augustin31 Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Imi cer scuze ca iarasi va deranjez cu intrebarile mele.... dar am primit de la cineva 1 litru de ulei mobil 1 15 w 50 ful sintetic...acum intrebarea mea este chiar daca suna aiurea.. mai am 1 lintru de ulei motul 10w40 are ceva daca le combin si bag in mobra mea .... radeti sau chicotiti pe seama mea.. eu am intrebat pur si simplu ..ca sa nu mai dau banii pe alt ulei ... astept sa ma desteptati cu bune sau rele... o sa iau cont de vorbele voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Are, uleiurile nu se amesteca decat daca au aceleasi vascozitati/specificatii. Chiar daca amandoua sunt sintetice, au vascozitati diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 cu uleiurile amestecate e nasol,se pot"branzii"si d-aici calajul,te paste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Evident si eu recomand utilizarea aceluiasi producator, dar in cazuri extreme uleiurile se pot amesteca! Imi pare rau ca trebuie sa va contrazic pe toti care sustineti contrariul, dar daca uleiul are aceleasi propietati specificate cu acelasi indicativ poate fi amestecat indiferent de producator. Adica daca am 10W40(API SG/SHSJ/SL) nu conteaza producatorul, propietatile sunt identice continand aceeasi reteta in aditivi si ingrediente fiind apoi calasat in aceasi categorie. Apoi din punct de vedere comercial, toti vanzatorii spun ca nu trebuie amestecat, cu toate ca un vanzator care stie ce vinde nu prea exista. Fabricantul specifica indicativul uleiului, nu si producatorul, iar atunci cand o face este din cauze pur comerciale(interese economice, nationaliste, etc). un articol foarte interesant: /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/ Editat Ianuarie 25, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Pai asta am spus si noi... cu mai putine cuvinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constandin Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Salutare, caut o roata fata si juguri pentru un Virago 535 din 1993. Noi sau SH. Rog sugestii de unde pot gasi sau oferta pe PM sau chiar aici. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R.O.A. Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Salutare dragi posesori de "viroage" .....ce le mai faceti...ce le mai modificati??? Iesim la primavara cu "alte" motoare pe sosele??? Salutare dragi posesori de "viroage" .....ce le mai faceti...ce le mai modificati??? Iesim la primavara cu "alte" motoare pe sosele??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 (editat) Pai asta am spus si noi... ok, n-am facut decat sa te sustin... interventia a fost pentru a stopa comentariile interminabile la acest subiect discutat de ani de zile! Editat Ianuarie 25, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Ianuarie 25, 2013 Share Postat Ianuarie 25, 2013 Evident si eu recomand utilizarea aceluiasi producator, dar in cazuri extreme uleiurile se pot amesteca! Imi pare rau ca trebuie sa va contrazic pe toti care sustineti contrariul, dar daca uleiul are aceleasi propietati specificate cu acelasi indicativ poate fi amestecat indiferent de producator. Adica daca am 10W40(API SG/SHSJ/SL) nu conteaza producatorul, propietatile sunt identice continand aceeasi reteta in aditivi si ingrediente fiind apoi calasat in aceasi categorie. Apoi din punct de vedere comercial, toti vanzatorii spun ca nu trebuie amestecat, cu toate ca un vanzator care stie ce vinde nu prea exista. Fabricantul specifica indicativul uleiului, nu si producatorul, iar atunci cand o face este din cauze pur comerciale(interese economice, nationaliste, etc). un articol foarte interesant: /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/ ..M-ai uitat cu datele de contact pt acumulatori ..) Am incercat sa iti trimit un PM dar scrie ca nu poti primi mesaje. Multzam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 (editat) Intereseaza pe cineva? Releu de incarcare,ghidon,traverse ,scarite pt. comenzi avansate,rezervor nou de Virago 1100. Editat Ianuarie 26, 2013 de gabic 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Salutare, caut o roata fata si juguri pentru un Virago 535 din 1993. Noi sau SH. Rog sugestii de unde pot gasi sau oferta pe PM sau chiar aici. Multumesc. Salutare, daca cauti gasesti /index.php?/topic/685571-dezmembrez-yamaha-virago-xv535-2yl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Ianuarie 26, 2013 Share Postat Ianuarie 26, 2013 Salutare, daca cauti gasesti /index.php?/topic/685571-dezmembrez-yamaha-virago-xv535-2yl/ Este vechi ,asa ca degeaba cauti,s-au vandut toate fiarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Poate intereseaza pe careva... Se vinde jucaria sotiei: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--yamaha-virago-din-1991-495453.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 ..M-ai uitat cu datele de contact pt acumulatori Intra pe www.performance-shop.ro - Remus Sandu 0723 597 596. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Am adus si eu mobra acasa sambata, drept urmare ieri m-am apucat sa o demontez. Problemele principale sunt cu electrica, fire innadite, subdimensionate, lipsa mufa de la regulatorul de tensiune, regulatorul ars, mufa de la releul de pornire e topita... In rest... aripa spate e pocnita la mijloc, pe ambele parti, o voi reface cu fibra, probabil. Franele sunt blocate, rezervorul murdar pe interior si cu o mica indoitura... in concluzie o voi desface de tot. Eu am gasit montat pe ea un regulator cu 4 fire, dar pe net am vazut ca exista si cu 5 fire. Mufa nu mai are, sunt firele puse cu papuci infipti in pinii regulatorului. Intrebarea mea... pe Virago xv250 Route 66, ce regulator s-a montat din fabrica? Am banuiala ca era cu 5 fire... pt ca in tigania de cablaje, la regulator duc de fapt 5 fire, dar 2 dintre ele (culoare rosie ambele, dar pana nu desfac tot cablajul nu bag mana in foc ca au fost din fabrica culoarea asta) sunt unite intre ele si continuate cu un alt fir la regulator, pe unul din pini. Alta intrebare: se potrivesc regulatoarele si de la alte modele/marci? Pot adapta unul cu 5 pini? Releul de pornire, daca e dus, merge si de la alte modele? Mi-ar trebui si mufele de la releu de pornire si de la regulator, sa fac o treaba macar... ma gandesc la xv535, chiar daca e sora mai mare, poate se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 ... Intrebarea mea... pe Virago xv250 Route 66, ce regulator s-a montat din fabrica?... regulatorul este de doua feluri, cu 4 si 5 pini in functie de an, dupa cate stiu la route66 este cu 5. poze cu cele doua regulatoare iti trimit pe email. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 28, 2013 Share Postat Ianuarie 28, 2013 Am primit, multumesc (si pt manualul tehnic). Eu am cu 4 pini montat, identic cu asta: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=291163 Dar pt ca de fapt ar fi 5 fire, din care 2 innadite intre ele si unite, ca sa iasa 4, mufa nu are... probabil ca a avut cu 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutt Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Va salut . Ma bate gandul sa ii cumpar la a mea un virago 250 din 92 . Acum a facut permisul si zic eu ca asta momentan este cel mai potrivit . Ideea este ca am gasit unul la 800e , dar are o problema . Partea de la carburator la cilindrii , este de plastic (nu stiu cum naiba ii spune) , este fisurata . Cam la ce pret as gasi asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 29, 2013 Share Postat Ianuarie 29, 2013 Va salut . Ma bate gandul sa ii cumpar la a mea un virago 250 din 92 . Acum a facut permisul si zic eu ca asta momentan este cel mai potrivit . Ideea este ca am gasit unul la 800e , dar are o problema . Partea de la carburator la cilindrii , este de plastic (nu stiu cum naiba ii spune) , este fisurata . Cam la ce pret as gasi asa ceva ? este in jur de 100 lei, galerie de admisie, sau joint carburetor http://www.ebay.com.au/itm/Yamaha-Virago-XV250-125-Intake-Joint-Carburetor-/250828039377 gasesti si mai ieftin, daca cauti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 A ,,facut "cineva comenzi avansate pt 535 ? Ceva idei,planuri? Ca ce este pe piata vad ca are pretul cat jumatate de motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Va salut . Ma bate gandul sa ii cumpar la a mea un virago 250 din 92 . Acum a facut permisul si zic eu ca asta momentan este cel mai potrivit . Ideea este ca am gasit unul la 800e , dar are o problema . Partea de la carburator la cilindrii , este de plastic (nu stiu cum naiba ii spune) , este fisurata . Cam la ce pret as gasi asa ceva ? cu 100 de euro am cumparat eu piesa de origine. cea de pe ebay vad ca-i chinezeasca (chinezii fac si ei o imitatie de virago). totusi, inainte de a cumpara, verifica daca intr-adevar piesa asta e dusa cu adevarat. piesa asta e alcatuita din doua straturi de cauciuc - atunci cand am schimbat-o pe-a mea era fisurat numai stratul exterior, cel interior fiind intact. am vrut totusi sa o inlocuiesc, sa fiu linistit. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 A ,,facut "cineva comenzi avansate pt 535 ? Ceva idei,planuri? Ca ce este pe piata vad ca are pretul cat jumatate de motocicleta. Inca ceva ,are cineva de vanzare o sea de pilot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Am adus si eu mobra acasa sambata, drept urmare ieri m-am apucat sa o demontez.pe Virago xv250 Route 66, ce regulator s-a montat din fabrica?Am banuiala ca era cu 5 fire... pt ca in tigania de cablaje, la regulator duc de fapt 5 fire, Alta intrebare: se potrivesc regulatoarele si de la alte modele/marci? Pot adapta unul cu 5 pini? Tot Route 66 am si eu, model 1990 si regulatorul e cu 4 pini. al 5-lea fir merge la masa, prins de unul din cele doua suruburi ce fixeaza regulatorul la pozitie. Ref la potriveala: eu am incercat initial cu niste regulatoare de scuter si atv, dar nu au dat rezultate, s-au ars rapid. Obisnuiesc sa merg cu un regulator nou dupa mine, pentru rezerva, pentru ca am tot avut probleme cu asta si am inteles de la alti motociclisti cu Virago ca "asta-i boala lor"... Bafta cu motoreta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Va salut . Ma bate gandul sa ii cumpar la a mea un virago 250 din 92 . Acum a facut permisul si zic eu ca asta momentan este cel mai potrivit . Ideea este ca am gasit unul la 800e , dar are o problema . Partea de la carburator la cilindrii , este de plastic (nu stiu cum naiba ii spune) , este fisurata . Cam la ce pret as gasi asa ceva ? Poate ca nu e crapata de tot. Cea roz pe care o vinde Shackalu' a fost a mea. I-am schimbat eu galeria de admisie pentru ca era crapata rau. Faza tare e ca dupa ce am dat-o jos am observat ca pe dinauntru era intacta, fara nici un fel de probleme. Daca aia la 800 de euri nu mai are nici un fel de probleme si mere brici, io zic sa o iei. Daca nu esti sigur, iti recomand cu incredere Viroaga pe care o vinde Shackalu', mai ales daca "a ta" (prietena, sotie, nu am inteles) e fan de roz. Pretul e negociabil si Negrutza (asa cum o cheama si acum ca e roz) face toti banii. Cu respect, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.