Geo_ZGA Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 poate are cineva nevoie... suport semnalizari pt xv250 sau xv535, 20 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalindm Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Va salut. Ca tot se apropie(sper) vrea calda si urmeaza sa scot motorul de la iernat, vin si eu cu o intrebare(doua) pentru posesorii de xv250, dat fiind ca trebuie sa schimb guma spate. Pentru ce dimensiune de guma spate ati optat, 140 sau 130? E o diferenta notabila pe care o simti in timpul mersului din cauza unui centimetru? Momentan am de optat intre urmatoarele(care se incadreaza in buget): - 130/90 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=63269&category_id=277&option=com_virtuemart&Itemid=1 - 140/90 http://www.anvelopemoto.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=80990&category_id=281&option=com_virtuemart&Itemid=1 Pe mine nu m-ar deranja sa raman pe 130 cum e acum pe motor, dar din tot ce am mai citit, lumea pare impartita intre cele doua. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Ia-o pe cea din cartea de identitate sau iti pica la ITP sau mai rau daca o ai trecuta in talon (eu mai nou in 2014 nu mai am asa ceva) te amendeaza Garcea si ajungi la RAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Va salut. Ca tot se apropie(sper) vrea calda si urmeaza sa scot motorul de la iernat, vin si eu cu o intrebare(doua) pentru posesorii de xv250, dat fiind ca trebuie sa schimb guma spate. Pentru ce dimensiune de guma spate ati optat, 140 sau 130? E o diferenta notabila pe care o simti in timpul mersului din cauza unui Pe mine nu m-ar deranja sa raman pe 130 cum e acum pe motor, dar din tot ce am mai citit, lumea pare impartita intre cele doua. Multumesc Eu am pus 140 si am trecut si rar ul, nu s-a uitat fiind noua... diferenta nu imi dau seama fiind noua, vechea avea 8 ani se simte diferenta de vechime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Eu am pus 140 si am trecut si rar ul, nu s-a uitat fiind noua... diferenta nu imi dau seama fiind noua, vechea avea 8 ani se simte diferenta de vechime e gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 e gata? Inca nu. : ( altfel o vedeai la locul ei. dar a ta? Ai dat cheie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 nici a mea... imi fac de lucru pe la ea, pana ajung ultimile piese necesare, polishez capacele laterale de la ambreiaj si alternator. si trebuie sa-i mai dau vreo 2 maini de lac peste vopsea. cam pe la inceputul lui aprilie cred ca vede prima pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 (editat) salve! va cer sfatul in urmatoarele probleme, referindu-ma la un xv 535 din 1993, model uk, 2yl: 1. cam de cand am motorul imi cam patina ambreiajul, mai ales cand trageam mai tare de el in trepte de viteza superioare. am schimbat uleiuri motul (nu mai stiu de care) anual iar in vara trecuta am pus repsol. tot patina. azi am desfacut ambreiajul sa vad cum sta treaba. -discurile de ambreiaj au grosimile dupa cum urmeaza: 3 buc. au 3,1 mm; 2 buc. au 3 mm; 1 buc. are 3,05 mm. manualul de reparatii spune ca ele au ca standard 2,9... 3,1 mm si un minim de 2,6 mm. -discurile metalice au grosimile dupa cum urmeaza: 3 buc. au 1,6 mm; 2 buc. au 1,55 mm. manualul spune ca trebuie sa aibe intre 1,5 si 1,7 mm. -arcurile au, decomprimate, lungimile: 3 buc. au 38,9 mm; 2 buc. au 39,1 mm. manualul zice ca standard au 39,5 mm si minim 38,5 mm. deci toate se inscriu in norme! as zice ca stau chiar bine... reglajul ambreiajului a fost tot timpul corect la nivelul jocului manetei de frana. dar, dupa cum am descoperit, ambreiajul mai poate fi reglat din capatul tijei impingatoare mici, ce e fixata de placa de presiune. cand am desfacut contrapiulita am bagat de seama ca a mers destul de usor... ma gandesc ca poate de aici au venit problemele mele, ambreiajul nefiind reglat corect la acest nivel. nu mai stiu cum statea levierul de care se agata cablul de ambreiaj... manualul spune ca reglajul din tija impingatoare se face astfel incat parghia sa fiel aliniata la semn. din acest reglaj se determina cursa placii de presiune. e posibil ca daca reglajul nu e facut bine, placa de presiune sa nu apese suficient de tare pe discuri, fiind impiedicata sa faca asta. >>voi ce credeti? sa montez inapoi ambreiajul acesta si sa fac un reglaj corect, in speranta ca toate 'or fi bune sau sau nu risc si sa montez un kit de ambreiaj nou??? reglajul ambreiajului din capatul tijei impingatoare mici: asa arata discurile de ambreiaj: 2. am avut mereu probleme cu ambreiajul de pornire. in fiecare an am schimbat cele trei role fiindca la un moment dat patineaza si motorul nu se mai invarte la incercarrile de a porni (electromotorul functioneaza bine). de fiecare data am scos rolele uzate, fara luciu, ba chiar sunt impartite in zeci de fatete mici pe suprafata de contact, nemaifiind perfect cilindrice. la fiecare demontare, actionand cu mana ambreiajul de pornire, pare ca functioneaza. zic asta fiindca manualul de reparatii spune ca piesele se inlocuiesc daca se poate roti pinionul in ambele directii cu mana. cred ca problema sta in faptul ca suprafata pe care ele se invart de la pinionul de relanti, nu mai e nici ea lucioasa, asa cum cred ca trebuie sa fie, ca o camasa de rulment, slefuind pur si simplu rolele in timpul mersului motorului. dupa parerea mea, suprafata de care zic (a pinionului) nu e grozav de abraziva si as incerca sa o lustruiesc. >>credeti ca as putea face vreo minune? stiti vreo metoda? sau... ati auzit pe undeva pe cineva sa vanda un pinion de relanti din dezmembrare? sau... cat costa unul nou? suprafata pinionului de relenti de care vorbesc - se vede ca nu e lucioasa: mentionez ca nu stiu daca fostii proprietari au mesterit la nivelul ambreiajului sau al ambreiajului de pornire. in afara celor doua probleme, motorul functioneaza bine, trage fain, nu consuma ulei, nu face figuri... merci! Editat Martie 11, 2014 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Revin la o discutie pe care am avut-o acum vreo luna, doua... placa de blocare a pinionului fata. Intrebasem daca e ok sa aiba joc asa mare... Astazi a venit piesa noua si e diferenta intre ele, se poate vedea in poza. Piesa de pe moto are dintii uzati, sunt cam la jumatate, cea noua are dintii intregi, la nivel. Sfatul meu e sa verificati si sa o schimbati... e 7 lei una noua, comandata de la mexykanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Revin la o discutie pe care am avut-o acum vreo luna, doua... placa de blocare a pinionului fata. Intrebasem daca e ok sa aiba joc asa mare... Astazi a venit piesa noua si e diferenta intre ele, se poate vedea in poza. Piesa de pe moto are dintii uzati, sunt cam la jumatate, cea noua are dintii intregi, la nivel. Sfatul meu e sa verificati si sa o schimbati... e 7 lei una noua, comandata de la mexykanu. Pai si acum nu mai este joc? Sau este mai putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 mai este, dar mult mai putin. trebuie verificata "ochiometric" uzura... Colegii cu 250... toata mat(z)araia aia de fire intra in far? Cum??? Ca de 30 min tot le invart pe acolo si nu reusesc sa le gasesc pozitia, ca sa intre farul calumea. p.s: am pus si clema de la far (9 lei - mexykanu), acum sta f bine, nu se balangane in toate directiile... nu stiu cum a putut sa mearga cu ea asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 mai este, dar mult mai putin. trebuie verificata "ochiometric" uzura... Colegii cu 250... toata mat(z)araia aia de fire intra in far? Cum??? Ca de 30 min tot le invart pe acolo si nu reusesc sa le gasesc pozitia, ca sa intre farul:)) lumea. p.s: am pus si clema de la far (9 lei - mexykanu), acum sta f bine, nu se balangane in toate directiile... nu stiu cum a putut sa mearga cu ea asa. Sper ca este si a meaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) .....dupa parerea mea, suprafata de care zic (a pinionului) nu e grozav de abraziva si as incerca sa o lustruiesc. Nu te obosi degeaba, le-am slefuit eu de aratau ca noi si degeaba, si rolele mici si rola mare Problema a fost in felul urmator... Prima oara cind m-a lasat frai'ul am luat kit de reparatie, adica 3 role,3 arcuri si 3 pistonase, l-am pus si m-a tinut fix un sezon, cind le-am scos erau fatetate A doua oara am luat frai OEM direct din reprezentanta, vreo 6 milioane si ceva, o caruta de bani, dar am zis sa fie treaba calumea...m-a tinut tot cam asa, l-am dat afara si aceeasi poveste capatase fatete Atunci mi-am dat seama ca rola mare "IDLE GEAR", era uzata si mi-a stricat si fraiul....Imi venea sa-mi dau una in cap... Si m-am apucat de slefuit...rola mare prinsa in bormasina cu surub, piulita si 2 seibi, barmasina prinsa in menghina, si in timp ce se invirtea slefuiam cu smirghel rupt in fisii inguste Dupa ce am facut si rolele mici si am montat totul la loc, evident ca tot nu a mers. Problema a fost ca fisia de smirghel lua mai mult de pe centru si mai putin de pe margini, mi-am dat seama dupa ce le-am scos si am vazut unde au lasat semn Atunci m-am gindit ca daca iau totul nou nu o sa mai fie probleme, am luat idle gear'ul nou, si kit de reparatie frai, corpul era ok(pantele erau bune) nu trebuia sa iau frai complet, toate aftermarket, si a mers fara probleme Toata treaba asta s-a intimplat anu trecut pe vremea asta, cind am scos mobra afara Acum 3 saptamini cind am dat-o iar afar' din casa....surpriza....patina fraiu ca la balamuc Acu' sta demontata in fata blocului, si ma tot intreb, sa iau set complet frai/idle gear OEM (10-15 milioane), sau sa iau tot aftermarket(kit'ul de reparatie frai l-am gasit cu 100lei, rola mare nu mai stiu cit e), si sa sper ca ma tine mai mult de un an...... Bafta. Edit M-am uitat prin facturile de anu trecut, kit'ul de reparatie frai a fost 189 lei, iar roata dintata 297 lei Acum am gasit kit'ul la 100 lei si ma gindesc in prima faza sa ma duc cu rola mare la un strungar sa vedem ce iese. Editat Martie 15, 2014 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 (editat) chipu08, multam pt. raspuns. asa stiu sa nu cumva sa cumpar pinion aftermarket... desi nici n-am gasit. cele doo magazine moto pe care le-am vizitat nu au sursa pt. asa ceva. aduc numai pinion original, ce costa peste 550 lei... am aflat de un 535 de dezmembrat in oras, dar n-am apucat sa vorbesc cu nenea ce se ocupa de asta fiindca a fost plecat din tara. luni aflu daca marunteste mobra pana la nivelul pinionului de relanti, si daca il da si nu baga un pret aberant, il iau. daca nu... am vorbit cu un nene mester (chiar inginer) ce lucreaza la un atelier de strungarie bine dotat intr-o localitate vecina si mi-a prezentat doua solutii: - rectificarea pinionului pana la nivel de luciu oglinda, recalirea sa (ce implica extragerea si remontarea bucsei de bronz din interior - tratarea se face la temperaturi mari) si punerea a 3 role ceva mai mari - pt. asta trebuie sa gasesc intai rolele ca sa stie cat sa taie din pinion. solutia asta e mai ieftina, pana in 50 lei... - se taie mai mult din pinion si se face o bucsa din material similar cu cel de rulment la cota originala. se preseaza cu piesele una foarte calda si cealalta rece (chiar tinuta la congelator). solutie mai scumpa, in jur de 150 lei. omu' imi garanteaza ca iese treba profi... daca nu gasesc pinion bun si la pret acceptabil, am sa optez, probabil, pt. aceasta solutie. mai am 6 role noi (extrase dintr-un rulment) cu daimetrul exact ca cel al roleor originale. in privinta celeilalte probleme, cu ambreiajul... am optat sa cumpar discuri si arcuri noi... sper ca 'or fi bune (marca ebc - discuri, arcuri si garnitura - 286 lei). sunt cumva contrariat fiindca ambreiajul meu, ce patineaza, arata ca nou... uzura e minima, toate cotele sunt in norme, chiar spre standardul de nou. nici oala n-are nici o urma de uzura. probabil ca discurile de frictiune sunt prea vechi si ferodoul e invechit, intarit si nu e suficient de aderent. am vazut in ceva articol ca se intampla asta... sper sa nu cumpar degeaba piesele si toate simptomele sa vina ca urmare a unui reglaj prost a tijei impingatoare. tare ciuda mi-e ca am demontat-o inainte de a vedea daca nu cumva nu lasa placa de presiune sa-si faca treaba. acu' naiba stie cum era stransa piulita aia... bafta! Editat Martie 15, 2014 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Am gasit OEM kitul de reparatie si rola mare, 120€. Daca te intereseaza da-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 ...imi cam patina ambreiajul... ULEIUL PUNCT!! Aceeasi belea cu ambreiajul, am avut-o si eu... acum vreo 2-3 ani. Am scris despre acest fenomem(aparent ciudat). Daca placile sunt in cote, sfatul meu este sa nu cumperi nimic! Eu am cumparat tot setul... degeaba! Am inlocuit si arcurile... inutil! Uleiul a fost cauza: Motul 7100 Ester - componenta antifrictiune - luat dupa indicatiile "specialistilor" lui Hecky... Abea la al doilea schimb de ulei recomandat de constructor am scapat de belea... Stiu, poti spune ce vrei, dar vorbele tot vorbe raman... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Ce ulei 15W40 SE ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Cred ca da... a trecut mult timp de atunci! Am scris la vremea respectiva tot aici pe acest topic, daca cauti in urma o sa gasesti toate detaliile. Trebuie stiut faptul ca aditivii antifrictiune din uleiuri sunt buni, dar nu la toate motoarele. In cazul lui XV535 ambreiajul este in ulei, iar scaderea coeficientului de frecare il afecteaza negativ. Pe de alta parte, constructiv motorul nu cere uleiuri speciale, nu are turatie foarte mare si nici solicitari mecanice deosebite. Sincer nu am auzit pe nimeni sa fi avut probleme de uzura anormala la acest motor, excesele de uleiuri speciale sunt inutile. Probabil ca daca pachetul discurilor avea in componenta inca 2-3 perechi in plus, cred ca nu erau probleme. Raman la parerea ca utilizarea uleiului recomandat de fabricant este solutia cea mai buna si mai ieftina. PS. Esterul a fost atat de pregnant incat si dupa schimbarea uleiului, ambreiajul a continuat inca sa patineze usor. Abea la urmatorul schimb a revenit la normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Dragi colegi, ce parere aveti, ce oglinzi sa pastrez pe mobra? "Mikey Mouse" rotunde, complet din metal, sticla f buna dar nu f aspectuoase... sau chinezariile negre, din plastic, care arata mai bine dar cam atat? p.s: mentionez ca am comandat chinezariile exclusiv pt prezoane, pt ca ale mele erau rupte/ruginite si m-au costat mai putin decat daca comandam doar prezoanele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Parerea mea este ca cele chinezesti sunt din alt film daca ar fi fost cromate era altceva. @cristi 57 referitor la ulei asta este si parerea mea (motoarele sunt de conceptie prea veche ca sa fie mofturoase) si daca nu e cu suparare, pentru ca probabil s-a mai mentionat , la cati km il schimbi?. Intreb asta pentru ca m-a bagat in ceata chinezul cu schimb in rodaj la 1000 si pe urma la cate 2000 (astea fiind date culese dintr-un manual in rusa si unul in spaniola), am de gand s-al schimb la 4000 ca la XVul de 500 pentru ca nu am gasit manual pentru 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Multumesc, o sa le pun pe cele rotunde atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Dragi colegi, ce parere aveti, ce oglinzi sa pastrez pe mobra?... Din punct de vedere estetic, cele rotunde par de bicicleta... dar fiind chopper accepta orice forma. Din punct de vedere practic, cele ovale au deschidere mai mare, deci vizibilitate mai buna(in special in imediata apropiere, in unghiul mort)... iar siguranta ta conteaza cel mai mult! ...la cati km il schimbi?... General: la aproape toate motoarele aflate in rodaj uleiurile se inlocuiesc dupa prima mie de km rulati. Urmatoarele schimburi de fac la un numar de km sau la un an. La XV535 schimbul este recomandat la 6000km, dar poti face linistit si 8000km. De ce? Pentru ca in principiu fabricantul (din cauza perioadei de garantie) recomanda inlocuirea consumabilelor mult mai devreme. Adica la o utilizare normala limita ar fi undeva peste 8-10000km. Dar daca utilizarea se face in conditii grele, solicitari deosebite a motorului atunci evident ca uleiul il schimbi mai devreme(respecti recomandarea de 6000). Astfel producatorul se asigura ca motorul trece perioada de garantie in orice conditie. Uleiurile minerale actuale sunt multigrad, deci acopera fara probleme o plaja foarte mare. Aproape nici o deosebire intre sintetic si mineral cu exceptia duratei de viata. Eu fac cca 6-8000 km/an, mai merg si cu masina. Am incercat mai multe marci pentru a-mi face o parere calitate/pret. Nu vreau sa fac reclama, dar este bine sa citesti indicativul API, restul nu conteaza... nu cred ca mai exista uleiuri proaste. Cred insa ca multi nu utilizeaza uleiul corespunzator, crezand ca daca este mai scump, este mai bun... la un motor racit pe aer acest criteriu e discutabil. Personal de cateva sezoane, utilizez Repsol-15W50 pe care il schimb in fiecare sezon(primavara inainte de primul drum). De ce? Pentru ca degradarea uleiului se produce cel mai puternic atunci cand motorul nu este utilizat o perioada mai lunga(ex. iarna). De altfel toti producatorii recomanda(si probabil nu degeaba), inlocuirea uleiului din motor daca stationarea depaseste 6 luni - indiferent de km parcursi. La fiecare al doilea schimb inlocuiesc si filtrul de ulei. In cazul in care utilizarea motorului este normala, fara uzuri exagerate ale acestuia, filtrul de ulei poate acoperii cu usurinta 20000km. PS. manualul tau il gasesti pe site-ul cu manuale de reparatii.ro in 4-5 variante. Daca nu te descurci iti pot trimite pe o adresa de mail... Editat Martie 20, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Merci pentru raspuns deci il voi shimba la 4000 ca in manualul de XV 500 (ulei 15w40 SL pun eu SE cred ca nici nu se mai produce) cat despre manuale le am pe cele de XV 500 si XV 535-1100 dar cum am specificat nu am gasit de XV 400, cred ca oricum diferente mari nu sunt . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) ULEIUL PUNCT!! Aceeasi belea cu ambreiajul, am avut-o si eu... acum vreo 2-3 ani. Am scris despre acest fenomem(aparent ciudat). Daca placile sunt in cote, sfatul meu este sa nu cumperi nimic! Eu am cumparat tot setul... degeaba! Am inlocuit si arcurile... inutil! Uleiul a fost cauza: Motul 7100 Ester - componenta antifrictiune - luat dupa indicatiile "specialistilor" lui Hecky... Abea la al doilea schimb de ulei recomandat de constructor am scapat de belea... Stiu, poti spune ce vrei, dar vorbele tot vorbe raman... am comandat ambreiajul inainte sa postezi... stiam de treaba cu uleiul, cu tine am purtat discutii undeva in paginile anterioare pe aceasta tema. am trecut de la motul la repsol, asa cum mi-ai sugerat. din pacate, dupa multi km parcursi, nu s-a observat nici o diferenta. acu'... poate m-am pacalit la miscarea asta... dar e prea tarziu sa dau inapoi. piesele au venit, le-am luat dar n-am avut timp sa le montez. oricum, nu va voi putea spune prea curand ce efect aduce noul set de ambreiaj fiindca zilele astea stau foarte rau cu timpul liber si inainte de a monta mobra vreau sa-i vopsesc si eu capacele motorului (tot dupa exemplul lui cristi), paharele telescoapelor si elementele colorate ale motocicletei (aripi, rezervor, capace laterale sub sa). din lipsa de timp, n-am reusit decat sa slefuiesc capacele motorului de pe dreapta... Editat Martie 20, 2014 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 ....nu am gasit de XV 400... Din cate stiu eu, motoarele de 400, 500(modele mai rare) si 535 sunt aproape identice difera doar alezajul sau cursa si alte detalii mai putin importante. Deasemeni multe componente mecanice sunt comune. De ex. intre 500 si 535 aproape ca nu exista diferente vizibile... Manualele de reparatie nu sunt date de catre producator, sunt publicate de catre Haynes si Clymer care le-au redactat pe cele mai uzuale(250,535, 700, 1100, etc). XV-urile de125, 400, 500 le regasesti in 250 si respectiv 535. Deasemeni sunt omise si din cataloagele de piese din aceleasi motive. ...piesele au venit, le-am luat dar n-am avut timp sa le montez... Asta este! Pastreaza totusi piesele inlocuite, asa am facut si eu... poate le refolosesti sau poti ajuta un prieten aflat la anaghie. Inca o precizare: din curiozitate am pus un disc vechi langa unul nou si am remarcat pe pasta placilor de ambreiaj pe care le-am inlocuit o crusta dura si lucioasa, formata probabil de o reactie termochimica a aditivilor din uleiul cu pricina... grosimea lor este identica(3 mm) - lucru ce m-a mirat la vremea respectiva - asta inseamna ca nu erau uzate, totusi aderenta era scazuta! Pobabil ca un jmirghel fin sau o sablare va rezolva problema atunci cand va fi cazul. Succes la surubarit si atentie la strangerea suruburilor! Cei mai buni mecanici(cu toata experienta lor) utilizeaza dinamometrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.