Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

salutare! am si eu o viroaga de 535 din 95 si am o problema cu ea am tobele mancate

cine ma poate ajuta si pe mine cu niste tobe originale,ofer recompensa sau mai bn. spus cine are de vanzare.....as fi foarte recunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut pentru un prieten un set de prinderi de ghidon originale (virago 535), cu tot cu saibe, piulite etc. La dezmembrari nu am avut succes. Ofer la schimb un T-bar cu tot cu risere, deci avantajos as zice. El e incepator si nu se intelege cu T-bar-ul. Daca stiti pe cineva, rog PM sau contact in semnatura.(nu e o sectiune a forumului care o vizitez des) Danke.

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

luna viitoare sper sa-mi iau un set de ceasuri pt carburatie , am vazut pe ebay pt yamaha la vreo 35 lire . Membranele le-am scimbat , sau asa miau zis aia de service . intrebare de baraj : daca desfac capacele sa vad daca leau pus pe alea noi se intampla vreo ceva sau nu ?Nu vreau sa stric setarea care mi-au facut-o la carburatoare . Momentan vad ca motorul se comporta foarte bine , trage rapid si trebuie sa bag mai repede in trepte chiar si cu pasager .

 

Aceeasi problema si la mine, cu diafragmele, eu o sa incerc varianta asta http://www.motocicli...uum-carburator/ ma duce 250-300 lei

Daca desfaci capacele carburatoarelor, cele din partea dreapta cum stai pe motoara, nu are ce sa se intimple, nu ai ce strica, e putin mai complicat pe partea cealalta cu blocul de jeturi, iar daca zici ca se simte la mers atunci in mod sigur le'au pus pe cele noi

 

Dar cum curiozitatea face sa ne manince in palma, poti incerca cu toata increderea, si eu am facut l fel...chiar mai mult..:peace:

 

Bafta.

 

LE acolo pe site'ul respectiv gasiti membrane pt mai multe modele, inca nu le'am incercat dar sint pornit pe treaba asta, asa ca revin cu detalii cind le'oi lua

post-65357-0-65836300-1310491881_thumb.jpg

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Membranele au fost schimbate , dar se pare ca nu mi-au facut carburatia .Surubul de sincronizare nu a fost miscat nici macar 1mm , iar amestecul tot bogat e . In schimb mi-au montat rezervorul aiurea si mi-au mai pierdut si o garnitura de amortizare .In fine , n-o sa mai calc pe la ei nici daca ramane singurul service din Constanta . Ziceau ca s-au uitat si la jocul de supape , dar suruburile sunt neatinse . Neseriosi . Cand o sa iau salariul o sa ma duc la alt mecanic care are numai feedbackuri pozitive ( de asta e si asa de ocupat ) si o sa-mi rezolv problemele acolo , chiar daca o sa astept si 2 saptamani . Problema e ca o sa stau pieton , motorul fiind singurul meu mijloc de locomotie , dar asta e .

 

Am facut acum la sfarsitul saptamanii un drum de Tulcea , 300 km dus-intors , cu pasager si bagaje , si mi-a luat 5% la o viteza medie de 85km/h .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu releul de incaracare de la Virago. Bateria nu mai merge e moarta, de incarcat nu incarca. Ma poate ajuta cineva cu un releu de incarcare bun? Bugetul nu imi permite sa iau unul nou si ma gandesc ca as putea salva si bateria daca as avea unul bun si nu as mai fi nevoit sa dau bani si pe baterie. Astept un raspuns aici sau PM. Va multumesc. Salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu releul de incaracare de la Virago. Bateria nu mai merge e moarta, de incarcat nu incarca. Ma poate ajuta cineva cu un releu de incarcare bun? Bugetul nu imi permite sa iau unul nou si ma gandesc ca as putea salva si bateria daca as avea unul bun si nu as mai fi nevoit sa dau bani si pe baterie. Astept un raspuns aici sau PM. Va multumesc. Salut!

 

nou , pana in 200 roni

 

http://cgi.ebay.co.uk/YAMAHA-REGULATOR-XV250-XV-250-535-XV535-750-VIRAGO-TT-/390306986601?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5ae01bfa69

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

M-am uitat unde ai zis tu si am observat ca nu este pentru anul de fabricatie 1994. Plus ca nu am comandat niciodata de pe ebay si nu stiu cum sta treaba. Sunt taxe postale, de transport mari? M-ar interesa si unu sh daca are cineva. Multumesc frumos pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai e 40.40 lire sterline . La un scor maxim de 5roni/lira iesi la 200 roni cu taxe postale incluse . vine in maxim 1 saptamana din anglia . La compatibilitate , vezi ca are schema la mufa . De obicei sunt standard , nu prea conteaza anul , sau chiar marca . Totul e sa fie pe mufa . Stiu pe cineva care are un releu de scuter , ca l-a lasat in mijlocul unui sat si a gasit acolo la un nene . Are aproape 10mii de km si nu i-a facut figuri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie card care merge pe net ( banking ar fi ideal ) , o sa iti ceara sa te loghezi in paypall ca sa te verificce . E simplu , nu trebuie decat sa citesti cu atentie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu releul de incaracare de la Virago. Bateria nu mai merge e moarta, de incarcat nu incarca. Ma poate ajuta cineva cu un releu de incarcare bun? Bugetul nu imi permite sa iau unul nou si ma gandesc ca as putea salva si bateria daca as avea unul bun si nu as mai fi nevoit sa dau bani si pe baterie. Astept un raspuns aici sau PM. Va multumesc. Salut!

 

Sugestia mea este sa verifici si statorul alternator.Aceeasi problema am avut-o si eu.Toata lumea imi recomanda sa schimb releul.Aveau dreptate,era dus,dar daca nu verificam si statorul(care era in scurt si care se facea vinovat pt arderea releului) as fi avut neplacuta surpriza sa-mi arda si noul releu.In concluzie,nu te grabii,verifica apoi schimba.Eu am pus un releu sh de honda trans,se potriveste si nu se incalzeste la fel de tare precum cel de virago.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sugestia mea este sa verifici si statorul alternator.Aceeasi problema am avut-o si eu.Toata lumea imi recomanda sa schimb releul.Aveau dreptate,era dus,dar daca nu verificam si statorul(care era in scurt si care se facea vinovat pt arderea releului) as fi avut neplacuta surpriza sa-mi arda si noul releu.In concluzie,nu te grabii,verifica apoi schimba.Eu am pus un releu sh de honda trans,se potriveste si nu se incalzeste la fel de tare precum cel de virago.

Bafta

Ai putea sa imi zici te rog cat trebuie sa scoata alternatorul cand il verific? Am inteles ca daca ar functiona releul ar trebui sa imi dea undeva in jur de 15. Dar nu stiu cat tre sa imi scoata in alternator. Sau cum se face verificarea asta? Eu din pacate nu am avut prea multe lectii de mecanica si nu prea ma pricep :( . Te rog daca ma poti indruma putin. Multumesc. salut

Editat de emil_25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai putea sa imi zici te rog cat trebuie sa scoate alternatorul cand il verific? Am inteles ca daca ar functionare releul ar trebui sa imi dea undeva in jur de 15. Dar nu stiu cat tre sa imi scoata in alternator. Sau cum se face verificarea asta? Eu din pacate nu am avut prea multe lectii de mecanica si nu prea ma pricep :( . Te rog daca ma poti indruma putin. Multumesc. salut

 

Din pacate prea multe nu-ti pot spune,nici eu nu ma pricep,motiv pt care am fost la un mecanic.Important este sa se priceapa la partea electrica.Eu am rebobinat alternatorul,super lucrare mi-au facut baietii.In fine,ideea este ca in momentul in care se uita la alternator,motorul trebuie inclinat pe partea dreapta,atat cat sa nu-ti pierzi uleiul.Totodata trebuie sa ai pregatita si o garnitura,in cazul in care cea veche nu o mai poti folosi.Nu cred ca este o lucrare pe care sa o poti face in spatele blocului,cu atat mai mult cu cat nu te pricepi.

Dupa ce am montat alternatorul imi scotea in jur de 12,4- 13,cu releul mort.Ideea era ca nu-mi incarca in turatii.Acuma scoate in jur de 14,4.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate prea multe nu-ti pot spune,nici eu nu ma pricep,motiv pt care am fost la un mecanic.Important este sa se priceapa la partea electrica.Eu am rebobinat alternatorul,super lucrare mi-au facut baietii.In fine,ideea este ca in momentul in care se uita la alternator,motorul trebuie inclinat pe partea dreapta,atat cat sa nu-ti pierzi uleiul.Totodata trebuie sa ai pregatita si o garnitura,in cazul in care cea veche nu o mai poti folosi.Nu cred ca este o lucrare pe care sa o poti face in spatele blocului,cu atat mai mult cu cat nu te pricepi.

Dupa ce am montat alternatorul imi scotea in jur de 12,4- 13,cu releul mort.Ideea era ca nu-mi incarca in turatii.Acuma scoate in jur de 14,4.

Bafta

Multumesc frumos. Drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei care ar putea sa pateasca ca mine:

Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Problema era iminenta dar din lipsa de bani si ignoranta am tot amanat rezolvarea si prin urmare m-am trezit in intersectie cu maneta libera. Am tras pe margine si dupa ce m-am injurat singur nu am avut ce-i face decat sa ma duc la munca cu metroul cu casca in mana.

Un coleg de forum mi-a povestit ca si el a patit asta dar cum nu am vazut pe aici nici un post cu tema asta povestesc eu.

Cablul costa 8 euro deci nu este o problema dar ma lasase undeva iar eu o vroiam acasa daca urma sa stea 2 saptamani pana ce vine piesa. Asa ca urmand indrumarile colegului "buldozerul" am mers la un magazin de biciclete si am luat un cablu de frana si un surub gaurit la fantastica suma de 5 lei, am scos cablul vechi, l-am bagat pe cel nou dupa ce am dat pe interiorul camasii cu wd40 si l-am trecut prin parghia de la ambreiaj blocandu-l cu surubul, care nu incape in interiorul tablei ambutisate dar lasat afara nu freaca in nimic si isi indeplineste rolul.

Am facut 30 km fara nici o problema si eu zic ca ma va tine pana la venirea noului cablu fara discutie. Cablul de bicicleta cel mai gros este pe jumatate fata de cel original deci nu se pune problema de al folosi decat ca o solutie de iesit din criza.

Cel mai probabil cei mai patiti stiau ce am povestit eu aici dar pentru altii ca mine e bine de stiut mai ales daca o patesti undeva pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am montat alternatorul imi scotea in jur de 12,4- 13,cu releul mort.Ideea era ca nu-mi incarca in turatii.Acuma scoate in jur de 14,4.

Bafta

 

 

Cind zici ca nu incarca in ture, te referi la situatia cu ambele moarte (statorul alternatorului+releu) sau alternatorul ok iar releul mort?

Intreb pt ca la mine de trei ani imi incarca intre 12-13.5, si mai mult la relanti decit in ture, stiu ca este putin dar nu am probleme cu bateria, luminile aprinse totul ca la carte, ce'i drept la 3-4 luni o bag pe redresor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cind zici ca nu incarca in ture, te referi la situatia cu ambele moarte (statorul alternatorului+releu) sau alternatorul ok iar releul mort?

Intreb pt ca la mine de trei ani imi incarca intre 12-13.5, si mai mult la relanti decit in ture, stiu ca este putin dar nu am probleme cu bateria, luminile aprinse totul ca la carte, ce'i drept la 3-4 luni o bag pe redresor

Cu alternatorul ok si releul mort imi incarca exact cum spui tu,mai mult la relanti intre 12 si 13,iar in turatii incarcarea era nesemnificativa.Poate si la tine este releul mort,motiv pt care-ti moare si bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru toti cei care ar putea sa pateasca ca mine:

Alaltaieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj. Problema era iminenta dar din lipsa de bani si ignoranta am tot amanat rezolvarea si prin urmare m-am trezit in intersectie cu maneta libera. Am tras pe margine si dupa ce m-am injurat singur nu am avut ce-i face decat sa ma duc la munca cu metroul cu casca in mana.

Un coleg de forum mi-a povestit ca si el a patit asta dar cum nu am vazut pe aici nici un post cu tema asta povestesc eu.

Cablul costa 8 euro deci nu este o problema dar ma lasase undeva iar eu o vroiam acasa daca urma sa stea 2 saptamani pana ce vine piesa. Asa ca urmand indrumarile colegului "buldozerul" am mers la un magazin de biciclete si am luat un cablu de frana si un surub gaurit la fantastica suma de 5 lei, am scos cablul vechi, l-am bagat pe cel nou dupa ce am dat pe interiorul camasii cu wd40 si l-am trecut prin parghia de la ambreiaj blocandu-l cu surubul, care nu incape in interiorul tablei ambutisate dar lasat afara nu freaca in nimic si isi indeplineste rolul.

Am facut 30 km fara nici o problema si eu zic ca ma va tine pana la venirea noului cablu fara discutie. Cablul de bicicleta cel mai gros este pe jumatate fata de cel original deci nu se pune problema de al folosi decat ca o solutie de iesit din criza.

Cel mai probabil cei mai patiti stiau ce am povestit eu aici dar pentru altii ca mine e bine de stiut mai ales daca o patesti undeva pe drum.

 

 

La fel am patit si eu, era destul de liber pe strada si am reusit sa ajung pina pe la unirii fara ambreiaj (la semafoare sau stop reduceam cu schimbarea vitezelor apasind usor pe schimbator si o "gidilam" din acceleratie, iar la plecarea de pe loc dat la automat in viteza 1-a pina pornea 1-2 metri si schimbate vitezele la fel) si am luat de la kronau kit reparatie cabluri (20-30lei) l'am rezolvat in 20-30 de min si am plecat mai departe

Partea frumoasa e ca dupa citeva zile s'a rupt si cel de acceleratie, intimplarea face sa fi uitat kitul in rucsac, si uite asa m'am scos frumos...

 

Cu alternatorul ok si releul mort imi incarca exact cum spui tu,mai mult la relanti intre 12 si 13,iar in turatii incarcarea era nesemnificativa.Poate si la tine este releul mort,motiv pt care-ti moare si bateria.

 

 

Da, e bine de stiut pe viitor, urgenta nu e dar trebuie facuta si asta

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme...a aparut la mobra mea un comportament total obraznic : la ralanti merge frumos,rotund.fara intreruperi..la turatii mari sau ,,de drum" la fel ..merge frumos.Problema apare cand accelerez ushor de la ralanti ,are o scurta plaja de turatie in care da niste rateuri slabe in carburator mai mult,de fapt suna a intrerupere dar parca se simte in admisia carburatorului (adica filtrul de aer).ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA CILINDRUL DIN SPATE.Bujii schimbate,verificat,curatat papuci bobine de inductie ..nimic..aceleasi simptome.Cum spuneam ...are doar o pozitie a acceleratiei in care face ,,puf..puf..incet cu tendinta de intrerupere ..si asta doar ,,putin mai sus de ralanti"..Daca trag de gaz normal nu se simte nimic si totul este ok..daca trag de gaz inceeeeeet ca unul speriat la scoala de soferi ,abia atunci se manifesta fenomenul.

 

Deci:..cine stie..cunoaste ,crede...etc ..astept pareri.Nu stiu cum se manifesta mersul unui motor care are membrane in carburator ..Singura mea legatura cu ,,membrana in carb " am avut-o la un mercedes cobra ..dar la aia era ieftina si se rezolva rapid .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva vreme...a aparut la mobra mea un comportament total obraznic : la ralanti merge frumos,rotund.fara intreruperi..la turatii mari sau ,,de drum" la fel ..merge frumos.Problema apare cand accelerez ushor de la ralanti ,are o scurta plaja de turatie in care da niste rateuri slabe in carburator mai mult,de fapt suna a intrerupere dar parca se simte in admisia carburatorului (adica filtrul de aer).ASTA SE INTAMPLA NUMAI LA CILINDRUL DIN SPATE.Bujii schimbate,verificat,curatat papuci bobine de inductie ..nimic..aceleasi simptome.Cum spuneam ...are doar o pozitie a acceleratiei in care face ,,puf..puf..incet cu tendinta de intrerupere ..si asta doar ,,putin mai sus de ralanti"..Daca trag de gaz normal nu se simte nimic si totul este ok..daca trag de gaz inceeeeeet ca unul speriat la scoala de soferi ,abia atunci se manifesta fenomenul.

 

Deci:..cine stie..cunoaste ,crede...etc ..astept pareri.Nu stiu cum se manifesta mersul unui motor care are membrane in carburator ..Singura mea legatura cu ,,membrana in carb " am avut-o la un mercedes cobra ..dar la aia era ieftina si se rezolva rapid .

 

 

verifica membranele . uita-te la ele il lumina sa vezi eventuale gauri . si la mine facea cam tot la fel . bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu alternatorul ok si releul mort imi incarca exact cum spui tu,mai mult la relanti intre 12 si 13,iar in turatii incarcarea era nesemnificativa.Poate si la tine este releul mort,motiv pt care-ti moare si bateria.

Eu am avut aceeasi problema, am cumparat si un releu nou ca sa constat ca nu se intampla nimic cu cel nou, am gasit doua ghiduri de verificare si reparatii, sunt in engleza dar cred ca va descurcati chiar cu Google Translate, m-am apucat la un moment dat de traducere dar nu am terminat. Aceste ghiduri spun aproximativ acelasi lucru, dar este bine sa le cititi pe amandoua, sunt anumite chichite. Eu am rezolvat problema si nu o sa va vina sa credeti de unde, de la contactele contactului cu cheie, a mea este din '87 din prima serie, americana, aveam o cadere de 2 V pe contact, am pus direct un fir de la releul de incarcare la plusul bateriei si Evrika a revenit incarcarea la normal la 14,5 V. Va pun mai jos aceste ghiduri, treceti cu atentie prin ele faceti toate verificarile inainte sa luati hotararea de a cumpara un releu, cumpararea unui alternator sau rebobinarea acestuia.

 

Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdffault-finding-diagram.pdf

 

Asfalt uscat !!!

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...