vlad58 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Reglajul suruburilor de amestec este la minim adica daca le mai inchid cu 1/8 intradevar turatia descreste mai greu parca incepe sa nu mai aiba ezitarea, la 1/2 chiar dispare dar relantiul se restabileste la inceput ok dar cu timpul incepe sa cada, asa cum am reglat-o sta stabil la relanti oricat.Peste 1 tura strans incepe sa aiba ezitari la acceleratie.Actionarea suruburilor de amestec am facut-o cu pasi mici unul cate unu.Nu stiu dar cred ca ar trebui sa fac rost de jiglere cu diametru mai mare pentru ca la ele optimul care l-am obtinut este de 4 1/2 spate 4 fata iar in carte scrie ca ar trebui sa fie cam 2 1/2.Dupa fiecare operatie de stabilire a unei setari am verificat sincronizarea dar cum este si normal nu au fost diferente ca doar actionam un reglaj pentru benzina.Mi-ar placea foarte mult sa-l am la 900.In carte recomanda intradevar 1200 eu as vrea barem 1000.Nu demarez in tromba dar trag constant de ea cam 1/4 acceleratie. Chinezu le lasase 5 1/2 spate si 4 1/2 fata Editat Martie 24, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ne poti spune si noua numele aplicatiei? PS. Turatia de relanti se poate masura cu o aplicatie pentru telefoane si tablete android de pe Google Play Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Trebuiesc demontate carburatoarele si curatate(decarbusolv, jeturi date cu o seringa, scobitori si aer comprimat fara sa folosesti corpuri metalice). Ce este important? Verifici nivelul in camera de nivel constant, inchiderea precisa a cuielor ponou si mecanismul de la socuri(dispozitivul de pornire la rece). La mine setarile suruburilor de amestec sunt in jur de 2 ture(acum dupa aproape doi ani de la ultima curatare) dar am avut si situatii cand la unul din carburatoare mergea cu el inchis de tot. Cred ca-si lua benzina pe la mecanismul socului... vezi sa nu incurci cuiele dozatoare si jiglerele intre ele - sunt diferite la cele doua carburatoare! Verifica aspectul bujiei, este cel mai bun tester de buna functionae a motorului, schimbale intre ele apoi verifici iar. Editat Martie 25, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ne poti spune si noua numele aplicatiei? Acoustic Tachometer (RPM) sau RPM Tachometer & Shift Light, aplicatiile nu mi-au mers de la inceput dar insistand (restart) au demarat, nu trebuie sa stai cu microfonul langa teava ci mai la distanta si mi se pare ca am lasat-o pe 4 cilindrii caci daca o setam pe 2 imi indica dublu.Cel mai bine m-am descurcat cu prima dar acum nu stiu care are merge mai bine la tine pentru ca eu am Android 2.3 Cristi operatia de curatare si verificare am facut-o de 2 ori pentru ca desi mobra e noua a fost produsa in '08 avand ceva rugina in rezervor si pana m-am prins ca filtrul are si el un defect de fabricatie (sita lipita aiurea ) permitand trecerea benzinei nefiltrate a trebuit sa muncesc dublu.O sa incerc sa fac rost de 2 jiglere de relanti ca sa le ajustez pentru ca daca chinezul le lasase cu 5 1/2 si 4 1/2 deschise inseamna din start ca sunt prea mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Acoustic Tachometer (RPM) sau RPM Tachometer & Shift Light, aplicatiile nu mi-au mers de la inceput dar insistand (restart) au demarat, nu trebuie sa stai cu microfonul langa teava ci mai la distanta si mi se pare ca am lasat-o pe 4 cilindrii caci daca o setam pe 2 imi indica dublu.Cel mai bine m-am descurcat cu prima dar acum nu stiu care are merge mai bine la tine pentru ca eu am Android 2.3 Cristi operatia de curatare si verificare am facut-o de 2 ori pentru ca desi mobra e noua a fost produsa in '08 avand ceva rugina in rezervor si pana m-am prins ca filtrul are si el un defect de fabricatie (sita lipita aiurea ) permitand trecerea benzinei nefiltrate a trebuit sa muncesc dublu.O sa incerc sa fac rost de 2 jiglere de relanti ca sa le ajustez pentru ca daca chinezul le lasase cu 5 1/2 si 4 1/2 deschise inseamna din start ca sunt prea mici. Salutam camarazii!!! Chestia cu citirea turației prin aplicații pe telefon în android, sunt glumite, nu contest ca existe aparatura care poate citi prin fel și chip turația, wireless, dar de acolo pana la a citi cu telefonul smart este cale lunga. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Nu este nicio glumita aplicatia foloseste niste filtre pe anumite frecvente si masoara distanta intre pulsuri, captarea sunetului facandu-se cu microfonul tabletei/telefonului Acum 4 ani cand nu aveam tableta faceam aceeasi operatie manual inregistrand cu laptopul o bucata de relanti si o analizam cu Soundforge (un editor de muzica). Crezi ca electronicele nu pot sa aiba o ureche muzicala ca sa masoare turatia, fata de tine care o aproximezi ca asa trebuie sa sune? In incheiere repet la mine a mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Problema mare 1: mi-am luat un ghidon de la Lucas doar ca nu are striatiile alea la prinderi si nu se fixeaza nici de-al dracu! Ce as putea sa-i fac? Ceva garnitura tip cuzinet? Sudura? Poxipol? Altu? Ajutati-ma, va rog, cu un sfat ca trece inceputul de sezon si io tot pe 4 roti! Problema mai putin mare 2 dar rezultata din 1: ghidonul respectiv e mai inalt ca ala original asa ca imi traba si un furtun de frana ceva mai lung (ochiometric cam 10 cm mai lung). Sa-l fac din furtun sau sa-l iau gata sertizat de la dezmembrari? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Nu este nicio glumita aplicatia foloseste niste filtre pe anumite frecvente si masoara distanta intre pulsuri, captarea sunetului facandu-se cu microfonul tabletei/telefonului Acum 4 ani cand nu aveam tableta faceam aceeasi operatie manual inregistrand cu laptopul o bucata de relanti si o analizam cu Soundforge (un editor de muzica). Crezi ca electronicele nu pot sa aiba o ureche muzicala ca sa masoare turatia, fata de tine care o aproximezi ca asa trebuie sa sune? In incheiere repet la mine a mers Salut Vlade, Eu am turometru de ala cu fire asa legat la cutia electronica pentru aprindere si celelalte chestii pe care le mai face ea, si citeste direct asa, nu stiu o fi bine, acum si si ala poate sa dea erori. Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Si turometrele electronice sunt de 2 tipuri , cele analogice la care pulsul este integrat si reprezentat anlogic pe un aparat cu ac sau pe leduri gen VUmetru si cele digitale cu afisaj numeric.Primele se etaloneaza la producator dar mai trebuie verificate din timp in timp pentru ca "pot pleca la plimbare" din cauza imbatranirii componentelor cele digitale deobicei ori merg ori nu. Aplicatia este de tip digital dar la mine cred ca o baga in ceata V2ul care are un sunet atipic asa ca mi-a mers corect setata pe 4 cilindrii, chiar! nu mi-a dat prin cap s-o incerc si la masina dar o s-o fac maine. Ai incercat aceasta aplicatie si nu ti-a mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Problema mare 1: mi-am luat un ghidon de la Lucas doar ca nu are striatiile alea la prinderi si nu se fixeaza nici de-al dracu! Ce as putea sa-i fac? Ceva garnitura tip cuzinet? Sudura? Poxipol? Altu? Ajutati-ma, va rog, cu un sfat ca trece inceputul de sezon si io tot pe 4 roti!Problema mai putin mare 2 dar rezultata din 1: ghidonul respectiv e mai inalt ca ala original asa ca imi traba si un furtun de frana ceva mai lung (ochiometric cam 10 cm mai lung). Sa-l fac din furtun sau sa-l iau gata sertizat de la dezmembrari?Multam!Încearcă dublu adeziv(din ăla mai gros, are în jur de 1mm), la mine a tinutCu frâna nu-i de joaca, eu îți recomand furtun de frână nou dar mai lung Baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Vand sau schimb ... yamaha virago an 1989 km 64000 kit lant +pinioane noi (200km) ulei filtru schimbat la inceput de sezon,vopsea deosebita,acte la zi,comenzi avansate,semnalizarisi stop led,80%custom, sei reconditionate ,mecanic si estetic ireprosabil,sunet frumos... Scuze nu stiu cum sa adaug pozele deaceea am pus link http://mercador.ro/o...html#4ad0226fb1 Editat Martie 26, 2014 de augustin31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Ce fel de dublu adeziv? Eu am incercat sa dau de doua ture cu banda din aia de aluminiu da' tot degeaba. Nu tine. Alta varianta era sa folosesc banda de alama (tot adeziva si aia da' probabil mai redeschida) sau, o idee care mi-a venit azi, sa lipesc banda pe prinderi in loc sa o lipesc pe ghidon. Cum se numesc striatiile alea de pe ghidon unde se prinde de restul motocicletei? Editat Martie 26, 2014 de kinzo_2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Ce fel de dublu adeziv? Eu am incercat sa dau de doua ture cu banda din aia de aluminiu da' tot degeaba. Nu tine. Alta varianta era sa folosesc banda de alama (tot adeziva si aia da' probabil mai redeschida) sau, o idee care mi-a venit azi, sa lipesc banda pe prinderi in loc sa o lipesc pe ghidon. Cum se numesc striatiile alea de pe ghidon unde se prinde de restul motocicletei? Salve, se refera la banda adeziva dublu, adica are pe ambele parti adeziv. ceva in genul (nu este reclama) http://www.dedeman.ro/ro/catalogsearch/result/?q=banda+dublu+adeziva&cat= gasesti pe marimi diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salutare, cunoastesi cumva pe cineva care dezmembreaza o virago 535, in afara de majoritatea de pe forum? Am nevoie de selectorul ala de viteze, ca s-a dus dracu al meu. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salutare, cunoastesi cumva pe cineva care dezmembreaza o virago 535, in afara de majoritatea de pe forum? Am nevoie de selectorul ala de viteze, ca s-a dus dracu al meu. Multumesc anticipat. Daca nu merge la strung, ramane ebay. Poate gasesti in eu, eu am luat niste semnake si au venit in 4 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Ce fel de dublu adeziv? Eu am incercat sa dau de doua ture cu banda din aia de aluminiu da' tot degeaba. Nu tine. Alta varianta era sa folosesc banda de alama (tot adeziva si aia da' probabil mai redeschida) sau, o idee care mi-a venit azi, sa lipesc banda pe prinderi in loc sa o lipesc pe ghidon. Cum se numesc striatiile alea de pe ghidon unde se prinde de restul motocicletei? Este o banda gen burete 15mm latime, 1mm grosime, cu lipici pe ambele parti, cauta "bison" Eu am facut niste coarne si nu le-am mai striat in dreptul prinderilor la jug Am dat de jur-imprejur pe teava in dreptul prinderilor, cu dublu-adeziv de'asta, si n-am avut treaba Salve, se refera la banda adeziva dublu, adica are pe ambele parti adeziv. ceva in genul (nu este reclama) http://www.dedeman.ro/ro/catalogsearch/result/?q=banda+dublu+adeziva&cat= gasesti pe marimi diferite. Clar nu-i reclama...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salutare, Ma gandesc sa inlocuiesc carboratorul de Virago 535(Mikuni BSD34) cu un alt carburator. Nu conteaza de ce, conteaza cu ce. Ati vazut in drumurile voastre pe aici pe net proiecte interesante ? Prioritatile in ordine sunt: 1. Sa functioneze, 2.Sa nu coste o avere, 3.Sa arate bestial Please share info! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Pai... "americanezii" au facut niste mod-uri si au montat un singur carburator pe viroage (la 535 parca ai 2), pe lateral. Acum nu stiu ce sa zic, ce probleme au avut, ce carburi au ales... intra pe viragotechforum.com si cauta pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Am fost azi in Hornbach (btw, nici eu nu fac reclama ) si am luat banda din aia,car tape. Am mai luat si ceva banda anti alunecare pt trepte. E ceva mai subtirica si are pe o parte adeziv iar pe cealalta e ca smirghelul. Ma gandesc s-o pun cu smirghelul spre ghidon. A treia optiune va fi un niplu de cupru de 22/0.7 pe care o sa-l tai in 4 cu un bomfaier. Sper ca una din variante sa dea rezultate! De la cine as putea sa comand un furtun de frana la dimensiunea dorita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Daca nu-ti merge nicio varianta ultima solutie este sa potrivesti ghidonul pe pozitia care-ti convine sa dai gaura de 5 prin bride ghidon si jug sau inaltatoare ( ce ai tu acolo), scoti ghidonul si filetezi M6 gaurile din inaltatoare, si largesti la 6 celelalte, dupa care reasamblezi si bagi doua suruburi de 6 cu cap ingropat.Vezi cat te duci cu burghiul ca sa poti fileta si strange pe urama, nu e nevoie sa strangi prea tare caci nu aceste suruburi o sa-ti tina ghidonul dor o sa-l impiedice sa se mai roteasca. Editat Martie 26, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago, folosit dar in stare buna (nu este lovit sau ruginit). Pret 300 ron - usor negociabil. Doar in Bucuresti.Alte detalii pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MERLIN Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salutare! are cineva sa mi dea cineva si mie doua amarate de surubele cu care se prind bornele la baterie la Virago? Weekendul trecut am vrut sa repun bateria pe motor si nu am mai gasit cele doua surubele( nu stiu unde s-au evaporat din garaj). Mai mult, am fost la Varta pe Stefan cel mare de unde am luat bateria si ei nu au separat ci doar cu tot pachetul cu baterie. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dusha Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago, folosit dar in stare buna (nu este lovit sau ruginit). Pret 300 ron - usor negociabil. Doar in Bucuresti.Alte detalii pe privat. 1_suportcoburi_virago.jpg2_suportcoburi_virago.jpg3_suportcoburi_virago.jpg4_suportcoburi_montat.jpg Revin cu poze cu gentile Iron Horse (putin prafuite de stat in dulap) care au mers cu acesti suporti (scuze pt pisicile curioase din peisaj) si inca o poza cu suportul montat pe motor intr-o poza mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Varianta castigatoare pare sa fi fost varianta 2. Daca mai vreti un pic de ne-reclama, o sa pun o poza cu banda respectiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut. Vand acest suport de coburi pentru virago... 3_suportcoburi_virago.jpg Cadrele suportului sunt standard pentru side case tip - Hepco&Becker - toata gama sau cele originale de BMW, etc... Au incluse si sistemul de fixare/incuiere - asadar pentru cei interesati setul este complect! Am facut aceasta precizare pentru ca acum 2 ani am cautat fara succes acest suport, aveam cutiile dar nu si cadrul. Motiv pentru care am renuntat cu parere de rau la Hepco&Becker si am trecut la Givi(ceva mai mici si cu material calitativ inferior - ABS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.