Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Le mai ai pe cele vechi? Ce ai gasit la ele? Cat timp ai mers cu cele noi?

=============

Poti adauga linistit cate leduri doresti nu este nici o problema.

 

Ce este important si trebuie sa sti? Se poate adauga oricati consumatori, insa trebuie verificat cu un aparat de masura ca la o turatie de 1200-1500 rot/min tensiunea ajunge la valoarea initiala(anterioara adaugarii consumatorilor). Astfel alternatorul nu este suprasolicitat, doar regulatorul va muncii mai putin - si ai realizat o treaba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu sigur daca le mai am pe cele vechi, intre timp am trecut printr-o mutare si o renovare, dar daca te intereseaza le pot cauta. Una din ele avea o fisura sau doua ~5 mm

Cu astea noi am cam 5000km, dar nu pot spune ca am simtit diferenta din cauza celorlalte probleme: pe scurt, cind ajunge pe la vreo 3000 de ture se plafoneaza, pur si simplu nu mai trage.

Viteza maxima 90-95 km/h. Acum am descoperit ca bobinele de apindere nu corespund cu ce zice cartea, le-am omandat urmeaza sa le schimb

 

In legatura cu electrica, sa inteleg ca la 1200-1500 rot/min tensiunea sa fi aceeasi si cu consumatorii suplimentari porniti si fara?



Membranele:

post-65357-0-23703500-1361002361_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa le cauti pe cele vechi(sunt uscate si intarite), nu se poate face o comparatie cu cele noi. Voiam sa stiu daca elasticitatea celor noi este identica cu cele vechi, sa inteleg dece am primit informatia ca ar fi o problema dupa inlocuire.

====

Da, tensiunea va ramane aceiasi, dar surplusul pus la masa de regulator va scadea... Simplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu nu au fost probleme cu membranele noi, si atunci cind le-am montat dar si acum au aceeasi elasticitate, chiar am ramas uimit zilele trecute cind am desfacut carburatoarele pt curatare/verificare, ca arata si se simt ca noi, adica si maleabilitatea si aspectul si forma le-au pastrat.

Sint luate de pe motorradbay, dar acum vad ca mai au doar varianta cu tot cu sibar

Intr-adevar cele vechi sint acum destul de batoase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un Yamaha Virago 535 din anul 1994 este custom .Am o problema la ea,nu vrea sa imi porneasca pompa de benzina.Si acuma in ianuarie imi pornea pompa si acuma nu mai porneste sau poate am umblat eu unde nu trebuie/

Pomba de benzina am conectato direct pe acumulatorul si merge nu nici o problema,problema este ca nu primeste curent pe cablul care se imbina cu cel al pompei de benzina,ce ar trebui sa verific CDI si sigurantele ?

 

post-61632-0-60227500-1361108783_thumb.jpg

post-61632-0-84421500-1361108772_thumb.jpg

 

Editat de Stelea Bogdan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica sigurantele si contactele. Ori ai o siguranta arsa... ori contact imperfect, din cauza umezelii, a oxidarii, ruginei... daca sigurantele sunt bune, ia mufele si papucii la curatat.

 

In weekend am dat jos roata spate, bascula, amortizoarele si lantul... am mai gasit 2 mici probleme, una ar fi unul din cele 2 arcuri de la saboti, pe care l-am gasit bucatele in tambur, dar il rezolv eu cumva din alt arc... cea de-a 2a problema, mai mare, e legata de 2 "bucsi" metalice care sunt foarte ruginite si mancate... rezulta ca au joc (nu cred ca e normal). E vorba de cei 2 cilindrii metalici care intra in bascula, iar prin ei trece surubul care prinde bascula de cadru, piesele 5 din poza atasata (manual) - Bush (Inner). Se gasesc separat de cumparat, ati gasit ceva la cotele potrivite in comert, pe la fiare? Uneia dintre ele ii lipseste o saiba de protectie (piesa 3 cred), din cauza careia cred ca s-a dus toata vaselina/uleiul de acolo si a intrat apa si mizerie. Trebuie si aia, dar o rezolv eu cumva.

Am incercat sa indrept si rezervorul si m-a uimit cat de dura e tabla... ma asteptam sa fie mai subtire, mai moale... sa flambeze mai usor. Am reusit sa bag un clicket cu prelungitor pe gura busonului, ajungea la fix unde trebuia... dar n-am reusit deloc sa mai indrept tabla, oricat de tare am tras... si am tras :D



Mai adaug 2 poze cu starea actuala a mobrei :P Multa mizerie, rugina, vaselina intarita.... Janta a iesit aproape perfect, o sa-i fac poza cand termin de frecat la ea, mai "investesc" intr-o sticla de Detartrant si o sa fie ca noua :D Mai problematice sunt spitele, dar o sa iasa si alea...

post-69984-0-40034800-1361179085_thumb.jpg

post-69984-0-78644500-1361180074_thumb.jpg

post-69984-0-88082800-1361180086_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am un Yamaha Virago 535 din anul 1994 este custom .Am o problema la ea,nu vrea sa imi porneasca pompa de benzina.Si acuma in ianuarie imi pornea pompa si acuma nu mai porneste sau poate am umblat eu unde nu trebuie/

Pomba de benzina am conectato direct pe acumulatorul si merge nu nici o problema,problema este ca nu primeste curent pe cablul care se imbina cu cel al pompei de benzina,ce ar trebui sa verific CDI si sigurantele ?

 

attachicon.gif8.jpg.jpg

attachicon.gif7.jpg.jpg

Varianta1: cauta un electrician(eventual specializat pe moto, dar merge si auto) daca nu crezi ca te descurci singur

Varianta 2: daca vrei s-o rezolvi singur, te pricepi cit de cit si ai cel putin un aparat de masura sau o lampa de control, cu rabdare se rezolva

daca nu ai manual da-mi pm si ti-l dau eu

cel mai simplu si usor ar fi daca ar fi o siguranta, le-ai verificat?

 

Verifica sigurantele si contactele. Ori ai o siguranta arsa... ori contact imperfect, din cauza umezelii, a oxidarii, ruginei... daca sigurantele sunt bune, ia mufele si papucii la curatat.

 

In weekend am dat jos roata spate, bascula, amortizoarele si lantul... am mai gasit 2 mici probleme, una ar fi unul din cele 2 arcuri de la saboti, pe care l-am gasit bucatele in tambur, dar il rezolv eu cumva din alt arc... cea de-a 2a problema, mai mare, e legata de 2 "bucsi" metalice care sunt foarte ruginite si mancate... rezulta ca au joc (nu cred ca e normal). E vorba de cei 2 cilindrii metalici care intra in bascula, iar prin ei trece surubul care prinde bascula de cadru, piesele 5 din poza atasata (manual) - Bush (Inner). Se gasesc separat de cumparat, ati gasit ceva la cotele potrivite in comert, pe la fiare? Uneia dintre ele ii lipseste o saiba de protectie (piesa 3 cred), din cauza careia cred ca s-a dus toata vaselina/uleiul de acolo si a intrat apa si mizerie. Trebuie si aia, dar o rezolv eu cumva.

Am incercat sa indrept si rezervorul si m-a uimit cat de dura e tabla... ma asteptam sa fie mai subtire, mai moale... sa flambeze mai usor. Am reusit sa bag un clicket cu prelungitor pe gura busonului, ajungea la fix unde trebuia... dar n-am reusit deloc sa mai indrept tabla, oricat de tare am tras... si am tras :D

 

Mai adaug 2 poze cu starea actuala a mobrei :P Multa mizerie, rugina, vaselina intarita.... Janta a iesit aproape perfect, o sa-i fac poza cand termin de frecat la ea, mai "investesc" intr-o sticla de Detartrant si o sa fie ca noua :D Mai problematice sunt spitele, dar o sa iasa si alea...

Esti sigur ca sunt bucsi? eu la 535 am rulmenti cu ace, oricum ar fi daca ai gasit joc in ele trebuie inlocuite

Acum...nu stiu cit costa de noi(varianta ideala), dar se pot face si pe strung, material (alama/bronz/etc) gasesti in obor la "fiare", iar strung stiu meserias bun in militari

 

Cit despre jante eu le-am dat la sablat iar apoi vopsit cu pulbere in cimp electrostatic, negru lucios, 300 lei la gata amindoua

 

Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... :10:

post-65357-0-02315900-1361187802_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta1: cauta un electrician(eventual specializat pe moto, dar merge si auto) daca nu crezi ca te descurci singur

Varianta 2: daca vrei s-o rezolvi singur, te pricepi cit de cit si ai cel putin un aparat de masura sau o lampa de control, cu rabdare se rezolva

daca nu ai manual da-mi pm si ti-l dau eu

cel mai simplu si usor ar fi daca ar fi o siguranta, le-ai verificat?

 

Esti sigur ca sunt bucsi? eu la 535 am rulmenti cu ace, oricum ar fi daca ai gasit joc in ele trebuie inlocuite

Acum...nu stiu cit costa de noi(varianta ideala), dar se pot face si pe strung, material (alama/bronz/etc) gasesti in obor la "fiare", iar strung stiu meserias bun in militari

 

Cit despre jante eu le-am dat la sablat iar apoi vopsit cu pulbere in cimp electrostatic, negru lucios, 300 lei la gata amindoua

Sunt niste cilindrii ordinari de fier, am folosit cuvantul "bucsa" pt ca nu stiu cum sa-i denumesc altfel... se poate vedea si in poza pusa de mine cam cum sunt si ce rol au. Am gasit deja la Razvan (metricmotion), noi.

Jantele imi plac cum erau originale, cromate. Doar ca stand atat de mult, au aparut pete de rugina si diverse depuneri. Frecate cu detartrant si solutie de curatat jantele au iesit in proportie de 80% bine. Daca mai repet de 2 ori detartrant-inmuiat-frecat-spalat cu solutie de jante, ies perfect. Si asta cu 20-30 lei :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi bine sa ai dreptate, la mine jantele aveau pete de rugina in proportie de 10-15%, destul cit sa dea un aspect general invechit/deteriorat intregii mobre

Oricit le-am frecat/curatat/polish-at nu mai aveam ce face, a ajuns la tabla,pe moment aratau bine dar dupa putina umezeala apareau iarasi petele

Iar sa le duc la cromat era cam riscant, bani multi si operatiune delicata, nu toti stiu s-o faca, cuprare/nichelare/chromare

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigurantele le-am verificat sunt in regula asa imi pare mie,sa nu fie releu acela negru mic de langa CDI,acuma nu mai este nevoie sa umblu la el ,nu am nici un aparat cu ce sa-l masor si asa am un prieten electrician si o sa lucrez cu el la Viraga :) apropo ea este de vanzare :)



Varianta1: cauta un electrician(eventual specializat pe moto, dar merge si auto) daca nu crezi ca te descurci singur

Varianta 2: daca vrei s-o rezolvi singur, te pricepi cit de cit si ai cel putin un aparat de masura sau o lampa de control, cu rabdare se rezolva

daca nu ai manual da-mi pm si ti-l dau eu

cel mai simplu si usor ar fi daca ar fi o siguranta, le-ai verificat?



Esti sigur ca sunt bucsi? eu la 535 am rulmenti cu ace, oricum ar fi daca ai gasit joc in ele trebuie inlocuite

Acum...nu stiu cit costa de noi(varianta ideala), dar se pot face si pe strung, material (alama/bronz/etc) gasesti in obor la "fiare", iar strung stiu meserias bun in militari



Cit despre jante eu le-am dat la sablat iar apoi vopsit cu pulbere in cimp electrostatic, negru lucios, 300 lei la gata amindoua



Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... :10:

Sigurantele le-am verificat sunt in regula asa imi pare mie,sa nu fie
releu acela negru mic de langa CDI,acuma nu mai este nevoie sa umblu la
el ,nu am nici un aparat cu ce sa-l masor si asa am un prieten
electrician si o sa lucrez cu el la Viraga :) si sper sa o rezolvam,vreau sa o pun la punct pentru ca o vand si nu doresc sa aiba viitorul proprietar probleme cu ea,apropo Viraga este de vanzare :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... :10:

 

Acum am observat edit-ul tau :D Se pare ca nu sunt singurul... sa-i arat si prietenei, care deja cred ca nu ma mai suporta :))

 

Apropos, voi cu ce curatati motorul? Am dat si cu solutie de jante, si cu jet de abur cu presiune, frecat si cu periuta de dinti... dar nu "prinde" luciu. Si parca nu as vrea sa-l bag si pe asta in cada, sa pun dusul pe el :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, imi fac si eu introducerea pe forumul asta, si in clubul posesorilor de virago 535, cu o intrebare.

O recomandare de unde pot achizitiona o pereche de cauciucuri (fata+spate) noi, bune si la preturi rezonabile. Am cateva oferte care pleaca de la 1000/1300 ron perechea, pare cam multicel pentru buzunarul meu acum. Merci mult!

Editat de TheReaper123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, imi fac si eu introducerea pe forumul asta, si in clubul posesorilor de virago 535, cu o intrebare.

O recomandare de unde pot achizitiona o pereche de cauciucuri (fata+spate) noi, bune si la preturi rezonabile. Am cateva oferte care pleaca de la 1000/1300 ron perechea, pare cam multicel pentru buzunarul meu acum. Merci mult!

 

Salut. Incearca la Razvan, metricmotion.ro. Multi si-au luat de la el, inclusiv subsemnatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am observat edit-ul tau :D Se pare ca nu sunt singurul... sa-i arat si prietenei, care deja cred ca nu ma mai suporta :))

 

Apropos, voi cu ce curatati motorul? Am dat si cu solutie de jante, si cu jet de abur cu presiune, frecat si cu periuta de dinti... dar nu "prinde" luciu. Si parca nu as vrea sa-l bag si pe asta in cada, sa pun dusul pe el :))

Uite aici gasesti detalii:

/index.php?/topic/685409-honda-transalp-my-first-bike/

/index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/

 

O sa cam ai ceva de lucru Geo... mi-e sa nu faci ca mine sa iti vina sa iti dai cu tesla in bile ca te-ai apucat de asa ceva...

 

Spor la treaba, o sa ai nevoie...

 

PS: Dintre piesele alea vechi, releul nu merge si pompa de benzina mi-a pleznit in mana azi, deci cred erau in plus de la inceput :)

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... :10:

Nu lucrez in sufragerie ca n-am spatiu... insa lucrez de zor la cosmetizare, cand iese soarele vreau sa fie gata!

Am descoperit secretul vopselei de motor. Iata rezultatul:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult Florinel si Rhapsody. O sa incerc si la Razvan si pe heidenau sunt preturi mult mai ok, sunt calitative totusi?

Si inca o intrebare, care e diferenta dintre un 140/90 - 15 M/C 70H (pe care l-am gasit eu pe site) si 140/90 - 15 M/C 70S din manual? (acel H vs S). Sunt inca "crud" cu tot ce inseamna auto/moto si nu prea am idee ce inseamna denumirile.

Editat de TheReaper123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercy banzay, o sa ma uit maine ca acum sunt pe tel... asta e, nu merg, la gunoi cu ele. merci oricum pt intentie, voi lua regulator nou de la razvan, preturi foarte bune :)

altul in locul meu probabil ca schimba regulatorul si pleca cu ea asa...doar ca eu sunt obsedat si perfectionist + ca imi place sa surubaresc si sa scot mobra cat mai bine :D

@ cristi: nu ne spui si noua secretul? si eu trebuie sa vopsesc capacele de la motor, sunt tocite si zgariate...

 

mercy banzay, o sa ma uit maine ca acum sunt pe tel... asta e, nu merg, la gunoi cu ele. merci oricum pt intentie, voi lua regulator nou de la razvan, preturi foarte bune :)

altul in locul meu probabil ca schimba regulatorul si pleca cu ea asa...doar ca eu sunt obsedat si perfectionist + ca imi place sa surubaresc si sa scot mobra cat mai bine :D

@ cristi: nu ne spui si noua secretul? si eu trebuie sa vopsesc capacele de la motor, sunt tocite si zgariate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult Florinel si Rhapsody. O sa incerc si la Razvan si pe heidenau sunt preturi mult mai ok, sunt calitative totusi?

Si inca o intrebare, care e diferenta dintre un 140/90 - 15 M/C 70H (pe care l-am gasit eu pe site) si 140/90 - 15 M/C 70S din manual? (acel H vs S). Sunt inca "crud" cu tot ce inseamna auto/moto si nu prea am idee ce inseamna denumirile.

Categoria de vitezã maximã,dupã câte tzin minte.Si apropo de Rãzvan,eu astept zilele astea sã-mi aducã si mie regulatorul de tensiune.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smirghel fin pana dispar zgarieturile, altfel se vad dupa vopsire.

Pigment metalizat in care se adauga putin alb, pentru ca simplu iese cu tenta de gri. Cu 200 gr de vopsea poti face 3-4 motoare. Se poate folosi si spray auto argintiu dar nu poti pune alb in el(acela din Metro de la standul auto). Lacul este tot clenciul, schimba tot fasonul si da un aspect placut, am folosit lac acrilic cu intaritor pentru ca are rezistenta mare, rezista la zgarieturi si la toti solventii, astfel poate se poate utiliza orice substante cand vrei sa speli motorul. Uscarea dureaza cca 20' dupa care se indeparteaza imediat izolatia folosita la protejarea suprafetelor ce nu trebuiesc vopsite. Daca nu indepartezi imediat izolatia, mai tarziu indepartarea ei rupe pelicula de lac, iar marginea ramane cu asperitati si se cunoaste. Dupa 24 ore vopseaua este definitiv intarita, poti face ce vrei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smirghel fin pana dispar zgarieturile, altfel se vad dupa vopsire....

Pai si rezista la temperatura? ca la motor ajunge la cel putin 90 grade, la carburatoare este ok, dar motor? rezista?

Arata foarte bine, zici ca este original, adica nou. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca l-ai vopsit la pistol... "nefericitii" de noi, care nu avem compresor si pistol de vopsit, ce facem? :P La varianta spray-ului ma gandeam si eu... la un spray care rezista la temperaturi inalte (sau poate spray de jante), am vazut in Hornbach, Dedeman, Brico... de la Duplicolor, marca de care am fost multumit pana acum. Tot de la ei am vazut si spray-uri cu efect de crom, aur, culori aprinse si stil candy...

Lac stiu ca exista si la spray, dar nu stiu daca e compatibil cu vopseaua (tot la spray). Nu ma deranjeaza daca iese cu o nuanta mai inchisa.

Si eu trebuie sa vopsesc capacele laterale, de la baie, cutie etc.



Uite aici gasesti detalii:

/index.php?/topic/685409-honda-transalp-my-first-bike/

/index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/

 

O sa cam ai ceva de lucru Geo... mi-e sa nu faci ca mine sa iti vina sa iti dai cu tesla in bile ca te-ai apucat de asa ceva...

 

Spor la treaba, o sa ai nevoie...

 

PS: Dintre piesele alea vechi, releul nu merge si pompa de benzina mi-a pleznit in mana azi, deci cred erau in plus de la inceput :)

 

Pai bai banzay... tu ma compari cu oamenii astia care chiar stiu ce fac si au scule si solutii profesionale? :crack:Ei folosesc 10000 solutii profi, eu folosesc Detartrant, Axion si buretei de bucatarie :rusinica: Numai solutiile alea m-ar costa cat jumatate din costul mobrei.

Sa o iau in ordine... la a mea, ca exemplu, janta spate e curatata deja in proportie de 80% bine... si arata la fel ca a lui TheSaint cand era murdara/ruginita/patata :D A mea e muuuult, muuuuuuuuult mai murdara, ruginita, lovita, matuita.... multe piese nu mai pot fi salvate decat prin revopsire (si aia la spray in fata blocului, parca nu ma lasa inima si portofelul sa-i dublez valoarea vopsind cateva elemente). In plus, nu am bani si acces la diverse solutii si scule (jet cu presiune - folosesc dusul sau o masinuta de face abur cu presiune, dar micuta si slabuta; masina de polishat - am una de smirgheluit cu care am facut usile si parchetul, mica, hobby style... sau la mana; garaj sau curte - nema, sufragerie, balcon si baie, ca in dormitor nu ma lasa gagica cu ea :crack: ).

Bascula spate e cam praf... rugina, vopsea sarita... am spalat-o de grasimi in cada cu axion, o sa pun flexul cu perie de sarma pe ea, 2 straturi de grund la spray si dupa aceea 2-3 straturi de vopsea neagra lucioasa, tot la spray.

Daca as putea, le-as face singur pe toate... dar cu sudura aripii trebuie sa ajung la un meserias, cu indreptatul rezervorului la fel, pt ca nu am reusit singur, e tabla f groasa...

Per total, da, am de munca, unele le fac mai greu decat ar trebui... dar in lipsa de resurse, ne descurcam cum putem. Orice sfaturi si sugestii pt usurarea muncii sunt bine venite :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...