augustin31 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 arata super! - ce e materialul acela gri cu care se pare ca a inlocuit o parte din buretele original bej? - pe la cusaturi intra apa? cum sunt izolate? - materialul negru cu care sunt retapitate este durabil? de care este? sincer nu cunosc detaliile cu ce sa prelucrat sau ce sa adaugat la seile mele... deocamdata nu a plouat sa stiu dac aintra apa...si intentionat eu nu o sa torn apa pe ele ...mi sa zis ca o sa o duca citva ani buni materialul de deasupra ... ramane de vazut aia ...dar ca si confort sunt foarte multumit...plus ca omul lucra foarte bine parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Va salut, Saptamana aceasta o sa vad o Virago 250 pe care dosresc sa o cumpar. Imi puteti spune si mie la ce sa fiu "atent"? E primul motor pe care il cumpar si nu as dori sa-mi iau vreo teapa, chit ca e direct de la proprietar. Multumesc, seara faina tuturor. Eu iti recomand sa iei un mecanic bun cu tine. Nici o carte si nici nu sfat nu face cat un mecanic platit sa-ti scoata in evidenta detalii despre motor. Eu am gasit pe net o carte in care spune in detaliu ce trebuie verificat la cumpararea unui motor, dar cand am ajuns acolo de entuziasm am trecut multe cu vederea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 ...E primul motor pe care il cumpar si nu as dori sa-mi iau vreo teapa... Cel mai bine este sa mergi cu un cunoscut care are motocicleta si stie tot ce tu nu cunosti inca... parerea lui este cu mult mai buna decat sfaturile noastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu iti recomand sa iei un mecanic bun cu tine. Nici o carte si nici nu sfat nu face cat un mecanic platit sa-ti scoata in evidenta detalii despre motor. Eu am gasit pe net o carte in care spune in detaliu ce trebuie verificat la cumpararea unui motor, dar cand am ajuns acolo de entuziasm am trecut multe cu vederea. Eu inteleg ce spui, dar cum eu sunt total incepator si inca nu am pe nimeni cunoscut in domeniu merg doar pe incredere si ce citesc pe aici, pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu inteleg ce spui, dar cum eu sunt total incepator si inca nu am pe nimeni cunoscut in domeniu merg doar pe incredere si ce citesc pe aici, pe forum. Nu sunt un priceput in moto, dar daca altcineva nu are vreme, pot veni eu cu tine sa o vad. Cel mai bine ar fi cu un mecanic, desigur. Eu doar am una la fel. ... Inteleg ca in Bucuresti? Trimite-mi un PM cu nr. tau de tel si maine discutam detaliile (cand si unde - de principiu, in timpul saptamanii pot veni oriunde in Buc dupa 17.30, chiar si maine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 nu merge pe incredere...e fix ruleta si, exact ca in casino, ai sanse mari sa pierzi. daca e o super-oferta de pret, poate merita sa risti... cum au spus si colegii mai sus, cel mai bine iei un mecanic moto sau cineva priceput cat de cat la moto, un posesor mini-technicus teoretic, totul trebuie sa fie in stare buna...motor, carburator, tabla, vopsea, jante, frane, baterie, lant... in functie de ce gasesti, evaluezi si scazi din pretul de piata...atentie, piesele sunt cam piperate la pret (ex: garnituri etrier 75 lei, bucsi bascula 100 lei, releu incarcare 200 sau 70 china, baterie 175) sunt pe tel, nu vad de unde esti...daca esti din bucuresti, se gaseste cineva in ultima instanta, merg si eu cu tine intr-un weekend....desi nu sunt mare expert, am demontat-o pe a mea si stiu cum arata "dezbracata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Va multumesc de raspunsuri si de faptul ca doriti sa ma ajutati cu vazutul motorului. Eu sunt din Bucuresti, dar motorul e in Tg Mures. E o doamna care il vinde si din cate am inteles, sunt familie de motociclisti, sotul avand si el motor. Mi-a zis ca il vinde pentru ca nu mai are timp de dat cu motorul si de cat sa faca tusa, mai bine il vinde. Am mai inteles ca au un prieten mecanic, cel care ar fi pregatit motorul pentru sezonul acesta si o sa fie si el acolo cand ajung. Na, pana acum, in tot ce am achizitionat, am avut noroc de lucruri bune si care m-au tinut. Normal, nu se compara cu un motor, dar na. Pana la urma, toti am fost incepatori, nu cred ca toti care si-au cumparat motor au avut pe cineva care sa-i sfatuiasca ce si cum. Sper sa am noroc Va multumesc inca o data pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ai pus in calcul si pretul transportului (tu-dus, tu si moto intors - vii calare pe el sau il aduci cu duba/remorca?)? Pleci singur? Din ce am vazut si eu cand mi-am luat mobra mea (asta iarna), preturile variau intre 1000 si 1300 euro pt un xv250, in functie de an si de stare. Intre timp mai aparusera si sub 1000, dar s-au vandut imediat si nu stiu in ce stare erau. Daca nu are asigurare si itp, mai adaugi si acolo vreo 250 lei... Daca are probleme, trebuie vazut exact cat te-ar costa sa le repari... daca le faci tu singur, pui doar costul pieselor. Daca nu, mai adaugi si manopera. Cum ziceam si mai sus... tablaraia sa fie intreaga, vopseaua ok (sa nu fie sarita, zgariata rau etc), incarcarea buna, franele bune, motorul sa mearga "rotund" si sa nu scoata zgomote ciudate, inclusiv la pornire, sa intre bine in viteze, placutele fata sa mai aiba "carne" pe ele, anvelopele sa fie cat mai noi (te uiti la DOT, verifici sa nu fie crapate) si cat mai putin uzate posibil... fa o tura scurta de proba cu ea, vezi sa lucreze amortizoarele, furca fata, sa nu troncane, vezi schimbarea vitezelor sus-jos in mers... Verifica de asemenea si actele, sa fie proprietar, sa aiba stampila de la fiscal, toate actele in regula... asta ar trebui sa intrebi inainte sa pleci, sa nu bati drumul degeaba. Oamenii ti-au spus ce probleme ar avea? Asa, orice problema se poate rezolva, dar costa... in plus, unele sunt ascunse, nu le vezi cu ochiul liber. O bujie si un ulei se schimba usor, dar altele sunt mai greoaie si mai costisitoare. Eu cand m-am apucat sa o demontez pe a mea, am gasit si altele, in afara de ceea ce stiam deja... si am ajuns sa o demontez aproape complet si sa repar/inlocuiesc mai multe decat ma asteptam. Dar pana la urma o fac pt mine si merita... oricum o scot mai ieftina decat pretul pietei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 salutari..aveti idee de unde pot achizitiona membrane carburator virago535?bune si ieftine:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Multumesc Geo_ZGA, foarte utile sfaturile. La telefon nu cred ca exista vreun vanzator care sa-ti spuna ce probleme are motorul, le vezi/auzi la fata locului. Cat despre demontare, parca ma vad si pe mine la iarna mesterind la motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Salut camarazii, O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată. Cu stima, Editat Iunie 20, 2013 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut camarazii, O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată. Cu stima, Frumos, imi place "vechitura" Cum ai montat turometrul si de unde l-ai luat? M-ar tenta si pe mine sa pun unul, mai ales ca e prima mea moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Frumos, imi place "vechitura" Cum ai montat turometrul si de unde l-ai luat? M-ar tenta si pe mine sa pun unul, mai ales ca e prima mea moto. Eu l-am cumparat de pe ebay din US dar se gaseste la Louise, Kronaumoto.ro Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Si montajul? L-ai legat la bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmirceas Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut camarazii, O sa pun câteva fotografii cu posibil cea mai veche Virago 535 din Romania, al 208-lea Virago 535 construit vreodată. Cu stima, Foarte frumoasa, vreau sa va fac si eu cunostinta cu sora ei. Nu de mult cetateana Olandeza, acum naturalizata in Romania. Cum ti-ai dat seama ca e a 208-a Virago constriuta, scrie undeva? Tare as vrea sa stiu si eu a cate-a nascuta este a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) frumoase amandoua! sunt curios: pe unde se baga benzina in rezervor? ce capacitate are rezervorul superior? sau e numa' de forma? nu vad furtunele alea de comunicare intre rezrvoare... Editat Iunie 20, 2013 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RzVan Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut.vreau sa scot filtrele in spate la tobe.aveti vreo poza cu un filtru scos?stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Va salut .Am si eu o intrebare.De ce mi se incalzeste asa de tare cauciucul pe spate ?stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Salut.vreau sa scot filtrele in spate la tobe.aveti vreo poza cu un filtru scos?stima Eu le am scoase si se aude beton, nu foarte tare, cocalareste, dar nici nu mai e rasnitza ca la inceput. Totusi, la ce iti trebuie poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Va salut .Am si eu o intrebare.De ce mi se incalzeste asa de tare cauciucul pe spate ?stie cineva? Poate sa fie din cauza tobei care se afla montata in fata pneului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mmirceas Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 frumoase amandoua! sunt curios: pe unde se baga benzina in rezervor? ce capacitate are rezervorul superior? sau e numa' de forma? nu vad furtunele alea de comunicare intre rezrvoare... Rezervorul este sub scaun, benzina se baga in el dupa ce se ridica scaunul. Rezervorul superior este doar de forma si adaposteste filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) mircea, merci de info. jawara, toba aceea nu are nici o treaba cu incalzirea anvelopei. guma se incalzeste oricum in timpul rulajului (ceea ce e foarte bine - aderenta creste odata cu temperatura anvelopei), mai ales pe caldurile astea, cand asfaltul are un milion de grade... daca se supraincalzeste, inseamna ca presiunea nu e corecta, fiind prea mica. Editat Iunie 20, 2013 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 (editat) Foarte frumoasa, vreau sa va fac si eu cunostinta cu sora ei. Nu de mult cetateana Olandeza, acum naturalizata in Romania. Cum ti-ai dat seama ca e a 208-a Virago constriuta, scrie undeva? Tare as vrea sa stiu si eu a cate-a nascuta este a mea. Daca te uiti pe seria de motor din fotografie ai sa vezi ca are nr. 308. Productia a inceput in US in 1987 si a inceput cu seria GV000100. foarte frumoasa este si a ta si tot visinica si vopseaua originala, eu am fost nevoit sa o revopsesc, am refacut seaua, imi lipsea si un capac lateral de sub sea, pentru ca 26 de ani este o varsta. Initial a fost adusa in Germania din State si in final a ajuns in Romania. Cu stima, Editat Iunie 20, 2013 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 mircea, merci de info. jawara, toba aceea nu are nici o treaba cu incalzirea anvelopei. guma se incalzeste oricum in timpul rulajului (ceea ce e foarte bine - aderenta creste odata cu temperatura anvelopei), mai ales pe caldurile astea, cand asfaltul are un milion de grade... daca se supraincalzeste, inseamna ca presiunea nu e corecta, fiind prea mica. Am 2 atm. in roata .Nu stiu ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 ar fii riscul sa-mi explodeze?Am facut si un drum lung si tot la fel s-a incalzit cu o persoana in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.