Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

salutari colegi.revin cu o intrebare.cand sta la relanti dupa ce se incalzeste cand este pe liber se aude un tacanit la motor.precizez ca am impresia ca sa accentuat acest tacanit mai ales dupa ce am schimbat uleiul.de la ce poate fi?

 

Sal! Nu vreau sa te sperii , dar la mie s-a auzit foarte vag un tacanit la motor doar intr-o zi dupa 2 ani de mers fara pb sau sunete ciudate; saptamana care a urmat mi s-a bulit starter clutch-ul si n-am mai putut porni motocicleta. Mai bine te duci la un service specializat in Yamaha ( dual motors ) sau te vezi cu unul experimentat in Viroage pentru ca sa nu dai banii pe scule aiurea.

 

 

PS : Nu te du in alta parta ca-ti buleste si mai rau motorul !

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal! Nu vreau sa te sperii , dar la mie s-a auzit foarte vag un tacanit la motor doar intr-o zi dupa 2 ani de mers fara pb sau sunete ciudate; saptamana care a urmat mi s-a bulit starter clutch-ul si n-am mai putut porni motocicleta. Mai bine te duci la un service specializat in Yamaha ( dual motors ) sau te vezi cu unul experimentat in Viroage pentru ca sa nu dai banii pe scule aiurea.

 

 

PS : Nu te du in alta parta ca-ti buleste si mai rau motorul !

Tu ai idee ce inseamna sa intri pe mana unui ,,service specializat Yamaha"...???!!!

Acum sincer ,TU daca erai plin de bani iti cumparai Yamaha virago ?

 

Functie de urechea si experienta omului acel ,,tacanit vag "poate spune multe .Tu daca luai in seama tacanitul si mai ascultai si motorul ala din cand in cand nu ajungea starterul ala in acel hal.Chestiile astea nu se intampla ,,pur si simplu "..dau si ele semne inainte sa crape.

 

Omule stai linistit ,dupa ce svchimbi uleiul este posibil sa ti se para ca ,,apar sunete neobisnuite"..Motorul de Yamaha este un motor in 4 timpi ,doi cilindri in V ..ordinar si comun.Nu este racheta .Este un motor fiabil si simplu .Numai ca ,necesita si el atentie dupa 20 de ani de functionare .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este de la supape(nu dispare la cresterea turatiei, se mareste doar frecventa). Dupa cele scrise este posibil sa fie zgomot de piston sau altceva!

Apare cand motorul este cald si functioneaza la relanti. Daca cresti usor turatia motorului (progresiv) zgomotul incepe sa se estompeze pana dispare de tot. Incearca sa schimbi uleiul, pune un 20W50 - daca zgomotul se atenueaza sau dispare este bataie de piston.

Incearca sa localizezi zona unde se aude - folosesti o tije - un capat il pui in diverse zone pe motor iar la capatul celalalt pui urechea.

Revino cu noi informatii... daca poti fa o captura audio. In functie de ce vei scrie am sa iti scriu ce pasi sa faci in continuare.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari... Caut sa cumpar comenzi avansate pentru Yamaha Virago XV 535 ... Ofer intre 100 si 150 de Euro ( depinde de starea in care acestea se afla ) Ma puteti gasi aici sau pe

 

Facebook :

 

Măglii Daniel Nicolae

 

https://www.facebook.com/maglii.nicolae

 

http://www.facebook.com/maglii.nicolae
 

Va Multumesc \m/

Editat de Deus`Absconditus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Stie careva vreun loc in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe sa schimbe cauciucurile(si sa faca si echilibrare) la Virago? Vreau sa-mi schimb gumele si nu stiu unde. Multumiri anticipate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Stie careva vreun loc in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe sa schimbe cauciucurile(si sa faca si echilibrare) la Virago? Vreau sa-mi schimb gumele si nu stiu unde. Multumiri anticipate!

Cel mai ieftin si bun este in com. Catelu, eu am schimbat la un service in Bucuresti (GRG in Crangasi), au lucrat bine, dar scump si a durat juma' de zi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Stie careva vreun loc in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe sa schimbe cauciucurile(si sa faca si echilibrare) la Virago? Vreau sa-mi schimb gumele si nu stiu unde. Multumiri anticipate!

de echilibrat sau centrat ?

Editat de buldozer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai idee ce inseamna sa intri pe mana unui ,,service specializat Yamaha"...???!!!

Acum sincer ,TU daca erai plin de bani iti cumparai Yamaha virago ?

 

Functie de urechea si experienta omului acel ,,tacanit vag "poate spune multe .Tu daca luai in seama tacanitul si mai ascultai si motorul ala din cand in cand nu ajungea starterul ala in acel hal.Chestiile astea nu se intampla ,,pur si simplu "..dau si ele semne inainte sa crape.

 

Omule stai linistit ,dupa ce svchimbi uleiul este posibil sa ti se para ca ,,apar sunete neobisnuite"..Motorul de Yamaha este un motor in 4 timpi ,doi cilindri in V ..ordinar si comun.Nu este racheta .Este un motor fiabil si simplu .Numai ca ,necesita si el atentie dupa 20 de ani de functionare .

 

RETORIC. Ce nu ti-e clar bre'? S-a auzit croncaneala vaga doar odata, intr-o zi frumoasa de vara si apoi s-a bulit deodata dupa 2 ani de mers continuu in care am ascultat motorul zilnic si l-am auzit la fel in fiecare zi . Scrie undeva ca e absolut interzis sa se intample si asa? Ia mai lasa-ne cu patroneala!

 

Omu' daca n-are bani sa nu se duca la dual motors, sa ia manualul si sa-si rezolve pb. singur. Asta daca nu vrea sa umble vreun cocalar p-acolo si sa nu-i puna garnitura sau alte chestii fiind in graba de bani.

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RETORIC. Ce nu ti-e clar bre'? S-a auzit croncaneala vaga doar odata, intr-o zi frumoasa de vara si apoi s-a bulit deodata dupa 2 ani de mers continuu in care am ascultat motorul zilnic si l-am auzit la fel in fiecare zi . Scrie undeva ca e absolut interzis sa se intample si asa? Ia mai lasa-ne cu patroneala!

 

Omu' daca n-are bani sa nu se duca la dual motors, sa ia manualul si sa-si rezolve pb. singur. Asta daca nu vrea sa umble vreun cocalar p-acolo si sa nu-i puna garnitura sau alte chestii fiind in graba de bani.

Auzi ,,BRE" ....acum eu ce pot sa mai spun ??!! Ca fierul se mai uita si la om ?? Asa ca ,,nepoate" cand dai ,,sfaturi" dupa ce ai facut buba la fiare ,cand faci scene de isterie ca nu stau oamenii pe forum in pozitia de drepti atunci cand pui tu o intrebare ,si main ales cand uiti sa fii respectuos ,exista si riscul sa fii luat peste picior .Eu nu am facut-o inca ,dar dupa stilu-ti caracteristic sigur vei intra la mijloc.Bafta.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Stie careva vreun loc in Bucuresti sau pe cineva care se pricepe sa schimbe cauciucurile(si sa faca si echilibrare) la Virago? Vreau sa-mi schimb gumele si nu stiu unde. Multumiri anticipate!

Pe strada Traian Popovici unde era/este Fabrica de Ace, chiar in intersectia T cu Blvd. Burebista, sunt singurii care au si masina de roluit pentru jante de motoare.

 

Cu stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai ieftin si bun este in com. Catelu, eu am schimbat la un service in Bucuresti (GRG in Crangasi), au lucrat bine, dar scump si a durat juma' de zi...

Corect ..ieftin ,bine ,rapid ..nu lucreaza cu ciocanul..au si masina de echilibrat roti de mobra ..si eu la virago tot acolo am schimbat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o janta pe spite am impresia ca nu se roluieste,se centreaza din spite?sau ma insel?

Se roluieste daca este stramba, lovita. De centrat se centreaza pentru a merge fara batai, trepidatii etc. Sunt doua lucruri diferite. Daca dai cu janta in bordura nu o poti indrepta dect cu ciocanul sau roluire.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...se centreaza din spite?sau ma insel?

A centra nu inseamna a indrepta! O janta lovita/indoita nu poate fi adusa la forma initiala din spite. Reparatia se face prin roluire cu un valt special profilat sau cu cale speciale la presa(in lipsa acetora se apeleaza la ciocan).

 

PS. @SERGHEI42 sustine altceva... dar pana la proba contrara, eu nu-l cred!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi am schimbat cardanul complet .multumesc userului wildrider pentru ajutorul primit cu piesele.si prima suta de km cu ea.impecabila

post-64107-0-97524600-1370543960_thumb.jpg

post-64107-0-58495600-1370543967_thumb.jpg

post-64107-0-90900800-1370544005_thumb.jpg

post-64107-0-24704400-1370544014_thumb.jpg

Editat de RzVan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A centra nu inseamna a indrepta! O janta lovita/indoita nu poate fi adusa la forma initiala din spite. Reparatia se face prin roluire cu un valt special profilat sau cu cale speciale la presa(in lipsa acetora se apeleaza la ciocan).

 

PS. @SERGHEI42 sustine altceva... dar pana la proba contrara, eu nu-l cred!

:))) Eu sustin ca roata ,,ou"se trage din spite ...Roluirea este altceva ..Poti sa o roluiesti tu cat vrei daca eu o ,,spitez" prost o fac ou instant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

1. Ma pregatesc sufleteste sa schimb un intinzatorul de la lantul de distributie cilindru fata. Sa ma astept la ceva surprize ?

2. Aveti idee de o otelarie la care sa-mi pot face un sissybar la comanda? Gasisem pe una in Bz dar m-a dus cu presu "ca azi, ca maine" asa ca mi-am luat banii si i-am zis la revedere.

 

Seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Poti sa o roluiesti tu cat vrei daca eu o ,,spitez" prost o fac ou instant.

 

Iar o luam de la inceput? Daca cercul este patrat sau hexagonal si serpuit, n-ai sa faci in veci din el o roata rotunda tragand de spite!

Apoi in cazul in care ai un cerc planat si rotund iar tu reusesti sa-l faci oval... pierdem vremea inutil... mai bine vorbim de femei, de gatitul melcilor sau de ce te pricepi tu sa faci.

 

In definitiv este placerea ta si faci ce vrei! Iar discutiile in contradictoriu la nesfarsit, nu duc la nimic bun... eu renunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca aveti amindoi dreptate.se slabesc spitele,se face o roluire pentru a incerca sa o aduci la forma initiala,si apoi se centreaza din spite pentru ai diminua din defecte.mai multe pareri si idei sunt bune pentru noi,pacat ca nu mai sunt scoli de meserii pe acest profil ca atunci nu ne mai bateam atit capul.va multumesc pentru lamurire,respect

Editat de buldozer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca aveti amindoi dreptate.se slabesc spitele,se face o roluire pentru a incerca sa o aduci la forma initiala,si apoi se centreaza din spite pentru ai diminua din defecte.mai multe pareri si idei sunt bune pentru noi,pacat ca nu mai sunt scoli de meserii pe acest profil ca atunci nu ne mai bateam atit capul.va multumesc pentru lamurire,respect

 

E,asa o da Cristi de obicei si se face ca nu vede ce mai scrie unul altul :)))

 

Vorbeam de o roata ,,OU"care devine ou din cauza spitelor rupte sau de mana unui priceput ..Roata ,,opt" devine ,,opt" din mai multe cauze .Unele cazuri se rezolva din spite ,cele mai grave (in urma loviturilor ) se roluiesc daca nu s-a ,,intins materialul ". ..Roata ,,patrata" poti sa o bagi si in poponeatza ca nu mai scoti nimic din ea dar banuiesc ca a fost o gluma..Daca ai janta lovita bine,dai spitele jos ,o roluiesti ,ciocanesti,incalzesti,sudezi..etc (ca sa ajunga rotunda ,evident :) ) si apoi o spitzezi.Pentru cei care inca mai cred ca ratza impunge cand ea macane si fuge recomand you-tube.

 

Scoli de meserii nu vor mai fi pt ca tara ne vrea prosti dar ....poti centra o roata la un atelier de biciclete cu succes.Mecanicul de biciclete care nu se baga la o roata de motocicleta este ori prost,ori lenes ,ori se scalda in bani ori toate luate impreuna .

 

Din punctul meu de vedere discutiile in contradictoriu au dus la rezolvarea multor probleme.Ca unii nu sunt obisnuiti sa ,,nu aiba dreptate mereu" asta este altceva.

 

Acum eu ce sa spun ...renunt si eu sa ma mai ,,contrez" cu tine .Din fericire mai oferi si ideii si invataminte de calitate asa ca tot te voi urmari ..:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca aveti amindoi dreptate.se slabesc spitele,se face o roluire pentru a incerca sa o aduci la forma initiala,si apoi se centreaza din spite pentru ai diminua din defecte.mai multe pareri si idei sunt bune pentru noi,pacat ca nu mai sunt scoli de meserii pe acest profil ca atunci nu ne mai bateam atit capul.va multumesc pentru lamurire,respect

Nu sefu', roluirea se face cu un utilaj numit valt - nu ajunge doar sa slabesti spitele, trebe demontate, se roluieste doar cercul. Deasemeni si la cale si presa se demonteaza spitele(in zona unde se aseaza calele).

In alta ordine de idei: meseriasi cred ca inca mai exista, problema ca sunt prost platiti, se dau la fund facand alte meserii mai bine platite... asa au disparut cizmarii, dogarii, etc. Uneori este mai ieftin sa cumperi un lucru nou decat sa-l repari.

 

====

Intre timp a scris(raspuns) @S...42... nu mai am comentarii.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru informatii.master of the rings :10:

 

 

 

 

 

 

ma duc sa ma dau cu cercul prin Bucuresti.numai de bine

Editat de buldozer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...