kvs Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 atunci ce as putea lua in 1500 de euro? mi se pare cea mai aratoasa si cu un sunet frumos.. Ce alte optiuni ar mai fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 La banii astia, cu putin noroc, gasesti un shadow de 600. La asta,inaltimea ta nu ar mai fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Daca ti s-a pus pata pe Virago, ia-ti Virago atunci Daca crezi ca o sa circuli mai mult in oras, sau drumuri scurte, 250 are consum mai mic. Daca o sa circuli mai mult in afara, plimbari mai lungi, cu pasager si bagaje, atunci 535 (sau chiar mai mare, desi pe la noi nu prea am vazut 700, 1000 etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 si eu miam luat anul trecut 535, si ca incepator,am aduso acasa pe roti,intro excursie bucuresti — bacau, vreo 200 de km. ce pot sa iti spun pertinent,este ca 535 este mai bine decat 250 din multe motive, nu ca nar fi si 250 grozav. consumul nu trece de 6 litri nici daca rulezi cu 130km/h.mediu, intre 4 si 5.5. eu fiind mare, 2.03m/h, imi este cam mica mobra,dar ne intelegem perfect, la 1.80 cat ai tu,iti va fi buna, daca faci comenzi avansate, chiar perfecta..merg cu pasager si bagaje si in oras si la drum lung,face fata,dar incarcata tot ar mai vrea cativa cai in plus.in banii astia,e motocicleta perfecta,iar la anul, vrei vrea ceva mai mare,ca si mine, asa ca, strange bani de pe acum. daca o vrei de iesiri, consumul unui 250 nu se justifica, eu merg la servici pe ea, in fiecare dimineata,si alimentez la fiecare 200km plin, fara sa intru pe rezerva.si ca ultim sfat,nu o inmatricula pe numele tau, ci pe al cuiva mai in varsta,tata, mama etc.asigurarea pana in 25 de ani e vreo 250 ron pe 6 luni.mult, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 e undeva la 150 de lei cea mai ieftina pe 6 luni..., eu am dat anul trecut in vederea inmatricularii undeva la 190 de lei, si sub 25 de ani..., iar acum trebuie sa o fac iar. deci...la motor chiar nu merita sa te incurci cu mama, tata, etc, diferentele sunt foarte mic. Dar revenind la subiectul principal....ca o idee de incepator, eu am cazut de vreo 2 ori cu ea, in trafic, odata la 30km/h si odata peste 40 km/h, m-am julit, dar dupa ce motorul sa dus taras cativa metri buni , m-am urcat pe el si am continuat drumul. E iertatoare, cum spunea cineva p'aici...si confirm. Merita pentru inceput pana prinzi ceva experianta. Si eu mi-am luat de 535 din start ca sa imi ramana mica mai tarziu fata de una de 250 ca n-am bani sa schimb motoare din 2 in 2 ani..... Seara buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salutam camarazii!!! Stie careva dimensiunile busonului de golire ulei la Virago 535, vreau sa cumpar o sonda temperatura ulei pentru indicator temperatura ulei. Multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salutam camarazii!!! Stie careva dimensiunile busonului de golire ulei la Virago 535, vreau sa cumpar o sonda temperatura ulei pentru indicator temperatura ulei. Multumesc, Buson de umplere poate... daca e la fel ca cel de 250, il masor diseara (mai putin pasul). A mea a venit cu indicator in loc de buson de umplere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Salutam camarazii!!! Stie careva dimensiunile busonului de golire ulei la Virago 535, vreau sa cumpar o sonda temperatura ulei pentru indicator temperatura ulei. Multumesc, Uita-te aici,ai o schita cu dimensiunile,ce te intereseaza:http://www.romimoto-piese.ro/category/20400000000/vehicle/yamaha-xv-535:21088/article/279032 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 (editat) Si o alta doleanță, vreau sa schimb bucsile la amortizoarele din spate, unde as putea găsi? Multumesc, Uita-te aici,ai o schita cu dimensiunile,ce te intereseaza:http://www.romimoto-piese.ro/category/20400000000/vehicle/yamaha-xv-535:21088/article/279032 Multumesc, dar eu vreau sa-mi montez sonda plus ceas la bord, asadar imi trebuie dimensiunile de la busonul de golire, sonda va fi si buson de golire. vezi sonda si ceasul Cu stima, Editat Februarie 18, 2014 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Eu am gasit asta pe google: http://www.drainplugmagnets.com/yamahamotorcycles.php Asadar: M14x1.5x16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Eu am gasit asta pe google: http://www.drainplugmagnets.com/yamahamotorcycles.php Asadar: M14x1.5x16 Multumesc mult !!! Revin si cu bucsile de amortizor spate, poate a schimbat cineva sau are cunostinta despre. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 salut cauta-l pe userul Razvanescu. Cred ca te poate ajuta el cu bucsile alea. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Se pot comanda de la oricine aduce piese, se gasesc ca piesa separata. Stiu ca intrebasem si eu de ele, ca si eu ar trebui sa le schimb, dar nu mai tin minte cat erau, oricum nu f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 ....eu vreau sa-mi montez sonda plus ceas la bord, asadar imi trebuie dimensiunile de la busonul de golire, sonda va fi si buson de golire... Mofturi... la ce crezi ca te ajuta sa sti temperatura uleiului? ...nici tu nu sti, dar da bine la bord! Informatiile intradevar ultile sunt: temperatura chiulasei sau a ambelor chiulase, apoi presiunea uleiului... chestiuni legate de buna functionare a motorului si pentru care chiar merita sa muncesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 e Mofturi... la ce crezi ca te ajuta sa sti temperatura uleiului? ...nici tu nu sti, dar da bine la bord! Informatiile intradevar ultile sunt: temperatura chiulasei sau a ambelor chiulase, apoi presiunea uleiului... chestiuni legate de buna functionare a motorului si pentru care chiar merita sa muncesti. Mofturi, da, cei drept, pe de alta parte câteodată la 40 C vara îmi face mie impresia prin oraș ca se cam încinge și nu as vrea sa depășesc temperatura de funcționare. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Iti face impresia?! Ma rog... si care este temperatura de functionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Iti face impresia?! Ma rog... si care este temperatura de functionare? Sincer vorbind răspunsul asta îl așteptam de la tine, ținând cont ca am văzut pe un ceas ca este pe rosu începând de la 130 de grade în sus probabil ca nu trebuie sa ajungă pana acolo, vorbim de temperatura uleiului. Mai este o chestie, eu sunt șofer profesionist și îmi place sa fiu înconjurat de instrumente și butoane sa vad eu cum funcționează în parametri, motorul și celelalte sisteme de pe hardughie. Vreau sa-mi iau și voltmetru, asa sunt obișnuit, mai merg ce mai merg mai arunc privirea pe ceasuri, asta ee...ce sa fac defect profesional... Cu multa stima și respect, Editat Februarie 20, 2014 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) Cu tot respectul, a fi un "bun sofer profesionist" nu implica obligativitatea de a fi un "bun mecanic"! Evident ca meseria de sofer te familiarizeaza inevitabil cu notiuni de mecanica elementare care te scot din impas pentru a putea ajunge la un sevice, unde un profesiuonist iti rezolva problemele. Parerea mea este ca presiunea uleiului este o informatie mult mai importanta si utila decat temperatura acestuia. Dar sa revenim la subiect. Nu degeaba te-am intrebat de temperatura motorului... se dovedeste ca faci o asociere intre motorul racit cu apa si cel racit cu aer, care sunt total diferite(deci o greseala!), apoi temperatura motorului nu este aceeasi cu temperatura uleiului. Insasi tipul uleiului utilizat la aceste motoare este diferit(daca citesti pe bidon, producatorul specifica acest lucru - si nu degeaba). Astfel principala caracteristica a uleiului in motor este ungerea componentelor mecanice active, actiune conditionata de vascozitatea care trebuie sa se mentina intr-o anumita plaja de temperaturi(inainte de ruperea peliculei acestuia). Spalarea, racirea, decantarea impuritatilor, etc sunt caracteristici foarte importante, dar totusi secundare. Un ulei rece in motor nu aduce beneficii, creste consumul si uzurile! El trebuie ales functie de regimul de lucru al motorului - sa acopere toata plaja de functionare a acestuia. Poate te ajuta sa citesti asta: /index.php?/topic/62409-aproape-totul-despre-uleiuri/ Eu sunt de parere ca daca sti sa-ti pui bine la punct motorul din toate punctele de vedere, nu te doare capul niciodata... condusul devine confortabil fara sa fi atent la toate indicatiile instrumentelor de la bord(nu te ajuta cu nimic faptul ca "sti" ca ai ramas fara curent pe varf de munte - dar ti-ai montat voltmetru la bord). Fabrica a pus doar ce este strict necesar, restul sunt "mofturi"... PS. ..revin cand am timp cu o explicatie mai detaliata despre acest subiect, evident daca te intereseaza.. Editat Februarie 21, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Astazi, adica ieri daca stau si ma uit la ceas, am iesit si eu la plimbare cu Tihuta sa incep sa-i fac rodajul (in sfrsit dupa ce am inspectat-o si am revizuit-o cap coada), asa ca daca nu va este cu suparare va deranjez cu intrebari referitoare la comportarea ei daca este normal au ba. - roata spate mi se pare ca merge cam greu (eu fac comparatia cu tractiunea pe lant) -transmisia spate un pic calduta (pentru ca plimba uleiul ?) -se incalzeste foarte greu cam 5min, daca incerc in acest timp sa ating acceleratia moare -dupa 4500 rot (cam 80km/ora) se simt trepidatiile de la motor mai tare -la ralanti motorul devine mai silentios cu ambreiajul tras, asta stiu ca s-a mai discutat pe forum si parerile erau impartite, cea ce ma intereseaza pe mine este daca si la mobrele voastre se intampla la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pai ziceai ca ai revizuit-o cap-coada....Pe Ispirescu,,cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pai ziceai ca ai revizuit-o cap-coada....Pe Ispirescu,,cumva? Nu acasa.pentru ca mobra este noua dar a stat in stoc din 2008 si fiind chinezeasca (licentiata dupa yamaha xv400) am luat toate suruburile la verificat, am dat cu vaselina toti rulmentii i-am aranjat ciclistica pentru ca avea ghidonul stramb si imi si tragea o idee dreapta, i-am verificat furtunurile, uns cablurile,indepartat cablaj de motor, injectat ulei in kilometraj (facea scandal),pus parbriz etc. La 1000 km urmeaza tura 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Salut , am o virago 250 si am vrut sa-i golesc tobele...n-am reusit , am crezut ca le pot desface undeva pe la mijloc , ma gandeam ca are vreo imbinare...nu are , sunt intregi pana in fata...care ma puteti ajuta cu o idee , multam P.S. are cineva sau poate face un crashbar pt o virago 250 la un pret ok ? multumesc Editat Februarie 26, 2014 de iceflo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 a incercat careva sa goleasca tobele unei 535 si in locul filtrelor sa puna lollipop-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kvs Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 SALUT BAIETI...NU VINDE NIMENI UN XV535? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
imre.66 Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 SALUT BAIETI...NU VINDE NIMENI UN XV535? Salut!uite una la 2200 de euro, daca te intereseaza mai multe detali la tel;0741172067 Imre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.