MaimutaGalbena Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 nu am verificat incarcarea, pentru ca pana acum nu am avut nevoie, totul functiona normal. bateria cu motorul oprit are 11.63, ca sa pornesc tre sa o imping. azi am desfacut totul acolo, am curatat, am pus inapoi frumos si ordonat, la fel face. da, M.I.B. acelasi sunet il face si releul meu, doar ca motorul invarte putin inainte de asta, nu imi da doar releul, cum face la american.bornele releului pe oprit imi da aceasi valoare ca in baterie.din ce ascult, presupun ca face scurt releul in interiorul camasii sale de tabla. caut un releu la dezmembrari sa vad ce gasesc, si la ce pret. oricum, pana in primavara, cel mai probabil voi cumpara unul nou. Va multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Fa strap intre pinii releului. Invarte si o ia, cu contactul pus, e releul de vina. Nu o ia, e bateria. 99% din cazuri e bateria descarcata. Totusi ca sa fiu eu din aia 1%, am avut si releu de pornire bulit. Editat Noiembrie 1, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 nu inteleg ce inseamna sa fac "strap" intre pinii releului, poti sami explici, te rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 strap, adica legatura...o sarma/fir intre cei 2 pini bre Schmutz, care pini? ca are mai multi...si colorate firele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 nu am verificat incarcarea, pentru ca pana acum nu am avut nevoie, totul functiona normal. bateria cu motorul oprit are 11.63, ca sa pornesc tre sa o imping. azi am desfacut totul acolo, am curatat, am pus inapoi frumos si ordonat, la fel face. da, M.I.B. acelasi sunet il face si releul meu, doar ca motorul invarte putin inainte de asta, nu imi da doar releul, cum face la american.bornele releului pe oprit imi da aceasi valoare ca in baterie.din ce ascult, presupun ca face scurt releul in interiorul camasii sale de tabla. caut un releu la dezmembrari sa vad ce gasesc, si la ce pret. oricum, pana in primavara, cel mai probabil voi cumpara unul nou. Va multumesc de raspunsuri. 11,63 e cam putin, ori bateria e dusa, ori instalatia defecta(nu incarca)- o baterie buna trebuie sa fie peste12.5 incearca bornele sa fie strinse verifica contactele incarca bateria (si fii atent la valori- Voltaj inainte de incarcare, Voltaj dupa incarcare si dupa citeva ore ) in ultima instanta incearca sa faci contact pe direct la releu- intre cele doua fire cele mai groase, au piulite M6 acolo- Dar sa faci cu o bucata de cablu de cupru masiv, eventual de 2.5 daca merge asa, poti desface releul si sa te joci putin pe-acolo, eu l-am desfacut anul trecut si merge si acum in cel mai rau caz iei altul nou- 19 lei pe okazii bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) nu inteleg ce inseamna sa fac "strap" intre pinii releului, poti sami explici, te rog? adica: releul de pornire (un cilindru, de cca 4-5 cm in diametru, gros de cca 2 cm, aflat sub rezervor in partea dinspre sa - la virago de 250 si fixat intr-un fel de coaja de cauciuc) are doua suruburi mai mari pe o parte a lui. cu piulitze de 10 sau 12, cred. de-aici pleaca cate un cablu gros (piesa asta are si niste alte legaturi electrice pe partea opusa "pinilor" dar nu ne intereseaza acum. cele doua suruburi mari sunt pinii). cu contactul pus, scoasa din viteze, pui un fier gros (de ex o surubelnitza sanatoasa, ori o cheie pe care o tii cu o carpa, ca sa nu te electrocutezi) sa atinga deodata cei doi pini. va trebui sa auzi cum se invarte motorul si motocicleta sa porneasca. ...o sarma/fir intre cei 2 pini nu e buna o sarma, ci ceva gros, sanatos. o sa faca si scantei la pornire. firul nu e bun, se topeste. Editat Noiembrie 1, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 aaaa, ok... eu am crezut ca e vorba de alt releu, care la mine (250) se afla sub capacul din dreapta. cum spui si tu, cel de pornire, cilindric, e sub sa. de asta am zis de sarma... da, la cel cilindric sarma se arde imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 ma gandeam io ca asta inseamna. voi incerca, va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 adica: releul de pornire (un cilindru, de cca 4-5 cm in diametru, gros de cca 2 cm, aflat sub rezervor in partea dinspre sa - la virago de 250 si fixat intr-un fel de coaja de cauciuc) are doua suruburi mai mari pe o parte a lui. cu piulitze de 10 sau 12, cred. de-aici pleaca cate un cablu gros (piesa asta are si niste alte legaturi electrice pe partea opusa "pinilor" dar nu ne intereseaza acum. cele doua suruburi mari sunt pinii). cu contactul pus, scoasa din viteze, pui un fier gros (de ex o surubelnitza sanatoasa, ori o cheie pe care o tii cu o carpa, ca sa nu te electrocutezi) sa atinga deodata cei doi pini. va trebui sa auzi cum se invarte motorul si motocicleta sa porneasca. nu e buna o sarma, ci ceva gros, sanatos. o sa faca si scantei la pornire. firul nu e bun, se topeste. La ce sa se electrocuteze ?!!! La 12 v ? ))) Omule..am patit si eu asta .Bateria este de vina .Releul nu are nici o protectie spatiala sau cibernetica.Pur si simplu ramane fara curentul necesar cuplarii ferme si face ,,car..car "... Adevarat ,poti incerca portnirea cu o surubelnita (cam asa se proceda si cu dacia pe vremuri )..iar daca are buba releul se poate repara cu putina atentie sau adapta de la multe jucarele cu roti .Eu inclin sa cred ca este bateria de vina.A mea avea un element intrerupt si se manifesta cu draci cand imi era lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Serghei, se pare ca ai avut dreptate, am facut testul cu surubelnita si nu am reusit sa o pornesc. voi cauta o baterie buna de imprumut ca sa testez sa fiu sigur, si se pare ca va trebui una noua. e cam frustrant sa cedeze asa deodata, dar ce sai faci? va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) Am citit si eu acum ca avea 11 si ceva bateria, nici nu te mai puneam sa verifici releul ala. Pe redresor daca o pui, tine curentul? Verifica si incarcarea. Daca nu e ok, degeaba schimbi bateria ca ti-o termina si pe aialalta. PS: ca si pe serghei si bateria mea a crapat tot asa, din senin. Editat Noiembrie 2, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) daca nu ai baterie, pune clestii pe ea si da-i curent de la o masina. nu-ti mai bati capu sa faci rost de baterie doar sa testezi asta. Si app de baterie...stie cineva ce dimensiuni are bateria la XV535? Eu la a mea am observat ca dimineata cand vreau sa plec la munca , la un 5-6 grade, nu prea vrea sa fie vioaie si sa invarta cum trebuie si am dat-o jos odata sa o incarc si bateria e de 8A in loc de 12A cat spune producatorul ca e buna si am senzatia ca nu prea e ce trebuie sa fie pt motorul asta nici ca forma. Din cate am sapat, modelul bateriei ar trebui sa fie GM12AZ-3A-2, 12V 12AH, dar am impresia ca, codul asta este vechi si azi se folosesc alte echivalente. Problema e ca nu gasesc baterie pe codul asta, ci cu totul altceva. Editat Noiembrie 3, 2013 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 pai codurile difera in functie de producator... la Yuasa e ceva de genul YB12A... ideea e sa aiba 12AH (in cazul xv535, la 250 e de 10AH parca) si dimensiunile potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 daca nu ai baterie, pune clestii pe ea si da-i curent de la o masina. nu-ti mai bati capu sa faci rost de baterie doar sa testezi asta. Si app de baterie...stie cineva ce dimensiuni are bateria la XV535? Eu la a mea am observat ca dimineata cand vreau sa plec la munca , la un 5-6 grade, nu prea vrea sa fie vioaie si sa invarta cum trebuie si am dat-o jos odata sa o incarc si bateria e de 8A in loc de 12A cat spune producatorul ca e buna si am senzatia ca nu prea e ce trebuie sa fie pt motorul asta nici ca forma. Din cate am sapat, modelul bateriei ar trebui sa fie GM12AZ-3A-2, 12V 12AH, dar am impresia ca, codul asta este vechi si azi se folosesc alte echivalente. Problema e ca nu gasesc baterie pe codul asta, ci cu totul altceva. Dimensiunile sunt 135x81x161 mm, 12V si 12 Ah, in rest, codul difera de la producator la producator. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magdalucius Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Pentru virago xv 535 codul de baterie este YB12AL-A /(A1-A2) iar dimensiunile 136-81-161mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) intrebare intrebatoare si relativ urgenta (sambata as vrea sa o pornesc): surubelul care tine axul plutitorului, la carburatorul de 250, are un alt rol in afara de cel evident, de a tine axul sa nu iasa? intreb pt ca tocmai mi s-a rupt, abia l-am atins si s-a dus... as pune un surub oarecare, dar nu stiu daca e bine sau nu. p.s: in manul, la capitolul carburator, e reperul 4, denumit "plug", adica dop... sper sa fie doar un dop. m-am lamurit singur... surubul respectiv e gaurit ca sa intre acul/jet needle de la membrana. aveti idee daca se gaseste acel surub? il are cineva si ma poate ajuta cu el? eu am pus un surub obisnuit, dar nu e bun, tine acul impins. si cateva poze cu isprava... Cristi, poate astea sunt mai clare si te ajuta. am rezolvat, am dat comanda la mexykanu, intr-o saptamana ajunge. pt cine se mai loveste de problema asta, sa stie ca se gaseste ca piesa de schimb. deci pornirea Mariei se amana... Editat Noiembrie 4, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Da, este chiar un "dop" ce astupa o canalizare si are mai multe roluri, unul fiind asigurarea stiftului pe care penduleaza plutitorul. In cazul tau poti pune alt surub asmanator ca dimensiuni in locul lui, dar trebuie sa-i faci un lamaj interior cu un spiral. Lamajul sau gaura pe care ai remarcat-o are rol de a mentine si presa un arculet(al membranei) pe o anumita pozitie. Lungimea filetului nu are importanta, adancimea si diametrul gaurii o iei dupa bucatica rupta... Pentru mine nu ar fi o problema sa confectionez un astfel de "dop". PS. Ma asteptam sa-l gasesti ca piesa schimb avand cod de reper (ex: YA00106374), asa ca poti sa o rezolvi mai simplu prin achizitionare... Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Cu bormasina de mana mi-e imposibil sa confectionez dopul... am preferat sa-l comand, nu sunt in stare sa-l fac acasa, Mai ales ca surubul gasit de mine e cam dur ca material. Ma panicasem initial pt ca nu stiam daca se gaseste ca piesa de schimb. Imi pare rau ca ma mai amana cu pornirea si ma prinde frigul...chiar ca de craciun o sa o pornesc. Merci, sa fie, bafta si tie Am ramas cu o nelamurire... cablul meu de ambreiaj sta in continuare cam prea intins (se vede in poza cum e tras, mai bine de atat nu am cum). Ca lungime, cablul are 130cm si cred ca e original... am tot cautat pe net si nu am gasit specificatii, decat intuitiv, pe ebay, am vazut ca un cablu de ambreiaj se potriveste la orice model de xv250 si la aproape orice model de xv250 Route 66... 1988, 1989, 1990, 1992, 1994 etc. Route 66 din 1991, cum e a mea, e exclusa din lista de compatibilitati. In concluzie, tind sa cred ca am nevoie de un cablu de ambreiaj mai "special", adica mai lung. Dar de unde sa vina nevoia asta? Posesorii de xv250, cu ghidon stock, original, ma pot ajuta cu o masuratoare a acestuia? Inaltime si latime. Ca nu cred sa fie diferente prin alte parti... Editat Noiembrie 5, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Am ramas cu o nelamurire... Incearca sa il pui in alta pozitie, cauta alta varianta, pe sub cadru sau nu stiu... culmea este ca este vechi cablul, deci fostul proprietar cum a mers? vezi de la 535 este mai lung, poate se potriveste. Vorbeste cu userul ”buldozer” el a cumparat cele doua xv125 poate sa masoare, sau sa cumperi cablul. Al meu nu il pot masura ca sigur este scurt am ghidonul mai jos cu cablul la limita, iar anterior drag-bar. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Stiu ca la tine nu mai e ghidonul original L-am pus in toate variantele... cum e in poza e cel mai ok. In mod normal el vine la orizontala, trece prin urechea de pe cadru, urca pe cadru si printre juguri, trece prin spatele farului si iese la maneta. Deci teoretic nu ar trebui sa-l trag pe sub cadru, prin motor etc. Chiar, mi-ai dat o idee... cel de 535. Se poate un posesor de 535 sa masoare cablul si camasa? Cristi? Banuiesc ca la capete e la fel... am vazut un 535 negru pe langa birou, sa ma uit diseara cum e la capatul de la cutie, cand plec, daca mai e acolo. Sper sa nu ma trezesc cu o bata dupa ceafa ca sunt dubios ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Neatza! O intrebare scurta la voi, in special celor cu 535.... Ieri cand ma intorceam dinspre bucuresti spre brasov, sa intamplat ca un cetatean cu masina din fata mea sa franeze brusc, nu stiu sigur din ce motive si oricum nu conteaza, iar eu la fel in spatele lui, numai ca, franand din scurt si numai cu fata, la vreo 40 km/h, mi-a alunecat roata si asa mi-a fugit intr-o parte de am luat o tranta de toata frumusetea.( ca idee, nimic grav, mici julituri eu iar motorul pedala de frana indoita si parca umpic optata roata fata, am putut continua lejer drumul spre bv.) Intrebarea e...care sa fie cauza pentru care mi-a fugit roata asa usor, in conditiile in care, era soare afara, asflatul era uscat, nu am franat pe marcaj sau pe ceva si mergeam drept....eu ma gandesc in primul rand la guma, ca e cam veche ea asa, mai e si subtire.... dar in acelasi timp ma gandesc....a influentat asta si faptul ca furca mea e cam moale si are o cursa destul de lunga? Si voi simtiti ca va fuge la fel? Incerc sa imi dau seama daca doar guma a fost de vina in toata ecuatia asta sau au mai fost si alte chestii ar fi putut sa contrtibuie la asta. Merci;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Neatza! O intrebare scurta la voi, in special celor cu 535.... Ieri cand ma intorceam dinspre bucuresti spre brasov, sa intamplat ca un cetatean cu masina din fata mea sa franeze brusc, nu stiu sigur din ce motive si oricum nu conteaza, iar eu la fel in spatele lui, numai ca, franand din scurt si numai cu fata, la vreo 40 km/h, mi-a alunecat roata si asa mi-a fugit intr-o parte de am luat o tranta de toata frumusetea.( ca idee, nimic grav, mici julituri eu iar motorul pedala de frana indoita si parca umpic optata roata fata, am putut continua lejer drumul spre bv.) Intrebarea e...care sa fie cauza pentru care mi-a fugit roata asa usor, in conditiile in care, era soare afara, asflatul era uscat, nu am franat pe marcaj sau pe ceva si mergeam drept....eu ma gandesc in primul rand la guma, ca e cam veche ea asa, mai e si subtire.... dar in acelasi timp ma gandesc....a influentat asta si faptul ca furca mea e cam moale si are o cursa destul de lunga? Si voi simtiti ca va fuge la fel? Incerc sa imi dau seama daca doar guma a fost de vina in toata ecuatia asta sau au mai fost si alte chestii ar fi putut sa contrtibuie la asta. Merci;) DOT-ul la cauciuc, anul de fabricatie. Vechimea cauciucului prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Deci sa inteleg ca furca nu a contribuit cu nimic la asta, nu? ma gandeam ca poate daca ar fi fost umpic mai tare, poate poate altfel s-ar fi comportat. Guma este din 2001. (stiu ca nu e o scuza, dar motorul e luat recent de cateva luni si am zis ca investitia in gume, sezonul ce vine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Pai daca furca e f moale, desfa-o, curat-o, schimba-i cele necesare (simeringurile de ulei fara discutii) si pune-i ulei nou 10w. Eu am facut-o singur, e ceva munca murdara, dar diferenta e f mare. Cred ca e importanta si furca, in loc sa apesi cu greutate pe roata, s-a comprimat furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.