din plastic si incearca ceva de genul asta: http://www.ignitech.cz/english/rch25z/rch25z.htm @Dexter Editat Mai 18, 2011 de csdexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Am gasit varianta asta:http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&products_id=5716 Sunt produse in italia.Ca si avantaj,magazinul este in timisoara si au pe stoc.Ca si calitate......mnezo' stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Am gasit varianta asta:http://www.motobikeshop.com.ro/Magazin/index.php?main_page=product_info&products_id=5716 Sunt produse in italia.Ca si avantaj,magazinul este in timisoara si au pe stoc.Ca si calitate......mnezo' stie. Sal, da' ii ca si alalalt, mic si sensibil, nu cred ca merita banii. mie nu-mi merge incarcarea de cand am luat motoru', incarca 12V in loc de 14, dar nu stiu de unde-i problema, regulator sau magnetou (stator), nici nu ma stresez ca n-am vreme, merge si asa, imi termina o baterie cam la 2 ani, o schimb si gata. In schimb eu am alta problema mai veche care ma sacaie pe bila, am mai scris aici dar tot nu-s lamurit si nu stiu ce sa fac: nu pot sa scot din viteza I-a, la liber, in stationare cu motorul pornit la cald (la rece merge), din mers nu am probleme sau cu motorul oprit....am schimbat uleiuri de tot felu', totusi n-as da 500 lei pe set ambreiaj si sa nu fie de acolo problema, mi-a mai zis cineva sa verific rulmentul de presiune........ala-i tot p'acolo pe la ambreiaj, cred. M-am gandit sa demontez si sa verific discurile, arcurile de la ambreiaj, dar n-am mai facut treaba asta, daca aveti ceva sfaturi sunt numai ochi si urechi. THX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago? Multumesc mult! Sal, zi de unde esti ca sa stim unde te indrumam si io tre' sa fac verificarea luna viitoare, sper sa termin motorul pana aunci. Editat Mai 18, 2011 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Sal, zi de unde esti ca sa stim unde te indrumam si io tre' sa fac verificarea luna viitoare, sper sa termin motorul pana aunci. Am modificat profilul sa se vada de unde sunt... Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 (editat) Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago? Multumesc mult! Acum doua zile l-am facut eu si nu e complicat.Trebuie sa-ti functioneze luminile si semnalele precum si stopul pe frana.Cauciucurile sa fie conform specificatiilor din talon.Franele se fie ok si cam atat. Locatia?... in Mogosoaia la Samtradi,cum treci pe sub pod la 300 de metrii pe dreapta.Cost..100 ron. Daca vrei mai multe detalii cum sa ajungi doar spune. Sa nu uit...trebuie sa ai la tine si cartea de identitate a mobrei Editat Mai 19, 2011 de gabic 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sal, da' ii ca si alalalt, mic si sensibil, nu cred ca merita banii. mie nu-mi merge incarcarea de cand am luat motoru', incarca 12V in loc de 14, dar nu stiu de unde-i problema, regulator sau magnetou (stator), nici nu ma stresez ca n-am vreme, merge si asa, imi termina o baterie cam la 2 ani, o schimb si gata. In schimb eu am alta problema mai veche care ma sacaie pe bila, am mai scris aici dar tot nu-s lamurit si nu stiu ce sa fac: nu pot sa scot din viteza I-a, la liber, in stationare cu motorul pornit la cald (la rece merge), din mers nu am probleme sau cu motorul oprit....am schimbat uleiuri de tot felu', totusi n-as da 500 lei pe set ambreiaj si sa nu fie de acolo problema, mi-a mai zis cineva sa verific rulmentul de presiune........ala-i tot p'acolo pe la ambreiaj, cred. M-am gandit sa demontez si sa verific discurile, arcurile de la ambreiaj, dar n-am mai facut treaba asta, daca aveti ceva sfaturi sunt numai ochi si urechi. THX Mai mult ca sigur ca raspunsul meu nu te va incalzi dar....cam toate mobrele vechi fac la fel.Am mers cu un vulcan care avea schimbat ambreiaj..etc din iarna.Avea aceeasi boala ca si a mea (care dumnezeu stie cand a avut ultima lucrare la ambreiaj ..daca a avut ):din 1 in neutral intra foarte greu spre imposibil DAR se poate pacali usor din ambreiaj si putin ciupita acceleratia si ,,sare" singura la neutral.In schimb din treapta a 2-a in jos intra foarte usor.O sa te obisnuiesc cu ea si ii vei ,,prinde shpilul" pana la urma chiar daca nu este normal comportamentul ei.Asteapta pa la iarna si o bibilesti atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 salutare tuturor, cine are genti (bagaj) laterale, dar nu de piele ci solide (din plastic sau alt material) ? M-ar interesa si pe mine si sunt curios cam ce model/dimensiune se potriveste pe virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Mai mult ca sigur ca raspunsul meu nu te va incalzi dar....cam toate mobrele vechi fac la fel.Am mers cu un vulcan care avea schimbat ambreiaj..etc din iarna.Avea aceeasi boala ca si a mea (care dumnezeu stie cand a avut ultima lucrare la ambreiaj ..daca a avut ):din 1 in neutral intra foarte greu spre imposibil DAR se poate pacali usor din ambreiaj si putin ciupita acceleratia si ,,sare" singura la neutral.In schimb din treapta a 2-a in jos intra foarte usor.O sa te obisnuiesc cu ea si ii vei ,,prinde shpilul" pana la urma chiar daca nu este normal comportamentul ei.Asteapta pa la iarna si o bibilesti atunci. Multumesc de sfaturi, ma gandeam sa nu raman pe undeva, ca tot aman de un an dar cred ca am sa urmez sfatul tau si-mi mai las de lucru si la iarna. problema-i pe la semafoare ca tre' sa scot din viteza din timp cand sant inca in miscare ca sa nu stau sa tot tin de ambreiaj. thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 A mea viroaga este din '90 si are aceleasi simptome precum a ta.Si eu m-am gandit ca o fi vre-o problema pe la ambreiaj dar la cate altele am pe cap,nici nu vreau sa ma gandesc la asta...Pe langa faptul ca intra greu in neutral,cand schimb vitezele se aude un zgomot metalic,destul de tare.In fine,sper sa am timp si bani de el pe viitorul indepartat si..... sa ma tina pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.