Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Nu mai aveam ce sa spal din el, se dezintegra la propriu.

Sa inteleg ca filtrul nou pe care o sa-l cumpar tre sa-l tratez cu putin ulei? interesant :)

Oricum mi-s ramas dupa ce am facut schimbul de ulei miercuri.

filtrul se uda cu ulei daca mergi foarte mult prin praf, pe drum de tara, altfel nu recomand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In sfarsit am reusit si eu, am omologat motorul de 250 la RAR si am montat iar tobele de drag :)

attachicon.gif2.jpg

 

Felicitari, felicitari ;)

 

Nu mai aveam ce sa spal din el, se dezintegra la propriu.

Sa inteleg ca filtrul nou pe care o sa-l cumpar tre sa-l tratez cu putin ulei? interesant :)

Oricum mi-s ramas dupa ce am facut schimbul de ulei miercuri.

 

Felicitari!

 

Eu asa stiu si asa am citit in manual.

 

filtrul se uda cu ulei daca mergi foarte mult prin praf, pe drum de tara, altfel nu recomand.

 

Manualul asa zice, sa-l ung. Stiu ca a mai avut un prieten pe masina un filtru sport din burete (Pipercross) si daca nu-l ungea trecea cam mult praf de el. Intr-adevar, era f permisiv, dar nici praful ala nu e bun... trebuie sa existe ceva in filtru care sa retina praful, doar buretele uscat nu poate face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reusii intr-un final sa scot volanta.

 

Pentru cei interesati:

 

http://www.youtube.com/watch?v=W3lcpJJKdO0

 

http://www.youtube.com/watch?v=-02-Evs9KDI



Starter clutch-ul e complet distrus , incluzand suruburile care l-au prins de volanta . Doua dintre ele s-au rupt in ea si trebuie extrase cu niste extractoare de suruburi, al 3-lea s-a desfacut de la sine si uitati cum arata filetul :

 

IMG_0332.jpg

 

Arata mai rau in realitate.

 

Ce parere aveti? Trebuie inlocuita volanta?

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e ras filetul, daca mai poti stinge, nu e nevoie s-o inlocuiesti

Pt surubelele alea daca ai noroc nu iti trebuie extractoare pt ca strapung in partea cealalta, incearca cu spiral mai mic decit gaura si cu bormasina, in momentul in care spiralul musca din surub il forteaza si iese pe partea ailalta (la mine a mers)

ATENTIE MARE la "IDLE GEAR" (roata dintata mare), partea care intra in contact cu rolele de la frai se uzeaza si ea, capata o suprafata texturata. eu am ignorat treaba asta si mi-a fu..ut un frai nou-nout(si original yamaha, pe de-asupra) in 6 luni

Daca nu reusesti sa scoti suruburile te pot ajuta cu extractoare

Bafta si sa ne spui cum mere treaba

 

 

ps .....neaparat sa folosesti la suruburile alea trei adeziv de filete, loctite sau altceva, eu am luat din norauto (alta marca) 10lei si e super,

inainte am mai pus un frai fara si m-am trezit ca s-au desfacut suruburile

si sa respecti cuplu de stringere cu dinamometrica, te pot ajuta si cu asta

Editat de chipu08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu e ras filetul, daca mai poti stinge, nu e nevoie s-o inlocuiesti

Pt surubelele alea daca ai noroc nu iti trebuie extractoare pt ca strapung in partea cealalta, incearca cu spiral mai mic decit gaura si cu bormasina, in momentul in care spiralul musca din surub il forteaza si iese pe partea ailalta (la mine a mers)

ATENTIE MARE la "IDLE GEAR" (roata dintata mare), partea care intra in contact cu rolele de la frai se uzeaza si ea, capata o suprafata texturata. eu am ignorat treaba asta si mi-a fu..ut un frai nou-nout(si original yamaha, pe de-asupra) in 6 luni

Daca nu reusesti sa scoti suruburile te pot ajuta cu extractoare

Bafta si sa ne spui cum mere treaba

 

 

ps .....neaparat sa folosesti la suruburile alea trei adeziv de filete, loctite sau altceva, eu am luat din norauto (alta marca) 10lei si e super,

inainte am mai pus un frai fara si m-am trezit ca s-au desfacut suruburile

si sa respecti cuplu de stringere cu dinamometrica, te pot ajuta si cu asta

 

Multumesc!

 

O sa bag si filmez sa vedem ce iese.

 

Idle gearul arata asa:

https://lh6.googleusercontent.com/-0cHJ37rmLFM/Ud-p5BOL_uI/AAAAAAAACCw/mcsY28fv9-Y/w879-h659-no/20130712_094841.jpg

 

I-am dat cu glaspapir auto si s-a luat textura zgrimturoasa:

 

https://lh5.googleusercontent.com/-Qtk5fuxkR4I/Ud-9Ipsut-I/AAAAAAAACDA/rQk_sbIff-M/w879-h659-no/20130712_112316.jpg

 

 

 

 

http://lh5.googleusercontent.com/-Qtk5fuxkR4I/Ud-9Ipsut-I/AAAAAAAACDA/rQk_sbIff-M/w879-h659-no/20130712_112316.jpg

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vand XV-535, stare buna. O vand pentru a o inlocui cu o sora mai mare.

Pret 1600€ cu suport, topcase si sidecase.

din ce an este? ceva probleme intampinate de-a lungul timpului cu ea?

ma intereseaza modelul asta in mod special, ca motor pentru incepator pentru 'plimbari de duminica' .

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce an este? ceva probleme intampinate de-a lungul timpului cu ea?

ma intereseaza modelul asta in mod special, ca motor pentru incepator pentru 'plimbari de duminica' .

merci!

Modelul XV535 nu te lasa langa marginea drumului niciodata !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul XV535 nu te lasa langa marginea drumului niciodata !!!

Imi place ce aud, tocmai de asta si-l caut disperat. stiu ca e un motor fiabil, dar nu-s toate perfecte pe el, si aici ma refer ( din spusele altora, adevarat), ca ar fi probleme mari cu releul de incarcare care te lasa subit si nu-i chiar ieftin. plus ca, posesorii de xv535 , stiu mai bine care mai sunt hibele modelului. e o chestiune de timp pana o sa-l iau ( mai intai sa-l gasesc ), dar mi-ar placea sa stiu din timp la ce sa ma astept pe viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da-i un mesaj lui Cristi si discuta cu el... din cate am vazut, e unul din expertii in Virago :) Mai ales pe electrica... si cred ca motorul lui e chiar intretinut.

Releele regulatoare se ard pt ca se incing... daca le racesti cumva (ventilator sau schimbata locatia "in bataia vantului), nu mai ai probleme. E normal pt ele sa se incinga, pt ca asta fac, transforma curentul suplimentar si automat se incing... la Virago, cel putin la 250, dar cred ca si la 535, e prost pus sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cont acolo sa vad cum arata piesa ta

 

Acelasi lucru l-am facut si eu, am slefuit suprafata cu smirghel fin pina arata ca rulmentu, chiar am bagat un surub cu 2 seibi mari prin gaura rotii dintate, am centrat-o si am prins-o in bormasina, bormasina la rindul ei in menghina

am zis ca in felul asta se ia strat uniform, degeaba dupa ceva timp nu a mai mers, am desfacut si aparusera doua "inele" de uzura pe margini

mi-am dat seama ca in momentul in care piesa se invirtea, eu tineam fisia de smirghel dar se lua strat mai mare de pe centru

ideal ar fi de facut pe strung toata treaba, dar trebuie luat strat foarte mic pt ca rolele au cursa limitata iar daca se ia prea mult atunci nu mai ajung la ea

nu vreau sa te sperii, eu spun ce am patit eu si cum am rezolvat-o, sper sa ai mai multa bafta, si pina la urma incercarea moarte n"are....

piesele vechi le mai am si in ideea ca nu prea vreau sa dau motorul, ma bate gindul sa le rectific pe strung, eventual cu bucsa si adus la cotele originale(am masurat cu sublerul piesele noi inainte sa le montez)

pune aici niste poze sa compar ale mele...

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte:

 

20130712_094841.jpg

 

Dupa :

 

20130712_112316.jpg

 

 

Filetele de prindere a starter clutchului in volanta cum au fost la tine? La mine doua suruburi au plesnit in volanta iar unul s-a desurubat in motor si in urma procesului s-a f - t - t nitel filetul . Sper sa nu fie pb. O sa-i dau cu adeziv de filet si o sa le strang conform manulului :

 

IMG_0332.jpg

 

20130712_201628.jpg



Nu am cont acolo sa vad cum arata piesa ta

 

Acelasi lucru l-am facut si eu, am slefuit suprafata cu smirghel fin pina arata ca rulmentu, chiar am bagat un surub cu 2 seibi mari prin gaura rotii dintate, am centrat-o si am prins-o in bormasina, bormasina la rindul ei in menghina

am zis ca in felul asta se ia strat uniform, degeaba dupa ceva timp nu a mai mers, am desfacut si aparusera doua "inele" de uzura pe margini

mi-am dat seama ca in momentul in care piesa se invirtea, eu tineam fisia de smirghel dar se lua strat mai mare de pe centru

ideal ar fi de facut pe strung toata treaba, dar trebuie luat strat foarte mic pt ca rolele au cursa limitata iar daca se ia prea mult atunci nu mai ajung la ea

nu vreau sa te sperii, eu spun ce am patit eu si cum am rezolvat-o, sper sa ai mai multa bafta, si pina la urma incercarea moarte n"are....

piesele vechi le mai am si in ideea ca nu prea vreau sa dau motorul, ma bate gindul sa le rectific pe strung, eventual cu bucsa si adus la cotele originale(am masurat cu sublerul piesele noi inainte sa le montez)

pune aici niste poze sa compar ale mele...

bafta

 

Mersi pentru sfatul cu burghiul. Am bagat flacara 1 minut apoi am intrat cu un burghiu de metale de 2mm si au iesit fara probleme suruburile rupte din volanta. N-a mai fost nevoie de extractor

Editat de adovis77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. Am si eu Virago 535 negru si am nevoie de carburator. Are cineva idee de unde as putea face rost si sa nu-mi iau teapa?

Carburator pentru o virago neagra gasesti foarte greu ...:)))))))))))) De obicei carburatoare vand samsarii sau cei care vor sa ,,dea tzepe".. Cauta mai bine pe ebay..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburator pentru o virago neagra gasesti foarte greu ... :))))))))))))

:10:

 

Mersi pentru sfatul cu burghiul. Am bagat flacara 1 minut apoi am intrat cu un burghiu de metale de 2mm si au iesit fara probleme suruburile rupte din volanta. N-a mai fost nevoie de extractor

 

e ok ca ai slefuit si acolo dar partea cea mai importanta e unde am pus sageata, acolo trebuie sa fie suprafata ok, acolo "agata" rolele fraiului cind dai sa porneasca

cit despre cele 3 suruburi pune adeziv pe ele si stringe la cuplu, abia atunci vezi daca mai tin, daca string

in caz ca nu, se pot majora gaurile cu M7 si bagat surub de 7, dar NEAPARAT toate 3 majorate ca sa nu se dezechilibreze rotorul

post-65357-0-63193200-1373731867_thumb.jpg

 

Buna. Am si eu Virago 535 negru si am nevoie de carburator. Are cineva idee de unde as putea face rost si sa nu-mi iau teapa?

Da si tu mai multe detalii, poate te ajutam in alt fel, poate nu e nevoie sa le inlocuiesti pe AMINDOUA (viroaga are 2 carburatoare).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Este vreun posesor de virago 750 prin Constanta sau Mangalia ori prin apropiere sau daca stiti pe cineva care are asa ceva si nu intra pe forum? Am niste probleme cu al meu si tot nu reusesc sa-i dau de cap, banuiesc ca ar fi aprinderea de vina si as vrea sa fac proba cu una de la o motocicleta care merge.... :cheers: numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce an este? ceva probleme intampinate de-a lungul timpului cu ea?

ma intereseaza modelul asta in mod special, ca motor pentru incepator pentru 'plimbari de duminica' .

merci!

N-am mai intrat de cateva zile fiind plecat la mare...

Pe scurt este din '91 - 49000 km. Motivul vanzarii este fiindca vreau sa-mi cumpar alta si am nevoie de bani.Tot ce a fost defect/stricat, a fost inlocuit... majoritatea defectelor fiind cauzate de cazaturi. Chiar la ultimul drum a cazut stand la soare din cauza asfaltului(sa infipt cricul in el iar eu nu am fost atent cand am parcat-o), sa spart parbrizul, dar l-am inlocuit... Acum este in stare perfeca, functioneaza excelent si momentan nu are nevoie de nimic cu exceptia cauciucului fata care este inca bun dar este prea batran... Teoretic anul acesta nu trebuie facut nimic la ea, are totul facut. La anul trebe schimbat uleiul si filtrul. Bateria este inlocuita anul trecut, este Yuasa iar durata ei de viata este cam de 4-5 ani. ITP valabil 2014.

La capitolul fiabilitate XV-535 nu are moarte(pot confirma si alti posesori acest lucru), evident au fost si cazuri cu probleme aparute din cauza utilizarii defectuase sau a unor reparatii prost executate - la remontare toate suruburile din motor se strang cu dinamometrica utilizand obligatoriu blocator! - nu faci asta totul este compromis...

 

Vad ca eti din Brasov! Vineri o sa merg la Sambata de sus, la intrunirea de atase. O poti vedea acolo, unde putem discuta toate aspectele care te intereseaza.

Regulatorul este inlocuit, a crapat si la mine(ca la toata lumea) din cauze de conectica defectuasa... acum problema este rezolvata definitiv.

 

...daca le racesti cumva (ventilator sau schimbata locatia "in bataia vantului), nu mai ai probleme....

Sti tu ceva dar nu este tocmai corect, racirea fortata este buna dar nu rezolva cauza... efectul se v-a produce oricum. Am scris despre acest necaz chiar pe acest topic: cauze si modul de evitare... si nu este tipic doar la Virago, il gasesti si la alte modele care au o varsta trecuta de 10 -12 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad link-ul Cristi... unde anume ai scris? in scurt timp ma apuc si eu de electrica, mut si releul regulator in fata... incerc sa elimin si mufele, pe cat posibil... si mi-ar prinde bine orice sfat avizat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit, multumesc :) In teorie, cam aceleasi lucruri incerc sa le aplic si eu... eliminarea mufei de la regulator, verificarea tuturor conexiunilor (la care am acces, pe cat posibil) sa nu am contacte imperfecte... si as vrea sa mut locul regulatorului in fata, pe cadru, cu sau fara ventilator.

Bateria pe care o am acum e aproape noua (are 2 luni) si are 12,75v in momentul asta, scazand intr-o saptamana cu 0,05v doar. Regulatorul e nou... mobra e demontata... deci nu prea am impedimente :D

O intrebare, ca in momentul asta nu stiu: e ok o baterie de 5Ah (cred ca de atat e) pt Virago 250? A fost montata pe un Bandit de 600, deci banuiesc ca are suficient curent de pornire...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...