nixes76 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Cauciuc Yamaha Virago 535 = 70 ron FIX + taxa courier.Tel:0753461067 VANDUT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Stie cineva care este capacitatea rezervorului principal? Cel de sub sea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Stie cineva care este capacitatea rezervorului principal? Cel de sub sea ... Posibil sa fie 13litri , da nu bag mana in foc , si nici in apa , ca Marea Neagra e rece momentan . Eu am bagat cel mai mult 11,74 litri fara sa bag rezerva . Daca era de 11,5 litri + 2,5 litri rezerva , dadea 13litri. Chiar si eu sunt curios . Acum am 260km de la ultima alimentare , si ii dau pana o trec pe rezerva si porma alimentez . Dau de stire maine daca e , ca vreau sa ma bag la un drum mai lung luna care vine ,si vreau sa fiu sigur de capacitatea rezervorului . Mai multe nu stiu , ca am permis de 20 zile , da bag forja . Pana acum am insumat 1800km , dar am alimentat numai la 100 sau 200 km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 Posibil sa fie 13litri , da nu bag mana in foc , si nici in apa , ca Marea Neagra e rece momentan . Eu am bagat cel mai mult 11,74 litri fara sa bag rezerva . Daca era de 11,5 litri + 2,5 litri rezerva , dadea 13litri. Chiar si eu sunt curios . Acum am 260km de la ultima alimentare , si ii dau pana o trec pe rezerva si porma alimentez . Dau de stire maine daca e , ca vreau sa ma bag la un drum mai lung luna care vine ,si vreau sa fiu sigur de capacitatea rezervorului . Mai multe nu stiu , ca am permis de 20 zile , da bag forja . Pana acum am insumat 1800km , dar am alimentat numai la 100 sau 200 km . Pai cam astaq este problema ca spre rusinea mea nu am ramas niciodata pe uscat ca sa stiu precis capacitatea rezervorului.Cat intra in gluma aia de ,,rezervor " de sus pot afla usor da-l dreacu ca-l dau jos in 3 minute..da butia aia de jos imi este straina.Si eu ,banuiam la un moment dat ca sunt pe sponci ca am mers destulpe rezerva ,am bagat aproape 500 ml (o sticla mica ) si la pompa au mai intrat 10 litri ,,ochi".Rezervorul meu este model ,,California" adica..mic mic mic.Tare imi este ca TOTALUL la mine ar fi de 10.5... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Punkyze Postat Iunie 15, 2011 Share Postat Iunie 15, 2011 orvo motoru tau ma ambitioneaza sa-mi vand sufletul si ficatii sa-mi "pimp" viraga mea :| Ai una bucata virago foarte frumoasa, sa ramana asa toata viata ta. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Eu am cred ca ar trebui sa faci alfel . Dai jos coaja aia fake , cuplezi pompa de benzina pe direct la baterie , scoati toata benzina , apoi treci pe rezerva si o scoti si pe aia , pui inapoi coaja si bagi benzina pana se umple. Coaja aia , nu are cum sa fie rezerva , pentru ca din ea pleaca 2 furtune , unul la principal , unul la rezerva , cel putin asa am observat eu cand am schimbat filtrul . Asta ar fi a mea : http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xv_535_1993.php . Aici scrie 13,5 cu 2 rezerva , in carticica ei 13 cu 2,5 , da al naibii daca am gasit combinatia corecta : rezerva inclusa sau nu . Deabia pe seara o sa aflu care e treaba cu rezerervoru la mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Eu am rezervorul sub sea,dar la mine este unicul rezervor si intra in el cca. 7 litrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Stie cineva care este capacitatea rezervorului principal? Cel de sub sea ... Conform cartii: - capacitate totala: 13,5 litrii - din care rezerva: 2,5 litrii orvo motoru tau ma ambitioneaza sa-mi vand sufletul si ficatii sa-mi "pimp" viraga mea :| Ai una bucata virago foarte frumoasa, sa ramana asa toata viata ta. numai bine Multumesc frumos, dar mare lucru nu am pimp-uit la el. Inafara de cateva accesorii de pe louis n-am schimbat mare lucru: - stop - dragbar - mansoane - semnalizari fata/spate - oglinzi - guma mai lata Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Eu am cred ca ar trebui sa faci alfel . Dai jos coaja aia fake , cuplezi pompa de benzina pe direct la baterie , scoati toata benzina , apoi treci pe rezerva si o scoti si pe aia , pui inapoi coaja si bagi benzina pana se umple. Coaja aia , nu are cum sa fie rezerva , pentru ca din ea pleaca 2 furtune , unul la principal , unul la rezerva , cel putin asa am observat eu cand am schimbat filtrul . Asta ar fi a mea : http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xv_535_1993.php . Aici scrie 13,5 cu 2 rezerva , in carticica ei 13 cu 2,5 , da al naibii daca am gasit combinatia corecta : rezerva inclusa sau nu . Deabia pe seara o sa aflu care e treaba cu rezerervoru la mine . Coaja mea are busonul central si este mai ingusta decat modelul cu busonul in dreapta.Ce am observat este faptul ca din momentul in care nu se mai aude ,,galgaitul"specific rezervorului de sub sea,imi mai intra 2.5 litri pana la bushon.Coaja de sus nu are cum sa fie rezerva pentru ca ambele furtune sunt puse ca sa asifgure debitul spre rezervorul principal.Adica,benzina scade incepand din coaja spre tank.Din start rezervorul vostru este clar mai mare ,deci capacitatea la mine ar fi muuuult mai mice .O sa ma uit la postariule mele din urma ca nu mai tin minte nr de km parcursi pana a ,,cerut"comutarea pe rezerva.Consumul l-am facut si la mers extra-urban ..90-100 cu suturi scurte de 130-140..am scos 4.7-4.8..In orash nu imi bat capul ca nu mai conteaza.Acum am plin facut din bidoane..si am o tarsha sa las pana la ,,zero" si sa stau sa schimb filtre pline de mizerie..(o sa trebuiasca sa o fac si pe asta dar astept iarna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 (editat) Se vand coburi Iron Horse pt virago 535.Sunt luate de pe Louis si folosite un sezon.Sunt ca si noi,arata foarte bine.270 lei.Daca este cineva interesat,astept PM.Numai bin [/img] [/img] Editat Iunie 16, 2011 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 Se vorbea de capacitate rezervor. Si eu am citit in carte ca ar fi 13, cu 2,5 litri rezerva. Mie nu imi functioneaza robinetul(sau ma rog solenoidul), raman fara benzina de ajung sa o imping dar nu intra sub nici o forma mai mult de 9,8 litri. Pentru cei cu mai multa experienta si cu putina rabdare se da problema: Virago XV535, motociclist de 120kg, trafic urban intens (Bucuresti), consum mediu 9L/100km.Care este metoda de coborare a consumului? Exista vreun service care sa faca reglajul de aer in functie de noxe? Faza cu bujia care se innegreste daca amestecul e bogat o stiu si eu dar este empirica daca cel ce o aplica nu e doctor in mecanica si nu vreau sa dereglez inutil carbuatoarele. Intreb de service pt ca la noi cu tobe la comun dar carburatoare independente stiam ca trebuie sonda pe gaurile de dinainte de intermediara. Daca tot am vorbit de consum sa fiu complet consum extraurban 120kg(eu)+70kg pasager: 6L/100km. Stiu ca subiectul a fost discutat de nenumarate ori dar in mod inevitabil revine, daca nu ma insel cam la fiecare 50 de bani adaugati la pretul litrului de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 S-a intamplat in sfarsit . Dupa fix 252km am ramas fara gaz . Am comutat pe rezerva dar nimic nu s-a intamplat ( electrovalva se aude ). Am zgaltait de motor , da nu se mai auzea nici un lichid in rezervor . am bagat 2 litri , apoi am ajuns la o benzinarie 3 km mai incolo si am mai bagat 11,5 litri . total 13,5 litri mia papat , in conditiile in care am mers cu pasager cam 220km , din care jumatate in oras la ore de varf , restu un drum de vama cu o medie de 80km/h. Clar trebuie sa alimentez pe undeva la 200km ca sa fiu sigur ca nu raman in pana de gaz . Ramane sa verific cum e cu rezerva , sau mai bine zis , ce naiba e acolo de mi-a papat tot gazul . Am o banuiala ca a fost trecuta pe direct , dar ramane de vazut . Acum , dupa ce am alimentat , am last pe rezerva sa vad ce si cum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Iunie 16, 2011 Share Postat Iunie 16, 2011 sal... am de vinzare cauciuc 150/90-15 pretul este de 80 roni transportul separat alte detali PM sau tel 0762648530 am si alte dimensiuni uzura este intre 10 si 50% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bykes_toxlemo Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 (editat) vreau o fata completa de virago (roata, amortizoare ,etc) Editat Iunie 17, 2011 de bykes_toxlemo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 S-a intamplat in sfarsit . Dupa fix 252km am ramas fara gaz . Am comutat pe rezerva dar nimic nu s-a intamplat ( electrovalva se aude ). Am zgaltait de motor , da nu se mai auzea nici un lichid in rezervor . am bagat 2 litri , apoi am ajuns la o benzinarie 3 km mai incolo si am mai bagat 11,5 litri . total 13,5 litri mia papat , in conditiile in care am mers cu pasager cam 220km , din care jumatate in oras la ore de varf , restu un drum de vama cu o medie de 80km/h. Clar trebuie sa alimentez pe undeva la 200km ca sa fiu sigur ca nu raman in pana de gaz . Ramane sa verific cum e cu rezerva , sau mai bine zis , ce naiba e acolo de mi-a papat tot gazul . Am o banuiala ca a fost trecuta pe direct , dar ramane de vazut . Acum , dupa ce am alimentat , am last pe rezerva sa vad ce si cum . Frate ai grija de ea ca e mina de aur la consumul asta. Felicitari! Referitor la rezerva ai doua posibilitati: fie plonjorul de la electrovalva este blocata, fie teava care ar trebui sa dea nivelul rezervei s-a desprins si atunci suge direct de pe fund. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) Eu cred ca o sa scot un consum si mai mic dupa ce ii fac si carburatia cum trebuie.Cand am luat-o , tipul mi-a spus ca nu ia facut nici un reglaj , dar sincer sa fiu nu prea imi da mana sa dau aproape 2 milioane pe reglat carburatoare . Mi-a promis un amic ca o sa ma ajute sa-i reglez carburatoarele , dar e extrem de ocupat , singura sansa e cand o sa-i vina garnitura de chiuloasa la unul din motoare si o sa-si faca si carburatoarele lui . Butonul a ramas cuplat pe rezerva , am facut deja 70km si nimic . Va tin la curent . Editat Iunie 18, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 Eu cred ca o sa scot un consum si mai mic dupa ce ii fac si carburatia cum trebuie.Cand am luat-o , tipul mi-a spus ca nu ia facut nici un reglaj , dar sincer sa fiu nu prea imi da mana sa dau aproape 2 milioane pe reglat carburatoare . Mi-a promis un amic ca o sa ma ajute sa-i reglez carburatoarele , dar e extrem de ocupat , singura sansa e cand o sa-i vina garnitura de chiuloasa la unul din motoare si o sa-si faca si carburatoarele lui . Butonul a ramas cuplat pe rezerva , am facut deja 70km si nimic . Va tin la curent . 200 Lei un reglaj la carb-uri ?!? Adica numa' ca sa-ti puna ceasurile si sa le sincronizeze ? Sau in banii aia intra si desfacutul/curatatul carburatoarelor ? Eu pe o simpla sincronizare dau 70 Lei ... (Timisoara) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) E vreo 200 lei cu tot tacamul : curatat-sincronizat . Dar tot mi se pare cam mult . Un amic are moto cu 4 carburatoare si tot atat i-a luat . E japca pe fata . Revin cu rezervorul . La mine se pare ca butonul si rezerva e o gluma . Am facut deja 150km pe "rezerva" . Deci e fix-pix . Am vazut la un momentdat ca s-ar putea pune in locul fakeului de deasupra un alt fake da mai marircel , de pe la dragstar sau ceva de genu . Daca a facut cineva operatiunea , poate ne zice si noua ce si cum . Sincer eu a-si prefera o autonomie de 350-400km la o viteza de maxim 100km/h .Sau daca se poate mari rezervorul de sub sea . Editat Iunie 18, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 are cineva de vanzare risere originale pt virago?ma refer la cele micute pt ghidon apehanger.numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 E vreo 200 lei cu tot tacamul : curatat-sincronizat . Dar tot mi se pare cam mult . Un amic are moto cu 4 carburatoare si tot atat i-a luat . E japca pe fata . Revin cu rezervorul . La mine se pare ca butonul si rezerva e o gluma . Am facut deja 150km pe "rezerva" . Deci e fix-pix . Am vazut la un momentdat ca s-ar putea pune in locul fakeului de deasupra un alt fake da mai marircel , de pe la dragstar sau ceva de genu . Daca a facut cineva operatiunea , poate ne zice si noua ce si cum . Sincer eu a-si prefera o autonomie de 350-400km la o viteza de maxim 100km/h .Sau daca se poate mari rezervorul de sub sea . Ai mers numai pe rezerva de cand ai facut plinul? Cred ca-ti mere bine butonul ala... In rezervor sunt doua sorburi de lungimi diferite. Cel mai lung e pe normal si cel mai scurt e pe rezerva. Daca mergi numai pe rezerva, trage benzina pe sorbul cel scurt, deci ia toata benzina din rezervor. Bine macar ca-ti merge butonul de rezerva. Eu pe rezerva am facut cateva sute de metrii(probabil ce mai era in carburi si multa vointa din partea lu' Neagra). Si asta dupa 169km de la pompa. Oricum, o duc la doctor sa vad ce fras are, ca am luat-o doar de vre-o doua saptamani si nu-i stiu toate betesugurile. Bafta maxima, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) Ai dreptate , acum ca am citit , dar totusi nu-mi explic cum de am ramas fara gaz in rezervor , fara sa folosesc butonul de rezerva . Asta roade cel mai mult . Oricum , mi-a fost invatatura de minte si o sa alimentez constant la 200km +/- . M-am uitat si la bujii azi , si erau cam negre . Se pare ca cere un reglaj la carburatoare . Cu marirea rezervorului stie cineva ceva? Editat Iunie 18, 2011 de kryst666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Sal, eu am rezervorul de jos de 8 litri si nu mi-a functionat niciodata butonul de rezerva, am demontat rezervorul de jos (am facut ceva modificari la el) si am desfacut chestia aia care iti da nivelul in rezervor (pacat ca nu i-am facut o poza) si avea un fir desfacut, l-am lipit si gata. Acum am observat ca mi se aprinde becul rosu cand raman fara benzina. Butonul de rez. nu l-am probat inca, sunt curios sa vad ce capacitate are rezervorul de sus, acuma dupa ce l-am marit. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Sal, eu am rezervorul de jos de 8 litri si nu mi-a functionat niciodata butonul de rezerva, am demontat rezervorul de jos (am facut ceva modificari la el) si am desfacut chestia aia care iti da nivelul in rezervor (pacat ca nu i-am facut o poza) si avea un fir desfacut, l-am lipit si gata. Acum am observat ca mi se aprinde becul rosu cand raman fara benzina. Butonul de rez. nu l-am probat inca, sunt curios sa vad ce capacitate are rezervorul de sus, acuma dupa ce l-am marit. Bafta. 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. Sonda optica taia si alimentarea pompei de benzina iar butonul de rezerva anula aceasta intrerupere a alimentarii. Sistemul era bun dar era predispus la probleme gen intrerupere de fire sau blocarea sondei si a fost schimbat cu cel pe care i-l stim noi. Asta nu am visat-o noaptea ci am citit-o pe Wikianswers, cautand un raspuns la problema mea cu rezerva. Cel ce raspundea acolo parea specialist dupa detaliile pe care le dadea dar din pacate nefiind modelul meu nu am aprofundat dar am retinut pentru a intelege schemele electrice. Daca nu ma insel odata cu schimbarea sistemului de rezerva s-a adaugat si rezervorul util de sus, deci ce am zis mai sus sr trebui sa se aplice la toate Virago 535 cu rezervor fals sus si util doar sub sa, daca nu cumva proprietarii anteriori nu au facut modificari. Si pe mine tot 2 milioane m-a costat curatarea si sincronizarea carburatoarelor. Beleaua este ca din ce am mai citit suruburile de 6(cu cap de 10) pe care si eu le-am desfacut ca sa sune mai bine au rol de cuplare a sondei de noxe. Reglajul carburatoarelor pentru eficienta si consum se face pe baza noxelor, dar la noi nu am gasit inca pe cineva ca sa faca asa ceva deci indur un consum astronomic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 (editat) 535 cu indicator de nivel?!! Nu am auzit pana acum ..dar in cazul asta esti fericit.Cum ai marit coaja de sus?? este din tabla sau fibra?? -nu m-am exprimat eu bine, nu e indicator de nivel, e "sorb" dupa cum zicea colegul @alex_balea84 mai sus, nu ma pricep foarte bine la detalii tehnice sau nu-mi vin "pe limba" cateodata. -coaja am innaltat-o cu o fasie de 5cm de tabla de 2mm, am desfiintat busonul de la rezervorul de jos si am sudat 2 tevi de "tur" ca sa curga benzina mai bine din ala de sus in ala de jos. Virago-urile de dinainte de '89 aveau un singur sorb plasat jos si o sonda optica care iti aprindea un bec plasat in locul ramas liber dupa aceea langa martorul de semnalizare. -exact, multumesc de rectificare. Editat Iunie 19, 2011 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.