Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta... la Virago 250 Route 66 din 1991 s-ar potrivi garniturile de la etrier, de pe un alt model, gen 535? Sau eventual alte compatibilitati de garnituri/etrier complet.

Am gasit si etrier compatibil, aftermarket... merita? Ei spun ca se potriveste si pe modelul meu. http://www.ebay.com/itm/Vstar-250-Virago-XV-250-Front-Brake-Calipers-w-Pads-NEW-1988-2010-7d-013-/300861605634?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item460cbfc702&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta...

Salut, avand in vedere ca un chit de reparatie etrier pleaca de pe la 100 lei in sus eu zic ca merita etrierul nou chiar daca este aftermarket, iar de potrivit se potriveste sigur, modelele nu au diferit atat de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile pe care le-am primit pana acum se invart in jurul sumei de 130-170 lei pt un kit de garnituri, cu sau fara pistonas. Si sincer mi se pare mult, nu inteleg de ce 2 garnituri amarate costa 30 euro, cand pt auto costa 30 lei.

Am gasit acum un etrier (de fapt etrier+placute+furtun+cilindru principal+maneta) de xv250 din 2004, la 80 dolari... arata impecabil, dar nu stiu daca se potriveste la prinderi si pe disc. Imi imaginez ca nu sunt mari diferente intre modele, dar 1 cm in plus sau in minus face diferenta...

Asta este http://i.ebayimg.com/t/2004-Yamaha-Virago-XV250SC-Front-Brake-Assembly-W-Master-Cylinder-Caliper-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqVHJF!FDH)CLo3(BQ6F-SRJEw~~60_1.JPG

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo,stai potolit...Vine din China si face o lunã,pe drum (kit-ul ãla de 69$).La acelasi pretz sau foarte apropiat,o sã-ti aducã @metricmotion .Tocmai ce-am vorbit cu el,pt. piesele mele,si i-am zis si de tine.O sã-ti dea mail acuma,pt. toate alea pe care le vrei,cã n-avusese timp sã le-adune.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad...

ia in calcul si riscul de a fi nevoit sa schimbi garniturile si la etrierul care il iei second...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca la 505 mile pe care spune ca le avea mobra, sunt ca noi toate. Are multe alte piese de pe mobra asta la vanzare, i-am dat un mesaj sa-l intreb daca se potriveste etrierul pe a mea... daca stie, ca nici eu n-am idee. Si daca se potriveste si transportul e la un cost ok, iau "la pachet" mai multe piese, in functie de ce-mi convine si ce pret imi face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1877 calificative 100% pozitive... vad ca are parc de dezmembrari moto/atv. Iar de la Viroguta asta are piese aproape noi, unele sunt impecabile... si la preturi bunicele. Mi-am facut o lista deja... Daca merg pe a mea, ii fac o oferta sa cumpar "en-gros" mai multe, la un pret mai bun (pt mine, evident :P ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede...

Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama :P

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee daca se potrivesc de pe 2004 pe 1991? Ma refer la etrier, tambur spate, amortizoare, electrica... par identice in poze, dar cm ala care face diferenta nu se vede...

Dap, m-am gandit si la partea asta... o sa negociez, daca e cazul, pret total/pachet+transport. Si sa puna o valoare mai mica pt vama :P

Ti-am zis cel mai bine intra pe un site mare de piese si cauti de exemplu amortizor pentru a ta. apoi vezi ca precizeaza pe ce modele se potriveste si verifici daca este la fel.

Din ce am vazut eu piesele sunt identice, ceea ce difera la ani este pe la motor, diferind puterea, restul pieselor sunt originale. Asa fac de obicei producatorii, nu schimba linia de productie de la an la an pentru a modifica piesele marunte, mai ales ca estetic nu s-a modificat nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a raspuns omul de pe ebay, se pare ca nu se potriveste etrierul... oricum, intre timp vorbisem si cu Razvan (metricmotion) care mi-a oferit niste preturi foarte bune si voi comanda de la el :)

@ darian: multumesc pt "pila" :P si o rugaminte: o sa apelez la tine pt o cusatura la unul din coburi, e doar o portiune de ~20 cm descusuta, dar e pielea foarte groasa si nu cred ca ma descurc cu "scule domestice" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sã ti-l repar manual,cã n-am masinã specialã pt. marochinãrie.Am atzã foarte groasã,cum e aia originalã,si ceva mai multã experientzã si rãbdare,decât tine...Evident,o sã cos în aceleasi gãuri,unde era cusãtura veche.Si la mine,vãd cã s-a descusut nitzel,la unul din coburi. Cu ocazia asta,Îi repar pe-amândoi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu rabdarea stau bine... cu experienta si sculele in domeniu mai prost :D Oricum, sunt ultima mea problema coburii :crack: Nici macar de praf nu i-am sters, de cand am adus motorul acasa... stau aruncati intr-un colt :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat un kit de reparatie prin dillypoint comanda din Germania( in jur de 80E) si a mers destul de usor

Practic au venit membranele fara sibar si un tub cu un adeziv pt lipit pe sibarul vechi

O sa caut sa vad daca mai am link ceva si-ti trimit

La mine nu pot sa-mi dau seama de diferente pt ca desi cele vechi erau usor fisurate(initial am crezut ca din cauza asta merge mobra rau) dupa ce le-am pus mergea la fel de rau. acum am verificat bobinele de aprindere si nu corespund cu ce zice in carte, asa ca le-am comandat si pe-astea

 

In alta ordine de idei, ma bate gindul sa adaug 2 faruri/proiectoare cu bec sau leduri, crezi ca ar fi probleme sa nu faca fata magnetoul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le mai ai pe cele vechi? Ce ai gasit la ele? Cat timp ai mers cu cele noi?

=============

Poti adauga linistit cate leduri doresti nu este nici o problema.

 

Ce este important si trebuie sa sti? Se poate adauga oricati consumatori, insa trebuie verificat cu un aparat de masura ca la o turatie de 1200-1500 rot/min tensiunea ajunge la valoarea initiala(anterioara adaugarii consumatorilor). Astfel alternatorul nu este suprasolicitat, doar regulatorul va muncii mai putin - si ai realizat o treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sigur daca le mai am pe cele vechi, intre timp am trecut printr-o mutare si o renovare, dar daca te intereseaza le pot cauta. Una din ele avea o fisura sau doua ~5 mm

Cu astea noi am cam 5000km, dar nu pot spune ca am simtit diferenta din cauza celorlalte probleme: pe scurt, cind ajunge pe la vreo 3000 de ture se plafoneaza, pur si simplu nu mai trage.

Viteza maxima 90-95 km/h. Acum am descoperit ca bobinele de apindere nu corespund cu ce zice cartea, le-am omandat urmeaza sa le schimb

 

In legatura cu electrica, sa inteleg ca la 1200-1500 rot/min tensiunea sa fi aceeasi si cu consumatorii suplimentari porniti si fara?



Membranele:

post-65357-0-23703500-1361002361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa le cauti pe cele vechi(sunt uscate si intarite), nu se poate face o comparatie cu cele noi. Voiam sa stiu daca elasticitatea celor noi este identica cu cele vechi, sa inteleg dece am primit informatia ca ar fi o problema dupa inlocuire.

====

Da, tensiunea va ramane aceiasi, dar surplusul pus la masa de regulator va scadea... Simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu nu au fost probleme cu membranele noi, si atunci cind le-am montat dar si acum au aceeasi elasticitate, chiar am ramas uimit zilele trecute cind am desfacut carburatoarele pt curatare/verificare, ca arata si se simt ca noi, adica si maleabilitatea si aspectul si forma le-au pastrat.

Sint luate de pe motorradbay, dar acum vad ca mai au doar varianta cu tot cu sibar

Intr-adevar cele vechi sint acum destul de batoase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un Yamaha Virago 535 din anul 1994 este custom .Am o problema la ea,nu vrea sa imi porneasca pompa de benzina.Si acuma in ianuarie imi pornea pompa si acuma nu mai porneste sau poate am umblat eu unde nu trebuie/

Pomba de benzina am conectato direct pe acumulatorul si merge nu nici o problema,problema este ca nu primeste curent pe cablul care se imbina cu cel al pompei de benzina,ce ar trebui sa verific CDI si sigurantele ?

 

post-61632-0-60227500-1361108783_thumb.jpg

post-61632-0-84421500-1361108772_thumb.jpg

 

Editat de Stelea Bogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sigurantele si contactele. Ori ai o siguranta arsa... ori contact imperfect, din cauza umezelii, a oxidarii, ruginei... daca sigurantele sunt bune, ia mufele si papucii la curatat.

 

In weekend am dat jos roata spate, bascula, amortizoarele si lantul... am mai gasit 2 mici probleme, una ar fi unul din cele 2 arcuri de la saboti, pe care l-am gasit bucatele in tambur, dar il rezolv eu cumva din alt arc... cea de-a 2a problema, mai mare, e legata de 2 "bucsi" metalice care sunt foarte ruginite si mancate... rezulta ca au joc (nu cred ca e normal). E vorba de cei 2 cilindrii metalici care intra in bascula, iar prin ei trece surubul care prinde bascula de cadru, piesele 5 din poza atasata (manual) - Bush (Inner). Se gasesc separat de cumparat, ati gasit ceva la cotele potrivite in comert, pe la fiare? Uneia dintre ele ii lipseste o saiba de protectie (piesa 3 cred), din cauza careia cred ca s-a dus toata vaselina/uleiul de acolo si a intrat apa si mizerie. Trebuie si aia, dar o rezolv eu cumva.

Am incercat sa indrept si rezervorul si m-a uimit cat de dura e tabla... ma asteptam sa fie mai subtire, mai moale... sa flambeze mai usor. Am reusit sa bag un clicket cu prelungitor pe gura busonului, ajungea la fix unde trebuia... dar n-am reusit deloc sa mai indrept tabla, oricat de tare am tras... si am tras :D



Mai adaug 2 poze cu starea actuala a mobrei :P Multa mizerie, rugina, vaselina intarita.... Janta a iesit aproape perfect, o sa-i fac poza cand termin de frecat la ea, mai "investesc" intr-o sticla de Detartrant si o sa fie ca noua :D Mai problematice sunt spitele, dar o sa iasa si alea...

post-69984-0-40034800-1361179085_thumb.jpg

post-69984-0-78644500-1361180074_thumb.jpg

post-69984-0-88082800-1361180086_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...