R.O.A. Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Am luat un cablu+camasa nou de ambreaj mai lung si intentionez sa tai din ea(camasa), sa o aduc la dimensiunea necesara. Capatul pe care il voi taia trebuie sertizat?? sau doar pusa "caciulita" aia care am primit-o cu inca cateva surubele. Si inca o intrebare: Cum ar fi mai bine sa fac prinderea cu tija de la ambreiaj o bilutza cositorita pe cablu sau un surub cu gaura prin el si strans cu piulitza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Am luat un cablu+camasa nou de ambreaj mai lung si intentionez sa tai din ea(camasa), sa o aduc la dimensiunea necesara. Capatul pe care il voi taia trebuie sertizat?? sau doar pusa "caciulita" aia care am primit-o cu inca cateva surubele. Si inca o intrebare: Cum ar fi mai bine sa fac prinderea cu tija de la ambreiaj o bilutza cositorita pe cablu sau un surub cu gaura prin el si strans cu piulitza? ,,caciulitza" ar trebui sa fie cat mai ,,fixa" deci strangi cu grija pe camasa,nu este un capat de tara..EU as prefera prinderea cu surub a cablului (nu ca asta ar fi sfanta ...cablul original este sfant ) ) .Cositorirea este cam greu de facut cu ce are omul prin casa (letcon puternic sau ,,de foc",substanta pt decapare..etc ),firele din otel sunt cam capoase cand este vorba de cositorire. .Mergi la un tinichigiu sa ,,alameasca" sau ,,arginteze" terminatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta... la Virago 250 Route 66 din 1991 s-ar potrivi garniturile de la etrier, de pe un alt model, gen 535? Sau eventual alte compatibilitati de garnituri/etrier complet. Am gasit si etrier compatibil, aftermarket... merita? Ei spun ca se potriveste si pe modelul meu. http://www.ebay.com/itm/Vstar-250-Virago-XV-250-Front-Brake-Calipers-w-Pads-NEW-1988-2010-7d-013-/300861605634?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item460cbfc702&vxp=mtr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta... Salut, avand in vedere ca un chit de reparatie etrier pleaca de pe la 100 lei in sus eu zic ca merita etrierul nou chiar daca este aftermarket, iar de potrivit se potriveste sigur, modelele nu au diferit atat de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Preturile pe care le-am primit pana acum se invart in jurul sumei de 130-170 lei pt un kit de garnituri, cu sau fara pistonas. Si sincer mi se pare mult, nu inteleg de ce 2 garnituri amarate costa 30 euro, cand pt auto costa 30 lei. Am gasit acum un etrier (de fapt etrier+placute+furtun+cilindru principal+maneta) de xv250 din 2004, la 80 dolari... arata impecabil, dar nu stiu daca se potriveste la prinderi si pe disc. Imi imaginez ca nu sunt mari diferente intre modele, dar 1 cm in plus sau in minus face diferenta... Asta este http://i.ebayimg.com/t/2004-Yamaha-Virago-XV250SC-Front-Brake-Assembly-W-Master-Cylinder-Caliper-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqVHJF!FDH)CLo3(BQ6F-SRJEw~~60_1.JPG Editat Februarie 14, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) @Geo,stai potolit...Vine din China si face o lunã,pe drum (kit-ul ãla de 69$).La acelasi pretz sau foarte apropiat,o sã-ti aducã @metricmotion .Tocmai ce-am vorbit cu el,pt. piesele mele,si i-am zis si de tine.O sã-ti dea mail acuma,pt. toate alea pe care le vrei,cã n-avusese timp sã le-adune. Editat Februarie 14, 2013 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad... ia in calcul si riscul de a fi nevoit sa schimbi garniturile si la etrierul care il iei second... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ia in calcul si riscul de a fi nevoit sa schimbi garniturile si la etrierul care il iei second... Bine zis Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ma gandesc ca la 505 mile pe care spune ca le avea mobra, sunt ca noi toate. Are multe alte piese de pe mobra asta la vanzare, i-am dat un mesaj sa-l intreb daca se potriveste etrierul pe a mea... daca stie, ca nici eu n-am idee. Si daca se potriveste si transportul e la un cost ok, iau "la pachet" mai multe piese, in functie de ce-mi convine si ce pret imi face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 in mod normal nu ar trebui sa ai probleme, dar nici 100% sigur nu poti fi. verifica-i si calificativele, sa fie cat mai putine negative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 1877 calificative 100% pozitive... vad ca are parc de dezmembrari moto/atv. Iar de la Viroguta asta are piese aproape noi, unele sunt impecabile... si la preturi bunicele. Mi-am facut o lista deja... Daca merg pe a mea, ii fac o oferta sa cumpar "en-gros" mai multe, la un pret mai bun (pt mine, evident ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 bun asa. vezi sa negociezi si transportul combinat, sa nu te taxeze pe fiecare in parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede... Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama Editat Februarie 14, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede... Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama Ti-am zis cel mai bine intra pe un site mare de piese si cauti de exemplu amortizor pentru a ta. apoi vezi ca precizeaza pe ce modele se potriveste si verifici daca este la fel. Din ce am vazut eu piesele sunt identice, ceea ce difera la ani este pe la motor, diferind puterea, restul pieselor sunt originale. Asa fac de obicei producatorii, nu schimba linia de productie de la an la an pentru a modifica piesele marunte, mai ales ca estetic nu s-a modificat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxis Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 ...te rog cu adresa alora cu acumulatorii. http://www.performance-shop.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Mi-a raspuns omul de pe ebay, se pare ca nu se potriveste etrierul... oricum, intre timp vorbisem si cu Razvan (metricmotion) care mi-a oferit niste preturi foarte bune si voi comanda de la el @ darian: multumesc pt "pila" si o rugaminte: o sa apelez la tine pt o cusatura la unul din coburi, e doar o portiune de ~20 cm descusuta, dar e pielea foarte groasa si nu cred ca ma descurc cu "scule domestice" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 O sã ti-l repar manual,cã n-am masinã specialã pt. marochinãrie.Am atzã foarte groasã,cum e aia originalã,si ceva mai multã experientzã si rãbdare,decât tine...Evident,o sã cos în aceleasi gãuri,unde era cusãtura veche.Si la mine,vãd cã s-a descusut nitzel,la unul din coburi. Cu ocazia asta,Îi repar pe-amândoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Cu rabdarea stau bine... cu experienta si sculele in domeniu mai prost Oricum, sunt ultima mea problema coburii Nici macar de praf nu i-am sters, de cand am adus motorul acasa... stau aruncati intr-un colt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Ma intereseaza cateva informatii de la cineva care a schimbat membranele la carburatoare! Am auzit mai multe variante si pareri contradictorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Eu am luat un kit de reparatie prin dillypoint comanda din Germania( in jur de 80E) si a mers destul de usor Practic au venit membranele fara sibar si un tub cu un adeziv pt lipit pe sibarul vechi O sa caut sa vad daca mai am link ceva si-ti trimit La mine nu pot sa-mi dau seama de diferente pt ca desi cele vechi erau usor fisurate(initial am crezut ca din cauza asta merge mobra rau) dupa ce le-am pus mergea la fel de rau. acum am verificat bobinele de aprindere si nu corespund cu ce zice in carte, asa ca le-am comandat si pe-astea In alta ordine de idei, ma bate gindul sa adaug 2 faruri/proiectoare cu bec sau leduri, crezi ca ar fi probleme sa nu faca fata magnetoul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Le mai ai pe cele vechi? Ce ai gasit la ele? Cat timp ai mers cu cele noi? ============= Poti adauga linistit cate leduri doresti nu este nici o problema. Ce este important si trebuie sa sti? Se poate adauga oricati consumatori, insa trebuie verificat cu un aparat de masura ca la o turatie de 1200-1500 rot/min tensiunea ajunge la valoarea initiala(anterioara adaugarii consumatorilor). Astfel alternatorul nu este suprasolicitat, doar regulatorul va muncii mai putin - si ai realizat o treaba buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Nu stiu sigur daca le mai am pe cele vechi, intre timp am trecut printr-o mutare si o renovare, dar daca te intereseaza le pot cauta. Una din ele avea o fisura sau doua ~5 mm Cu astea noi am cam 5000km, dar nu pot spune ca am simtit diferenta din cauza celorlalte probleme: pe scurt, cind ajunge pe la vreo 3000 de ture se plafoneaza, pur si simplu nu mai trage. Viteza maxima 90-95 km/h. Acum am descoperit ca bobinele de apindere nu corespund cu ce zice cartea, le-am omandat urmeaza sa le schimb In legatura cu electrica, sa inteleg ca la 1200-1500 rot/min tensiunea sa fi aceeasi si cu consumatorii suplimentari porniti si fara? Membranele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 Nu trebuie sa le cauti pe cele vechi(sunt uscate si intarite), nu se poate face o comparatie cu cele noi. Voiam sa stiu daca elasticitatea celor noi este identica cu cele vechi, sa inteleg dece am primit informatia ca ar fi o problema dupa inlocuire. ==== Da, tensiunea va ramane aceiasi, dar surplusul pus la masa de regulator va scadea... Simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 In cazul meu nu au fost probleme cu membranele noi, si atunci cind le-am montat dar si acum au aceeasi elasticitate, chiar am ramas uimit zilele trecute cind am desfacut carburatoarele pt curatare/verificare, ca arata si se simt ca noi, adica si maleabilitatea si aspectul si forma le-au pastrat. Sint luate de pe motorradbay, dar acum vad ca mai au doar varianta cu tot cu sibar Intr-adevar cele vechi sint acum destul de batoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.